Sali haussa: Lahdesta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pocahontas sanoi:
Löysin muutaman salin googlettamalla ( Maken fitness center, gym 1, solana fitness, zenana), Kellään kokemuksia? Tällä hetkellä Maken fitness center ja zenana kiinnostais.
Zenana menee muuten muistaakseni heinäkuun alusta ainakin pariksi viikoksi kiinni jonkin remonttitouhun tjsp takia. Kävin viime lauantaina sielä ihan mielenkiinnosta spinningssä ja kyllä se vaan oli ihan yhtä pieni ja tukala kun muistelinkin.
Kävin joskus vuonna miekka ja kivi Zenanassa pari kuukautta salilla, neuvovat mulle semmosen "hinkkaa jalkaprässiä 25kg painoilla miljoona toistoa"-kiinteytysohjelman.
En oo vieläkään kiintee, mut prässissä uskallan käyttää jo vähän enemmän painoja :D

Kannatan edelleen Solanaa, onhan siellä sentään muun muassa ruskettuneita barbaarisia adoniksia ja vauhdikkaita muumipeikkoja. Lisäboonuksena kalju gayloordi ja turvarautoja kovasti kuluttava voimakyykkääjä.
Ja minä tietty kaikista ihkuimpana :lol2:

BTW jos jumppaamassa tahot käydä, niin Kuntostudio Fiiliksessä on IMO ehdottomasti kaupungin parhaat ohjatut tunnit, siellä ei vaan ole salia ollenkaan, ainoastaan spinningit ja sun muut.

Ja back to :offtopic:

Baldrick sanoi:
Tästähän on tullut solanan sisäinen puukotusketju :hyper: Mikäs siinä, hauska on miettiä että kukahan kukin mahtaa olla..
Mä epäilen, että Baldrick on se tumma tyyppi, joka reenaa usein iltasella mun kanssa samaan aikaan.
Tummat vaatteet yleensä ja semmonen musta reenikassi salin puolella aina mukana? Tule ulos kaapista.

Alkaa mennä hieman :offtopic: mutta vastataan nyt näihin:
Originally Posted by tiieitiijuu
Veikkaan et Baldrick on se toinen niistä jannuista jotka jauhaa talonrakentamisesta ja remonteista aina pukkareissa ? Osuko

Ei tietääkseni osunut vaikka remonteista oon puhunutkin. Talonrakentaminen kuitenkin aivan täysin vieras juttu.

Originally Posted by Kirriainen
Mä epäilen, että Baldrick on se tumma tyyppi, joka reenaa usein iltasella mun kanssa samaan aikaan.
Tummat vaatteet yleensä ja semmonen musta reenikassi salin puolella aina mukana? Tule ulos kaapista.

Ei mennyt tämäkään oikein, tiedän ketä tarkoitat. Oon sentin kaks pitempi ja varmaan aikalailla samanpainoinen, en vain yhtä vahva. Ja mulla sininen kassi ja ei niin tummat hiukset.

Vinkkejä:
-Vedän aika usein leukoja, lisäpainoilla ja ilman-
-Tempaus ja rinnalleveto onnistuu
-Tulen salille yleensä aina klo 17-18 töiden takia, käyn n. 4krt viikossa
-Päällä hihaton paita tai sininen adidas
-Yhteistulos 635kg

Mulla ei mitään hajua ketä te ootte, tulkaa kaapista ulos

Jep, Solanalla tulee itse käytyä myös, ja voin suositella. Kirjoittelin paikasta jonkinmoisen arvostelunkin tuonne saliarvosteluosioon. En ole pariin kuukauteen käynyt erinäisten ongelmien vuoksi, mutta pitänee taas lähteä piakkoin pienten painojen kanssa painimaan.

Jos kesän ajaksi paikkaa haluaa, niin Gym1 on varmaan pois kuvioista, joten Solana tai Make varmaan kannattaa valita.

Itse en ole koskaan ketään pakkislaisia bongaillut, kun eivätpä taida P-vaatteita paljon käyttää. Eipä ole kyllä itsellekkään tullut niitä hankittua.

Itse muuten olen se entinen pitkätukka, nykyinen kalju+leukapartainen hintelä pitkähkö mies, joka kurittaa ahkerasti säkkiä ja kuntoiluvermeitä laput korvilla & nysvää kohtuu pienten painojen kanssa (ilman lappuja) koettaen pitää tätä vähän joka puolelta piiputtavaa kroppaa edes jonkinlaisessa kunnossa. :wanha:

Päällä yleensä tummat housut ja musta tai harmaa huppari/kuumimmilla säillä musta lyhythihainen. Treeniaikoina yleensä 17-20:00, paitsi viikonloppuisin aamupäivät.

Olen muuten tuon Voimakyykkääjän onnistunut kokonaan jättämään huomiotta, monen aikaan nähtävyys on yleensä bongattavissa?

Kun kuuluisuuksista oli puhetta (puutetta), niin onhan tuo Antikaisen Mika tuolla Solanalla aika usein treenailemassa. Samoin salkkareiden Ossi ja muut Hunksit siellä näyttävät käyvän, kun kiertueella ovat :D

Täytyypäs käydäkkin hakemassa salikortti, ja painella Solanalle mitä pikimmiten :whip:

Satariel sanoi:
Olen muuten tuon Voimakyykkääjän onnistunut kokonaan jättämään huomiotta, monen aikaan nähtävyys on yleensä bongattavissa?

Kun kuuluisuuksista oli puhetta (puutetta), niin onhan tuo Antikaisen Mika tuolla Solanalla aika usein treenailemassa. Samoin salkkareiden Ossi ja muut Hunksit siellä näyttävät käyvän, kun kiertueella ovat :D

Täytyypäs käydäkkin hakemassa salikortti, ja painella Solanalle mitä pikimmiten :whip:
Miekkonen käy yleensä tosi myöhään illalla, niinkuin minäkin duunieni takia. Eli ilmaantuu salille monesti kasin ysin pintaan vasta. On se kyllä melkonen äijä.

Hunkseja en oo ikäväkseni nähny. Täytyykin päivystää salilla, jos sattuvat Lahden suunnalla olemaan esiintymässä :kuola:

Baldrick sanoi:
Alkaa mennä hieman :offtopic: mutta
Vinkkejä:
-Vedän aika usein leukoja, lisäpainoilla ja ilman-
-Tempaus ja rinnalleveto onnistuu
-Tulen salille yleensä aina klo 17-18 töiden takia, käyn n. 4krt viikossa
-Päällä hihaton paita tai sininen adidas
-Yhteistulos 635kg

Ei tuu salilta mieleen, ku yks duud jolla ois sininen nuhrunen adidas ja se käy välillä lauantaisin päivällä. Toi yhteistulos taas on sitä luokkaa et vähän epäilyttää tosin ei mitn hajua millasia rautoja se siilitukkanen kaveri liikuttelee. Itseasiassa tarkemmin ajateltuna oon monesti lauantaisin päivällä ollu samaan aikaan, mutta en oo koskaan sen nähny mitään nostavan.

Se tummatukkanen kaveri vois sopii ikänsä ja kokonsa puolesta tuohon kategoriaan kyllä. Asuu jossain asemantaustassa päin kai.

Tollasen yhteistuloksen omaavia äijii ei kyllä solanasta hirveesti löydy. En oo nähny siel kovin monen edes kyykkäävän 200 tai yli ja neki on kaikki kolmenkympin paremmalla puolella iältään. Tosin tohon aikaan en sinne tungokseen kyllä mene ellei ole ihan pakko.

Voimakyykkääjä tosiaan tulee siinä 2030 aikoihin sinne salille ja paukkaa ensimmäisenä savukkeelle sieltä toisesta ovesta. Oon monesti meinannu kysyä , että mikä on, kun ei rauta nouse, mutta toistaiseksi pitänyt turpani kiinni :D Tosi :david: hommaa pistää tankoon niin paljon painoja ettei maasta saa edes sitä 10cm ylös.

Onko tämä Antikaisen Mika se tummatukkainen lihava kaveri joka liikuttelee ihan järkyttäviä määriä rautoja ?

tiieitiijuu sanoi:
Antikaisen Mika se tummatukkainen lihava kaveri joka liikuttelee ihan järkyttäviä määriä rautoja ?

Ei oo. Ne on ne voimamiehet ihan asia erikseen. Siellä on se kolmen kopla :D Niistä ei voi erehtyä.

Meikä tunnistaa Baldrickin ihan selvästi tuosta suusta ja leuasta.

Jaahans, L0b0:lle pisteet oikeasta bongauksesta.

tiieitiijuu: kai mä sit se tummatukkainen kaveri oon, asun nimittäin asemantaustassa. Ja totta puhut, ei siellä hirveen moni yli 200 kilolla kyykkäile, en oo ainakaan (itseni lisäksi, eilen viimeks) montaa nähny.

Voimakyykkääjää en tähän laske, koska ne ei oo kyykkyjä vaan jotain tangon/varmistusrautojen rikkomisyrityksiä. Vittu se on kyllä ihan ihme :david: koko ukko.

Baldrick sanoi:
Mulla ei mitään hajua ketä te ootte, tulkaa kaapista ulos
Minä oon se semmonen rei'itetty persjalkanen punkero. :D
Varmaan noista läväreistä (nenä, alahuuli, molemmissa korvissa tragus) parhaiten tunnistaa, en ole ainakaan kauheasti muita lävistettyjä mimmejä Solanalla nähnyt. Mulla on myös hyvin usein bad hair day, eli jonkunnäkönen lätsä tai huivi päässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu kyllähän ton Baldrickin tunnisti heti, ku älys kattoo profiilin. Just se jannu jolla on ihan mielettömän kokoset hanskat ja jota näkee viilettämäs fillarilla asemantaustassa päin. Täytyyki kokeilla vedellä taas leukoja, jos sillä tommoset hanskat oot saanu.

Muthan tunnistaa kuulokkeista ja keltasista kolumbuksen sponssaamista ranne"tuista".

Mielenkiintoinen thread, koska olen itse muuttamassa takaisin lahteen heinäkuussa.
Ja pitäisi suht nopeasti tietenkin keksiä mille salille sitä meinaa mennä treenaamaan. Ettei tule turhia vapaapäiviä sen takia. Taitaa olla kaksi vaihtoehtoa eli Gym1 ja Solana. Täällä ainakin on Solanalla treenaavat kovasti äänessä :);)

Mutta ei taida saleissa paljoa olla eroa loppujen lopuksi. Molemmissa olen joskus käynyt pyörähtämässä. Pitäis varmaa tässä kesäkuun aikana vielä käydä molemmissa tutustumassa, niin näkee onko ne mitenkin muuttunut sitten viime näkemästä. Solanahan on siinä kirjaston lähellä?

Haba7 sanoi:
Mielenkiintoinen thread, koska olen itse muuttamassa takaisin lahteen heinäkuussa.
Ja pitäisi suht nopeasti tietenkin keksiä mille salille sitä meinaa mennä treenaamaan. Ettei tule turhia vapaapäiviä sen takia. Taitaa olla kaksi vaihtoehtoa eli Gym1 ja Solana. Täällä ainakin on Solanalla treenaavat kovasti äänessä :);)

Mutta ei taida saleissa paljoa olla eroa loppujen lopuksi. Molemmissa olen joskus käynyt pyörähtämässä. Pitäis varmaa tässä kesäkuun aikana vielä käydä molemmissa tutustumassa, niin näkee onko ne mitenkin muuttunut sitten viime näkemästä. Solanahan on siinä kirjaston lähellä?
Solana ei ole kirjaston lähellä. Ja Gym1 on aivan torin lähellä ja IMO paras paikka treenata Lahdessa vaikka se onkin varmaan kallein, mutta rahalle saa vastinetta. Jos tuut käymään Gymi1:sellä ota meikään yhteyttä niin menään treenaaman. ;)

Haba7 sanoi:
Solanahan on siinä kirjaston lähellä?
Aleksin ja Vesijärvenkadun kulmassa, ihan siinä Sokoksen lähellä siis.
Kirjaston lähellä (Saimaankadulla) oli ennen Maken Fitness Center.

Tervetuloa takaisin Lahteen :)

kirriainen sanoi:
Aleksin ja Vesijärvenkadun kulmassa, ihan siinä Sokoksen lähellä siis.
Kirjaston lähellä (Saimaankadulla) oli ennen Maken Fitness Center.

Tervetuloa takaisin Lahteen :)

Kiitos kiitos. Muistin näköjään sitten aivan väärin paikan sijainnin:)
Täytyy käydä tutustumassa sitten Solanaan kun en näköjään ole siellä käynyt, sekoitin sen Maken fitness Centeriin.

NGV sanoi:
Solana ei ole kirjaston lähellä. Ja Gym1 on aivan torin lähellä ja IMO paras paikka treenata Lahdessa vaikka se onkin varmaan kallein, mutta rahalle saa vastinetta. Jos tuut käymään Gymi1:sellä ota meikään yhteyttä niin menään treenaaman. ;)

Mikä siellä on parempaa takaolkapääkoneen lisäksi ? Oletko edes käynyt solanassa sen remontin jälkeen ? No okei on siellä saunakin vissiin päällä 24/8, mutta solanassakin ihan riittävän usein.

Ei se NGV oo käyny missää muualla treenaamas, mut aina voi dissata niitä saleja jossa hän ei treenaa ;)

Tosta tuli mieleen että vois joskus kyl käydä kokeilemas muitakin lahden saleja, sais vähän perspektiiviä. Kesällä on onneks aikaa, jos sais vaikka jotai aikaseks. :jahas:

tiieitiijuu sanoi:
Mikä siellä on parempaa takaolkapääkoneen lisäksi ? Oletko edes käynyt solanassa sen remontin jälkeen ? No okei on siellä saunakin vissiin päällä 24/8, mutta solanassakin ihan riittävän usein.
Ei muuten ole enää sitä takaolkapääkonetta ja sauna ei todellakaan ole 24/8 päällä.

tiieitiijuu sanoi:
'
Kaksi takaolkapääkonetta lähteny,mun tietääkseni siellä ei ole varsinaista takaolkapäälaitetta.

camu sanoi:
'
Kaksi takaolkapääkonetta lähteny,mun tietääkseni siellä ei ole varsinaista takaolkapäälaitetta.

Se mitä käsil vedettiin ylhäältä alaspäin (molemmille käsille omat kahvat) oli ihan helvetin hyvä siellä :) Eli ei se eroo solanasta sit nykyään muuten, ku et on jumpat :D

Suositut

Back
Ylös Bottom