Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika kiitettävästi saatiin pelleilyä tohon videolle :D

Mä en ymmärrä kui mulla ei näy nykyisin. Tulee vaan toi uus ikkuna ja se siinä lataa ilmeisesti sen videon ku kestää niin kauan mut sitte se vaan jää siihe. Video ei ala pyörimään eikä sitä näy tuol ladatuis eikä koneel eikä missää.

Ei hätää enää. Sain toimimaan ku nuita asetuksia säädin.
Iha pätevän näköne liike toi rinta alataljassa :D

Nonnii, pitkästä aikaa jaksettiin kuvata videoo. Ei kylläkään kauheesti muuta ku penkkailua ja sit jotain paskaa loppukevennystä. :)

Kommenttia tekniikoista saa tietysti antaa.

Linkki videoon: http://rassijat.1g.fi/treenivideo17.wmv

Hieno toi viimeinen liike! :D

Pakollinen tekniikkakommentti: Vinopenkissä voisi laskea painot alemmas, tisseihin kiinni asti, käy enemmän rintalihaksiin.

Mä en ymmärrä kui mulla ei näy nykyisin. Tulee vaan toi uus ikkuna ja se siinä lataa ilmeisesti sen videon ku kestää niin kauan mut sitte se vaan jää siihe. Video ei ala pyörimään eikä sitä näy tuol ladatuis eikä koneel eikä missää.

Joo en tiiä mikä siihen on menny, mut paina tota linkkiä oikeella hiirennapilla ja ota se "tallenna kohde nimellä".

Titaani sanoi:
Pakollinen tekniikkakommentti: Vinopenkissä voisi laskea painot alemmas, tisseihin kiinni asti, käy enemmän rintalihaksiin.

Niin ne vissii vois, ite kyl lasken abaut niin alas ku rinta venyy.

todella hyvin menee nyt tekniikka tuolla joka penkkaa tuossa voimahäkissä. hurjasti parantunut tekniikka. sillä entisellä lahna tyylillä ei olis kovin pitkälle välttämättä pötkitykkään :). vielä kun jalka pohjat sais maata vasten niin pystyis ikäänkuin kroppaa käyttään hyväksi entistä paremmin. hankala selittää, mutta ehottomasti oikeaan suuntaan menossa.lienee joku opettanut tekniikkaa, harvoin tollaista asiaa itse hoksaa?

Hmm toi kahden miehen ylätalja oli kyllä hyvä! Tosin näytti törkeeltä, Sahaaja yritti litistää Silkkaapihvvin tai näytti siltä. Weak on iha paras, pakko päästä sen kaa joskus treenaamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei hitto, jätkät:D Jos olisitte antaneet Rollareiden soida lopussa niin taljassa nähty gay-meininki olisi ollut vieläkin aidompi:D

ai noinko sitä ylätaljaa oikeasti tehdään...:hyper:
sit toi rintaa alataljas..:whip:
ei jumalauta täytyy sanoa et tää oli ihan huippuhyvä treeni video.:thumbs:

raejuustonen sanoi:
lihas ei kasva huijaamalla! ja pokerin pelaajatkaan ei huijaa noin paljon mitä herrasmiehet videolla
Jaa en mä vaan itse hirveesti nähny cheatausta, tosin ei ne isotkaan miehet tee puhtaasti paras esimerkki taitaa olla Timo "Napalmi" Vilponen, kaveri cheataa Napal Workoutissa enemmän kuin mä koko elämässäni.

Mua vituttaa, kun en saa oikeen vedetty kaarta. Sahaaja saa vitun hyvin vedetty sen. Kai määki sitte joskus :) .

lihas ei kasva huijaamalla! ja pokerin pelaajatkaan ei huijaa noin paljon mitä herrasmiehet videolla

Joo tota noin,no ei mitään,mut ei tos kyl chiittii ollu just yhtää:jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom