Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
noni tulihan sieltä matskuu lisää:worship:
:Dmua jäi kummastuttamaan se että ette tehneet penkkiä laisinkaan...
mut hyvän videon teitte kummiski:)

Ei loppukevennystä! :itku: x100

Mukavaa on kyllä tämmösiä videoita katsella. Tekniikatkin näyttää paremmilta kuin ekassa. :P Täytyypä ihan mielenkiinnosta kysyä että kaunko ootte suurinpiirtein puntilla käyny? Liekkö suurinpiirtein saman verran mitä minä...

Tosta kulmasoudusta: paska tekniikka oli joo. Ei ollukkaan niin kevyttä mitä oletin edellisen treenin perusteella, joten meni ihan paskaks toi tekniikka.

Mukavaa on kyllä tämmösiä videoita katsella. Tekniikatkin näyttää paremmilta kuin ekassa. :P Täytyypä ihan mielenkiinnosta kysyä että kaunko ootte suurinpiirtein puntilla käyny? Liekkö suurinpiirtein saman verran mitä minä...

Suunnilleen puolisentoista vuotta ollaan nyt veivattu.

Rühl sanoi:
Lisää matskua vaan äkkiä!

Joo huomenna kuvataan treenit ja varmaan lauantainkin viiminen treeni ennen inttiä. Armeijan aikana tuskin kauheesti videoita tulee. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heittäkää noi remmin veke! Se on vähä ku söis omaa kehitystä..
Nyt perustelut, itse käytän remmejä enkä niitä heitä pois. Jos tekee ilman remmejä ei voi isoilla raudoilla panostaa liikkeen negatiiviseen vaiheeseen 100%:sesti, kun koko ajan on mielessä vaan se, että saa sarjan tehtyä mahdollisimman nopeasti. Näin ollen, ehkä forkut kehittyvät, mutta selkä ja takareidet SJMV:ssä eivät kehity sitä tahtia mitä ne remmeillä tai magnesiumilla kehittyisi? Mietitkö tosiaan kun teet kulmasoutua enemmän niitä forkkujasi kuin selkää? Kumpi on isompi lihas selkä vai forkku?:confused:

No jos painot ei vielä mitään hirveitä ole ja tanko pysyy käsissä ilmankin niitä remmejä niin tottakai ilman

Käyttäkää vaan, ei se miuta haittaa. Itse teen samoilla romuilla kuin tuossa videossa. Painot kyllä kestää näpeissä, melkein ensin antaa selkä periksi kuin sormet. Remmejä en ole koskaan kokeillut enkä kokeile. Mankkua tulee käytettyä, ei hikoa kädet! Samalla luovuin salihanskoista. Treenaan ja tähtään todella kovaan puristusvoimaan, ja minusta puristusvoimalla on merkitystä jokaisessa liikkeessä. Joten sanon, että aivan turhaa käyttää noita, koska jossain vaiheessa sitä tajuaa, että miksi minulla on näin heikot sormet ja forkut!! Muutama tapaus tullut jo esiin, ku porukka kikkailee kaikenmaailman remeleillä.. Mankkua vaan kehiin! Kannattaa kokeilla..

Lähinnä naurettavaa jos 100kg ei kestä käsissä ilman remmejä+hanskoja+rannetukia ja mankkua siihen päälle vielä!! Kaikista naurettavimmat vehkeet on ne wrangen metallikoukut, jotka laitetaan rantesiin kiinni?! Kaverikin veti ylätaljaa joskus 80kg ja REMMEILLÄ!!!

En mä ainakaan SJMV:ssä luovu noista remmeistä. Tuntuma pysyy paljon paremmin takareisissä, kun ei tarvii keskittyä johonkin tangon riiputukseen.

Mulla on ainaki puristusvoima koko ajan noussu vaikka oon remmejä käyttäny. Liekö leuanvedot auttanu asiaan tai jotain...

Toi 100kg on ihan siinä ja siinä pystyiskö ilman remmejä tekemään. Muutaman toiston jälkeen alkais varmaa ote livetä ja sen jälkeen tekniikka menemään paskaks.

EDIT. NGV:llä on hyviä pointteja, oon ite ihan samaa mieltä.

Tänää ei muuten oltu salilla, joten ei tuu videota. En viiti kipeenä mennä ja toinen sankari on kans kipee. :)

Taivaskäsi: biisi on Norther - Midnight Walker

Treenin viimeisissä liikkeissä pidän vetoremmejä jos siltä tuntuu. Maven ja kulmasoudun jälkeen jos tekee vielä myötäoteleuanvetoja lisäpainoilla niin remmit tulee käyttöön, paljon parempi keskittyä siihen oikean lihaksen supistamiseen kuin forkkuihin. Jotenkin ilman remmejä menee enemmän hauiksille leuat... mikä ei käy. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom