Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen nähnyt kyseisen naisen usein, mutten ole ennen tajunnut hänen kuuluisuuttaan :D Viimeksi kun olin salilla, satuin venyttelemään samaan aikaan matoille kun hän teki jotain keppijumppaansa. Ei siinä jumpassa mitään, mutta välillä hän kaivoi kassistaan näkkileipää! Hahhah. Rouskutti sitä ja omenaa vuoronperään. Mua kyllä huvitti ihan kympillä, ja hyvä tietää jatkoa varten, että tuo on hänen normaalia käytöstään.

Tämä henkilö on kyllä melko omituinen tapaus. Olen puhunut hänen kanssaan (liian) useasti ja lähes aina kun käyn salilla hän puhelee jotain pikkutuhmaa/flirttailee. Melko häiritsevää... Hän käy omien sanojensa mukaan päivittäin salilla ja treeni kestää 6 tuntia/kerta eli about klo 16-22. Joskus hän teki jotain aivan älytöntä liikettä noin 5000 toistoa putkeen ja kävin kysäisemässä että mitä vittua oikein teet, johon hän alkoi vihaisena selittää että yrittää päästä eroon lihaksista eikä kasvattaa niitä kuten minä... Joskus kuullut juttua että olisi entinen kehonrakentaja.

Tämä henkilö on kyllä melko omituinen tapaus. Olen puhunut hänen kanssaan (liian) useasti ja lähes aina kun käyn salilla hän puhelee jotain pikkutuhmaa/flirttailee. Melko häiritsevää... Hän käy omien sanojensa mukaan päivittäin salilla ja treeni kestää 6 tuntia/kerta eli about klo 16-22. Joskus hän teki jotain aivan älytöntä liikettä noin 5000 toistoa putkeen ja kävin kysäisemässä että mitä vittua oikein teet, johon hän alkoi vihaisena selittää että yrittää päästä eroon lihaksista eikä kasvattaa niitä kuten minä... Joskus kuullut juttua että olisi entinen kehonrakentaja.

Mistä lihaksista se muka eroon koittaa päästä? Sen reisikin on varmaan ohuempi ku salin keskimääräinen olkavarren paksuus. Joskus se myös tekee kyllä ihan "isolla" painolla esimerkiks jalkaprässiä. Hauiskääntöä ja ojentajalaitetta se tekee myös välillä ihan kunnon painoilla, mutta niissä tekniikka on sellanen, että tämäkin ketju olisi liian vähän niille.

En tiedä oliko tämä nyt komediaa vai vaan kummaa, mutta kävin sunnuntaina uudella (taas) salilla. Mielestäni käyttäydyin ihan hyvin ja treenin jälkeen olin sellaisessa salien normaalissa ryhmäsuihkuhuoneessa, johon ennen minua oli mennyt yksi nainen. No niin, siis aivan varmasti olin sukupuoleni mukaisessa suihkutilassa nopeassa treenin jälkeisessä peseytymisrituaalissa, ilman pitkiä hiustenpesusessioita tms. Siinä sitten suihkun jälkeen pikkuiseen pyyhkeeseen kuivailen ja vettä korvista kallistelen, niin ovelta kuuluu koputus :wtf: Pikkusen ihmeissäni örisen jotain, ja oven takaa kysytään "Saako tulla?" siinä vaiheessa olen jo varma, että ajantajuni on kadonnut ja salin yrittäjämies on ajamassa minua pihalla. Eikä mitä. Vanhempi täti ihminen tulee suihkuhuoneeseen siveellisesti iso kylpypyyhe mukanaan (minulla treeneissä pikkuiset pyyhkeet, johon pahimmat vedet saa kiuvailla, en näe tarvetta kietoutua pyyhkeeseen ja hillua pitkin käytäviä). Eipä siinä mitään, mutta täti aloittaa valtavan puheenpulputuksen, jota koitan kohteliaasti kuunnella ja odottaa taukoa, jotta voin kohteliaasti poistua tilanteesta. Pah. Pakko oli lopulta vaan lompsia matkaan, koska puhe ei loppunut missään vaiheessa tätin suihkuttelua.

Ja jottei tämä kuulostaisi kummallliselta, niin juuri EDELLISELLÄ viikolla myös seikkailin julkisissa suihkuissa. Sillä erää paikallisessa uimahallissa. Otettuani kunnon löylyt, ampaisen suihkuun ja lähes törmään (saunan raikkaana) LVI-asentajaan, jonka värkkää rikki menneen suihkun kanssa. Kyllä. Miespuolinen asentaja kunnallisen uimahallin naisten puolella.

