^ Olkanivelen mobilisointia?
Ja/tai supraspinatukselle reenia, esim itse olen joutunut tekemään vähän vastaavanlaisia liikkeitä olkapäävamman takia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Olkanivelen mobilisointia?
olkanivelen mobilisointia, fysioterapeutit usein ohjaa tuon liikkeen esim. olkapääleikkauksen jälkeen, jotta saadaan kevyttä liikettä sinne olkapään seudulle.Ja/tai supraspinatukselle reenia, esim itse olen joutunut tekemään vähän vastaavanlaisia liikkeitä olkapäävamman takia.
Pitäisköhän nyt oikeesti raahautua sinne 82:lle vaan todistamaan tämä Hedelmänainen... Hänhän on siellä ainakin kuuleman perusteella 24/7, joten ei tartte huolehtia edes mihin aikaan tulee.
Täytyy harkita, että vois tulla sinnekin jonkun treenin joskus vetäsemään, jos se ajokortti maanantaina vaikka rapsahtais käteen nii ei tuo 30km välimatkakaan haittaa.
Tuu moikkaamaan, jos löydät sellasen pystytukkasen itseäs pari vuotta nuoremman mustahoususen tai -shortsisen ja todennäköisesti mustapaitaisen henkilön, joka kulkee mustan reppunsa ja harmaan vihkonsa kanssa siellä. :D Tämä saattaa mennä hieman ohi aiheen jo.
Täällähän puhutaan paikallisista julkkiksista. Hedelmänainen on kyllä aina salilla :DItseasiassa arkisin, todennäköisesti ennen neljää, hän ei siellä ole vielä. Vaikka joskushan hän on kuulemman lähtenyt töistä ajoissa (puoli neljältä lähti silloin, siitä päättelin tuon kello neljän), että pääsis salille. Voisin sanoa, että n. 100% todennäköisyydellä, jos meet lauantaina klo 16, tulet tapaamaan tämän pinkkicrocksisen vanhahkon silmälasipäisen naisen.
Muutenkin tuolla salilla näkee kuulokepäisiä zombieita, jotka saattaa yrittää viedä painolevyjä penkkipunnerruspenkistä jossa makaat kädet tangossä ja kun karjaiset että näpit irti, kuuluu vaan jotäin mölinää tyyliin öööh, joo.
Vittu kun salihenkilökunta työntelis noita lähes kuuroja örisijöitä kohti oikeita laitteita, etteivät eksyisi treenajien tielle. :D
Eiks seki oo salikomediaa, kun joku laite on "varattuna" vaikka käyttäjä on vessassa paskalla...
Eiks seki oo salikomediaa, kun joku laite on "varattuna" vaikka käyttäjä on vessassa paskalla...
tää on kyl ihan totta, ei tartte olla ees napit korvissa ja osa ihmisistä ihan uunoja... olin joskus tekee just jotain ojentajia tai hauista taljassa ja kävin vessassa, jätän AINA kaikki tavarat ja pullot siihe ympärille ripoteltuna että porukka ihan varmasti tajuaa että on varattu ellei oo ihan vitun dorka. Se sama muija ketä oli ollu samas huonees tekees varmaan tunnin oli siinä välis menny siihe repimään mun kahvaa ja penkkiä (jossa mm. pullo oli) pois ja koittanu alkaa ite tekeen... tulin takas ja sanoin hyvin nätisti että mulla oli siinä vielä kesken ja tää neiti mitään sanomatta vittuuntuneen näkösenä vaan kävelee pois... mitäähhh
Ei sitten voinut käydä siellä vessassa vaikka siinä välissä kun vaihtaa liikettä?tää on kyl ihan totta, ei tartte olla ees napit korvissa ja osa ihmisistä ihan uunoja... olin joskus tekee just jotain ojentajia tai hauista taljassa ja kävin vessassa, jätän AINA kaikki tavarat ja pullot siihe ympärille ripoteltuna että porukka ihan varmasti tajuaa että on varattu ellei oo ihan vitun dorka.