Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vapaasielu sanoi:
millon millon millon? :D tässä jo illan uotellu uutta videoo pojilta.
ja NGV:n pitää hypermass - return video pistää, et näkee minkä kokonen jannu siellä on. ;D
:lol2: :lol2: :lol2:

Ai, että hypermass?:hyper:
En mä ole koosta sanonut mitään, isoja kavereita tuossa on ei siinä mitään, mutta tekniikka vielä hakusessa, mutta eiköhän se sieltä löydy, koska varmasti ovat viksuja miehiä. Ja voisihan tuommoisen videon tehdä, mutta koko ei aineskaan tekisi vaikutusta eikä sarjapainotkaan, mutta ei ainenkaan kukaan valitelisi tekniikoista.:rolleyes:

En itse tosiaan olisi alkuaikoina osannut tehdä oikealla tekniikalla, mutta oneksi salilla on sen verran hyviä personal treneireitä jotka neuvovat ja ohjaavat ja kyselen usein kaikkea heiltä.

Ja tsempiä teille treeneihin!:thumbs:

Laffer sanoi:
Jos tuo on normimeininkiä niin huh huh...
Normimeiningillä tarkoitin sitä, että tollasta treeniä näkee kyllä aika usein saleilla, ja luulenpa, että melko moni näistäkin palautteen antajista tekee vastaavalla tavalla välillä. Jag också. Kyllähän aina on korjaamista itse kullakin, mutta mun mielestä noi tekniikat eivät ansainneet tällaista palautetta.

NGV sanoi:

En mä ole koosta sanonut mitään, isoja kavereita tuossa on ei siinä mitään, mutta tekniikka vielä hakusessa, mutta eiköhän se sieltä löydy, koska varmasti ovat viksuja miehiä. Ja voisihan tuommoisen videon tehdä, mutta koko ei aineskaan tekisi vaikutusta eikä sarjapainotkaan, mutta ei ainenkaan kukaan valitelisi tekniikoista.:rolleyes:

En itse tosiaan olisi alkuaikoina osannut tehdä oikealla tekniikalla, mutta oneksi salilla on sen verran hyviä personal treneireitä jotka neuvovat ja ohjaavat ja kyselen usein kaikkea heiltä.

Ja tsempiä teille treeneihin!:thumbs:

Isoja kavereita? :lol2:

Tässä kuva, jossa painoin vielä 85kg. Enpä itseäni isoksi sanoisi. :)

NGV sanoi:

en väittänykkään et koosta oisit puhunu. näitä nuorten leffoja on vaan mukava kahella (vaikka ois vähän huonompi tekniikkakin.) joten aattelin et oisit otollinen vaihtoehto, kun täällä paljon vaikutat. ;D

niin joo ja kovia treenejä sahaajalle ja SilkkaaLihakselle.:thumbs:

jänkäkoira sanoi:
Normimeiningillä tarkoitin sitä, että tollasta treeniä näkee kyllä aika usein saleilla, ja luulenpa, että melko moni näistäkin palautteen antajista tekee vastaavalla tavalla välillä. Jag också. Kyllähän aina on korjaamista itse kullakin, mutta mun mielestä noi tekniikat eivät ansainneet tällaista palautetta.

Niin näkee mutta se ei tarkoita sitä että jos 50% treenaa väärin että se olisi jotenkin oikein. Ja veikkaan että suurin osa täällä kommentoijista juuri treenaa paremmalla tekniikalla. Jaa minkäslaista palautetta sitten? Suoraan on sanottu että tekniikka on perseestä mutta ei kukaan ole tainnut jätkiä haukkua, vaan tekniikoita.

Luin pari ekaa sivua noita ihmisten kommentteja ja mm. modeilta (miksi ei muiltakin) tuli iha realistista palautetta mistä idea...

