Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja/tai supraspinatukselle reenia, esim itse olen joutunut tekemään vähän vastaavanlaisia liikkeitä olkapäävamman takia.
olkanivelen mobilisointia, fysioterapeutit usein ohjaa tuon liikkeen esim. olkapääleikkauksen jälkeen, jotta saadaan kevyttä liikettä sinne olkapään seudulle.

Tällä viikolla salille tuli jossain vaiheessa varusmiehiä. Tehdessäni keskitettyä hauiskääntöä purskahdin hallitsemattomaan nauruun kuunnellessani heidän juttujaan. Tilannetta eivät parantaneet erään Erkki Esimerkin keinutuolimallia oleva hauiskääntö tangolla, oma variaationsa dipistä sekä taljan painopakan merkin (ihmettelivät vissiin käyttämäni vastuksen määrää) kummastelu.

Mietin erään palautuksen aikana huudanko erään jampan kaverit apuun, kun penkki näytti niin hasardilta. Ajattelin mielessäni: "auttakaa pojat auttakaa, teidän kaveri lytistyy". Pohdin sanavalintoja samalla kun katsoin tyyppiä ja jälleen purskahdin nauruun.

Poislähtiessäni hain kengät tuulikaapista ja kuulin, kun joku sanoi perääni ns. ruoskaäänen "kzhhh" ja nauroi. Meinasin mennä tämän testosteronilauman luo ja kertoa poijille muutaman faktan. Ajattelin sitten, että jostain näiden reppanoidenkin täytyy huumorinsa repiä. Omanihan olin jo saanut, joskaan he eivät olleet sitä tajunneet.

Valitettavasti jätin vatsatreenit tänään tekemättä, joten en ollut kuulemassa tätä itse. Kaveri oli siinä venyttelyalueella/matoilla tekemässä vatsoja ja tää Hedelmänainen ja sen kaveri oli siinä tekemässä jotain yhden käden käsipainolattiapenkkiä. Ne naiset siinä sitten tapansa mukaan juorusivat kaikenlaista ja jossain vaiheessa keskustelu meni johonkin miesten stringeihin. Hedelmänainen oli kuulemman kysynyt tältä kaveriltani, että onko hänellä sellaset miesten stringit. Mä oisin saattanu ainaki pikkusen ruveta nauramaan tossa tilanteessa.

Pitäisköhän nyt oikeesti raahautua sinne 82:lle vaan todistamaan tämä Hedelmänainen... Hänhän on siellä ainakin kuuleman perusteella 24/7, joten ei tartte huolehtia edes mihin aikaan tulee.

Pitäisköhän nyt oikeesti raahautua sinne 82:lle vaan todistamaan tämä Hedelmänainen... Hänhän on siellä ainakin kuuleman perusteella 24/7, joten ei tartte huolehtia edes mihin aikaan tulee.

Itseasiassa arkisin, todennäköisesti ennen neljää, hän ei siellä ole vielä. Vaikka joskushan hän on kuulemman lähtenyt töistä ajoissa (puoli neljältä lähti silloin, siitä päättelin tuon kello neljän), että pääsis salille. Voisin sanoa, että n. 100% todennäköisyydellä, jos meet lauantaina klo 16, tulet tapaamaan tämän pinkkicrocksisen vanhahkon silmälasipäisen naisen.

Täytyy harkita, että vois tulla sinnekin jonkun treenin joskus vetäsemään, jos se ajokortti maanantaina vaikka rapsahtais käteen nii ei tuo 30km välimatkakaan haittaa.

Täytyy harkita, että vois tulla sinnekin jonkun treenin joskus vetäsemään, jos se ajokortti maanantaina vaikka rapsahtais käteen nii ei tuo 30km välimatkakaan haittaa.

Tuu moikkaamaan, jos löydät sellasen pystytukkasen itseäs pari vuotta nuoremman mustahoususen tai -shortsisen ja todennäköisesti mustapaitaisen henkilön, joka kulkee mustan reppunsa ja harmaan vihkonsa kanssa siellä. :D Tämä saattaa mennä hieman ohi aiheen jo.

Tuu moikkaamaan, jos löydät sellasen pystytukkasen itseäs pari vuotta nuoremman mustahoususen tai -shortsisen ja todennäköisesti mustapaitaisen henkilön, joka kulkee mustan reppunsa ja harmaan vihkonsa kanssa siellä. :D Tämä saattaa mennä hieman ohi aiheen jo.

Tääkin menee ihan täysin aiheen ohi, mutta mun mielestä toi on tosi söpöö että nuori mies sopii treffejä täällä :)

Haluaisin muistuttaa tähän väliin, että tämä ketju on tarkoitettu tarinoille salikomediasta. Hauskoille kuntosalivideoille on oma ketjunsa. Täältä on nyt muutaman päivän aikana varmaan 6 kertaa poistettu sama video. Laittakaa videot videoille tarkoitettuun ketjuun, kiitos.

Tein ojentaja/hauis superia dippikoneessa ja sen vieressä taljassa hauiskääntoä, vinopenkin päällä maaten tehtynä ja ketju suoran tangon päässä että ylettyy sen penkin yli.

(tuolla tyylillä mutta taljassa.)
images

Olin juuri vetämässä dippikoneella pitkää ojentajasarjaa ja piti rynnätä sen jälkeen mahalleen siihen vinopenkille vetämään hauperia, kun joku nuori blondi alkoi repiä mun ketju tanko viritystä irti, vaikka salissa oli noin kymmenkunta samanlaista taljaa vapaana.

Komediaa siitä tuli sillä kohdalla kun huusin että älä irrota sitä mulla on supersetti kesken, blondi käänsi päätä ikään kuin kuulostellen, itse yritin pumpata ojentajat puuduksissa sarjaa dippikoneessa ja huutelin uudestaan, älä irroita sitä, blondi taas pyöritteli päätä ikään kuin olisi kuullut jotain ja huomasin sillä nappikuulokkeet päässä.

Helvetti, korotin ääntä, muu porukka salilla vähän katteli huvittuneena, kun hullu pumppaa dippikonetta silmät paineesta pullistuneena ja huutaa älä irroita sitä, - vihdoin blondi irroitti toisen korvanapin ja katsoi taakseen, missä ähisin pää punaisena dippikoneessa ja mökelsin käheästi koristen, että mulla on yksi sarja vielä siinä, älä ota sitä irti vielä.

Sössötti jotain että ei kuullut ja lähti viereiseen taljaan jossa oli sen tarvitsema kahva valmiiksi asennettuna.

Muutenkin tuolla salilla näkee kuulokepäisiä zombieita, jotka saattaa yrittää viedä painolevyjä penkkipunnerruspenkistä jossa makaat kädet tangossä ja kun karjaiset että näpit irti, kuuluu vaan jotäin mölinää tyyliin öööh, joo.

Vittu kun salihenkilökunta työntelis noita lähes kuuroja örisijöitä kohti oikeita laitteita, etteivät eksyisi treenajien tielle. :D

joku akka teki jotain ihme circuitti treeniä salilla, ei siinä mitään mutta liikkeet olivat hassuja, periaatteessa 1/3 osa meni jokaisessa oikein, mutta sitten loppu jäi tekemättä. Ainoan kyykkyräkin varasi omille hörhöilyilleen ja kyykyt oli kuten odottaa saattaa sellaisia niiauksia. Oman painon verran romua tankoon ja 15 sentin liikeradalla ihme ähellystä. Sitten juoksi tukkaputkella toiseen päähän salia tekemään jotain pakaraa ja penkkiä (tai pikemmin sen loppuojennusta) ja sama touhu jatku, laitteet vaan vaihteli. Sivusta seuranneena näytti hieman huvittavalta.

Itseasiassa arkisin, todennäköisesti ennen neljää, hän ei siellä ole vielä. Vaikka joskushan hän on kuulemman lähtenyt töistä ajoissa (puoli neljältä lähti silloin, siitä päättelin tuon kello neljän), että pääsis salille. Voisin sanoa, että n. 100% todennäköisyydellä, jos meet lauantaina klo 16, tulet tapaamaan tämän pinkkicrocksisen vanhahkon silmälasipäisen naisen.
Täällähän puhutaan paikallisista julkkiksista. Hedelmänainen on kyllä aina salilla :D

Edellisiin tuntomerkkeihin voi vielä lisätä sen pienen punaisen laukun jossa on ilmeisesti ehtymätön varasto omenalohkoja ja muita hedelmiä joita voi mutustaa sarjatauoilla...laitteessa istuessaan.
Tulee aina sellanen fiilis ettei kehtaa mennä kysymään voiko välissä tulla tekemään omat sarjat kun toisella on eväsretki kesken :D

Muutenkin tuolla salilla näkee kuulokepäisiä zombieita, jotka saattaa yrittää viedä painolevyjä penkkipunnerruspenkistä jossa makaat kädet tangossä ja kun karjaiset että näpit irti, kuuluu vaan jotäin mölinää tyyliin öööh, joo.

Vittu kun salihenkilökunta työntelis noita lähes kuuroja örisijöitä kohti oikeita laitteita, etteivät eksyisi treenajien tielle. :D

tää on kyl ihan totta, ei tartte olla ees napit korvissa ja osa ihmisistä ihan uunoja... olin joskus tekee just jotain ojentajia tai hauista taljassa ja kävin vessassa, jätän AINA kaikki tavarat ja pullot siihe ympärille ripoteltuna että porukka ihan varmasti tajuaa että on varattu ellei oo ihan vitun dorka. Se sama muija ketä oli ollu samas huonees tekees varmaan tunnin oli siinä välis menny siihe repimään mun kahvaa ja penkkiä (jossa mm. pullo oli) pois ja koittanu alkaa ite tekeen... tulin takas ja sanoin hyvin nätisti että mulla oli siinä vielä kesken ja tää neiti mitään sanomatta vittuuntuneen näkösenä vaan kävelee pois... mitäähhh

tää on kyl ihan totta, ei tartte olla ees napit korvissa ja osa ihmisistä ihan uunoja... olin joskus tekee just jotain ojentajia tai hauista taljassa ja kävin vessassa, jätän AINA kaikki tavarat ja pullot siihe ympärille ripoteltuna että porukka ihan varmasti tajuaa että on varattu ellei oo ihan vitun dorka. Se sama muija ketä oli ollu samas huonees tekees varmaan tunnin oli siinä välis menny siihe repimään mun kahvaa ja penkkiä (jossa mm. pullo oli) pois ja koittanu alkaa ite tekeen... tulin takas ja sanoin hyvin nätisti että mulla oli siinä vielä kesken ja tää neiti mitään sanomatta vittuuntuneen näkösenä vaan kävelee pois... mitäähhh

:face:

Silti pakko komppailla tuota, että miten uunoja ihmiset salilla ovat, kun eivät tajua laitteen olevan varattu sitten millään.

tää on kyl ihan totta, ei tartte olla ees napit korvissa ja osa ihmisistä ihan uunoja... olin joskus tekee just jotain ojentajia tai hauista taljassa ja kävin vessassa, jätän AINA kaikki tavarat ja pullot siihe ympärille ripoteltuna että porukka ihan varmasti tajuaa että on varattu ellei oo ihan vitun dorka.
Ei sitten voinut käydä siellä vessassa vaikka siinä välissä kun vaihtaa liikettä?
Mä en ainakaan oo yleisillä saleilla kehdanut varailla mitään jos poistun salin puolelta. Kamani jätän, sivuun. So far olen onnistunut ajoittamaan vessataukoni niin etten turhaan varaile mitään ja siten häiritse muiden treeniä.

Joskus taannoin. Katselin kauempaa sivusilmällä kun kaks 12-14v poikaa oli vähän penailemassa, noh aluks alottavat tangolla. Näytti todella kapeelta ja epävarmoilta poikien otteet tangosta. Nooh sitten pojat teki tangolla siinä kympin sarjat ja toinen tokasee että isketään nyt vähän sitten lisä rautaa tankoon. Kattelin silmät pyöreenä ku tangossa oli nippu pikku painoilla laitettu 55kg, noh sitten pienempi kaveri menee siihen, lähtee nostamaan ja tanko tietenki rojahtaa samantien rinnalle jonka jälkeen levyt tippuvat vuoron perään kummaltakin puolelta. Onneksi varmistaja kaveri kerkesi sitten jollain ihme piilovoimilla nykäsemään tangon ylös, kevyellä rimpuilulla, eikä toista poikaakaan sattunut sen pahemmin että säikähdyksellä selvisivät. Ensin olin hieman järkyttynyt mutta jälkeenpäin naureskellut...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom