Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä onko tämä nyt komediaa. Ainakin WTF-efektin aiheutti.

Eräs päivä menin salin pukkariin, se on sellainen oikein iso missä on ns. aulassa ulkokenkähyllyt ja lavuaari peilin kera että ihmiset voi laittaa föögin kuosiin. No astuin pukkariin sisään niin heti ovella oli joku punttiniilo ulkohousuissa laittamassa ulkokenkiä, ilman paitaa. Heti perään oli yks punttimasa siinä lavuaarin edessä munasilteen levittelee naamarasvoja. Kolmantena muttei vähäisempänä oli isoin punttipena munasilleen nostanut toisen jalan, ns. valmentaja-jalan penkille ja levitteli koko kropalle jotain lotionia. Siinä vaiheessa olin kyllä että mitä vittua täällä tapahtuu. Joojoo, yleensä suihkun jälkeen ollaan munasilteen, mutta ei saatana siinä aulassa, vaan omien koppien luona.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla oli vaikeuksia päättää postaanko tämän tänne vai mikä salilla käymisessä potuttaa ketjuun koska tämä kyllä vitutti salilla mutta jälkeenpäin alkoi naurattaa...

En yleensä vakoile muiden treenejä mutta tänään salilla oli kaksi sankaria joita ei voinut olla huomaamatta. Salilla on tollanen pikku jalkaprässi johon ei isolle miehelle edes mahdu tarpeeksi kiekkoja. No, tämä toinen näistä sankareista oli ladannut tämän prässin täyteen painoja. Siinä hän sitten teki noin 10-20cm pituista liikettä ja huusi niin helvetisti että kaikki salilla olleet säikähtivät. Veivattuaan lyhyen sarjan ja huudettuaan äänensä puhki hän nousi ylös tyytyväinen hymy kasvoillaan, "heavy shit" hän totesi kaverilleen.

Tämä toinen kaveri teki penkkiä. tai no, hänen kaverinsa teki kulma-/pystysoutua samalla. Varmistaja oli siis koko ajan tangossa kiinni ja auttoi jo ensimmäisestä toistosta reilusti, sama saatananmoinen huuto kuului tämän penkkaajan repertuaariin myös. Painoa oli arviolta noin 20-30kg enemmän kun millä tämä sankari olisi omin voimin ottanut ykkösen, tällä tehtiin sitten 3-5 toiston sarjaa. Sarjan jälkeen hehkutettiin sitten kuinka tulokset ovat taas nousseet.

Vittu mua vieläkin kyllä vituttaa nää sankarit, harvemmin mua mikään häiritsee salilla mutta tänään nyt on ollut muutenkin paska päivä. Treenaan kyllä itsekkin helvetin rumalla tekniikalla mutta nyt oikeesti....

mulla oli vaikeuksia päättää postaanko tämän tänne vai mikä salilla käymisessä potuttaa ketjuun koska tämä kyllä vitutti salilla mutta jälkeenpäin alkoi naurattaa...

En yleensä vakoile muiden treenejä mutta tänään salilla oli kaksi sankaria joita ei voinut olla huomaamatta. Salilla on tollanen pikku jalkaprässi johon ei isolle miehelle edes mahdu tarpeeksi kiekkoja. No, tämä toinen näistä sankareista oli ladannut tämän prässin täyteen painoja. Siinä hän sitten teki noin 10-20cm pituista liikettä ja huusi niin helvetisti että kaikki salilla olleet säikähtivät. Veivattuaan lyhyen sarjan ja huudettuaan äänensä puhki hän nousi ylös tyytyväinen hymy kasvoillaan, "heavy shit" hän totesi kaverilleen.

Tämä toinen kaveri teki penkkiä. tai no, hänen kaverinsa teki kulma-/pystysoutua samalla. Varmistaja oli siis koko ajan tangossa kiinni ja auttoi jo ensimmäisestä toistosta reilusti, sama saatananmoinen huuto kuului tämän penkkaajan repertuaariin myös. Painoa oli arviolta noin 20-30kg enemmän kun millä tämä sankari olisi omin voimin ottanut ykkösen, tällä tehtiin sitten 3-5 toiston sarjaa. Sarjan jälkeen hehkutettiin sitten kuinka tulokset ovat taas nousseet.

Vittu mua vieläkin kyllä vituttaa nää sankarit, harvemmin mua mikään häiritsee salilla mutta tänään nyt on ollut muutenkin paska päivä. Treenaan kyllä itsekkin helvetin rumalla tekniikalla mutta nyt oikeesti....
Oliko nää siis aikamiehiä vai jotain junnuja? :D Mua huvitti ku kaks isohkoa kaveria, toinen niistä on kyö kovassa kunnossa ja nähny penkkaavan sen 180 ja kyykkää aika kovilla mut sitte se toinen on semmonen joka ei saa kyykättyä ees 70kg ilman että selkä vituillaan. No nää äijät oli jonku lukioikäsen misun (emt oliko toinen niistä se iskä tai jtn) Ja laittovat prässii kevyet +250kg. Iso kaveri veti varmaa kympin sarja ja anto tytö tehä siinä. Tyttö tekee enintään 5cm liikeradalla sitä ja viimesellä toistolla ei ollu voimaa ja tuli alemmaks niin se heikompi äijä painaa sen polven suoraks että painot tulee ylös. Ja näin meni tunnin ajan ku ite kattelin että joko lopettaisivat tuon touhu mutta ei. Lopulta sain prässini ja treenin tehtyä heidän siirtyessä smittiin jossa tyttö teki samanlaisella liikeradalla kyykkyjä ison kaverin tekiessä aina välissä syviä.

"mut sitte se toinen on semmonen joka ei saa kyykättyä ees 70kg ilman että selkä vituillaan."

Mitä luulet, että olisko 60kg mennyt kuitenkin ihan puhtaasti?

Meillä käy aika paljon näitä ulkomaaneläviä ja niitä saa kyllä nauraa välillä aika hyvin.

Itse käyn illalla salilla ja menen sieltä suoraan kotiin suihkuun, joten en käy salin suihkussa mutta muutama kaveri useasti nauranut kun osa näistä ulkomaalaisista käy kalsarit jalassa suihkussa. Siinä sitten peseytyvät, kuivaavat itsensä ja sitten vaatteet päälle koko ajan samat paskaiset ja märät kalsarit jalassa. No eipähän tarvitse pestä kalsareita kotona kun samalla "puhdistuvat".

Itse olen nähnyt yhden sankarin kuivailevan hiustenkuivaimella jalkakarvoja, joita oli kieltämättä aika paljon.

En tiedä onko siinä mitään hauskaa mutta aina kun tulee pukuhuoneeseen niin tietää koska ulkomaalaisia on treenaamassa kun haisee helvetin voimakkaasti kebab. Rasvan käry jää vaatteisiin ja löyhkä on kamala.

Osalla myös mielenkiintoisia treenitapoja. Varsinkin yhdellä hiihtäjällä, jolla on aina kaulahuivi kaulassa. Hän mm. makaa hauispenkissä, jossa kuuluu istua, ja siinä sitten makuulta vääntää ihmeellisesti haukkareita. Smith-tangossa roikkumiset ovat myös varsin mielenkiintoisen näköisiä.

Smith-tangossa roikkumiset ovat myös varsin mielenkiintoisen näköisiä.
Miten Smith-tangossa roikkuminen voi olla mielenkiintoisen näköistä?

roikkuu-ja-venyy.jpg

Tämäkö?

Ei sekään varmaan kauhee fiksun näköstä ole teen tuota Nyyssölän mainitsemaa mutta leuanvetotangossa ja hieman pyörin aluksi etsien hyvää kulmaa, mutta tuntuu tosin toimivan.

Salilla pitäisi olla possupankki. Jokainen rannekääntelijä laittaa sinne 2€ aina treenin aluksi.

Jos salilla on useampi penkki, mutta vain yksi wirallinen kisapenkki, niin heti on rannerullaajat siellä hajareisin lätkyttämässä. Aina pari jätkää, yhteispaino 90kg.

Kerran menin hiljaseen aikaan salille jumppailemaan, oli vaan yks aina vihasen näkönen pappa salilla.
Se halus radion päälle ja menikin sitä räpeltämään siihen vähäks aikaa, ei saanu kanavia kuulumaan, joten ajattelin mennä auttamaan. Ja sainkin suht äkkiä radion kuulumaan.
Vanha patu lähtee pois ja sanoo (luultavasti mielestään hiljaa) "lutka".

Nauratti koko treenin ajan niin vitusti ettei meinannu tulla mistään mitään :D

btw olen tosiaan nainen.

Kerran menin hiljaseen aikaan salille jumppailemaan, oli vaan yks aina vihasen näkönen pappa salilla.
Se halus radion päälle ja menikin sitä räpeltämään siihen vähäks aikaa, ei saanu kanavia kuulumaan, joten ajattelin mennä auttamaan. Ja sainkin suht äkkiä radion kuulumaan.
Vanha patu lähtee pois ja sanoo (luultavasti mielestään hiljaa) "lutka".

Nauratti koko treenin ajan niin vitusti ettei meinannu tulla mistään mitään :D

btw olen tosiaan nainen.

No kyl sä vähän narttu olit, kun et antanu sen väännellä niitä nipukoita.

Hieman hymyilyä osaltaan tänään aiheutti salilla, kun keski-ikäinen arabi (?) herrasmies saapui salille. No, ihan fiksusti se asiansa teki ja selkeästi hän selkää yritti tehdä. Muutenhan tämä ei olisi huvittavaa ollut, mutta hän taisi hintaka lat-pulldown-laitetta 15 minuuttia ilman painoja. Oikeastaan muuta en sitten hänen nähnytkään tekevän, mutta huomioin, että se puoli missä salia hän oli haisi suoraansanoen paskalle. Melko paljon tuota haisemista kestän, mutta tuo jätkä haisi samalta kun olisi jättänyt treenipaidan kassin pohjalle pariksi viikoksi treenin jälkeen ja toistanut tätä vuoden ajan joka treenin yhteydessä. Siis oikeasti, se katku oli melko tyrmäävä...

Tulin tänään treenin jälkeen sheikkeri kädessä suihkusta ja aloin kamppeita kattelee niin kuulin ku yks vieressä jtn palkkareista mumisi ja huomasin että mulle ilmeisesti jotain sanoi, kysyin sitten "ai mitä?" hän "aivan turhia nuo palkkarit normipulliaiselle, hiilihappovettä, maitoa ja magnesiumia vaan". Mä "nojaa riippunee aika paljo että mitä treenaa" viittasin siis siihen ku ilmeisesti tyyppi meinas noita johonki aerobiseen harjoitteluun, tosin tarvitaankait sillonkin muutakin(?). Oli hetken hiljaa ja taas "Kalliitakin ovat, mielummin maitoa ja vissyvettä vaan, ihan riittää normipulliaiselle" En pahemmin jaksanu kommentoida totesin vaan joo tai jotain sinne päin. Sitte taas jotain samantyylistä puheli melkeen kuin itsekseen ja kaverin kanssa vilkastiin toisiamme että mikähän se tämä tyyppi on :D Mä: "No jotain 40c maksaa sheikkerillinen, että kyllä se halvemmaksi tulee mitä litra maitoa, ja tekee niin miten tuntuu kehitystä tulevan" Tässä vaiheessahan tämä sitten alkoi kehua omia suorituksiaan vieläkin omahyväisemäpi ilme naamallaan "Nooo 49 kilsaa pyörällä aikaan blaablaablaa.....niin kyllähän tuota tulee" tossa vaiheessa pisti kyllä hymyilyttään enkä pahemmin kuunnellu ja sanoin vaan "joo" ja jatko vielä omakehuaan, totesin välinpitämättömään sävyyn "hieno homma" ku päätin lopullisesti että jaksa ton kanssa väitellä, pakkasin kamppeeni ja lähdin aulaan odottamaan kaveria. Hymyilin tälle vielä kun tuli pukkarista, jos se ois tajunnu miten pellen itestään teki.

Ja kyllä tiedän että ei ole palkkari mikään välttämättömyys, mutta itsellä se on lisämotivaattorina, sekä en tykkää mättää ruokaa Heti treenin jälkeen.

En tiedä kuuluuko tämä tuonne potutus ketjun puolelle, mutta kuitenkin. Tänään salilla juuri, kun olin lähdössä kotiin eräs nuorempi treenaaja n.15-16 kävelee pukuhuoneesta ulos es-energiajuoma tölkki kädessään. Tein tämän hermannin tulon jälkeen vielä yhden sarjan ja samalla hieraisin silmiäni ja se kaveri tosiaan joi sitä juomaansa samalla, kun oli aloittelemassa treeniä.

En tiedä kuuluuko tämä tuonne potutus ketjun puolelle, mutta kuitenkin. Tänään salilla juuri, kun olin lähdössä kotiin eräs nuorempi treenaaja n.15-16 kävelee pukuhuoneesta ulos es-energiajuoma tölkki kädessään. Tein tämän hermannin tulon jälkeen vielä yhden sarjan ja samalla hieraisin silmiäni ja se kaveri tosiaan joi sitä juomaansa samalla, kun oli aloittelemassa treeniä.
Treenibuusterii :D:D

Täälläpäin yhdellä miehellä aina kahvikuppi mukana. Itse melkein aina jos koitan jotakin maximisuoritusta (penkki, mave jne.), juon treenin aikana kokista. Saa hyvin energiaa. Tykkäsivät muut siitä tai eivät.

Tänään viereissä prässissä oleva noin 40 vee tukevahko nainen trikoissa päästi repivä-äänisen pierun ilmeisesti maksimia yrittäessään. Nauratti niin, että jäi omasarja kesken ja nainen poistui palo-auton värisenä todennäköisesti kalsaripyykille. Oli muuten saundi ja haju kohdillaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom