Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maastavetoa smithissä, oli hieman koomisen näköistä...
Olin itse salikomedian pääosassa tuossa vähän aikaa sitten kun tyttöystävän kehotuksesta kokeilin valakyykkyä... Muutama toisto meni ihan mallikkaasti mutta sitten viimeiseksi jääneellä kerralla perse maihin ja kroppa alkaa taittumaan taakse oikealle. Onneksi painona oli vain harjanvarsi, mutta alkoi naurattamaan koko räpellys siinä itseään lattialta kerätessä että seuraavaa kertaa saa odottaa. Ei varmaan tällä tasapainolla kannata laittaa mitään painoja tuohon liikkeeseen :D
Itsehän siis tarjoilen salikomediaa joka toisessa treenissä... Omalta salilta kun ei vapaita painoja löydy, kasa "vemputtimia" ja smittti :face:
Mä just eilen mietin että pakko hakea kyllä semmoiset kireät kumikämmeniset ohuet puutarhahanskat salihanskoiksi. Alkaa kynsikkäät olla ihan kamalassa kunnossa, melkeen niistä on enemmän haittaa kun hyötyä. Olenpas minä hassu.Tiedä sitte onko yleistäki, mut vähäse huvitti ku yks äijä käytti puutarhahanskoja salilla :D Eli ei raksahanskoja, vaan niitä millä mummut kaivaa kukkapenkkiä.
Hyi helvetti mikä sali. Vähän tuli oksennusta suuhun.
Tänään yks tyyppi salilla teki noita. Kysyin siltä et onko noi krossfittileukoja? Se ei oikein ehtiny vastata kun se juoksi viereiseen huoneeseen heiluttaan kahvakuulaa.
No se komedia ois tullut jos se ois vastannut jotain niin meinasin kysyä siltä et ootko koskaan kokeillu noita lisäpainoilla?
Valakyykky kehittyy todella nopeasti kun sitä vaan tekee. Kyseessä on hermostollinen oppiminen. Veikkaan että suurella osalla on alussa vaikeuksia sen kanssa. Myös oteleveys vaikuttaa tosi paljon, moni vetää liian kapealla otteella. Lisäksi sitä tankoa pitää työntää takaviistoon ikäänkuin tempauksessa. Moni kuvittelee et sitä pitäis työntää ylöspäin olkapäillä mut oikeesti siinä tarvii trapzien hallintaa ja ojentajia ja kun ranteet ojentaa niin tuntuu eri lailla käsivarsissa. Monet varmaan myös pitää ranteet väärässä asennossa. Rannetukia voi myös käyttää.. ainakin monet painonnostajat käyttää.
Jep, tosin puolustukseksi joutuu heittää lokaation ja hinnan... Firman sali, eli duunipäivän jälkeen vain hissillä ylös. Noh, joulukuussa muutto jätkäsaareen, kattoo jos siitä löytyis joku parempi läheltä
Näin yksinkertaistettuna: Eikö tuota siis kannata vaan tehdä samalla tapaa kuin tempausta? Eli tempauksen yläasento. Sillä tavalla ainakin ite oon tehny. Ei tulis mieleenkään tehdä esim. kapeemmalla otteella kuin tempauksen ote.
Ei tällänen kynäniska joka kyykkää 70:llä 5:n sarjaa kehtaa sinne mennä sinne isojen pahojen bodarien joukkoon, saa muuten lukea joka treenistä täältä ;)
Ei tällänen kynäniska joka kyykkää 70:llä 5:n sarjaa kehtaa sinne mennä sinne isojen pahojen bodarien joukkoon, saa muuten lukea joka treenistä täältä ;)
No aattelin vaan sanoa tosta kun itse treenasin sitä vahingossa pitkään liian kapeella otteella 30kg painoihin asti. Sitten tajusin vaihtaa tempausotteeseen niin tuli heti +10kg lisää tankoon.