... kaikillahan ei käy salilla kovia pumppaajia/voimannostajia jotka neuvois tekniikan... niin eikö olis ihan fiksua että ne kenellä mahdollisuus upata vaikka n. 10 sekunnin pätkä penkistä, vipareista, pystypunnerruksesta mavesta ym. perusliikkeistä joissa useinmiten on tekniikka hakusessa aloittelijoilla ja välillä vähän muillakin :nolo: niin laittais niitä pätkiä jakoon, että tämän palstan kokeemmat voisi sitten rehellisesti sanoa että missä mennään aivan päin persettä ja issä oikeillaraitella. Lopuks vielä pari posetusta niin vois ehkä komentoida hieman jotain yleisestä kunnostakin. Kuvat kun yleensä kertoo vain sen mitä kuvaaja niiden haluaa kertovan (valotukset jne..)

Sori jos tää oli :wanha: ja :offtopic: kun kuten edelllä mainitsin, en jaksanut lukea koko threadia läpi.

Pojille semmosta palautetta että: maltti on valttia :)

Noniin, nyt on uus video valmis ja jaossa. Toivottavasti tekniikat on nyt parantunu ees jonkin verran. Kovasti ainaki panostettiin niihin ja 2½ tuntia uhrattiin aikaa salilla. Ainakin mun vipunostot saattaa näyttää vielä aika pahalta, mut huomattavasti hillitymmin kyllä tein ja tuntumaa todellakin sai olkapäihin.

Niinku SilkkaaLihasta jo sanoi, paskaa on tullut niskaan jo paljon, toivottavasti nyt vähemmän. :)

Tässä siis se video: http://rassijat.1g.fi/Tekniikkatreeni.wmv

sen voi laskea ihan hyvin haukkumiseks jos jengi sanoo, et toisten tekniikat on ihan perseestä.
Miten sä ottaisit, jos pano session jälkeen akka sanoo, et "sun tekniikkas oli ihan perseestä, sä voisit pidättää mällejäs ens kerralla vähän pidempään"

Miikkakka sanoi:
sen voi laskea ihan hyvin haukkumiseks jos jengi sanoo, et toisten tekniikat on ihan perseestä.
Miten sä ottaisit, jos pano session jälkeen akka sanoo, et "sun tekniikkas oli ihan perseestä, sä voisit pidättää mällejäs ens kerralla vähän pidempään"

=D=D Hyvä vertauskuva

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisi jo näyttää paremmalta, mutta kun keskittyminen suoritusten katsomiseen meni vinopenkin paikkeilla kun taustalle pärähti nainen :hyper:

Noni poijaat, penkki oli nyt täysin eri maata. Hyvä tekniikka varsinkin punapaitaisella. Rauhallinen kontroloitu lasku kummallakin, tummapaitaisella huomaa vielä kun kyynärpäät leviää sivuille kun alkaa voimat loppumaan, ihan normaalia kun noin pitkät kädet on. Pääpointtina, noin kun jatkatte, niin kehitys on reippaasti parempaa. Hyvää duunia jäbät kun otatte neuvoista vaarin.

Vipareissa mustapaitainen on edelleen lähdössä lentoon. Ajatelkaa nostavanne olkapäillä kuin se olisi sarana ovessa. Älkää ajatelko nostavanne kämmenillä painoa. Hauiskäännössä käsipainoilla mustapaitainen vetää vielä kuolleeseen kulmaan ylhäällä, jätä niin vajaaksi, ettei paine pääse pois lihaksista.

Laffer sanoi:
Niin näkee mutta se ei tarkoita sitä että jos 50% treenaa väärin että se olisi jotenkin oikein. Ja veikkaan että suurin osa täällä kommentoijista juuri treenaa paremmalla tekniikalla. Jaa minkäslaista palautetta sitten? Suoraan on sanottu että tekniikka on perseestä mutta ei kukaan ole tainnut jätkiä haukkua, vaan tekniikoita.
Mun pointti oli vain ja ainoastaan se, että jos kouluarvosanana jäbien tekniikat olivat mun mielestä esim.7, niin valtayleisön kommenttien perusteella se olisi vitonen. Eli mun mielestä tekniikat olivat ainakin vähän parempia mitä täällä sanottiin. Mun mielestä. Mun mielestä mun pitäis jättää tää ketju tähän ja mennä nukkumaan.:D

Noni parempi!

Penkistä en kommentoi kun täällä on varmasti taivatempia penkaajia, joilla virhesilmä on kehittynyt paremmaksi kun mulla.

Vinopenkistä en kommentoi kun seurasin vain sitä vaaleanpunapaitasta naista siellä taustalla

Vipareitten alku meni hyvin mut sit taas yritettiin lähteä lentoon. Nojatkaa vähän enemmän eteen päin ja laittakaa selkä suoraksi. Ainakun vedättä painoja taakse työnnätte vähän rintaa eteenpäin. Rauhallinen lasku alas ja rauhassa ylös.

Keskitetty haukkari meni jo hyvin... 4kg vähemmän painoa ja samalla vähemmän toistoja. Eli tais mennä nyt aika suoraan haukkariin toi liike. Mitenkäs polte, oliko parempi mitä rempomalla?

Yläosaton mies on aina kaunista :love: :haart:

Mike sanoi:
Noni poijaat, penkki oli nyt täysin eri maata. Hyvä tekniikka varsinkin punapaitaisella. Rauhallinen kontroloitu lasku kummallakin, tummapaitaisella huomaa vielä kun kyynärpäät leviää sivuille kun alkaa voimat loppumaan, ihan normaalia kun noin pitkät kädet on. Pääpointtina, noin kun jatkatte, niin kehitys on reippaasti parempaa. Hyvää duunia jäbät kun otatte neuvoista vaarin.

Vipareissa mustapaitainen on edelleen lähdössä lentoon. Ajatelkaa nostavanne olkapäillä kuin se olisi sarana ovessa. Älkää ajatelko nostavanne kämmenillä painoa. Hauiskäännössä käsipainoilla mustapaitainen vetää vielä kuolleeseen kulmaan ylhäällä, jätä niin vajaaksi, ettei paine pääse pois lihaksista.

Kiitos vinkeistä. Olkapäihin tuli kyl järkyttävä pumppi ton viparisarjan jälkee. Mut oon samaa mieltä, että siinä on vielä hiomista. Pitkillä käsillä tosiaan tulee mulla aina ongelmia viimisissä toistoissa, täytyy koittaa panostaa siihen.

J_mp sanoi:
Noni parempi!

Penkistä en kommentoi kun täällä on varmasti taivatempia penkaajia, joilla virhesilmä on kehittynyt paremmaksi kun mulla.

Vinopenkistä en kommentoi kun seurasin vain sitä vaaleanpunapaitasta naista siellä taustalla

Vipareitten alku meni hyvin mut sit taas yritettiin lähteä lentoon. Nojatkaa vähän enemmän eteen päin ja laittakaa selkä suoraksi. Ainakun vedättä painoja taakse työnnätte vähän rintaa eteenpäin. Rauhallinen lasku alas ja rauhassa ylös.

Keskitetty haukkari meni jo hyvin... 4kg vähemmän painoa ja samalla vähemmän toistoja. Eli tais mennä nyt aika suoraan haukkariin toi liike. Mitenkäs polte, oliko parempi mitä rempomalla?

Yläosaton mies on aina kaunista :love: :haart:

Jarno aina pilaa meiän treenit tuomalla eukkonsa salille. :D

HUOMATTAVASTI parempaa jo. Nyt oli jätetty se hosuminen pois ja sen kyllä huomas:thumbs: :thumbs:

EDIT. oli muuten hyvä huomata, että pojilla riittää huumoria, vaikka melko tiukkaa kommenttia tullu. "Ja nyt sitten legendaarinen reidenlähentäjä":D

J_mp sanoi:

Joo, polte oli kaikissa liikkeissä parempi, varsinki haukkarissa keskitetyn jälkeen ja olkapäissä viparien jälkeen. Penkkikään ei ottanu niin paljon etuolkapäihin kun yleensä. Kyllä te ootte sitte hyviä neuvomaan =)

Sitä ihmettelen tässä ja mm. Jyväskylän kimppatreenivideossa, että miksi liikkeet tehdään hyvän power-rackin edessä eikä sisällä?

Muutenkin varmistajat näyttävät joko puuttuvan tai olevan aika pahasti kahvilla :jahas:

Muuten pojilla oli aika huima parannus edelliskertaan nähden. Vipunostot ovat vielä perseellään, mutta kyllä nekin siitä.

Back
Ylös Bottom