Sali haussa: Lahdesta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nutcracker sanoi:
Niin ja "voimakyykkääjää" ei saa unohtaa. Tämä kaveri tekee useimmiten mavea, laittaa niin paljon painoja, että saa tangon toisen pään juuri ja juuri liikahtamaan, ja sitten lisäilee siihen saakka kunnes kumpikaan pää tangosta ei enää hievahdakkaan maasta. Kyykyssä on alle 10cm liike ja raudat paukautetaan aina varmistimien kautta ylös. Ylätaljassa koko pakka (155kg), jalat tukien alle, perse kiinni penkkii, perse ylös, kiinni penkkiin.... kädet pysyvät koko ajan suorina ja ainut mikä tekee töitä on lonkankoukistaja. Ukko siis pomppii penkillä. Välillä pitää hakea lisäenergiaa sokeripaloista joita on tarjolla "kahvion" puolella. Niin ja ikää tällä voimamiehellä on arviolta noin 50v.
(
Todella erikoista porukkaa tuolla Solanolla. :lol2:

Jos haluaa HC salille niin tulee Gym1:selle. Minun lisäksi sitä suosittelee mm. Jussi Hokkanen, Rauli Tolonen, Heidi Sorsa, Jari Sorsa, Juha Endberg sekä kaikkien potareiden jumala KP Oruma. Ja ketäs tuola Solanolla on, no on sielä ainut iso kaveri varmaan L0b0. Mutta eihän ne "kuuluisuudet" tee hyvää salia, mutta noi kaikki on mulle todella hyviä tuttuja ja niiltä saa hyviä neuvvoja sekä Gym1:selle on hyviä pt:tä mm. Riitta Koukari, eli jos haluaa ammitilaisuutta niin tulee Gym1:selle jos ei niin Solanoon vaan.

NGV sanoi:
Jos haluaa HC salille niin tulee Gym1:selle. Minun lisäksi sitä suosittelee mm. Jussi Hokkanen, Rauli Tolonen, Heidi Sorsa, Jari Sorsa, Juha Endberg sekä kaikkien potareiden jumala KP Oruma. mutta noi kaikki on mulle todella hyviä tuttuja ja niiltä saa hyviä neuvvoja

Sen jälkeen(kö) ne on "todella hyviä tuttuja" kun oot pari kertaa salilla muutaman sanan heidän kanssaan vaihtanut?

NGV sanoi:

Jos haluaa HC salille niin tulee Gym1:selle. Minun lisäksi sitä suosittelee mm. Jussi Hokkanen, Rauli Tolonen, Heidi Sorsa, Jari Sorsa, Juha Endberg sekä kaikkien potareiden jumala KP Oruma. Ja ketäs tuola Solanolla on, no on sielä ainut iso kaveri varmaan L0b0. Mutta eihän ne "kuuluisuudet" tee hyvää salia, mutta noi kaikki on mulle todella hyviä tuttuja ja niiltä saa hyviä neuvvoja sekä Gym1:selle on hyviä pt:tä mm. Riitta Koukari, eli jos haluaa ammitilaisuutta niin tulee Gym1:selle jos ei niin Solanoon vaan.

Johan on kovaa puhetta NGV:ltä. Saa ihan sellaisen käsityksen, että lihat kasvaa paremmin kun on muutama nimi salilla.

Ja imo HC-saliksi ei voi kutsua salia, missä on valkoiset laitteen ja paikka näyttää muutenkin apteekilta. Mielestäni HC-sali muistuttaa enemmän kusista kellaria missä haisee hiki ja painot on itse sorvattuja. Lahdessa Lotilan koulua vois kutsua HC-saliksi. Se on ihan itsestä kiinni mikä sali sopii ja mikä ei.

Luulisin, että ihmisiä yleensä kiinnostaa toimivat ja monipuoliset laitteet, miellyttävä ilmapiiri ja hyvä hinta/laatu-suhde, ei niinkään kuuluisuuksien bongailu. Enkä tällä nyt tarkoita, että GyM1 ois perseestä, varmaan ihan kiva paikka ja toimiva. Mä nyt vaan tykkään Solanasta ja painavin syy käymiseen siellä on se, että saan duunista halpoja lippuja sinne. Just hyvän porukan ja toimivan kokonaisuuden takia suosittelenkin sitä myös muille.

NGV sanoi:

Ai että TODELLA hyviä tuttuja... :hyper: Ilmeisesti Sihvonen ja Teppola ei oo tarpeeksi kovia jätkiä että ne kelpaisi NGV:n sisäpiiriin mukaan.

Kuten Baldrick jo tuossa mainitsi, Gym1 on kaukana HC-salista. Ei missään HC-salilla ole kuminauhoilla toimivia laitteita joissa tavallinen sukankuluttuja joutuu tekemään koko painopakalla (technogymin vehkeet). Suoraan sanottua sali on mennyt alaspäin siitä lähtien kun vesijärvenkadun sali loppui ja uudelle salile alettiin hommattiin kasapäin technogymin "komeita" laitteita. HC-sali on enemminkin pimeä kellari jossa ei tarttee kilpailla kenellä on siisteimmät gaspin pöksyt ja eikä siellä ole pilvin pimein painopakkalaitteita vaan siellä treeanataan levytangoilla, käsipainoilla sekä muutamilla taljoilla jne...
Ja sitten vielä siellä HC-salilla ei tarvita mitään personal trainereitä kun ne ketkä siellä käy eivät välttämättä tarttee ketään pitämään kädestä kiinni. Ja ihan noin yleisesti, ei se hyvä kuntosaliohjaaja ole mikään tae kehittymiselle.

Ja muuten käy Gym1:lläkin kaikenlaista omituista viheltäjää ettei se ole mikään poikkeus tässä asiassa.

P.S Käyn muuten itsekin Gym1:llä, ettei kenelläkään tule mitään väärinkäsityksiä. Oli pakko sanoa jotain kun NGV:n kommentti huokui lapsellisuutta ja totaalista tietämättömyyttä asiasta. Hyvin huomaa että on tullut katsottua lähinnä Cutlertin treenivideoita.

Tietämättömyyttä ja tietämättömyyttä ... Jos kaverilla on ikää 16 v., niin mitään maailmojasyleilevän kypsiä kommentteja lienee turha odottaakaan. NGV on kuitenkin ikäisekseen järkevämmän oloinen kuin perusteinibodari.

Tämä HC -salihehkutus menee minulta jotenkin ohi. Jos salin pitää olla mahdollisimman pieni loukko täynnä rautaa ja ilmassa vahva paskanhaju niin mikä ettei. Makuasioistahan tässä on kyse. Mutta itse diggaan mieluummin valoisampaa ja avarampaa salia. Ne hilavitkuttimet eivät sinällään minua häiritse. Keskityn omiin treeneihin ja niinkauan kuin Technogymin lähennys/loitonnuskoneet eivät hyppää syliin kyykätessä, niin paskaakos noista.

AKV sanoi:
Tämä HC -salihehkutus menee minulta jotenkin ohi. Jos salin pitää olla mahdollisimman pieni loukko täynnä rautaa ja ilmassa vahva paskanhaju niin mikä ettei. Makuasioistahan tässä on kyse. Mutta itse diggaan mieluummin valoisampaa ja avarampaa salia. Ne hilavitkuttimet eivät sinällään minua häiritse. Keskityn omiin treeneihin ja niinkauan kuin Technogymin lähennys/loitonnuskoneet eivät hyppää syliin kyykätessä, niin paskaakos noista.
Eihän tässä kukaan ole mitään hehkuttanut mistään HC-saleista. Itsekään en henkilökohtaisesti voisi vahempää välittää paskalta haisevista pimeistä loukuista ja tämän takia käynkin lähinnä apteekkia muistuttavalla salilla jonne aurinko paistaa pitkin päivää.

Alkuperäiseen kyselyyn palatakseni, kokemusta on Gymiltä, Zenanasta ja Solanasta. Solanaan tykästyin ja sinne jäin. Zenana on jotenkin tosi ahdas enkä tykkää naistensalien fiiliksestä muutenkaan (pitää olla silmänruokaa sarjataukojen ajaksi ;) ). Gym1 tuntui jotenkin liian, no, kliiniseltä.

Solanasta löytyy kaikki tarvittava treenejä ajatellen, henkilökunta on mukavaa, hinnat kohtuu edulliset, ei mitään jäsenyysvaatimuksia ja yleisfiilis erittäin mukava.

HC-saliksi kutsusin salia tyyliin Coleman sali missä soi aggressiivinen crunk/hiphop kovaa ja painoja voi heitellä purkaen samalla aggressioitaan :) Gym1 on yhtä lähellä HC-salia mitä Paris Hilton ydinfyysikkoa.

Mitäkö eroa on solanalla ja gymillä ? Laitevalikoimasta Solanaan jää kaipaamaan vain ja ainoastaan takaolkapääkonetta mikä on vallan mainio gymillä, mutta sen takia en maksa 56€/kk vrt. Solanan 185€/6kk.

Sitäpaitsi mitä enemmän isoja tyyppejä salilla käy sitä vähemmän levypainoja löytyy omaan treeniin. Isojen tyyppien treeni kestää kauemmin ja tervemenoa kyykkäämään välissä, kun painot on 2x omat treenipainot.

Solanassa ei ehkä käy niinkään kilpakehonrakentajia, mutta ei se salista tee yhtään sen parempaa. Sitten, kun NGV kasvaa muutamalla vuodella niin hänkin tulee ymmärtämään ettei se kallein ole aina paras. Samanlaista outoa hiihtäjää siellä Gymillä käy myös mitä kerran olen ilmaiseksi vieraillut. Yks tyyppi katto ihan kieroon, ku päällä ei ollu Gaspin tai Davidin kamppeita vaan paskanen t-paita ja rikkinäiset verkkarit. Toinen tyyppi tuli kysymään kyykkysarjan lämmittelyn jälkeen, että eikö tuossa tule hiki. Menin aivan sanattomaksi.

Hei Solanallahan näyttää käyvän useampikin tätä palstaa seuraava:hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäis varmaan alkaa kyselemään ohimennen nickkejä, kun en itse ainakaan ole vielä bongannut Solanalla yhtään pakkisvermeitä. Tosin oon kyllä aina niin omissa maailmoissani reenatessa, että saattanee johtua myös siitä.

kukaan ei taida nicksillä käydä? kallista ja kivaa. siellä on kaiketi kuitenkin ihan hyvät laitevalikoimat + jumpat sun muut pumpit samalla kortilla.

Moikka!
Suosittelen lämpimästi Maken Fitness Centeriä. Sali toimii uusissa tiloissa os. Vesijärvenkatu 29 B, sisäänkäynti sisäpihan kautta. Tilava ja viihtyisä, plussaa hyvästä ilmastoinnista. Avainkortilla treenaamaan 6-23. Salilla on myös kahvio, solarium ja hierontapalvelut(2 urheiluhierojaa) sekä kuntosaliohjaajat joilta ajanvarauksella treeniohjelmat.
Laitteet on pääasiassa Normannin, sekä painopakka-että vipuvarsilaitteita. Riittävästi painoja, kyykkytelineitä 2 kpl sekä 2 smith-laitetta ja prässit ja hacklaite löytyy. Mielestäni laitteet ovat aivan huippuja ja erityisesti vipuvarsilaitteet on mieleeni.

Pukuhuoneet on varustettu lukollisilla kaapeilla on ovat muutenkin siistit.

Olen testannut kaikki Lahden salit ja tämä on jatkossa kotisalini. Viihdyn tosi hyvin. Ennen kävin Gym 1:llä vuosia mutta vaihtelu virkistää.

Porukka on laidasta laitaan, ihan perusjamppoja pääasiassa mutta paljon niitäkin jotka tekee töitä ihan tosissaan. Se on kuitenkin ihan motivoiva juttu. Naisia aika vähän, ohjatut tunnit kun puuttuvat, vaikuttanee naiskävijöiden vähyyteen. Hienostelijoita tai pousailijoita ei tällä salilla käy!

Salilla on kiva ilmapiiri ja omistaja ja henkilökunta tosi mukavia!
:5:

Jeshe sanoi:
Sen jälkeen(kö) ne on "todella hyviä tuttuja" kun oot pari kertaa salilla muutaman sanan heidän kanssaan vaihtanut?
En muutaman kerran vaan about 1,5 vuoden ajan.:rolleyes:

Saattaa tuolta NGV:n nimilistasta ainakin joku nimi tipahtaa pois lähitulevaisuudessa... Mut käyhän Gymillä myös Aaltosen Kalle, sen unohdit;)

kirriainen sanoi:
Pitäis varmaan alkaa kyselemään ohimennen nickkejä, kun en itse ainakaan ole vielä bongannut Solanalla yhtään pakkisvermeitä. Tosin oon kyllä aina niin omissa maailmoissani reenatessa, että saattanee johtua myös siitä.

Sun täytyy olla se ruotsin opettajan näköinen tyttö, joka käy salilla ennen sianpieremää aamulla, tai sitten se tummatukkainen tyttö, joka treenas tänään rinta-hauista, mut näyttää ikäistään nuoremmalta. Menikö metsään?

NGV sanoi:
En muutaman kerran vaan about 1,5 vuoden ajan.:rolleyes:

Silti en Gym1:llä treenaisi mielummin vaikka lotilan koululla, jos pakko olisi:D.

Vituttaa jotenkin gym1 salipuoli.

Kahvio on ihan jees:D.

Ps. Jos treenaisin ylipäätänsä...

Pohjoisvirta sanoi:
Silti en Gym1:llä treenaisi mielummin vaikka lotilan koululla, jos pakko olisi:D.

Vituttaa jotenkin gym1 salipuoli.

Kahvio on ihan jees:D.

Ps. Jos treenaisin ylipäätänsä...
Niin se on kuulemma liian "hieno".:rolleyes:

Saattaa tuolta NGV:n nimilistasta ainakin joku nimi tipahtaa pois lähitulevaisuudessa... Mut käyhän Gymillä myös Aaltosen Kalle, sen unohdit
En oo miestä nähnyt eikä ole tuttu, mutta mihinköhän nuo tuosta menööpi saa nähdä.

tiieitiijuu sanoi:
Sun täytyy olla se ruotsin opettajan näköinen tyttö, joka käy salilla ennen sianpieremää aamulla, tai sitten se tummatukkainen tyttö, joka treenas tänään rinta-hauista, mut näyttää ikäistään nuoremmalta. Menikö metsään?

Hih, totaalisen metsään meni..

Mua ei voi sanoa kerrassaan mistään vinkkelistä ruotsin opettajan näköseks, treenaan yleensä aika myöhään illalla (aamuaerobisia kyllä joskus), tukka on vaalea ja kaiken lisäks tänään oli selkäpäivä :lol2:

kirriainen sanoi:
Hih, totaalisen metsään meni..

Mua ei voi sanoa kerrassaan mistään vinkkelistä ruotsin opettajan näköseks, treenaan yleensä aika myöhään illalla (aamuaerobisia kyllä joskus), tukka on vaalea ja kaiken lisäks tänään oli selkäpäivä :lol2:

Pituus paljasti. Aika lyhkänen tukka ja silmälasit ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom