Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin, parannusta tapahtunut huimasti, enää ei treenattu selkää hauiskäännöissäkään :)
Nyt vain odotetaan seuraavaa videota ja toivottavasti tekniikka pysyy läjässä myös silloin kun kamera ei käy.

(Imo painoja ei tartte tiputtaa maahan vapaapudotuksella sarjojen jälkeen :p

Ja noissa vipareissa sen kämmenselän ei tarttis nousta kuin noin olkapäiden korkeudelle, kun se tehdään oikein.

Eli hyvin pieni kulma kyynerpäähän ja niinku mike jo sano niin kuvitellaan se sarana sinne olkapäähän, ja sitten vaan käsi jäykkänä ja painetaan menemään.

Ja se varmistaja siihen penkkiin viimeisten toistojen ajaksi ainakin, niin saatte sarjan vietyä hyvin loppuun vaikka parilla pakkotoistolla, muuten jees meininki.:thumbs:

Sahaaja sanoi:
Ainakin tän viikon jalka- ja selkäpäivä kuvataan. Vois vaikka tehä sisäreisille keskitettyä hauiskääntöä. :D Jatko on pitkälti kiinni yleisöstä, että viittiikö näitä kukaan kattella.
Ilman muuta!! Yleisö HUUTAA lisää treenivideoita. Olette edelleen loistavia.

Tämän uusimman videon arvostelut:
+ kehätyttö (vai mikä se vaaleanpunainen salivosu oli)
+ kannustuspuheet
+ Jarnon pakolliset poseeraukset

- porilainen selostaja puuttui (tai tuli kehiin vasta loppuminuuteilla)
- mustapaitaisella liian pienet painot, siksi höseltää

Kokonaisuutena hyvä meno Sauvossa! Täytyypä tulla pyhiinvaellukselle. Mikä ton salin osoite on?

Kehityshän on ollut aivan valtavaa siihen "ujo eka kerta" -videoon verrattuna. Ja siitä siis 8 kuukautta? Odotetaas vielä toiset 8, niin jopas alkaa olla. Mutta sillä välin: treenivideota kehiin, pojat! :thumbs:

Mulla sairasti silmä nuissa takaolkapäävipareissa. Asentoa pitäisi korjata. Varsinkin mustapaitainen kohotti noston aikana koko yläkroppaa melkein istuma-asentoon.
Ottakaa ensi kerralla hieman korkeampi penkki, semmoinen että just ja just kantapäät yltää lattiaan. Sitten rinta etureiskoihin kiinni, ja pitäkää se siinä koko noston ajan. Ajatus olisi se, että painot lähtevät suoraan ylöspäin.
Sekin häiritsi paljon, että se muijaazio tuli pötköttämään siihen patjalle kesken kaiken. Pah, jotain Reginaa lukee kun muut reenaa. :D

Muuten oli paremman näköistä kuin edellinen viteonne.

Tosiaankin, ilman muuta vain lisää reenivideoita kehiin!:thumbs:

Edelleenkin on pakko vain ihailla teidän asennettanne ja oppimishaluanne, aivan mahtavaa! Ei näihin muiden kommentteihin paljoa lisättävää ole, selkeää parannusta kaikilla osa-alueilla. Ja loppukevennys oli loistava! (Ekstrapropsit loppus-sanan oikeaoppisesta käytöstä, se lämmittää aina turkulaisen mieltä.) Taitavat tosin Sahaaja ja SilkkaaLihasta olla jo unten mailla... Mä taidan myös painua pehkuihin.

Selkä- ja jalkatreenejä jäämme odottamaan...:)

Mites noi keskitetyt hauikset tossa videossa? Kattelin vaa etta ite vedan aika lailla samalla tekniikalla :)

Vapaasielu sanoi:
en väittänykkään et koosta oisit puhunu. näitä nuorten leffoja on vaan mukava kahella (vaikka ois vähän huonompi tekniikkakin.) joten aattelin et oisit otollinen vaihtoehto, kun täällä paljon vaikutat. ;D
No voisihan semmoisen NGV:n pumpi treeni videon laittaa tonne Vip-osiolle tai tännekin, mutta se on nyt pitkään kehittely vaiheessa. Onhan näitä treeni videoita kiva katsella ja just nyt oon lataamassa tätä uusinta, mitäköhän sieltä tulee.:rolleyes:

NGV sanoi:
No voisihan semmoisen NGV:n pumpi treeni videon laittaa tonne Vip-osiolle tai tännekin, mutta se on nyt pitkään kehittely vaiheessa. Onhan näitä treeni videoita kiva katsella ja just nyt oon lataamassa tätä uusinta, mitäköhän sieltä tulee.:rolleyes:

Älä odota liikoja. :)

TJJ sanoi:
:5: arvoinen parannus. Vipareissa tosiaan lentoon lähtöä yritetään vielä. Kokeilkaas pikkasen lykätä polvia koukkuun (helpottaa tasapainon pitämistä). Mulle joskus ekoina kertoina JP Pulkkinen opetti, että vipareissa pitäs pikkurilli olla korkeimmalla sormista, kun ollaan "yläasennossa", mutta sitä en edes yritä selittää tässä, menee vaikeeksi..

Kyllä, todella suuri parannus edelliseen... Vipunostotkin näyttivät huomattavasti paremmalta...

Juuri tuota TJJ mainitsemaa asiaa yritin edellisessä viestissä painottaa... eli vipareissa pieni etukeno (jonka treenaajat olivatkin omaksuneet) ja vielä enemmän voisitte pyrkiä siihen, että etusormen rystynen ja pikkusormen rystynen samassa tasossa yläasennossa (tai sama toisin, eli painot vaakatasossa). Ja saattoi johtua kuvauskulmastakin, mutta olkapäiden taso riittää, yli ei ole tarvis mennä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löre sanoi:
Mulla sairasti silmä nuissa takaolkapäävipareissa. Asentoa pitäisi korjata. Varsinkin mustapaitainen kohotti noston aikana koko yläkroppaa melkein istuma-asentoon.
Ottakaa ensi kerralla hieman korkeampi penkki, semmoinen että just ja just kantapäät yltää lattiaan. Sitten rinta etureiskoihin kiinni, ja pitäkää se siinä koko noston ajan. Ajatus olisi se, että painot lähtevät suoraan ylöspäin.

Hienoa, tätä oon miettiny et meneeköhän oikein, hyvä kun sanoit :thumbs:

Hohho vaan tota videoo :D . Mää tuun kyl kuvaa seuraavan reenin, sitte ei ainakaa tarvi lukee Fysiikkaa enää. Repesin tos Jarskin penkissä, vittu se oli koominen :D . Ja pitää kyl Sallillekki antaa kommenttia, sittenku nään seuraavan kerran.

Miks tällästä pitää kuvata ?
imo hyvä tapa ottaa palautetta, harva kuitenkaan salilla tulee neuvomaan vaikka miten päin helvettiä treenaa. hyvä idea mun mielestä.

mun mielestä parannettava..
- penkki - liikaa painoa, perse pomppii, asento näyttäisi huteralta ja olkapäät liikkuu penkiltä. jalat maahan ja selkään tukevuutta.
- vinop. käsip. ei kannata ylhäällä lukittaa kyynärpäitä, sillä tuntuma lähtee rinnalta. jälkimmäinen punnertaa vähän liian rinnan päältä painot, menee enemmän ojentajatreeniksi..
- muista liikkeistä tulikin jo palautetta riittävästi...

monenkin kommentoineen omat suoritukset ovat varmasti samaa luokkaa käytännössä. hyvä idea kuvata ja katsoa miltä se suoritus todellisuudessa näyttää. rispekt.

Olen 100% Sahaaja- & Silkkaalihastafani !!!:hyper:

Vinkkejä:
Kannattaa tosiaankin käyttää varmistajaa joka keventää viimeisiä toistoja sen verran että liike ei hidastu liikaa tai jää paikoilleen "kellumaan".

Vipunostoissa mustapaitasella vielä hiomista. Koita pitää käsiä hieman enemmän koukussa, ja lähde nostamaan kyynärpäät edellä siten, että loppuasennossa on pikkurilli muita sormia korkeammalla. Kyynäsrpäät ja pikkurillit hartialinjan tasalla tai jopa hieman alle.

