Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai pitäis tähän lähtee... Jos ymmärsin oikein, slingshot oli säärien ympärillä, jolloin se pyrki tuomaan polvia yhteen. Tällöin tietysti pitää pyrkiä painamaan polvia ulos. Tuota käytetään, jos ongelmana on polvien sisäänkiertyminen tai "väliin laskeutuminen" kyykyssä. Itsekin nähnyt (ja jopa neuvonut!) tehtävän vastuskumilla.

Ei sillä, Slingshot ko. liikkeessä toki varmaan näyttää hassulta.

Jep, on neuvottu esim. T-nationin artikkeleissa aika laajasti korjaavana keinona jos polvet tahtoo lyödä linkkuun montusta noustessa. Näyttää kuvien perusteella olevan käytössä myös keskivertopakkislaisen veroisilla kyykkääjillä (>300kg), tekniikkaa parantamassa. ;)

Mua ei ainakaan hämmästytä enää mikään. Tietysti joku voi tahattomasti osua johonkin erikoistekniikkaan vaikka vain päättömästi tekee jotain, mutta en mä ainakaan naura niin kauan kun siellä voi olla se pikkiriikkinen mahdollisuus että sälli tietääkin mitä tekee. Ketjuja, köysiä ja kumilenkkejä näkyy kyllä paljon enempi kuin muutama vuosi takaperin, kaipa niille sitten on se oma paikkansa ja hetkensä... Ittellä ainakin on työtahti ja ruokailut niin paljon isompi probleema että se lisäkehitys noista erikoistekniikoita hukkuu niihin perättäisiin 18h työpäiviin ja niistä seuraavaan viikon marjanpoimintaan. Sitten voikin taas aloitella sieltä parin viikon takaa.

yks äijä tuli tekee tangon kans jotain viereen latas 5 päihin, eli yht 30 kg. otti tangosta kiinni, niin et oli jalat suorana ja selkä niin mutkalla kuin voi, ajattelin siinä vaiheessa et taitaa tehä hauiksia, mutta ei oli joku maven variaatio muttakun jalat vaan teki töitä ja selkä niin kaarella kuin voi siis meiän kissakaan ei saa sitä noin kaarelle. Näytti siltä kuin olis yrittäny ottaa itteltä suihin, selkä pysy koko setin paikalla(eli yläselkä alempana ku perse) ja jalat vaan kyykisty ja suoristu, ja kädet oli koukussa niin että tanko nousi maasta.

ite ainakun kyykkään smitissä niin vedän perseen maahan,viimeksi oli liikaa painoa joten jäin alas, enkä päässy pois olin siinä linkussa varmaan 0,5- 1min ennenku rimpuilin pois kaikki vaan kyttäs vierestä.

sitten on näitä smith penkaajia joiden liikerata on valehtelematta 20cm liian vajaa jo 50kg kilolla ja sitte ku mennään pois sanotaan vaan että oli kova treeni

Frendi sano torstaina tehtyään reidenojennuksia 2 sarjaa, et ei viitti tehdä jalkoja enempää, ettei tuu lihasepätasapainoo, kun käy 2krt viikossa pelaan sulkapalloo ja sieltä tulee hyvin voimaa jalkoihin.

En pystyny sanoon tohon mitään.

Slingshot jaloissa ei helpota tai vastusta kyykkäämistä millään lailla, sehän tuosta huvittavaa tekeekin.
Enemmän tässä on komediaa, kun naureskellaan muiden tekemisille, vaikkei ole itsellä mitään käryä aiheesta :rolleyes:
Ei helpota eikä vastusta ei, mutta ei ole tarkoituskaan.

Jep jep, ei mulla oo yleensä tapana nauraa muitten tekemisille, mutta kun tää slingshotti on tarkoitettu juuri punnerrusliikkeisiin ja tekijä on omilla sivuillaankin jopa kirjottanut, ettei sitä saa laittaa jalkoihin... Vielä, kun se oli saanu sen nippanappa polviin asti. Kyllä mun mielestä se on jo vaarallista, jos tasapaino pettää. Niin ja niimenomaan huvittavinta tässä oli, ettei se VAIKUTA itse kyykkäämiseen.

Enemmän tässä on komediaa, kun naureskellaan muiden tekemisille, vaikkei ole itsellä mitään käryä aiheesta :rolleyes:
Ei helpota eikä vastusta ei, mutta ei ole tarkoituskaan.

Näin on. Itsellä on tapana laittaa kuminauhat joko vastustamaan keventämään, tuollaiset turhat hifistelyt olen jättänyt muille. Siksi ei tullut mieleen että se pienen pieni sivuttaisvastus minkä slingshot kyykkyyn tuo olisi koko homman idea.

Tänää oli kunnon multitasking-meininkiä salilla. +45 nainen teki reiden loitontajia ja ojennuksia luki samalla kirjaa sylissä. Sitten vaihtui kirja ja siirryttiin jonkinlaiseen matikanlaskentaan ja eikun kynä käteen ja laskemaan.

Mut täytyy myöntää ettei tämmösillä putkiaivoilla iteltä onnistuis noiden kahden tekeminen yhtäaikaa.:D

Näin on. Itsellä on tapana laittaa kuminauhat joko vastustamaan keventämään, tuollaiset turhat hifistelyt olen jättänyt muille. Siksi ei tullut mieleen että se pienen pieni sivuttaisvastus minkä slingshot kyykkyyn tuo olisi koko homman idea.
Niin toihan on lähinnä kalvoterapiaa. Ei kai tollasia huvikseen kannatakkaan tehä..

Eli peruspulliaisen mielestä voi olla salikomediaa, end of conversation :) Kyllä mua alkais vieläkin huvittamaan jos näkisin jonkun kyykkäävän slingshot jaloissa, vaikka tiedänkin, että sillä on jokin enemmän tai vähemmän järkevä tarkoituskin siinä.

Miks sellanen hullu körmy, joka on varmasti jo vuosia treenannut, tulee punttisalille sponsoripaidat päällä ja todella agressiivisen oloisena nostelee kymmenen kilon käsipainoja tehden hauiskääntöjä kymmenen toistoja?
siis se koko treeni ei näytä vaikuttavan siihen kaveriin yhtään, ei tule hikeä, ei hengästytä, viimeiset toistot sarjojen lopussa menee yhtä helposti kun alkoikin. Ja sitten kun hauiskääntö 3x10 on tehty, hän vielä rustaa siitä jotain omaan vihkoonsa? Siis mitä tässä tapahtuu? Eikä ole muuten eka kerta.
Ja kaveri on niin keskittyneenä ihan kokoajan, et se näyttää siltä kun sillä olisi joku pesäpalloräpylä kädessä ja sen katse osottaa sitä ilmassa lentävää palloa jonka se koittaa saada kiinni.

Miks sellanen hullu körmy, joka on varmasti jo vuosia treenannut, tulee punttisalille sponsoripaidat päällä ja todella agressiivisen oloisena nostelee kymmenen kilon käsipainoja tehden hauiskääntöjä kymmenen toistoja?
siis se koko treeni ei näytä vaikuttavan siihen kaveriin yhtään, ei tule hikeä, ei hengästytä, viimeiset toistot sarjojen lopussa menee yhtä helposti kun alkoikin. Ja sitten kun hauiskääntö 3x10 on tehty, hän vielä rustaa siitä jotain omaan vihkoonsa? Siis mitä tässä tapahtuu? Eikä ole muuten eka kerta.
Ja kaveri on niin keskittyneenä ihan kokoajan, et se näyttää siltä kun sillä olisi joku pesäpalloräpylä kädessä ja sen katse osottaa sitä ilmassa lentävää palloa jonka se koittaa saada kiinni.

En ole koskaan tajunnut miksi porukka ihmettelee miksi toiset tekee pienemmil painoilla tai että mitä naurettavaa siinä on. Kaikki tekee niiku tykkää ja on ite hyväks havainnu ja syitä pienempiin painoihin voi olla lukemattomia. Kyllä se salikörmy varmaan ite tietää mikä on hänelle hyväksi. Ei aina tarvii olla maxit tangos.

Tai jos sillä oli kevyt viikko?

Pakkohan tässä nyt on omakin salikomedia näkemys jakaa :D olin tuossa paikallisella punttiksella tekemässä perustreeniä kun ovesta kävelee sisään yks jääkiekkoa harrastava about 70kg ja 175cm pitkä kaveri ja sit toinen kaveri kenen kanssa oon jonkin verran treenaillukkin, noh tää jääkiekkoheppu tulee jutteleen vähäks aikaa mulle venytellen siinä samalla. Jatkoin hetken päästä vinopenkin tekemistä ja sarjojen välissä kattelin sitten kavereitten touhua nii tämä kyseinen kaveri kävi vähän repimässä hauista sillä "alaselkä kuntoon" tyylillä, polki 30s kuntopyörää ja sitten pysähtyi katsomaan käsipainoja :D otti käteensä 25kg puntin ja kokeili nostaa sitä, ja kyllähän se nousikin seisaallaan ollessa ainakin 3cm. Jatkoin huvittuneena sarjan tekemistä kun se sitten tuli keskeyttään ja sano: "vittu on kyllä paska paikka kun ei oo edes tarpeeks isoja käsipainoja!" ja käveli samantien pois paikalta ja myös koko salilta. oli siinä hymy sitten vähän herkässä : DD

Itseäni huvitti seuraava tilanne:
Olin tekemässä vatsalihaksia patjoilla, joiden edessä/vieressä on lukittavia pikkukaappeja (vaikka lompsan säilytystä varten). Paikalle tuli noin 45v. mies, joka alkoi vaihtaa vaatteita nenäni edessä. Siinä vaan farkut pois ja verkkarit tilalle, paita ja sukat jne., ja kaikki kamat tungettiin lopuksi kaappiin. Öö, ei tullut mieleen mennä pukuhuoneeseen vaatteita vaihtamaan ja tuoda sitten arvotavarat lukkojen taakse?! Kyllä sitä vähän ihmetteli mikä urpo on liikkeellä, vaikkei asia sinällään minua haitannutkaan...

tänään jollain vanhemmalla mieshenkilöllä oli HITSIHANSKAT salilla. siis oikein sellaset nahkaset, puoleen käsivarteen ylettyvät. hetken aikaa katsoin että mitä helvettiä

Pitkästä aikaa tänään salilla ja joutui hetken ihmettelemään mitä ihmettä sellanen vanhempi vatsakas setämies tekee. Oli taittanut itsensä 90asteen kulmaan ja roikutti vuorotellen käsissään parin kilon käsipainoja ja pyöritti niitä n.10cm irti maasta ihan kuin olis hämmentänyt jotain keittoa :wtf:. En oo kyllä ikinä nähnyt sellasta liikettä missään, enkä kyllä käsitä mihin se liike sillä otti.

Pitkästä aikaa tänään salilla ja joutui hetken ihmettelemään mitä ihmettä sellanen vanhempi vatsakas setämies tekee. Oli taittanut itsensä 90asteen kulmaan ja roikutti vuorotellen käsissään parin kilon käsipainoja ja pyöritti niitä n.10cm irti maasta ihan kuin olis hämmentänyt jotain keittoa :wtf:. En oo kyllä ikinä nähnyt sellasta liikettä missään, enkä kyllä käsitä mihin se liike sillä otti.

voi olla jotain omia venytysjuttuja mitkä on kokenu toimivaks...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom