Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voisko noi kaikkien videoiden linkit sit koota johonki yhteen paikkaan? Jos joku mode vois ne vaikka editoida alotusviestiin tai jotain...

Voisko noi kaikkien videoiden linkit sit koota johonki yhteen paikkaan? Jos joku mode vois ne vaikka editoida alotusviestiin tai jotain...

Onko noista filunimistä kovin hankala päätellä linkit?

Mahtavaa kehitystä, ainakin nostotekniikoissa. Kyykkääminen ainakin näyttää tosi mallikkaalta - Kassit lattiaan :rock:

Penkkaamisesta sen verran, että pojat kantapäitä lattiaan, saatte tukevuutta siihen nostoon. Kotiinpäin kaikki sillä rintamalla, kun panostaa tekniikkaan. Vaikka hävinny hyvin noi 1. clipin toinen "käsi ensin ylös"-setit )

Jatkakaa samaan malliin. Olette varmaan ainakin itse saaneet tästä paljon irti, kun ootte postannu noita clippejä.:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vitsi ku mullaki ois joku kuka lähtis treenan mun kanssa.Ois sillon varmaan treenaaminen paljon hauskempaa, mutta ku kukaan kavereista ei oo kiinnostusta lähtee treenaan mun kaa.

Hmm. Mua vituttaa noi mun prässit. Pitäs vaan tajuta kaikki toisto laskee ihan alas asti.

Vitsi ku mullaki ois joku kuka lähtis treenan mun kanssa.Ois sillon varmaan treenaaminen paljon hauskempaa, mutta ku kukaan kavereista ei oo kiinnostusta lähtee treenaan mun kaa.
Hanki uusia kavereita?:D
//Viteo latuussa, varmaan luvassa taas sitä taattua matskua mikä rokkaa ain.:rock:

Noita vanhoja videoita löytää helpommin kun kirjoittaa tohon "Search this Thread"-laatikkoon esim. rassijat.1g.fi

no tässähän meininkiä oli nii perkeleesti.
varsinki toi silkkaalihaksen reidenojennus:rock:
ja hyvä toi loppukevennys, siitä saitte ainaki täydennys treeniä:D

Back
Ylös Bottom