Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mahtava idea tämä teidän treenivideointi!

Tekniikassa on tullut valtavasti parannusta ja rauta alkaa tottelemaan ihan eri tavalla, kuin ennen :thumbs:

eipäs :)
(joo joo, tiedän, ei kovin rakentavaa, jatkan taustalla kuten tähänkin asti).

Juupas otetaan yksinkertaistettu esimerkki.
esim vaihdelaatikon välityssuhde on ykkösellä 4:1 ja nelosella 1:1
siis kampiakselin pyörimissuhde vetariin.
mutta työnnettäessä pitää laskea vetarin suhde kampiakseliin
jolloin tulee ykkösellä 1:4 ja nelosella 1:1.
Eli työnnettäessä ykkösellä vetari pyörähtää kerran mutta kampiakseli ei pyörähdä kuin 0.25 kierrosta ja nelosella vetari yhdenkierroksen ja kampiakseli yhdenkierroksen.

:offtopic:
Eli tämän edellisen perusteella, kun suhde on 4:1, niin kampiakseli pyörähtää 4 kertaa ja vetari kerran. Ei sen ole väliä mistä suunnasta sitä laskee, se kampiakseli pyörii aina nelinkertaisen määrän suhteessa vetariin. JA lopuksi helppo testi: aja 30 km/h ekaksi ykkösvaihteella ja sen jälkeen sama nopeus kolmosvaihteella. Kummassa moottorin kierrosluku on korkeampi?

Eli tämän edellisen perusteella, kun suhde on 4:1, niin kampiakseli pyörähtää 4 kertaa ja vetari kerran. Ei sen ole väliä mistä suunnasta sitä laskee, se kampiakseli pyörii aina nelinkertaisen määrän suhteessa vetariin. JA lopuksi helppo testi: aja 30 km/h ekaksi ykkösvaihteella ja sen jälkeen sama nopeus kolmosvaihteella. Kummassa moottorin kierrosluku on korkeampi?

:thumbs:

Juuri näin. Miten vitun vaikeasti sen oikeen voi kuvitella :D . Niinkun Sahaaja mainitsi, vapaalla kova vauhti, sitten ykkönen päälle. Tulee varmasti kovemmat kierrokset kun kolmoselle laitettaessa.

Että aina pelottaa katsoa tuota dippiviritelmää häkissä :D Odottaa vaan koska ne luisuu sivulle ja ukko tipahtaa lattialle :hyper: Saa aina jotain flashbackeja peruskoulun jumppatunneista kun nojapuiden väliin tipahdin olkapäät edellä :itku:

Että aina pelottaa katsoa tuota dippiviritelmää häkissä :D Odottaa vaan koska ne luisuu sivulle ja ukko tipahtaa lattialle :hyper: Saa aina jotain flashbackeja peruskoulun jumppatunneista kun nojapuiden väliin tipahdin olkapäät edellä :itku:

Haha, mun on pitäny kans mainita asiasta, mutta se sitten jäi. Pelottavat viritelmät on kyllä :lol2:

Millon uutta matskua?

Haha, mun on pitäny kans mainita asiasta, mutta se sitten jäi. Pelottavat viritelmät on kyllä :lol2:

Millon uutta matskua?

Onhan se vähän vittumainen viritelmä kyllä. Mulla on vaan se toinen tanko pyöriny siinä, mut ei oo luiskahtanu alta. Vaikka on toi pyöriminenkin ärsyttävää. Mut ei voi valittaa, kun uus Kraftwerkin penkki tulossa salille. :)

Uutta videoo kuvataan varmaan perjantaina, viimeistään ens viikolla joskus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uutta videota odotellessa viittisittekö kertoa, mikä biisi soi tässä nykyisessä Weakin tehdessä dippiä? Törkeän hyvänkuuloinen ritaribiisi :D

Tuli mieleen tuosta reidenojennuksesta, että kun itse teen sen niin että en ojenna ihan lukkoon, mutta melkein ja pidän ylhäällä noin sekunnin verran ennen kun lasken ja laskuvaiheessa pakkaa ei ihan alas asti vaan muutama sentti väliä, väärä tekniikka??

Uutta videota odotellessa viittisittekö kertoa, mikä biisi soi tässä nykyisessä Weakin tehdessä dippiä? Törkeän hyvänkuuloinen ritaribiisi :D

Ei mitään hajua. Olisi kiva tietää itsekkin. :)

taivaskäsi sanoi:
koska on tulossa uutta videoa?

Ens viikolla varmaan kuvataan jotain.

Meg4M4n sanoi:
Tuli mieleen tuosta reidenojennuksesta, että kun itse teen sen niin että en ojenna ihan lukkoon, mutta melkein ja pidän ylhäällä noin sekunnin verran ennen kun lasken ja laskuvaiheessa pakkaa ei ihan alas asti vaan muutama sentti väliä, väärä tekniikka??

Enpä osaa sanoa, kyllä sen varmaan puhtaamminkin vois tehä. Toi konekin on vaan niin ärsyttävä ja natiseva paska.

Rupes mietityttää eräs asia tän uusimman videon katottua.
Miten pitäisi puhtaasti tehdä kulmasaoutua käsipainoilla?

Itse tein aikaisemmin samallatavalla kuin videossa tehtiin, mutta sain neuvon että pitäisi tehdä liike siten, että painot lähtevät käytännössä alhaalta etuviistosta, ja ne pitäisi vetää lantion seudulle, lähinnä kyynerpäällä "vetäen".

Rupes mietityttää eräs asia tän uusimman videon katottua.
Miten pitäisi puhtaasti tehdä kulmasaoutua käsipainoilla?

Itse tein aikaisemmin samallatavalla kuin videossa tehtiin, mutta sain neuvon että pitäisi tehdä liike siten, että painot lähtevät käytännössä alhaalta etuviistosta, ja ne pitäisi vetää lantion seudulle, lähinnä kyynerpäällä "vetäen".

Joo, liikerata samantapanen kuin tekisi tangolla.

Back
Ylös Bottom