Sali haussa: Lahdesta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kiitos :)

Varmaa mä joko solanaan tai makelle tossuni suuntaan. Kattelin nuita ip-lajeja, nii silleä kamppailulajikeskuksessaki on näköjään kuntosali, ja viel edullisesti jäsenille... Onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta?

Moi.Suosittelen oikeesti tätä vaihtoehtoa.mm.kaikki laitteet löytyy ja ne ovat uusia,toimivia ja salilla ei koskaan ole ruuhkaa.

ps.siellä treenaa Lahden komeimmat miehet:lol2:

Moi.Suosittelen oikeesti tätä vaihtoehtoa.mm.kaikki laitteet löytyy ja ne ovat uusia,toimivia ja salilla ei koskaan ole ruuhkaa.

ps.siellä treenaa Lahden komeimmat miehet:lol2:

Mitä ip-lajia sä suosittelisit? Oon suorittanu keltasen vyön kickboxingissa oulussa muutaman vuosi sitten ja käyny sen peruskurrsinki uudelleen siinä toivossa et vihdoin pääsisin jatkamaan, mut sit loppu rahat enkä saanu varusteita.
Joku sellanen mis kunto lähtee nousuun ryminällä, mut et kuitenki tulee se itse lajikin siinä vahvasti. Mietin melkee et pitäskö jatkaa tota kickboxingii, mut en kyl haluu enää käydä sitä peruskurssii taas uudestaan... Jos saisin jatkaa siitä mihin oon jääny ja samalla reenata tekniikat takas muistiin, nii voisin jatkaa sitä... hmph... mun pitäs varmaa siirtää tää tonne ip-laji puolelle :D

Boxing gymillä voit treenata thainyrkkeilyä. Normaalista kickboxingista en tiedä. Tietenkin jos haluat tosissasi kasvattaa kuntoa ja hakea haasteita elämääsi, niin tule kanssani lukkopainitreeneihin? :whip: :love: :haart:

Mitä ip-lajia sä suosittelisit? Oon suorittanu keltasen vyön kickboxingissa oulussa muutaman vuosi sitten ja käyny sen peruskurrsinki uudelleen siinä toivossa et vihdoin pääsisin jatkamaan, mut sit loppu rahat enkä saanu varusteita.
Joku sellanen mis kunto lähtee nousuun ryminällä, mut et kuitenki tulee se itse lajikin siinä vahvasti. Mietin melkee et pitäskö jatkaa tota kickboxingii, mut en kyl haluu enää käydä sitä peruskurssii taas uudestaan... Jos saisin jatkaa siitä mihin oon jääny ja samalla reenata tekniikat takas muistiin, nii voisin jatkaa sitä... hmph... mun pitäs varmaa siirtää tää tonne ip-laji puolelle :D

Moi.En mä usko, et sun tarttee käydä enään mitään peruskursseja.Juttelet niiden vetäjien kanssa mistä olis hyvä jatkaa.Ehkä Krav Maga olis ihan hyvää vaihtelua.Kaikki on ainakin kehunu sitä tosi paljon.Käy sen peruskurssi ja katot kumpi kiinnostaa enemmän.

Mul on ollu elämässä jo niin paljon kontaktia, että käyn itse vain siellä pumppailemassa, että nähdään salilla;)

Boxing gymillä voit treenata thainyrkkeilyä. Normaalista kickboxingista en tiedä. Tietenkin jos haluat tosissasi kasvattaa kuntoa ja hakea haasteita elämääsi, niin tule kanssani lukkopainitreeneihin? :whip: :love: :haart:

Tän kuukauden jälkeen voisin suunnata Makelle katsomaan ainakin kuukaudeksi, pitää nyt miettiä sitten kummalle lopullisesti gymille vai makelle.

:offtopic: Ankeuttaja=L0b0? Käytkö lukkopainissa? Milloin lukkopainin peruskurssi on taas alkamassa?:offtopic:

Make's rulaa, on huhun mukaan tulossa vielä entistäkin enemmän uusia laitteita! Viel ku saatais NGV houkuteltua treenaamaan siellä niin olisi kiistatta Lahden paras sali :D

Make's rulaa, on huhun mukaan tulossa vielä entistäkin enemmän uusia laitteita! Viel ku saatais NGV houkuteltua treenaamaan siellä niin olisi kiistatta Lahden paras sali :D

Tai ainakin Lahden kovin meteli siellä salilla. :D

tänään tuli ihmeteltyä hieman, että miten sillä yhdellä :david:-tyypillä kestää paikat, kun näkyi tekevän takaolkapäitä koneessa 50kg limpuilla ja tekniikka muistutti etäisesti vartalonkiertoa koneessa :D

Kukas se sellanen tyyppi on??

Kukas se sellanen tyyppi on??

joku duud ~ 30v aina päällä davidin paita 23 taitaa olla numero siinä takana. tekniikkaa edes vähän sivusta seuranneena menee kylmiä väreitä selkää pitkin ja sitä hetkeä vain odottaa, kun kuuluu kova karjaisu ja mies kannetaan paareilla pois. ei sillä, että minua niin kiinnostaisi, jos itsensä hajottaa, mut ku jemmaa sitä parasta vyötä aina koko treeninsä ajan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En kyllä saa tyyppiä mieleen, mutta hyvä että :david: :lla on davidin paita :hyper: Ja kaikkihan sitä vihreetä vyötä jemmaa.. minä mukaanlukien.

no täytyy toivoa ettei tänään ole treenaamassa. alaselkä ihan jumissa, ku joutu käyttämään sitä naisten tarravyötä tukea antamaan. kyllä minä sen ymmärrän, että se vyö on kovassa huudossa, kun sattuu olemaan ainoa hyvä, mutta että se vyö päällä tehdään rannekäännöt, selänojennukset koneessa (!!!) jne.. saat tyypin äkkiä mieleen, kun funtsit kuka ei koske juurikaan vapaisiin painoihin salilla :D

Kickiä on tarjolla kamppailulajikeskuksessa, thainyrkkeilyä siellä Boxing gymillä, niillä on myös tarjolla lady thai. En usko, että joutuisit peruskurssia käymään uudestaan, mutta kysyn kaverilta, se vetelee niitä treenejä.

edit: Soitin ja kysyin, hänen mielestään ei tarvi.

Tuon esiin oman mielipiteeni muutamasta lahden salista ,olen nyt treenannut solanassa nyt noin puolitoista vuotta sitä ennen treenasin gym1:llä kun se oli veskulla noin kaks vuotta. Tykkäsin ihan helvetisti veskun salista mutta mutta kun toiminta gymillä siirtyi vaparille niin kävin sielä noin kuukauden ja totesin että on oltava joku parempikin sali ja sellasen olen nyt löytänyt, solana:rock: loistava paikka, ihmiset ja henkilökunta. Tämä oli vain minun henkilökohtainen mielipide mutta kuitenkin suosittelen solanaa lämpimästi:)

loistava paikka, ihmiset ja henkilökunta.
Oon käyny tasan yhden kerran Solanossa enkä toiste käy. Jouduin pulittamaan 7 euroa pelkästään tutustumisesta.:jahas:
Ja ihan ok laiteet siellä oli, mutta sitten puhuttiin Nutcrackerin kaa niin se totesi, että se on auki vähän niin ja näin, joten pysyn Gymillä ja siellä ne HC miehet treenaa.:rock:

Veikkaan, että NGV on esittänyt asiansa hieman väärällä asenteella tiskillä. Sitten vittuillessaan ovat sulta perineet 7e. Mulla ei ainakaan oo ollu mitään ongelmia jos on kavereita käynyt salilla "tutustumassa", on joko päässyt ilmaiseksi tai kaksi yhden hinnalla.

NGV taitaa puolustaa gymiä vähän turhankin innokkaasti. Muutama iso kaveri gymillä ei tee siitä salista yhtään "hc:ta". Hc-saliksi kutsuisin jotain alkeellista ja karua pelkkiin vanhoihin levypainoihin pohjautuvaa salia, joka ei ole kaupallinen.

Solanassa olen jo todella kauan treenaillut, mutta myös muita saleja olen käynyt testailemassa. Solanassa joustetaan helposti koska sali ei ole osa mitään suurta ketjua. Tutustumismaksu on 4e, mutta omistajat saattavat välillä ilmaisinkin päästää tutustumaan. Mitään suurempaa moitittavaa en voi Solanasta sanoa - jatkossakin aion siellä treenailla.

Huhun mukaan Solanassa on kuitenkin yksi suuri miinus verrattuna gymiin: NGV:n voimakasta "ääntelyä" nypytysprässissä esiintyy vain ja ainoastaan _gymillä_. Tosin itse toivon tämän erikoisuuden pysyvän jatkossakin vain gymin etuoikeutena.

:lol2:

Baldrick sanoi:
Veikkaan, että NGV on esittänyt asiansa hieman väärällä asenteella tiskillä. Sitten vittuillessaan ovat sulta perineet 7e. Mulla ei ainakaan oo ollu mitään ongelmia jos on kavereita käynyt salilla "tutustumassa", on joko päässyt ilmaiseksi tai kaksi yhden hinnalla.
Onko näin, ihan oikealla asenteella esittelin asiani tiskillä ja lätkäs 7 euron laskun jos halusin treenaamaan.

NGV:n voimakasta "ääntelyä" nypytysprässissä esiintyy vain ja ainoastaan _gymillä_. Tosin itse toivon tämän erikoisuuden pysyvän jatkossakin vain gymin etuoikeutena.
En mä nyt mitenkään voimakkaasti ääntele, mutta kyllä pientä vikinää lähtee. Ja jos ei lähde edes pientä ääntä niin ei treenata kovaa.:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom