Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
tuo valakyykky on ehkä vittumaisin liike mitä on.oon nyt jonkin verran tuota tehnyt ja hakusessa on vielä.kapeammalla otteella homma tuntuu kivuttomammalta,kun taas leveällä saa enemmän rautaa ylös :D

- - - Updated - - -

tuo valakyykky on ehkä vittumaisin liike mitä on.oon nyt jonkin verran tuota tehnyt ja hakusessa on vielä.kapeammalla otteella homma tuntuu kivuttomammalta,kun taas leveällä saa enemmän rautaa ylös :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tällänen kynäniska joka kyykkää 70:llä 5:n sarjaa kehtaa sinne mennä sinne isojen pahojen bodarien joukkoon, saa muuten lukea joka treenistä täältä ;)

Kehtaahan sinne salille mennä vaikka miten moni tämänkin ketjun kirjoittaja -- vaikka NIILLÄ ON JO LIHAKSET! Vievät siellä tilaa meiltä, joille salilla käynti olisi tarpeen!

:)

Harvoinpa kukaan ulkomuotonsa vuoksi salikomediaa aiheuttaa, oli sitten vinkuheinä tai suurin pudottaja -materiaalia.
Kaikki ovat aloittaneet jostain, ja senhän takia siellä salilla käydään että oltaisiin paremmassa kunnossa. Tosin eräs vähän tukevampi poika pisti aina hymyilyttämään, koska aina hillui salilla mutta mitään se ei tehnyt koskaan. Kävi saunassa ja söi pukkarissa suklaata, siinä oli varmaan ne raskaimmat askareet.

Nykyiselle salille on nyt alkanut rantautumaan näitä peilin edessä habaa -heeboja. Pisti melkein itkettämään kun siihen kyykkyräkkini (jep, siinä on mun nimi) viereen tuli ensin yksi tyyppi vääntämään hauista, katse tietysti kohti peiliä. Hetken päästä tämän viereen tulee joku ihan random tyyppi, ja samaa liikeettä ja tuijotus peiliin. Sitten vielä kolmas. Luulin että kuvaavat jotain taide-elokuvaa, mutta ei saatana. Rivissä kuin köyhän talon porsaat, haukkaria ja kyynärvarsia vuorotellen ja ihailevat katseet peilikuvassa.

Yleisesti ottaen, mikä pakko siihen peiliin on tuijottaa kun tekee jotain? Eilen sai taas todistaa kun nuoret pojat vuorottelivat ylätaljassa, ja pakko katsoa koko ajan sivulle että miltä lihakset näyttää kun tekee ylätaljaa. Niskat vinossa kuin vammaisella pöllöllä ja sitten kierretään vielä sitä yläkroppaa että selkä ja hauberi näkyisi paremmin..

Mayorsilla tulokkaat punnitaan respassa ja alle 100kiloset lähetetään viereiseen naisten motivukseen keräämään lisäkiloja. Myös naiset.

meinasin lähinnä tuota että pukeutuminen jäi siihen takin laittoon. kengät pisti siellä kenkätelineessä sitten. Ite ainakin käytän salivaatteita, mutta eihän siinä mittään jos tuo ei jotakin ihmetyttänyt :l

mä ainaki mielummi kävelen/hölkkään himaan pari sataa metriä ja käyn sielä suihkus ja safkaan... o.o vaihdan vaatteet etukäteen himassa, eikai tää mikää uus juttu oo?

- - - Updated - - -

Yleisesti ottaen, mikä pakko siihen peiliin on tuijottaa kun tekee jotain? Eilen sai taas todistaa kun nuoret pojat vuorottelivat ylätaljassa, ja pakko katsoa koko ajan sivulle että miltä lihakset näyttää kun tekee ylätaljaa. Niskat vinossa kuin vammaisella pöllöllä ja sitten kierretään vielä sitä yläkroppaa että selkä ja hauberi näkyisi paremmin..

Mä ehdottomasti tuijotan itteäni peilistä jos sellainen vaan on saatavilla. Musta on ainaki helpompi & mukavampi tehdä ku näkee miltä näyttää ja miten menee.... sitähän varten ne peilit on, vai hä? ihme juttuja, salilla on valtavat peilit seinillä mutta niihin katsominen on jotenki.. egoistista?

Peilistä näkee liikeradan hyvin. Tuntuis kyllä oudolta vääntää hauiksia ilman peiliä, ei siinä tosin liikerataa pidä seurata, mutta oon tottunu kattomaan aina peilistä. En tosin katso jos peili ei oo edessä, mutta jos on mahdollista niin kyllä sinne tuijotetaan. :)

Mä ehdottomasti tuijotan itteäni peilistä jos sellainen vaan on saatavilla. Musta on ainaki helpompi & mukavampi tehdä ku näkee miltä näyttää ja miten menee.... sitähän varten ne peilit on, vai hä? ihme juttuja, salilla on valtavat peilit seinillä mutta niihin katsominen on jotenki.. egoistista?
Kyllä itsekin peiliä monesti käytän liikeradan varmistukseen, mutta jos se on selkeästi sitä ihailua jne.. Aivan kuin forkkujen treenaamisessa tarvitsisi peilistä katsoa apua.

Äh, olkoot. Menee jankkaamiseksi. Olin väärässä, syökää minut sitten :(

Ps. ajan autolla kotiin suihkuun, mitäs siihen sanotte?

Peilistä näkee liikeradan hyvin. Tuntuis kyllä oudolta vääntää hauiksia ilman peiliä, ei siinä tosin liikerataa pidä seurata, mutta oon tottunu kattomaan aina peilistä. En tosin katso jos peili ei oo edessä, mutta jos on mahdollista niin kyllä sinne tuijotetaan. :)
Juu eiköhän ne peilit oo ihan käytettäviksi tarkoitettu :)

Kaverin suusta kuultua salilla, oli kuulemma keksiny uuden moton itselleen. Kun hän lyö vasemmalla kädellä se on kipu, Kun hän lyö oikealla kädellä se on kuolema :hyper:

tää on rautaa ja tää vie sut hautaan. tää on terästä ja tää tulee perästä...

Kaverin suusta kuultua salilla, oli kuulemma keksiny uuden moton itselleen. Kun hän lyö vasemmalla kädellä se on kipu, Kun hän lyö oikealla kädellä se on kuolema :hyper:

"uuden moton" :face:

Mä alotin viime viikolla yhdet treenit sillä tavalla et laitoin lähentäjäkoneeseen 20kg ja tein sillä 50 toiston sarjan, samalla avasin purkin gainomaxia. Siirryin loitontajakoneeseen tekemään vastaavan sarjan ja hörpin siinä gainomaxit loppuun. Sen jälkeen jatkoin tekeen reverse hypereitä ja jalannostoja. Varmaan jengi katseli et vittu mikä fägäri... sen jälkeen oli kuitenkin kovat penkkireenit ja lantio kivasti auki niin et sai jalat ja alaselän paikoilleen.

Harvoinpa kukaan ulkomuotonsa vuoksi salikomediaa aiheuttaa, oli sitten vinkuheinä tai suurin pudottaja -materiaalia.

Nykyiselle salille on nyt alkanut rantautumaan näitä peilin edessä habaa -heeboja. Pisti melkein itkettämään kun siihen kyykkyräkkini (jep, siinä on mun nimi) viereen tuli ensin yksi tyyppi vääntämään hauista, katse tietysti kohti peiliä. Hetken päästä tämän viereen tulee joku ihan random tyyppi, ja samaa liikeettä ja tuijotus peiliin. Sitten vielä kolmas. Luulin että kuvaavat jotain taide-elokuvaa, mutta ei saatana. Rivissä kuin köyhän talon porsaat, haukkaria ja kyynärvarsia vuorotellen ja ihailevat katseet peilikuvassa.

Minä sitten aiheutan salikomediaa joka kerta. "Tuijotan" intensiivisesti peiliin niissä liikkeissä missä se liikeradan häiriintymättä on mahdollista. Tuijotuksella koitan varmistaa, että liikeradat pysyvät tarkoituksenmukaisina. Koska kukaan muu ei kyttää ja pidä huolta heilumisestani, niin teen sen itse. Ja toki se turhamainenkin puoli. Kun näkee, että lihas tekee töitä, niin tulee tehtyä piirun verran enempi. No jaa. Tämä nyt on yksi (itsekeskeinen) tapa treenata.

Aidosti ja isosti salikomediaa aiheutin kun odotin kuopustani. Maha oli jo ISO ja jostain sain väläyksen mennä uuden paikkakunna uuden salin LAITTEESEEN. Mahduin laitteeseen oikein hyvin ja aloin pinnistellä ja ponnistella jaloillani, mutta mitään ei tapahdu. Kampean itseni pois laitteesta, mahan kanssa selältä nousu ei ole nopea hypähdys vaan ennemminkin kyljelle lyllähdys. Vähennän painoja ja ihmettelen, että ompas saakelin tehokas laite. Pinnistän ja ponnistan lisää, jo aika kovaakin. Vatsa supistaa, mutta laitteessa ei tapahdu mitään. Vähennän lisää painoa ja odottelen mahaa naputellen, että suppari menee ohi. Tässä vaiheessa jo kerään hieman katseita. Ähellän vielä hetken ja alan tulla siihen tulokseen, että empä taida osata vapauttaa laitteen lukkoa. Kilkuttelen ja kalkuttelen liikkuvia osia, mutta painokelkkaa en saa pinnistelyilläni liikkeelle. Lopulta joku nuori punasteleva jannu käy sanomassa mulle, että sä oot siinä väärin päin. Niimpä niin. Se siitä fiksusta ideasta treenata laitteella. Kuinka nuija täytyy olla? Yllättäin en sitten ko laitteeseen mahoineni mahtunut oikein päin tekemään sitä mitä sillä piti tehdä (pakaraa tai takareittä näemmä). Voitteko kuvitella miltä tuntui kävellä vapaapainoille tekemään pari ojentajaa koko salin seuratessa, että osaakohan se noitakaan käyttää :D

Tulee nyt uutta ohjelmaa hieroessa aiheutettua rutkasti salikomediaa kun tekee liikkeitä joita ei varmasti salin käyttäjistä valtaosa tiedä. SJMV varsinkin oli habaa vääntäville mopopojille suurta huvia :face:

Joku PT opasti asiakastaan tekemään "kyykkyä" jumppapallolla? Siis mitä? Kyykkyä jumppapallolla? Mistä noi PT repii noi liikkeet ja mikä koulutus noilla on? Toihan on hemmetin vaarallista kenenkään lähteä tekemään. Ja PT tosiaan kun salin ilmoitustaululla on kyseisen rouvan ilmoitus. Että mikä tahansa koti valmentaja ei ollut kyseessä.

Joku PT opasti asiakastaan tekemään "kyykkyä" jumppapallolla? Siis mitä? Kyykkyä jumppapallolla? Mistä noi PT repii noi liikkeet ja mikä koulutus noilla on? Toihan on hemmetin vaarallista kenenkään lähteä tekemään. Ja PT tosiaan kun salin ilmoitustaululla on kyseisen rouvan ilmoitus. Että mikä tahansa koti valmentaja ei ollut kyseessä.

Tarkoitatko sellasta kyykkyä jossa pallo on yläselän ja seinän välissä? Tuota näkee tehtävän usein samalla tavalla kuin smith kyykkyä, eli nojaamalla taaksepäin, jalkaterät on kaukana edessä ja polvikulma on suuri. Itse oon tuota joskus tehnyt pienemmällä polvikulmalla käsipunteilla eikä siinä oo mitään vikaa. Muistaakseni nyyssis teki sitä myös jossain gymlogissa.

Sit päivän komediat: otin 1-jalan smith kyykyssä maksimit ja noston loppupuoliskolla pääsi vertahyytävä rääkäisy.. käppäilin siinä vähän ja katsoin ku vieressä oli joku siro muija reidenojennuskoneessa niin se näytti ihan vitun pelästyneeltä :puntti:

Ei vaan niin, että asiakas seisoi tuolla pallolla ja PT oli takana tukemassa. Ja siinä pallolla sitten yritti laskeutua kyykkyyn. Ei siinä ollut paljoa painoa. Sellainen pienempi tanko ja oliskos ollut vitoset päissä mutta sen verran tuntui huteralta toi homma, että kattelin että kohta lentää tuosta pallosta kaaressa turvalleen johonkin suuntaan. Pelottavan näköistä touhua, mutta tiedä sitten onko tuo jokin uusi ja tehokas treeni. Itse en uskaltaisi tehdä kyllä vaikka joku olisikin tukemassa. Teen mieluummin ihan normi kyykkyjä.

Ei vaan niin, että asiakas seisoi tuolla pallolla ja PT oli takana tukemassa. Ja siinä pallolla sitten yritti laskeutua kyykkyyn. Ei siinä ollut paljoa painoa. Varmaan jotakin 40kg, mutta sen verran tuntui huteralta toi homma, että kattelin että kohta lentää tuosta pallosta kaaressa turvalleen johonkin suuntaan. Pelottavan näköistä touhua, mutta tiedä sitten onko tuo jokin uusi ja tehokas treeni. Itse en uskaltaisi tehdä kyllä vaikka joku olisikin tukemassa. Teen mieluummin ihan normi kyykkyjä.

Jaa.. no huh huh.. ei tossa oo kyllä mitään järkeä jos ei omin avuin pysy pystyssä ilman tukemista siinä ja vielä suht isot raudat. Onhan toi varmaan haastava liike ja kehittää tasapainoa, mielummin ehkä kokeilisin valakyykkyä jumppapallolla koska se haastaa vielä enemmän ja siihen ei tarvi mitään isoja romuja lastata, joten ei oo kauheeta riskiä jos lentää jonkun tyhjän tangon kanssa.

Tähän täysin sama. Myös ylätaljassa ojentajia treenatessa katson välillä peilistä ettei asento hajoa. Olenpas minä paska jätkä... :face:

Joku teki tänään (ja on tehnyt ennenkin samalla tavalla) smithissä penkkiä. Hauskaa siitä teki se, että hän teki liikkeen niin hosuen ku olla ja voi. Hän itse heilu penkillä todella paljon ja smith kolisi erittäin kovaan ääneen. Miten ihmeessä sen edes saa kolisemaan sillä tavalla? Joku päivä se vielä tulee putoamaan siitä penkiltä, sen verran epävakaan näköstä se oli.

...Joo tietty sillä oli varmaan joku harvinainen kiertäjäkalvosinsairaus, ni liike täytyy tehdä tolleen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom