Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Joooo-o. Mää rupesin jo hetkeksi miettiin, että mikä helevetin kanava tää oikein on, mutta sitte hokasin, että oli se edelleen Rock. :jahas: Meinasin rynnätä vaihtaan kanavaa...

Sama juttu, tosin tiesin kuuntelevani radio Rockia. Ei millään muotoa mennyt edes hyvänä vitsinä vaan alkoi lähinnä v*****amaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miesseurue Nääshallilla, asusteena mustat prässihousut, valkoinen paita ja kraka, kiiltonahkakengät. Hevonen ja mersu sentään oli jätetty ulkopuolelle :hyper:
Tästäpä tuli myös mieleen nässyllä yksi hauska sattuma, vaikkei saliin liitykkään. Oltiin kaverin kanssa vaparisparria vetämässä ja viiden henkilön pukuposse tuli paikanpäälle. Kattelivat meän touhua hetkisen ja sitten ujosti vetelivät hanskat käteen. Kysyin että tuutteko lyömään säkkiä vai toisianne ja vastaus oli että toisiamme. Seurasi n. 5 sekunnin täysi myllytys kahden mersumiehen kesken ja sitten ne lähti pois :P

Hahaa, näitä on hauska lukea! Eniten varmaan siksi, että pistää miettimään paljonko ne mulle nauraa siellä salilla :D. No, siinäpähän nauravat! Uskon kumminki vakaasti siihen, että suurin osa meijän lihaskimpuista ymmärtää, että jostain nekin on alottanu. Ja että moni arvostaa pelkästään elettä, että tämmönen pallero vaivautuu sinne asti pyörimään :D

hauska tai toisinsanoen nolo näky kun noin 40v mies kyykkää ja puuskuttaa... viimeisiä toistoja menossa ja housut repee perseestä... eikä ihan vähän vaa melkeempä kahtia, itseä nolottais mutta mies alkoin nauramaan nii eihän siinä ite muutakaan voinut :D

Pakko kysyä että onko ihan normaalia tehdä hackissa väärinpäin kyykkyä? Ei takareisiä, vaan ihan ass-to-grass-kyykkyä.

4:50

En sen kummemmin ole missään nähnyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paskaakos sillä väliä jos toimii ja tehoaa. Näyttäis jopa ihan järkevältä ainakin omasta mielestä...Tosin mun mielipiteet on aina muiden mielestä ihan perseestä.

Tänään tuli kyllä nähtyä aika veikeä tilanne, kun olin itse lähdössä jo salilta pois.

Olin pukkarissa laittelemassa viimeisiä kamoja laukkuun ja valmistautumassa lähtöön, kun yhtäkkiä rupes kuulumaan kaamea möykkä sieltä salin puolelta. Sieltä täältä erottui sanoja: "..perkele nii!...lähtee...joo..." ja väliin muutamia brutaaleja karjahduksia. Vaikka pukuhuoneen ovi oli kiinni, sen mölyn saattoi selkeästi erottaa salin muusta paukkeesta. Kokoajan tämä voimakas pauhaaminen kuului vain selkeämmin ja selkeämmin, kunnes lopulta pukkarin oven suorastaan repi irti sellainen kerrostalon kokoinen jääkaappi! Aivan jäätävä mörssäri oli se ukko. Ennen kun ovi oli ees ehtinyt kunnolla aueta, niin sellanen iso treenikassi lensi halki pukkarin ja osui vastakkaisella seinällä olevaan naulakkoon. Varmasti oli se jätkä harjotellu sitä heittoa, oli nimittäin tarkka! Noh, ei siinä mitään, äijä raivasi tiensä kohti vesihanaa ja täytti sellaisen 1 litran limpparipullon haalealla vedellä (siitä hanasta ei meinaa irrota kylmää vettä ei niin millään) ja alkoi heittää sitä vodaa hetulaan. Tähän väliin on varmaan asiallista mainita, että en ollut ainoa siinä pukuhuoneessa. Huone täyttyi n. 8 muusta henkilöstä ja tästä godzillasta. Kaikki muut kahtoivat estottomasti hiljaa ja kunnioittaen tätä lihavuorta, kun tämä tyhjensi vesipulloaan yhdellä pitkällä huikalla. Se hiljaisuus oli muuten painostavin hiljaisuus meikäläisen elämässä tähän asti. Kun vesi oli nakattu tuulensuojaan, heitti tämä mörssäri vesipullonsa treenikassinsa välittömään läheisyyteen niin, että kova pullonsuu kolahteli ensin patteriin ja siitä sitten jatkoi matkaansa lattialle ja ukko paineli ulos pukkarista. Tällä matkalla äijä ei mölynnyt ja ainoa lause mikä hänen suustansa tuli, oli: "nyt penkkiä".

Äijän mentyä, kaikki me muut vaan vilkuiltiin toisiamme ja kukaan ei tohtinut nauraa, vaikka itseä hymyilytti aika kovastikkin.
Asennetta ainakin äijällä oli, eikä siinä mitään nauramisen sijaa pitäisi olla, mutta silti. I can't help myself. :)
Se jätkä on mun uus kristus. :worship:

Pakko kysyä että onko ihan normaalia tehdä hackissa väärinpäin kyykkyä? Ei takareisiä, vaan ihan ass-to-grass-kyykkyä.

Kyllä mä ainakin tota reverse hackia tein aikoinani paljonkin. En nyt kyllä joo ihan ATG mutta kunnolla kuiteski.

voi prkl... itse sitten kumarruin reidenojentajalaitteen ainoaan terävään kulmaan kun kumarruin laittamaan painoja lisää. Tolkuton huuto ja kiroilu sekä kuhmu, mustelma ja ihan pienen pieni naarmu/haava. Onneksi jumppahuoneessa oli bodypumpissa musiikit sen verran kovalla että ihan kaikki ei kuulleet.

Tänään (eilen) oli jalkapäivä ja salilla oli kaks näitä hauista-penkkii junnuja. Noin puoli tuntia olin niiden kans samaan aikaan salilla ja, kun lähtivät niin kuulin, kun juttelivat:
"Minkähän takia tuo tekee pelkkiä jalkoja?"
-"En mä tiiä, rinta ja hauis on paljo tärkeemmät"
-"Niimpä ja jalathan saa ihan tarpeeks treeniä ku pyöräilee kouluun"
....:face::face:

Tänään aiheutin itse jonkinlaista komediaa salilla. Tein Smithissä kyykkyä ns. Hack-tyyliin eli jalat edempänä kuin normikyykyssä. Ajattelin kokeilla pitää jalkoja vielä hieman edempänä kuin normaalisti. No, sehän ei mennyt kuin elokuvissa. Nimittäin toisen toiston aikana koko Smith-laite lähti kätevästi liukumaan taaksepäin ja tanko tietysti tippui alas. Mikäs siinä. Painot pois tangosta plus uudelleenlastaus ja eikun takaisin kyykkäämään. Loput sarjoista tein sitten jalat ei-niin-edessä tekniikalla.

Eipä tuossa onneksi mitenkään käynyt. Jostain syystä en edes säikähtänyt tilannetta. Ehkä olen jo niin vanha, että reaktiot on hieman kehnommat tai on vaan teräshermot... Uskon tuohon jälkimmäisen :)

Eräs täysin RHP jätkä joka pumppaa joka ainut kerta hauiskääntöä ja vilkuilee samalla peilien kautta kattoisiko kukaan hänen huippusuoritustaan... Itellä ei pokka pidä ikinä jos katseemme kohtaavat. :D En voi kun hörähtää nauraa ja silti kyseinen 50kg kynis tekee hyvällä omallatunnolla aina vaan lisää haukkaa. :face:

Tän ketjun mukaisesti: ehkä tällä kyykkääjällä oli heikot pakaralihakset ja sen slingshotin kanssa hän koitti niitä vahvistaa. No ei, kyllä se silti minun mielestäni komediaa on, oli siihen sitten joku oikea syy tai ei.

Koittakaas kokeilla tota kyykkyä :rolleyes:
En ole slingshotilla nähnyt kenenkään tekevän, mutta vastuskumien kanssa olen tehnyt itekkin.

Avartakaas pojat vähän maailmaanne, niin voitte oppia jotain uutta.

Koittakaas kokeilla tota kyykkyä :rolleyes:
En ole slingshotilla nähnyt kenenkään tekevän, mutta vastuskumien kanssa olen tehnyt itekkin.

Avartakaas pojat vähän maailmaanne, niin voitte oppia jotain uutta.

Slingshot jaloissa ei helpota tai vastusta kyykkäämistä millään lailla, sehän tuosta huvittavaa tekeekin.

Slingshot jaloissa ei helpota tai vastusta kyykkäämistä millään lailla, sehän tuosta huvittavaa tekeekin.

Ei kai pitäis tähän lähtee... Jos ymmärsin oikein, slingshot oli säärien ympärillä, jolloin se pyrki tuomaan polvia yhteen. Tällöin tietysti pitää pyrkiä painamaan polvia ulos. Tuota käytetään, jos ongelmana on polvien sisäänkiertyminen tai "väliin laskeutuminen" kyykyssä. Itsekin nähnyt (ja jopa neuvonut!) tehtävän vastuskumilla.

Ei sillä, Slingshot ko. liikkeessä toki varmaan näyttää hassulta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom