Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvin on kommenttia tullut, kiitos kaikille siitä. :) Iloksenne voinen ilmoittaa, että kuvattiin tänään jotakin pätkiä selkätreeneistä. Laitan videon niistä tänne illan aikana.

Neutraalille tosta penkistä, että jalkapohjat maassakin on koitettu, mut saan ite pidettyy kaaren paremmin kasassa jos paino on päkiöillä. Kokeilen joskus paremmalla penkillä Nokian salilla, jos tolla jotain eroa olis. Kaarta ei ikävä kyllä ollu kukaan opettamassa, irkissä jotain neuvoa tuli isoilta pojilta. Et melkein ite opittu. :)

Toi cheattaus-kommentti vähän ihmetyttää, voisiko raejuustonen vähän perustella?

Itsekin oon yrittäny saada sitä kaarta enemmän aikaiseksi, mutta ainakun "vedän persettä kohti rintaa" ni alaselkä alkaa sattua sarjan aikana vaikka perse ei nousekaan. Tähän mennessä olenkin sit treenannut melkein lahnana :(

ku ei se ees nyt kysyny et talletetaako vai avataako suoraa avaa vaa uuden sivun ja sit kyl avaa winampin mut ei näy. pitää kattoo noit omii asetuksii

ku ei se ees nyt kysyny et talletetaako vai avataako suoraa avaa vaa uuden sivun ja sit kyl avaa winampin mut ei näy. pitää kattoo noit omii asetuksii

Joo samaa se mullakin tekee, ettei kysy ollenkaan. Koita oikeella napilla ja "save target as". Pitäis saada ladattuu...

Sahaaja: "Joo en tiiä mikä siihen on menny, mut paina tota linkkiä oikeella hiirennapilla ja ota se "tallenna kohde nimellä"."

-Hidas-

Joo just katoi ton oli pää niin pihalla ku just tulin salilta ei järki kulkenu
Helvetin hyvän kaaren saa toi kuka penkkas häkissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En oikeen muista minkä takia sanoin että on paska treeni, varmaan joitain liikkeitä jäi vajaaksi tai jotain. Nyt oon ollu flunssassa muutamat treenit, eli huonosti on mennyt :(

Kahden miehen ylätalja oli oikein mukavaa :) 60kg siinä oli ja kummastakin tuntus ettei itse vedä sitä yhtään, eli kai siihen vois koko pakan laittaa seuraavalla kerralla.

Kaikenkaikkiaan, mukavaahan näitä videoita on tehdä :hyper:

Loistava kännykkäkevennys :D

Omaan silmään vähän näytti selkäliikkeet repimiseltä, painoa pois ja vähän rauhallisemmin, tekniikkaa, tekniikkaa. :wanha:

Hyviä videoita, kiva kun jaksatte laittaa näytille :thumbs:

Dodii, tässä nyt vähän myöhässä se eilinen selkätreenivideo.

Linkki: http://rassijat.1g.fi/treenivideo18.wmv

En tiedä kumpi teistä on noissa videoissa kumpi, mutta ensimmäisen ylätaljan tekijä oli tekniikan osalta ainakin paremmin kondiksessa. Yleisesti kyllä tollakin sen varmaan saa tuntumaan, mutta kannattaa vaan pistää se egomittari minimiin, laittaa vähemmän painoja ja tehdä hieman hitaammin paremmalla tekniikalla niin, että varsinkin nuo jälkimmäisen hepun repäisyt saadaan minimiin. Ainakin itseni kohdalla saan paremmin tuntumaan kun selkä on suoremmin, eikä lähde taakse päin paljoa. Lisäksi negatiiviset puoliin liikkeissä kannattaa panostaa.

Lisäksi silmiinpistävää videossa oli, että skotin painot olivat molemmilla liian pienet, ellei tavoitteene nyt sitten ollut jotain pumppia saada esim. 12 toistolla. Toistot olivat todella kevyen näköisiä ja tangon laskut kannattaa tehdä hitaammin keskittyen. Itse teen 3x8 niin että viimiset toisto ovat aina veren maku suussa-luokkaa ja voin sanoa, että tuloksia on ainakin tullut pirun hyvin (teen nyt 40-42,5kg:lla).

Mutta asenne on ainakin kova, joten viilailua tekniikkaan ja keskittymiseen niin hyvä tulee. :rock:

[J/L];1274164 sanoi:
Lisäksi silmiinpistävää videossa oli, että skotin painot olivat molemmilla liian pienet, ellei tavoitteene nyt sitten ollut jotain pumppia saada esim. 12 toistolla. Toistot olivat todella kevyen näköisiä ja tangon laskut kannattaa tehdä hitaammin keskittyen. Itse teen 3x8 niin että viimiset toisto ovat aina veren maku suussa-luokkaa ja voin sanoa, että tuloksia on ainakin tullut pirun hyvin (teen nyt 40-42,5kg:lla).

Mun ei pitäny tehdä edes scottia tossa treenissä mut jostain syystä tein. En oo pitkään aikaan sitä tehny joten en oikeen tienny mitä painoja siihen laittais, ja mä ainakin koitan tehdä sillai et jäis yks tai kaks toistoa vielä varastoon kun lopetan ettei aina ihan loppuun. Mutta olishan siihen voinu hiukan enemmän laittaa ja tehä vaan 8 mut tällä kertaa näin :)

Back
Ylös Bottom