Sali haussa: Lahdesta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tiieitiijuu sanoi:
Pituus paljasti. Aika lyhkänen tukka ja silmälasit ?

Ei vieläkään osunu. Lyhyt tukka juu, silmälaseja ei. Vahvimmat tuntomerkit on varmaan pari tatskaa ja aina messissä kulkeva iPod. Ihkulla pinkillä armbandilla tietty :haart:
Nii ja tottakai se armoton puhina kämästen tyttöluokan painojen kanssa..

Sori vaan offtopikki, mutta kuuleepahan tredin alottaja kaupan päälle minkämoista sakkia Lahden saleilla käy :)

camu sanoi:
Moikka!
Suosittelen lämpimästi Maken Fitness Centeriä. Sali toimii uusissa tiloissa os. Vesijärvenkatu 29 B, sisäänkäynti sisäpihan kautta. Tilava ja viihtyisä, plussaa hyvästä ilmastoinnista. Avainkortilla treenaamaan 6-23. Salilla on myös kahvio, solarium ja hierontapalvelut(2 urheiluhierojaa) sekä kuntosaliohjaajat joilta ajanvarauksella treeniohjelmat.
Laitteet on pääasiassa Normannin, sekä painopakka-että vipuvarsilaitteita. Riittävästi painoja, kyykkytelineitä 2 kpl sekä 2 smith-laitetta ja prässit ja hacklaite löytyy. Mielestäni laitteet ovat aivan huippuja ja erityisesti vipuvarsilaitteet on mieleeni.

Pukuhuoneet on varustettu lukollisilla kaapeilla on ovat muutenkin siistit.

Olen testannut kaikki Lahden salit ja tämä on jatkossa kotisalini. Viihdyn tosi hyvin. Ennen kävin Gym 1:llä vuosia mutta vaihtelu virkistää.

Porukka on laidasta laitaan, ihan perusjamppoja pääasiassa mutta paljon niitäkin jotka tekee töitä ihan tosissaan. Se on kuitenkin ihan motivoiva juttu. Naisia aika vähän, ohjatut tunnit kun puuttuvat, vaikuttanee naiskävijöiden vähyyteen. Hienostelijoita tai pousailijoita ei tällä salilla käy!

Salilla on kiva ilmapiiri ja omistaja ja henkilökunta tosi mukavia!
:5:

Kannattaa myös ottaa huomioon vastapäätä oleva Lahden kamppailulajikeskus, jos vähääkään kiinostaa myös säkkiin hakkaaminen. Makella on ehkä hitusen paremmat laitteet mutta itse ainekin tyykään hakata säkkejä myös sillointällöin. Myöskään ns.teinipeilibodareita ei pyöri niin paljon siellä. Mutta kannattaa tutustua molempaan paikkaan ja tehdä päätökset sen perusteella! Hintaero menne kamppailulajikeskuksen puolelle snadisti.:thumbs:

kirriainen sanoi:
Ei vieläkään osunu. Lyhyt tukka juu, silmälaseja ei. Vahvimmat tuntomerkit on varmaan pari tatskaa ja aina messissä kulkeva iPod. Ihkulla pinkillä armbandilla tietty :haart:
Nii ja tottakai se armoton puhina kämästen tyttöluokan painojen kanssa..

Sori vaan offtopikki, mutta kuuleepahan tredin alottaja kaupan päälle minkämoista sakkia Lahden saleilla käy :)

Hyvin sä osaat vältellä :D Oon kolmisen vuotta tuolla käyny ja kertaakaan en ole nähny yhtään naista jolla ois laput korvilla :) Aikatauluki on vaihdellu 06-20. Enkä kyllä kovin montaa miestäkään. En ymmärrä miten joku pysty treenaamaan ko. salilla ilman lappuja. Omat hermot ainaki palaa samantien, ku radiosta kuuluu "Heiiiiiiiii iskäääääääääääääääää tiedäXää mikä on paras kauppa.. no sssshheee on tietysti verkkokauppa.com verkkokauppa.com verkkokauppa.com" mikkihiiriäänellä ja/tai pmmp-pikkuveli ja/tai antti tuisku kesken kyykkysarjan.

tiieitiijuu sanoi:
Hyvin sä osaat vältellä :D Oon kolmisen vuotta tuolla käyny ja kertaakaan en ole nähny yhtään naista jolla ois laput korvilla :) Aikatauluki on vaihdellu 06-20. Enkä kyllä kovin montaa miestäkään. En ymmärrä miten joku pysty treenaamaan ko. salilla ilman lappuja. Omat hermot ainaki palaa samantien, ku radiosta kuuluu "Heiiiiiiiii iskäääääääääääääääää tiedäXää mikä on paras kauppa.. no sssshheee on tietysti verkkokauppa.com verkkokauppa.com verkkokauppa.com" mikkihiiriäänellä ja/tai pmmp-pikkuveli ja/tai antti tuisku kesken kyykkysarjan.

No mä saatan viikolla yleensä tullakin vasta kasin pintaan illalla salille, työajat kun meinaa haitata harrastusta. Viikonloppuna sitten ennemmin päiväsaikaan. Mut nytpähän tiijät kytätä. Pitäis varmaan käydä ostamassa Pakkiskaupalta vaikka lippis, kun tässä kuussa tulee tuolla Helsingissä kuljettua duunissa. Nyt täytyykin poistua lenkille, kun toi aurinko vihdoin paistaa :)

(Ja kyllä kyykkymusana pitää olla kunnon räimettä, vaikka painoja ei niin hurjasti ookkaan.)

Kparta sanoi:
Kannattaa myös ottaa huomioon vastapäätä oleva Lahden kamppailulajikeskus, jos vähääkään kiinostaa myös säkkiin hakkaaminen. Makella on ehkä hitusen paremmat laitteet mutta itse ainekin tyykään hakata säkkejä myös sillointällöin. Myöskään ns.teinipeilibodareita ei pyöri niin paljon siellä. Mutta kannattaa tutustua molempaan paikkaan ja tehdä päätökset sen perusteella! Hintaero menne kamppailulajikeskuksen puolelle snadisti.:thumbs:

Pyöriiks makella sit? Onko se huono asia että teinit reenaavat?

kirriainen sanoi:
No mä saatan viikolla yleensä tullakin vasta kasin pintaan illalla salille, työajat kun meinaa haitata harrastusta. Viikonloppuna sitten ennemmin päiväsaikaan. Mut nytpähän tiijät kytätä.

Kolmas ja viimenen kerta tälle offtopicille, jos ei nyt osu ja uppoo ni luovutan. Musta toppi, Valkoset housut, jotku huonot nappikuulokkeet, mutta kalliin näkönen mp3-soitin, toisessa kädessä käden ympäri menevä tatska, ojentaja + joku päivä tänään. Treenin päätteeksi kevyttä kävelyä/hölkkää juoksumatolla.

Ite oon täs noin vuoden harrastanu punttia ja lahden saleista on tullut koettua Gym 1 ja Solana. Gymilä on ehdottomasti paremmat laitteet, mutta hinta kk-kortilla on melko suuri. Nykyisin käyn Solanalla punttaamassa ja siellä on mielestäni melko hyvä hinta/laatu suhde ja muutenkin rentomeininki. Omasta mielestä Solana on parempi.

Grohe sanoi:
Pyöriiks makella sit? Onko se huono asia että teinit reenaavat?

Ei tietenkään ole huono asia että aletaan nuorena treenaamaan:)
Pistää vaan joskus ärsyttämään kun on pakko vääntää sitä pelkkää penkkiä ja sitten pullistellaan niin äijänä peilin edessä hihattomassa..tosin löytyy noita kyllä joka ikäluokasta.

tiieitiijuu sanoi:
Kolmas ja viimenen kerta tälle offtopicille, jos ei nyt osu ja uppoo ni luovutan. Musta toppi, Valkoset housut, jotku huonot nappikuulokkeet, mutta kalliin näkönen mp3-soitin, toisessa kädessä käden ympäri menevä tatska, ojentaja + joku päivä tänään. Treenin päätteeksi kevyttä kävelyä/hölkkää juoksumatolla.

:eek: Busted!

Ei oo kyllä minkään valtakunnan hajua, kuka oot. Ilmianna itses!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh, ite oon Makesilla treenaillu vuodesta 2001 lähtien ja ainoa, jonka tiedän siellä poseerailevan peilien edessä on mun treenikaveri ja sekin on jo nelikymppinen :D

kirriainen sanoi:

Näytät vähän silt fitnessmimmiltä joka voitti vapaaohjelman jonku mestaruuden sanna piili tjsp. Ei ollu ihan kauheen vaikee arvata, ku lihaa on naiseksi ihan kiitettävästi ja sit tehdään päälle vielä tollast miehekästä liikettä kuten dippiä. Tosin ihan täysin varma en voinu olla, ku et sä todellakaan näytä 26-vuotiaalta ;) Paljastun varmaan, jos kerron että tänään oli lepopäivä.

kirriainen sanoi:

Todellakin Busted! Noilla tuntomerkeillä mäkin sut tunnistan. Tais olla helatorstai kun oltiin samaan aikaan salilla, sillon kun tuli aleksin ja veskun kulmaan pölähti pari paloautoa ja ambulanssia.. Sulla oli vielä pienoisia ongelmia sen hienomman jalkaprässin lukituksen kanssa.

Vielä tulee roppakaupalla :offtopic:

tiieitiijuu sanoi:
Ei ollu ihan kauheen vaikee arvata, ku lihaa on naiseksi ihan kiitettävästi ja sit tehdään päälle vielä tollast miehekästä liikettä kuten dippiä.
Näit väärin, läskiä se vaan on. Ja täytyy ikäväkseen huomauttaa: Avustettua dippiä :curs:
Vielä. Mut kyllä musta joku päivä tulee ihan oikeesti vahva.
tiieitiijuu sanoi:
Paljastun varmaan, jos kerron että tänään oli lepopäivä.
Ei kyllä nyt pysty yhistämään. Ainoo joka mulla jäi eiliseltä mieleen oli semmonen vaalee tyyppi joka teki ihan hirveellä vauhdilla crossarilla aerobista siinä vieressä, kun lönköttelin matolla. Ihan sen takia, kun se vauhti oli tosiaan jotain ennennäkemätöntä.

Mitäs sitä salilla lepopäivänä tehdään, bongaillaan mimmejä? :lol2:
Baldrick sanoi:
Todellakin Busted! Noilla tuntomerkeillä mäkin sut tunnistan. Tais olla helatorstai kun oltiin samaan aikaan salilla, sillon kun tuli aleksin ja veskun kulmaan pölähti pari paloautoa ja ambulanssia.. Sulla oli vielä pienoisia ongelmia sen hienomman jalkaprässin lukituksen kanssa.
Tää ei kyllä tainnu osua, en käytä ikinä sitä nivel(?)prässiä.
Tykkään siitä vanhasta rotiskosta paljon enemmän :haart:

Morjenstakaa joskus, jos satutaan samaan aikaan salille. Mä oon oikeesti ihan kiva, vaikka en aina näytäkään siltä :)

kirriainen sanoi:
Morjenstakaa joskus, jos satutaan samaan aikaan salille. Mä oon oikeesti ihan kiva, vaikka en aina näytäkään siltä :)

Haaa! Jäit nalkkiin. Tiedän tarkalleen kuka olet, koska käyn ittekin aika paljon aamulla ja sut näkee usein aamulla myös. Se on katsos ammattilaisten aamutreenit silloin! hoh-hoh-hoo :eek:

Ei sua uskalla tulla morjestaan, ku näytät siltä, että haluat ottaa pystymatsin samantien!

tiieitiijuu on se muumipeikon näköinen kaveri ja ite oon se kastanjanruskeaksi ruskettunut lihaksikas, adoonis suoraan naisten päiväunista. :love:

En tiennytkään, että näin paljon tyyppejä käy samalla salilla..Huolestuttavaa :evil:

L0b0 sanoi:
Haaa! Jäit nalkkiin. Tiedän tarkalleen kuka olet, koska käyn ittekin aika paljon aamulla ja sut näkee usein aamulla myös. Se on katsos ammattilaisten aamutreenit silloin! hoh-hoh-hoo :eek:

Ei sua uskalla tulla morjestaan, ku näytät siltä, että haluat ottaa pystymatsin samantien!
No aamulla kun on käyny aeroobista puuskuttamassa, ni vähemmästäkin on naama kurtussa. Sulla näyttäs kuitenkin profiilin mukaan olevan aika reilu etu pituuden suhteen, että eipä musta taitais olla muuhun kun potkimaan vähän nilkoille :rolleyes:

tiieitiijuu sanoi:
Venytellään vähän niskoja ja tehdään kevyttä aerobista crosserilla :D
Kevyttä ja kevyttä, hirvee viuhdonta, meinasin jo että oot lentoon lähdössä :)
Et sä kyllä ihan muumipeikolta kumminkaan näyttäny, vaikka semmosta tuo kastanjanruskea adoonis väitti.

kirriainen sanoi:
Kevyttä ja kevyttä, hirvee viuhdonta, meinasin jo että oot lentoon lähdössä :)
Et sä kyllä ihan muumipeikolta kumminkaan näyttäny, vaikka semmosta tuo kastanjanruskea adoonis väitti.

Paskanruskee brutaali barbaari se on :) Siellä se aina kirmaa juoksumatolla tai treenaa rintaa ja hauista, kun salille menee kalju vaan kiiltää. Ton tyypin muuten tunnistat ihan siitä, että se käyttää kommunikointiin alkukantaisia urahduksia ja murisee, jos joku astuu sen reviirille. Kuulin, että tää barbaari painaa vähemmän mitä minä huhtikuun lopussa ni oli sit pakko ruveta diettaa, ku rupes vituttaa :lol2: alotin niin myöhässä ni pitää vetää sit vähän kovempaa tavote tuli saavutettuu kuukausi etuajassa, mut päätin jatkaa vielä tän kuun loppuun sit :evil:

Tästähän on tullut solanan sisäinen puukotusketju :hyper: Mikäs siinä, hauska on miettiä että kukahan kukin mahtaa olla..

Baldrick sanoi:
Tästähän on tullut solanan sisäinen puukotusketju :hyper: Mikäs siinä, hauska on miettiä että kukahan kukin mahtaa olla..

Veikkaan et Baldrick on se toinen niistä jannuista jotka jauhaa talonrakentamisesta ja remonteista aina pukkareissa ? Osuko :D

Suositut

Back
Ylös Bottom