Ja keskitettyyn hauiskääntöön pienemmät painot. Olkavarsi ei saisi liikkua ulospäin vaan sen pitäisi olla pystysuorassa kokoajan.

Seuraavat treenit ehdottomasti ilman paitaa ja kaikilta Samanlaiset posetukset kun Jarskilta!!!

Asiallista menoa!:thumbs:

-Sahaaja & Silkkaalihastafani-

Posedown sanoi:
Olen 100% Sahaaja- & Silkkaalihastafani !!!:hyper:

Vinkkejä:
Kannattaa tosiaankin käyttää varmistajaa joka keventää viimeisiä toistoja sen verran että liike ei hidastu liikaa tai jää paikoilleen "kellumaan".

Vipunostoissa mustapaitasella vielä hiomista. Koita pitää käsiä hieman enemmän koukussa, ja lähde nostamaan kyynärpäät edellä siten, että loppuasennossa on pikkurilli muita sormia korkeammalla. Kyynäsrpäät ja pikkurillit hartialinjan tasalla tai jopa hieman alle.

Ja keskitettyyn hauiskääntöön pienemmät painot. Olkavarsi ei saisi liikkua ulospäin vaan sen pitäisi olla pystysuorassa kokoajan.

Seuraavat treenit ehdottomasti ilman paitaa ja kaikilta Samanlaiset posetukset kun Jarskilta!!!

Asiallista menoa!:thumbs:

-Sahaaja & Silkkaalihastafani-

Vau, eka kuka tunnustaa olevansa tosifani =) Kiitos. Mä koitin astetta pienemillä painoilla tehä hauista mut tuntus et ne oli sit jo liian kevyet, tuli vähän turhan paljon toistoja.

Ja en usko et ruvetaan ilman paitaa heilumaan, salilla on muutaki porukkaa eikä meillä siellä paidan alla oikeen oo mitään mitä näyttää =)

Ei mitään lisättävää edellisiin tekniikkakommentteihin...mutta kyllä tuli oma nuoruus mieleen, JUST tolleen reenasin.

Treenin tekniikka joka liikkeessä oli se, että paino on saatava paikasta a paikkaan b keinolla millä hyvänsä,
ja oikea tekniikka on se, millä painoa saa kerralla eniten paikasta a paikkaan b :D

Tolleen tein sellasia kahden tunnin reeneja 3 on 1 off -tyylillä... on perkele kumma kun ei kasvanut :david:

Jälkeenpäin ei voi kuin ihmetellä että miten helvetissä kroppa kesti sen.

Mutta tolleen tehtynä reiden lähentäjä saa keskitetyssä hauiskäännössä varmaan aika kunnolla reeniä. :D

Sen sanon viä, jonka joku muukin varmaan, luin tätä threediä jonnekin sivulle 12 asti, että kun nuoret miehet tiputatte reenipainoa, panostatte negatiiviseen, ja nostatte hyvälle kontrollilla, niin yllätytte itekkin miten yhtäkkiä lihakset jämäköityy ja muutokset näkyy jo peilissä aika pian.
Vaikka painot on pienemmät!!!

On kyllä melkosta sähläystä, mutta hyvä homma että poijaat saavat palautetta. Tsemppiä treeneihiin uusin neuvoin. !

"Vähän" parannusta :rock:

En viitti duunissa kattoa koko videota, mutta ainakin penkissä yllätti miten vähän noita painoja vähennettiin viimekertaiseen verrattuna. 65 -> 57,5? Luulis palaavan ennalleen parissa-kolmessa viikossa.

Voiko joku tekniikkaguru kertoa, saako millään sitä pientä sivusuuntaista heilumista vinopenkistä pois? Mulla on pystypunnerruksessa käsipainoilla sama juttu. On vähentynyt varmaan tottumuksen takia, mutta palaa heti kun on väsynyt.

Joze86 sanoi:
On kyllä melkosta sähläystä, mutta hyvä homma että poijaat saavat palautetta. Tsemppiä treeneihiin uusin neuvoin. !

Tossa on toi uudempi video pari sivua taaempana, siinä on korjattu tekniikkaa =)

Suositut

Back
Ylös Bottom