Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se allusd nyt vaan on väärässä..
http://www.t-nation.com/free_online..._the_muscles_best_chest_and_triceps_exercises Tuossa nyt pientä EMG tulosta, ei ihan aiheesta, mutta näkee kyllä tuon eron liikkeillä joissa kyynerpää lähellä kylkiä/levitettyinä.

Diamond pushup vai normaali pushup? Kumpi ottaa enemmän ojentajille? Saathan sä penkinkin puristettua vaikka perseellä ylös jos haluat, mutta kyse on siitä mihin sä sen rasituksen haluat kohdistaa. Jos teet kapeaa penkkiä kyynerpäät auki ja keskityt siihen että supistat niitä ojentajia, etkä vaan runttaa sitä painoa paikasta A paikkaan B, saat paljon paremman supistuksen ojentajiin, kun esimerkiksi jos vertaat siihen että kyynerpäät olisivat kiinni kyljissä.

Laitan teille illalla kuvan Frédéric Delavierin kirjasta, joka mielestäni on aika luotettava lähde.

Näin jotain mun silmissä hassua ja ennennäkemätöntä jonka joku varmaa kohta tulee kertoo että "ottaa sinne ja sinne ja hyvä viimeistelyliike ja blaablaa ei ollu hauskaa mee vittuu siitä haukkumasta" mutta kuitenkin: Pull over taljassa seisten eteenpäin nojaten melko pystyssä asennossa kuitenkin, painopakka seläntakana, lyhyellä liikeradalla jo senkin takia kun vaijeri osuisi päähän jos yrittäisi pidempää liikettä. Joutu ihan kaks kertaa kattoo että mitä nyt tapahtuu.

Näin jotain mun silmissä hassua ja ennennäkemätöntä jonka joku varmaa kohta tulee kertoo että "ottaa sinne ja sinne ja hyvä viimeistelyliike ja blaablaa ei ollu hauskaa mee vittuu siitä haukkumasta" mutta kuitenkin: Pull over taljassa seisten eteenpäin nojaten melko pystyssä asennossa kuitenkin, painopakka seläntakana, lyhyellä liikeradalla jo senkin takia kun vaijeri osuisi päähän jos yrittäisi pidempää liikettä. Joutu ihan kaks kertaa kattoo että mitä nyt tapahtuu.
Huhu, aloin jo lukemaan ja epäilemään että minä kyseessä, mutta pakka etupuolella mulla ofc.... Selän takana tietty jos teen ojentajia.... Mut on "vähän" eri liikerata siinä. :)

Huhu, aloin jo lukemaan ja epäilemään että minä kyseessä, mutta pakka etupuolella mulla ofc.... Selän takana tietty jos teen ojentajia.... Mut on "vähän" eri liikerata siinä. :)

Juu jos ojentajaliike olis ollu ni olis varmaa kyynärtaipeen kohalta käsikin taipunut mutta ei.

^ Tuohon liittyen hatarasti: kun kaikki muut keharissa sovitut kohdat feilasivat meikäläisestä riippumattomista syistä niin bonuksen laukeamisen ainoaksi perusteeksi määriteltiin sitten koulutuksen käyminen. Nyt sitten kouluttaja ilmoitti, että kurssia ei järjestetä.

Tuli tosta pull overista mieleen semmonen komedia, että kun teet pull overia taljassa lämmittääksesi selkää ennen selkätreeniä, joku pappa tulee neuvomaan, että 'ei niitä ojentajia noin tehdä'

Ja toinen komedia/vitutus/mikä lie: Eilen oli salilla käsipainopuoli peruskorjauksen takia suljettu. Tein vipareita 10kg kiekot kädessä ja tokaisin kanssatreenaajalle, että 'tämä on vähän säätöä kun ei ole käsipainoja' niin joku näsäviisas pappa tulee sanomaan semmosella vittumaisella äänensävyllä, että 'tuolla toisella puolella on käsipainoja, ne on aika käteviä tohon' *vittumainen hymy*

NO SHIT, olen muutaman kerran käynyt täällä salilla ja tiedän että ne on siellä, mutta kun se puoli sattuu olemaan tänään kiinni, VITUN IDIOOTTI! Ota selvää ennenkuin näsäviisastelet.

Aika koomistahan se oli kun eräs tyyppi ilmestyi salille reenaamaan farkut jalassa, reenit muutenkin näyttää kaverilla kohtuu oudoilta.. Noh hetken päästä hoksasin tän kaverin peilin edessä, ja mitäs tekemässä, no siellähän se mallaili erään laitteen pehmustetta omaan päähänsä, siis veti sen pehmusteen päähänsä ja katteli miltä näyttää peilistä.. Todella outoa, noh muuttui yhä oudommaksi kun kaveri alkoi haistelemaan pehmustetta oikein antaumuksella peilin edessä. Missälie aineissa..

Menin tekemään mieheni tsemppauksella viimeisiä harjoitteluvetoja ennen kisoja salille sellaiseen aikaan, jolloin en normaalisti käy. No siellähän alkoi naisten salivuoro ja vaikka olen nainen, niin yritän aina välttää niitä. Kaikki kunnioitus kaikenlaiselle treenaukselle, mutta penkkien päällä löhöily ja juoruilu ei vaan sovi salille. No, mieheni oli laittanut tankoon valmiiksi 20kg:n levypainot, minä lämmittelin vielä toisaalla. Tangolle oli kävellyt nainen, joka oli yrittänyt nostaa sitä, muttei ollut liikkunut. Seuraavaksi oli yrittänyt poistaa levypainoja, muttei ollut saanut niitäkään pois. Lopuksi otti minitangon ja laittoi 5kg:n lätkät ja teki 5 hataraa nostoa. Minähän olin sitten taas se outo tuijottelun kohde, kun aloin tekemään maastavetoja. Viimeisessä nostossa oli 175kg. :) Ärsytyksen piikkikin nousi hyvin just keskittyessäni viimeiseen nostoon. Mieheni oli laittanut musiikkia sen ajaksi vähän isommalle ja juuri kun aioin nostaa niin yksi nainen tepasteli radiota pienentämään jupisten: "minä kyllä pienennän musiikkia, kun se on niin isolla ettei voi keskustella" :face:

Tänään eräs sankari teki tunnin ajan hauiskäännön ja rinnallevedon risteytystä, hokien välillä itsekseen "haukkaria, vittu" :hyvä:

Tänään eräs sankari teki tunnin ajan hauiskäännön ja rinnallevedon risteytystä, hokien välillä itsekseen "haukkaria, vittu" :hyvä:

Tääl kävi kans samallainen kaveri treenaamassa. On käyny salilla nyt ehkä 1½kk ja joku 40v mies suunnilleen. Otti 30kg käsipainot ja päätti niil vähä treenata haukkaa. Vauhtia haettiin selällä oikein reilusti ja vihdoinkin ne käsipainot saatiin jotenkin tohon etuolkapään kohdalle. Ja sama juttu pariin otteeseen. . Käsipainopenkkii se kyl tajuaa tehdä ihan vaan 10kg käsipainoil.. Toi käyttää viel kaiketi joka liikkeessä vyötä. Laitto jo treenin alussa sen päälle, eikä tehny ees penkkii, kyykkyy, tai mavee.

Tää kaveri on muutenkin vähän outo tyyppi. Tuli uransa alkuaikoina salille luultavasti poikansa kanssa joka on luultavasti roinari. No siellä ne treenas kimpas, ja aina kun ton roinarin isä oli saanu sarjansa tehtyä niin se päätti jutella muillekkin salilla olijoille ja kaikille sama juttu "Eiks ookkin poika vähän kovas kunnos" jnejne. Tänään sen poika oli jääny kotiin niin se soitti keskellä salia sille pojalleen ja puhu oikeen kovaan ääneen "Missä oot? Salilla tietenkin kans vai? Aijaa, no tuu salille nyt. Miten on uus treeni lähteny käyntiin" jnejne. Muutenkin se vittu mainostaa tota poikaansa jatkuvasti. Keskellä saliakin täytyy huudella et "Onks tänään penkkipäivä"

Ite tuli poikkeuksellisesti kans käytyä ilta-aikaan salilla tänään ja sitähän näki jos jonkinmoista suoritusta.

Kokokropan hauiskääntöö, jossa noustiin oikein varpaille et saatiin tarpeeksi vauhtia ja sit tiputus alas ja uusiks.
Toinen kaveri teki about 40min haukkaria ja vatsoja vuoronperään.. :)

Ei tosin sillä ettenkö ite ikinä aiheuttais hämmennystä salilla.. :P

Olin ensimmäistä kertaa elämässäni hihaton päällä salilla, kun muut treenipaidat olivat pesussa. Vittu että hävetti.

Mikä siinä nyt hävettää. Miksei hihattomalla saa mennä salille. Ainiin, sehän on pullistelua, ja olet omahyväinen idiootti. Mitä isompi hauis, niin sitä paremmin se täytyy piilottaa. Elämän perustotuuksia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom