Yht. 798,95 ja siitä verot pois. Olenko minä palkkakuopassa?
2x 798,95 = 1597,9e
alalla oleva koulutuslisä 40 e/kk tai 0,25 e/h.
1597,9e - 40 e = 1557,9 e/kk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yht. 798,95 ja siitä verot pois. Olenko minä palkkakuopassa?
heidän nykyiseen 2500€:n kuukausipalkkaan, joka sisältää lisät(lähde: iltasanomat)
Totaallista
TomiTheHuge sanoi:ja kenenkään joka ei ole hoitoalalla on turha tulla pätemään..
eiköhän me hoitohenkilöstö tiedetä tasan tarkaan paljo saadaan rahaa, ja mistä hyvästä..
maulukka sanoi:Ehkä maksimissaan osastollani osastonhoitaja voi saada 2500, enkä siitäkään ole varma. En ole ottanut selvää. Itse saan sen 1800 euroa ja rapiat. Lisiä maksimissaan sen 0-150 euroa kuussa.
...
En ole yhdenkään hoitajan kuullut tienaavan 2500 euroa kuussa. En kenenkään.
Heh, jos tietäisit insinöörin peruspäivän, niin keskustelu kääntyisi siihen ,miksi insinööreille maksetaan yleensä niin tuntuvaa palkkaa ;)
Mieheni opiskeluiden ohessa käy kesätöissä tehtaalla (ilman mitään varsinaista alan koulutusta) ja repii kesätyöläisenä kaksinkertaista palkkaa kuin minä tuolla varsinaisessa työssäni. Hän ei juuri tee mitään ja sanoikin, ettei koskaan sitä duunia työkseen tekisi...niin merkityksetöntä. Se vaan on huvittavaa seurata kuinka moninkertaista palkkaa se minäkin päivänä sieltä repii. .
En ole ikinä tavannut sairaanhoitajaa joka repisi tuon 1k jo pelkistä lisistä.. Kaikki kun eivät voi olla joka ikistä la-su yötä töissä jokaisessa listassa..
Kuinka monta sairaanhoitajaa PikkuEero olet tavannut ja nähnyt heidän palkkakuittinsa?
Ihailtava asenne.Maulukka sanoi:Sairaalassa nähdään!!!
Kuntasektorin kuukausipalkat ammateittain 2005
Kokonaisansio, sairaanhoitaja:
Yhteensä 2422e
1. desiili 1993e
Mediaani 2346e
9. desiili 2943e
OnSiis tän on pakko olla provo, onhan, onhan..
harva näyttää tietävän millaista duunia hoitoalalla tehdään. on niin hiton helppoa sanoa, että ette tarvi lisää liksaa, tehän vain istutte ja puhutte paskaa koko ajan. tervetuloa vain kokeilemaan, kyllähän jokainen osaa tuon paskan puhumisen ja kahvin juonnin. sitähän on hoitotyö. hoitotyötähän osaa kuka tahansa tavis.
Katsokaa nyt hyvät ihmiset tuota hey-keen laittamaa linkkiä, niin ei tarvitse enää arpoa, paljonko sairaanhoitajien palkka on. Jos sairaanhoitaja ja vaikka jokainen sairaanhoitajan työkaveri tienaa alle 2000e kuussa, niin voi kyynel. Olette sillon vain huonossa paikassa töissä. Sairaanhoitajan keskiansio on kuitenkin valtakunnallisesti 2422e ja mediaanikin 2346e.
Nyt, kun faktat tiedetään, voidaan lopettaa arpominen, mutuilu ja itkeminen ja palata takaisin itse aiheeseen, eli hoitajien palkankorotusvaatimukseen ja sen järkevyyteen. Olkaa hyvä.
Jos sanoisin että tavannut ja keskustellut useiden kymmenien kanssa ja palkkanauhaa vertaillut parinkymmenen kanssa, niin en ainakaan yläkanttiin sulle sanoisi..
Kysy toki lisää, mielelläni sammutan tiedonjanosi näin veemäisen työpäivän jälkeen..