Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jätkät punnertaa penkistä jo kuin vanhat tekijät. SilkkaaLihasta omisti kyllä täydellisesti ton ojennuksen :D.

Huimaa kehitystä treeneissä ensimmäiseen viteoon verrattuna.

Joo, noi reiskanojentajat on niin tuskaa ja nyt siinä oli oikeen kunnolla painoakin eikä mitään pumppailua. Täyty vähän huutaa itteään liikkelle :)
Loppukevennys oli mitä parhainta hupia, oikeen alko naurattaa vaikka aluks oliki vähän nihkeetä. Hyvä tapa viettää perjantai iltaa :thumbs:

Kiitoksia vaan palautteesta, mukavasti sitä on tullut. :)

Auton työntö oli kyl hyvää kuntoilua, vittu sitä sai kauan työnnellä ennen ku starttas. :)

kyykyt oli nättiä katottavaa, mutta tossa loppu ojennuksessa ei tarvis vetää niitä polvia lukkoon, pitemmän päälle ei tee hyvää. äijillä kova meno :worship:

Joo kiitos pojille ku annoitte mulle vähä HC matskuu tai siis Weakille, noh omistan sitten jotain teille kun isken taas lisää viteoo VIP puolelle.

Hahaha, v*ttu että repesin tohon HC-kyykkyyn :hyper: Jotenkin se musa oli siihen kuin nyrkki silmään, mikä biisi muuten? Olisi ollut vielä enempi HC kun olisitte kyykännyt jossain ulkona pimeessä sohjossa vesilätäkössä ;)

Hahaha, v*ttu että repesin tohon HC-kyykkyyn :hyper: Jotenkin se musa oli siihen kuin nyrkki silmään, mikä biisi muuten? Olisi ollut vielä enempi HC kun olisitte kyykännyt jossain ulkona pimeessä sohjossa vesilätäkössä ;)

Nääh, NGV:lle riittää hc:ks että on mustavalkonen kuva. :D Bodybuilding is hardcore living.

Biisi oli Arch Enemy - My Apocalypse.

Nääh, NGV:lle riittää hc:ks että on mustavalkonen kuva. :D Bodybuilding is hardcore living.

Biisi oli Arch Enemy - My Apocalypse.
Kyllä, Sahaaja tietää.;)
Mä kyllä räväytän semmoiset HC videot ensiviikon aikana, että ette uskokkaan. Eli nyt osaan sanoa, kannataa hankkia VIP:it ihan sitä varten.;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä, Sahaaja tietää.;)
Mä kyllä räväytän semmoiset HC videot ensiviikon aikana, että ette uskokkaan. Eli nyt osaan sanoa, kannataa hankkia VIP:it ihan sitä varten.;)

oon vipiks ajatellu ryhtyy jo pitkään mut kai se nyt viimeistää pitää tehä.
toinen vaihtoehto toki on että hankin mustavalko telkkarin;)

:offtopic: auto lähtee muuten työntämällä paremmin käyntiin kolmosella tai nelosella kuin ykkösellä. Mut hyvää loppuveryttelyähän toikin on.

Melkein väittäisin että kakkonen on paras ;)

Todella hyvännäköistä tekemistä jo jätkillä. Vielä kun varotte ettei ne kädet seilaa kauheasti telineisiin päin penkatessa. Muuten alkaa kolahtelemaan rautoihin :)

Edit: Joo tuli kyllä huolella repeiltyä tuon ojennuksen kanssa. Toinen hyvä juttu on hyvä kannustus mikä porukassa löytyy. Hirveä huuto päällä kun puremuscle alkoi dippailemaan.

:offtopic: auto lähtee muuten työntämällä paremmin käyntiin kolmosella tai nelosella kuin ykkösellä. Mut hyvää loppuveryttelyähän toikin on.
Ei varmaan lähe, jos pystyy työntää jotain 10km/h. Kierroksii ois jotain mahtavat 400 ehkä, jos sitäkään.

Back
Ylös Bottom