Ehkäpä tällä viikolla nautin suihkuni kotona :rolleyes:

Ois kannattanu ehkä mainita tuossa alussa, et oot nainen. Viestisi nimittäin hämmensi pikkusen, ku en sitä lukiessa vielä tiennyt sukupuoltasi.

Tuli tuosta suihkutarinasta mieleen, että kerran ulkomailla olin alasti suihkun jälkeen salin pukuhuoneessa ja sisään lappaa vanhempi kukkahattutäti ja huutaa "OH, WHAT A BEAUTIFUL SIGHT!"

Repesin tälle totaalisesti. Olen myös nähnyt kyseisen hlön päällä jonkun t-paidan jossa on kanssa jotain panojuttutekstejä, en muista mitä siinä luki tarkalleen, mutta ilman tätä paitaa ei olisi jäänyt hlö mieleen. Nyt ei voi olla tunnistamatta kun näkee, sen verran on näitä juttuja nyt jo luettu.

No ei helvetti nyt en kyllä kehtaa enää kyykätä hedelmänaisen läheisyydessä. Mulle se ei oo kylläkään koskaan puhunut saatika flirttaillut, niin ehkä en oo hänen tulilinjalla.

Repesin tälle totaalisesti. Olen myös nähnyt kyseisen hlön päällä jonkun t-paidan jossa on kanssa jotain panojuttutekstejä, en muista mitä siinä luki tarkalleen, mutta ilman tätä paitaa ei olisi jäänyt hlö mieleen. Nyt ei voi olla tunnistamatta kun näkee, sen verran on näitä juttuja nyt jo luettu.

Eilen sillä oli kuulemman paita päällä, jossa luki "Kun tiedät ettet saa, et pety.". En tiiä onko sama paita kyseessä.

Voisitte perustaa tolle hedelmänaiselle jonkun oman ketjun kohta. Voisitte sisällyttää sinne videoita, kuvia ja näitä sangen kiinnostavia tarinoita näin ulkopuolisen silmin.

Voisitte perustaa tolle hedelmänaiselle jonkun oman ketjun kohta. Voisitte sisällyttää sinne videoita, kuvia ja näitä sangen kiinnostavia tarinoita näin ulkopuolisen silmin.

Mä oon kans huomannu, et tosta tulee aika paljon täällä puhuttua. :D Harmi, kun siitä ei oo mitään videomateriaalia, enkä kyllä taida sellasta ottaakkaan...

huvittavan näköstä ku 2 aikuista miestä tekee vuorotellen hauista levytangolla ihan järkyttävällä heijarilla. tekis mieli käydä sanoo, että rinnalleveto kuuluu tehdä myötäotteella :D

Tänään

Huom. Tämä saattaa kuulostaa tekaistulta tarinalta, mutta vannon, että se ei sitä ole!
Minulla on yleensä aika neutraali ja ilmeetön naama. Ihan sama mitä tapahtuu, niin yleensä en kasvoillani mitään merkkejä näytä.

Tänään sitten salilla pukuhuoneessa olin menossa vessaan täyttämään sheikkerin. Kaikki ovet olivat lukossa.
Odotin siinä aikani ja sitten kuulin, kun yhden oven lukko aukesi. Kun ovi aukesi, niin kuvittelin kuinka kirkas valo olisi sokaissut minut, koska vihdoin joku niistä ovista aukesi.
Siinä vaiheessa oma ilmeeni olisi oikeasti ollut näkemisen arvoinen. Harmi, että en sitä itsekkään nähnyt. Nimittäin ovesta tuli maailman tikeimmässä kunnossa oleva iso musta mies. MUNASILTEEN! Kaiken kruunasi se, että tämä kyseinen kaveri lauloi samalla "I like to move it move it, I like to move it move it"
Kävelin kaverin ohi sinne vessaan ja mietin siinä ittekseni sen tilanteen komiikkaa. Se oli jotain aivan h******n uskomatonta. :D

Kerron tämän tarinan vielä varmaan lapsillenikin. :D

Aiheutin tänään salikomediaa ainakin itselleni, parhaassa tapauksessa jollekkin muullekkin. Aloin lataamaan painoja penkkiin ja rupesin tekemään normisarjaa. Toisen sarjan jälkeen huomaan ranteessa hiukan kipua mutta päätän jatkaa. Vikan sarjan lopussa jäi sitten tanko rinnalle koska juuri sopivaan aikaan joku trainerin kanssa treenaava nainen voihkaisee oikein kunnolla (siis sellainen erittäin kova orgasmivoihkaisu) ja kaikki ajatukset menee hämmennykseen. Siinä sitten ihmettelen tanko rinnalla, yritän nostaa ylös, ei nouse. Tässä vaiheessa jo vähän kikatuttaa, yritän punnertaa itseni istumaan tangon kanssa, tämäkään ei jostain ihmeen syystä onnistu. Hengitän muutaman kerran syvään ja alan kuikuilemaan josko lähistöllä olisi joku avulias ihminen kunnes kyykkäjän saapuu pelastamaan juuri kun olen alkanut toivomaan että voisin painua maan alle. Kiitoksen jälkeen selittelen hihitellen jotain tällaista "pitihän tuotakin kerran kokeilla" ja pelastajani kaikkosi hyvin äkkiä. Toisaalta käyn salilla jossa salikomediaksi lasketaan se jos hengästyy tai hikoilee treenin aikana joten ehkä mun maine on ollut jo pitkään menetetty

Tuli tuosta suihkutarinasta mieleen, että kerran ulkomailla olin alasti suihkun jälkeen salin pukuhuoneessa ja sisään lappaa vanhempi kukkahattutäti ja huutaa "OH, WHAT A BEAUTIFUL SIGHT!"

Kerran reissussa vierailin jossain paikallisessa terveyskylpylässä. On aina jännää reissata maassa, jonka kieltä ei ymmärrä. Ikinä ei oikein tiedä missä mennään. Olin kuitenkin ymmärtänyt, että kylpylän vesi on erityisen terveellistä. Kylpylän sisäänkäynnillä ymmärsin, että kylpemisen tulee tapahtua alasti. Mitään uimapukuja ei saisi käyttää ja miehet kylpee naisista erillään. Tein työtä käskettyä. Heitin vaatteet kaappiin ja siirryin alasti allasosastolle. Siellä ei ollut ketään muita. Menin sitten istumaan n. 8x8 metrin altaaseen. Jotenkin tunsin itseni typeräksi kökkiessäni siinä ilkosillaan. Olinkohan varmasti ymmärtänyt ohjeet oikein? Pian allassaliin saapui kuitenkin toinen mies. Päättelin että kyseessä oli joku uinninvalvoja, koska mies asteli täysissä pukeissa rauhallisesti altaan ympäri. Istuin keskellä allasta kelteisilläni ja tunsin itseni todella typeräksi. Mies tuijotti ja vesikin vaikutti ihan normaalilta. Kun mies hävisi näkyvistä päätin, että kylpeminen saa riittää. Puolijuoksua siirryin suihkuhuoneeseen, jossa katseeni kiinnittyi ensimmäisenä nurkassa lojuvaan käytettyyn kondomiin. Skippasin suihkun ja ryntäsin itku kurkussa pukuhuoneeseen. Täytyy sanoa, että harvoin on housut tuntuneet yhtä hyvältä perseen päällä.

onpa hyväketju ja paljon jo asiaa.samalla salilla tapaa käydä keskiikäinen aavistuksen kovia kokenut mies.. laittaa aina niin paljon rautaa että ei tee ihan yhtään lähellekkään puhdasta liikettä ja samaan aikaan karjuu tietty niin että saliraikuu ja laskee miten monta tehny ja kuuluvaan ääneen mut välillä menee lasku sekaisin yksii kaksii kolmee kaksii kuusi huhuh joskus saa repeillä ihan kympillä :) harmiton kaveri mut erillainen :)

Kerran salilla:
Herra X sanoo: Moro
vatipää: moro
Herra X: Vittu on hyvä, että sain exään yhteyden, niin pääsen tyhjentään pussit
vatipää: OK
Herra X: Täytyis varmaan hankkia joku kesämuija, että saa pillua sillon kun tahtoo
vatipää: No ei kai si vaan yhtä kannata..
Herra X: no niin joo totta

Eihän tässä keskustelussa ny muuten mitään ihmellistä olis, mutta en edes tiedä henkilön nimee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom