Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Kaks poikaa on koko viikon ollu mun kans samaan aikaan salilla ja joka päivä pelkkää hauista ja rintaa. Eilen he menivät sitten lopuksi juoksemaan ja tulivat vielä takaisin tekemään 3 sarjaa hauista jo aikasempien vähintään 10 sarjan lisäksi. Tänää sitten he menivät treenaamaan ojentajia dipillä ja toisen toiston jälkee kun ei omapaino noussut enään nii kuului taas "Mennää tekeen haukkaa, tää o iha perseestä"

En ny tiedä meniskö vitutusketjuu mut mua tuo nyt myös huvittaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kristus että vituttaa noi jutut "en kehtaa mennä sinne ja sinne koska en nosta sitä ja sitä", siis ihan oikeesti?
Ei hyvin mee jos on noin riippuvainen toisten "hyväksynnästä" (mikä sekin kuviteltua). Sama kun sanois että "en KEHTAA mennä kauppaan koska niin vähän rahaa". Tai miten kehtaa ylipäätään tehä mitään missä on muita ihmisiä? Miten elät käytännössä?

Ot ja vähän myöhässä, *keleen työnteko raijoittaa surffaamiseen käytettävää aikaa. tosta "isot pahat bodarit" oli tarkotus aistia se pieni pilke siellä silmäkulmassa, vaikka kyllähän se vähän ehkä saattaisi harmittaa kun kyykkysarjan jälkeen makaa paskana maassa,ja joku tulee nappaamaan tangon painoineen haukkatreeniin ;)

Kaks poikaa on koko viikon ollu mun kans samaan aikaan salilla ja joka päivä pelkkää hauista ja rintaa. Eilen he menivät sitten lopuksi juoksemaan ja tulivat vielä takaisin tekemään 3 sarjaa hauista jo aikasempien vähintään 10 sarjan lisäksi. Tänää sitten he menivät treenaamaan ojentajia dipillä ja toisen toiston jälkee kun ei omapaino noussut enään nii kuului taas "Mennää tekeen haukkaa, tää o iha perseestä"

En ny tiedä meniskö vitutusketjuu mut mua tuo nyt myös huvittaa :D

sano että rive on paljon suuremmassa roolissa käytännön voimassa. saapahan montut auki.

Eilen pari miestä teki pystypunnerrusta 24kg. Toinen kannusti ja toinen sai pienellä avulla ~2 toistoa. Hetken sit ihmettelin et kui se tommosil painoil tekee kunnes kuulus "mite tää kyt näi painavaa o ku toi 18 tuntu nii kevyelt"

Joku jamppa teki niskantakaapunnerrusta lippis päässä, joku sellanen nhl suoralippanen, lippa osoittaen taaksepäin. jotenki se sai sen tangon sinne lipan alle ja tieysti kun nostamaan lähti niin lippis tippu päästä. oli ainakin mun mielestä huvittava tilanne.

Tänään sali oli täynnä jotain about 8-9lk tyttöjä, ilmeisesti joku liikuntatunti. No ei siinä mitään, mutta kun käsipainot ovat salin isoimman peilin edessä. Kolme tyttöä tuli siihen mun viereen kun koitin tehdä pystypunnerrusta, laittoivat kännykästä soimaan danza kuduro- kappaleen ja rupesivat suunnittelemaan jotain tanssiesitystä. Rupes naurattamaan ihan sikana. Ei helvetti, pari kertaa otin painot käteen ja vedin naaman pokerille jonka jälkeen totesin, ettei tästä tule mitään ja laskin painot ja menin ottamaan hörpyn hanasta ja repeilin koko matkan sinne ja takaisin. Kaks kertaa kun olin jo poistunut ja tullut takaisin niin ei siinä enään voinut muuta kun ruveta repeilemään ihan julkisesti niille tytöille. No ei siinä, ne vaan katto mua ja jatko, eikä reagoinut mitenkään mun nauruun. Väänsin siinä sitten hammasta purren viimesen sarjan ja lähdin pois :D

Oli aika hauska tilanne tuossa äsken. Salilla soi tuttuun tapaan Radio rock, ja sarjatauolla kuuntelin että mitäs sieltä tuleekaan. No sieltähän pamahti soimaan tää "minä olen pikkupoika posteljooni.." lastenlaulu :D Onneksi ei ollut sarja kesken sentään, olisi voinut käydä huonosti!

MeeNytVittuun.jpg

Ontopic: Salilla käy eräs paikallisen yläasteen opettaja. Tekee kaikki liikkeet about 5cm liikeradalla ja mikä parasta, atleettinen (krhm...) maha vilkkuu paidan alta. Sarjat menee väkisin pilalle jos erehtyy katsomaan.

Nuorempi jannu heitteli penkkipunnerus penkissä maaten pelkkää tankoa ylös, ja läpsäytti käsiä yhteen ainakun tanko oli ilmassa. Oli melkos hampaat pois meininkiä.

Oli aika hauska tilanne tuossa äsken. Salilla soi tuttuun tapaan Radio rock, ja sarjatauolla kuuntelin että mitäs sieltä tuleekaan. No sieltähän pamahti soimaan tää "minä olen pikkupoika posteljooni.." lastenlaulu :D Onneksi ei ollut sarja kesken sentään, olisi voinut käydä huonosti!
Joooo-o. Mää rupesin jo hetkeksi miettiin, että mikä helevetin kanava tää oikein on, mutta sitte hokasin, että oli se edelleen Rock. :jahas: Meinasin rynnätä vaihtaan kanavaa...

Ite ihmettelin ihan samaa, et mikäs ihmeen musiikki täällä soi. Sitä en saanu kuitenkaan selville, et se oli Radio rock, koska tulin siihen salin alkuosaan, missä se soi, vasta sitte ku se oli alkanu.

Lähin just salilta pois kovan jalkareenin jälkeen, kun huomasin että kaksi pikkutyttöä kurkisteli ikkunasta niin että toinen auttoi ylös ja sitten se joka katsoi huusi: kato nyt ne nostaa, ei vitsi mitä hulluja:hyper: yletetään paremmin toisesta ikkunasta mennään kahtomaan! pikkasen repesin ja oli pakko käydä kertomassa muillekki salilla olijoille, nauroivat että aikun on imartelevaa:D

Nuorempi jannu heitteli penkkipunnerus penkissä maaten pelkkää tankoa ylös, ja läpsäytti käsiä yhteen ainakun tanko oli ilmassa. Oli melkos hampaat pois meininkiä.

toi on smithissä ihan kiva ku pahimmassaki tapauksessa tanko pysähtyy lukoille... mutta että normipenkissä... menee hampaat vaihtoon joku päivä

Miesseurue Nääshallilla, asusteena mustat prässihousut, valkoinen paita ja kraka, kiiltonahkakengät. Hevonen ja mersu sentään oli jätetty ulkopuolelle :hyper:

Se yritti vaa matkia tätä. 0.40 ->

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom