Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa viimeviikolla tulin salin pukukoppiin treenien päätteeks täyttää vesipulloon ja valmiina menemään saunaan. Pukukopissa oli sitten vähän ryysistä. Silmät aukes kyllä aika hyvin kun raotin vessan ovea, lavuaari oli aktiivisessa käytössä. Siellä kaveri seisoi täysin alasti, vain pinkit crocsit jalassa ajoi partaansa!

Ei siinä mitään, voi sitä partaa ajaa.
Ei siinäkään mitään, voi alastomana olla.
Mut herranjestas ei sun tarvii olla alasti kun ajat partaa, eikä sulla tarvii olla PINKIT crocsit jalassa!
Vai tarviiko?
crocseista en tiiä, mutta ihan nakuna kyllä tulee parta itekin ajatteua. Tosin pinkit crocsit kuulostaa huikeilta! :worship::whip:

Toisinaan tulee käytyä Uimahallin salilla lauantaisin, siellä on aika usein paikalla samoihin aikoihin yks vanhempi herrasmies, varmaankin jo eläkeläinen, joka tykkää kuivata hiuksensa kaiken uimisen/saunomisen/peseytymisen jäljiltä, noh tämähän on täysin normaalia ei siinä mitään. Hassua tässä on vaan se, että tämä _hiusten_ kuivattaminen tapahtuu ilkosillaan silleen, että kun avaat pukukopin oven niin vois tokasta, että hei vaan sun heiluvilles. Normaalisti siinä jengi on toistepäin, eli ovelle avautuu näkymä takaraivosta mut tää pappa on tosiaa aina ollu siinä "väärinpäin" eikä tosiaan pidä mitään kiirettä. Kuivausprosessi on pari kertaa kestänyt vähintään sen ajan, mitä ite vaihdan treenikamoja, käyn kusella, täytän vesipullot sun muuta eli ei riitä ihan muutama minuutti touhuun. Ja usein sil on just sellanen ilme, että "ollaan tässä jo oltu toista tuntia kuivumassa" Tai ehkä mä vaan tulkitsen sen ilmeen väärin, mut kuitenkin :D Ja en mee pukukoppeihin kyylää kenenkään vehkeitä, oon käyny armeijan ja pelannu 10v lätkää, oon siis ollu pukuhuoneissa ennenkin eli tiiän, että siellä saattaa toisinaan olla joku alasti. Mut rajansa kaikella.

Toi on kyllä hienoa settiä jokaisessa pukuhuoneessa, jossa voi olla yhtäaikaa yli 10 ihmistä. Niissä on aina vähintään yks kaveri joka on siellä asenteella "Look at me, baby!" Ja kaikki muut vaivaantuneena tarkistelee kattolamppujen kiinnityksiä katseellaan.

Yksi päivä pakkasin salikamat/vaihtokamat nopeesti kassii ja läksin salille. Treenin jälkeen menin suihkuun ja tulin vaihtamaan vaatteita, otin boxerit kassista ja laitoin ne jalkaan. Havahduin siihen että nämä oli vaaleanpunaiset ja niissä oli mustia sydämmiä missä luki valkoisella ''isi''. En tiiä miten helvetissä ne oli mun kaappiin eksyny, housut sujahti niin nopeesti jalkaan että toivottavasti kukaan ei niitä nähny. :D En tiiä mikä tossa nolotti, kai se että olen vasta 21v ja en ole vielä isi. :D

Yksi päivä pakkasin salikamat/vaihtokamat nopeesti kassii ja läksin salille. Treenin jälkeen menin suihkuun ja tulin vaihtamaan vaatteita, otin boxerit kassista ja laitoin ne jalkaan. Havahduin siihen että nämä oli vaaleanpunaiset ja niissä oli mustia sydämmiä missä luki valkoisella ''isi''. En tiiä miten helvetissä ne oli mun kaappiin eksyny, housut sujahti niin nopeesti jalkaan että toivottavasti kukaan ei niitä nähny. :D En tiiä mikä tossa nolotti, kai se että olen vasta 21v ja en ole vielä isi. :D

No kyllä siinä varmasti monelle tulisi "mitävittua" -fiilis kun tuommoiset boxerit kassista löytäisi :D
edit: itselläkin tuli mieleen tuo, jos vaikka naisesi yrittää vähän vihjailla? ;)

Kokeilin tänään kerran jonku kehumaa Zercher kyykkyä ja siihen kertaan jäiki, heti ku nousin ni eiku perseen kautta selin maahan tanko mahalle. Onneks tajusin heittää suht keposet raudat tolppaa, otti vatsa kyllä osumaa aika hyvin silti. Ja luojalle kiitos ei ollut salilla sillon ketään.

Tästä nyt on aikaa, mutta en muistaakseni ole tänne raportoinut.

Prässisarjan jälkeen olin nollat taulussa avannut juomapulloni korkin, jotta pystyisin juomaan enemmän & nopeammin. Hetken jumituksen jälkeen olin ottamassa uutta huikkaa, mutta kas kas, enpäs muistanutkaan, että olin tuon korkin jättänyt auki. Yritin siis nyt juoda tavalliseen tapaani puristamalla pulloa niin, että vesi lentää suuhun. Kyllä siinä tais olla oma ilme näkemisen arvoinen, kun yhtäkkiä tulee vedet naamalle, paidalle ja housuille. Herätteli ainakin hyvin seuraavaan sarjaan jos ei muuta.

Kokeilin tänään kerran jonku kehumaa Zercher kyykkyä ja siihen kertaan jäiki, heti ku nousin ni eiku perseen kautta selin maahan tanko mahalle. Onneks tajusin heittää suht keposet raudat tolppaa, otti vatsa kyllä osumaa aika hyvin silti. Ja luojalle kiitos ei ollut salilla sillon ketään.

Näinkö kävi http://www.youtube.com/watch?v=g4X3mIJkoLo :)

Enpä ole liikettä aikaisemmin kokeillu, mutta tänään vois jalkareenien jälkeen testata. Saa nähdä tuleeko komediaa!

^ Noinhan siinä kävi :D Kokeile ihmeessä, ite jätän kokeilematta toiste..:) Kerros ihmees jos pääsit lattialla käymään!

Näin tänään salilla jotain hämmentävää,

Kun tulin salille oli latausjuoma saanut akaan jäätävän kusihädän joten heitin kassini pukkarin penkille ja menin vessaan. Sieltä tullessani huomasin että mun kassin eteen oli parkkeerannut aavistuksen arveluttavan näköinen kaveri, varustuksenaan pelkkä t-paita, ei housuja tahi boksereita. No siinä tämä kaveri taisi lepuuttaa sladdiaan kassiani vasten...

Nappaan kassini ja siirryn vähän sivuummalle. No sitten alkaa se varsinainen outous, kaveri heittää housunsa lattialle, astuu jotenkin niiden päälle/viereen ja ottaa muovikassista sellaisen tarttumakouran jolla vihersiivoojat siivoaa nurmikkoja ettei tarvi kumarrella. Sitten hän ottaa silla kouralla kiinni housujensa reunasta ja alkaa nykiä niitä päälleen :wtf: Ei siis auta käsillä lähes lainkaan vaan laittaa housut jalkaan sen kouran avulla. Pienen sähellyksen jälkeen pöksyt ovat jalassa ja koura laitetaan takaisin muovikassiin.

Satuinpa kiinnittämään myös kaverin jalkoihin huomiota ja tuli aavistuksen viluväreet kun ajatteli salin jälkeistä suihkua, nimittäin sieltä sälli tuli ja kaikki varpaankynnet oli ihan mustat ja jotenkin sairaan näköset, ugh. Vittu jos saan tuolta jonkun varvasmädän itelleni.

No siit kaveri lähti ihan muina miehinä ilman sukkia menemään, kait sillä kengät oli. Ja nyt kun mietin tarkemmin niin oon nähny tän kaverin treenaamassa ilman sukkia mustine varpaineen. Hyvä syy pitää aina treenitossuja jalassa salilla ollessa ettei tarvi toisten silsaisissa jalanjäljissä treenata.

jos nyt satut sattumalta kyseinen henkilö lukemaan tätä niin mene ihmeessa apteekkiin tai jotain! Tai hanki edes tossut salille.

Kaikenlaista :)

Tänään törmäsin Espoossa, yhdellä salilla aika skrodeen jätkään joka ei varmasti ole koskaan tehnyt jalkoja sekunttiakaan! Yläkroppaa oli pumpattu mutta jalat olivat aivan stiksit! Kaiken huvittavuuden päälle sääret olivat myös sheivattu. Kyllä pisti hymyilyttämään kyseinen janari :D

Näin tänään salilla jotain hämmentävää,

Kun tulin salille oli latausjuoma saanut akaan jäätävän kusihädän joten heitin kassini pukkarin penkille ja menin vessaan. Sieltä tullessani huomasin että mun kassin eteen oli parkkeerannut aavistuksen arveluttavan näköinen kaveri, varustuksenaan pelkkä t-paita, ei housuja tahi boksereita. No siinä tämä kaveri taisi lepuuttaa sladdiaan kassiani vasten...

Nappaan kassini ja siirryn vähän sivuummalle. No sitten alkaa se varsinainen outous, kaveri heittää housunsa lattialle, astuu jotenkin niiden päälle/viereen ja ottaa muovikassista sellaisen tarttumakouran jolla vihersiivoojat siivoaa nurmikkoja ettei tarvi kumarrella. Sitten hän ottaa silla kouralla kiinni housujensa reunasta ja alkaa nykiä niitä päälleen :wtf: Ei siis auta käsillä lähes lainkaan vaan laittaa housut jalkaan sen kouran avulla. Pienen sähellyksen jälkeen pöksyt ovat jalassa ja koura laitetaan takaisin muovikassiin.

Satuinpa kiinnittämään myös kaverin jalkoihin huomiota ja tuli aavistuksen viluväreet kun ajatteli salin jälkeistä suihkua, nimittäin sieltä sälli tuli ja kaikki varpaankynnet oli ihan mustat ja jotenkin sairaan näköset, ugh. Vittu jos saan tuolta jonkun varvasmädän itelleni.

No siit kaveri lähti ihan muina miehinä ilman sukkia menemään, kait sillä kengät oli. Ja nyt kun mietin tarkemmin niin oon nähny tän kaverin treenaamassa ilman sukkia mustine varpaineen. Hyvä syy pitää aina treenitossuja jalassa salilla ollessa ettei tarvi toisten silsaisissa jalanjäljissä treenata.

jos nyt satut sattumalta kyseinen henkilö lukemaan tätä niin mene ihmeessa apteekkiin tai jotain! Tai hanki edes tossut salille.

Kaikenlaista :)
Oisko joku bakteerikammoinen. Tietenkin ihmetyttää miten se salilla on mutta siltä tuo kuulostaisi.

Oisko joku bakteerikammoinen. Tietenkin ihmetyttää miten se salilla on mutta siltä tuo kuulostaisi.

Mulle tuli toi kans mieleen, mut jo sen perusolemus oli niin "likainen" että en usko sen olevan bakteerikammoa, ja sali ei oikein ole oikea ympäristö bakteerikammoiselle. Jos hän pelkää housuja ja ei voi koskea niihin?

Mulle tuli tosta mieleen joku liikkuvuusongelma, jos kaveri ei mitenkään taivu jotta saisi pöksyt jalkaan vaan tarvii kättä pidempää avuksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom