Tänää tuli todistettuu kun noin 40v hyvässä kunnossa oleva mies teki prässiä ja hauiskääntöä samaan aikaan :hyvä:
Jos sillä oli kiire?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänää tuli todistettuu kun noin 40v hyvässä kunnossa oleva mies teki prässiä ja hauiskääntöä samaan aikaan :hyvä:
Olen nähnyt kyseisen naisen usein, mutten ole ennen tajunnut hänen kuuluisuuttaan :D Viimeksi kun olin salilla, satuin venyttelemään samaan aikaan matoille kun hän teki jotain keppijumppaansa. Ei siinä jumpassa mitään, mutta välillä hän kaivoi kassistaan näkkileipää! Hahhah. Rouskutti sitä ja omenaa vuoronperään. Mua kyllä huvitti ihan kympillä, ja hyvä tietää jatkoa varten, että tuo on hänen normaalia käytöstään.
Tämä henkilö on kyllä melko omituinen tapaus. Olen puhunut hänen kanssaan (liian) useasti ja lähes aina kun käyn salilla hän puhelee jotain pikkutuhmaa/flirttailee. Melko häiritsevää... Hän käy omien sanojensa mukaan päivittäin salilla ja treeni kestää 6 tuntia/kerta eli about klo 16-22. Joskus hän teki jotain aivan älytöntä liikettä noin 5000 toistoa putkeen ja kävin kysäisemässä että mitä vittua oikein teet, johon hän alkoi vihaisena selittää että yrittää päästä eroon lihaksista eikä kasvattaa niitä kuten minä... Joskus kuullut juttua että olisi entinen kehonrakentaja.
Tämä henkilö on kyllä melko omituinen tapaus. Olen puhunut hänen kanssaan (liian) useasti ja lähes aina kun käyn salilla hän puhelee jotain pikkutuhmaa/flirttailee. Melko häiritsevää... Hän käy omien sanojensa mukaan päivittäin salilla ja treeni kestää 6 tuntia/kerta eli about klo 16-22. Joskus hän teki jotain aivan älytöntä liikettä noin 5000 toistoa putkeen ja kävin kysäisemässä että mitä vittua oikein teet, johon hän alkoi vihaisena selittää että yrittää päästä eroon lihaksista eikä kasvattaa niitä kuten minä... Joskus kuullut juttua että olisi entinen kehonrakentaja.
Repesin tälle totaalisesti. Olen myös nähnyt kyseisen hlön päällä jonkun t-paidan jossa on kanssa jotain panojuttutekstejä, en muista mitä siinä luki tarkalleen, mutta ilman tätä paitaa ei olisi jäänyt hlö mieleen. Nyt ei voi olla tunnistamatta kun näkee, sen verran on näitä juttuja nyt jo luettu.
Eilen sillä oli kuulemman paita päällä, jossa luki "Kun tiedät ettet saa, et pety.". En tiiä onko sama paita kyseessä.
Voisitte perustaa tolle hedelmänaiselle jonkun oman ketjun kohta. Voisitte sisällyttää sinne videoita, kuvia ja näitä sangen kiinnostavia tarinoita näin ulkopuolisen silmin.
Tuli tuosta suihkutarinasta mieleen, että kerran ulkomailla olin alasti suihkun jälkeen salin pukuhuoneessa ja sisään lappaa vanhempi kukkahattutäti ja huutaa "OH, WHAT A BEAUTIFUL SIGHT!"