Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä Silkaapihvvii sano, kun Sahaaja kysyi, että miksi oli huono treeni?
Nonnii, pitkästä aikaa jaksettiin kuvata videoo. Ei kylläkään kauheesti muuta ku penkkailua ja sit jotain paskaa loppukevennystä.
Kommenttia tekniikoista saa tietysti antaa.
Linkki videoon: http://rassijat.1g.fi/treenivideo17.wmv
Mä en ymmärrä kui mulla ei näy nykyisin. Tulee vaan toi uus ikkuna ja se siinä lataa ilmeisesti sen videon ku kestää niin kauan mut sitte se vaan jää siihe. Video ei ala pyörimään eikä sitä näy tuol ladatuis eikä koneel eikä missää.
Titaani sanoi:Pakollinen tekniikkakommentti: Vinopenkissä voisi laskea painot alemmas, tisseihin kiinni asti, käy enemmän rintalihaksiin.
Jaa en mä vaan itse hirveesti nähny cheatausta, tosin ei ne isotkaan miehet tee puhtaasti paras esimerkki taitaa olla Timo "Napalmi" Vilponen, kaveri cheataa Napal Workoutissa enemmän kuin mä koko elämässäni.raejuustonen sanoi:lihas ei kasva huijaamalla! ja pokerin pelaajatkaan ei huijaa noin paljon mitä herrasmiehet videolla
Mua vituttaa, kun en saa oikeen vedetty kaarta. Sahaaja saa vitun hyvin vedetty sen. Kai määki sitte joskus .
lihas ei kasva huijaamalla! ja pokerin pelaajatkaan ei huijaa noin paljon mitä herrasmiehet videolla