Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hieman kommenttia tuohon ylätaljaan ... tuolla tekniikkaneuvoja liikkeisiin kohdassa on threadi Ylätalja, latsien varma kehittäjä jossa puhutaan heijauksen suuruudesta (10cm) sekä alaselän käyttämisestä vipuvartena, ainakin tuon videon perusteella Sahaaja:n kannattaa lukea nuo tekniikkaneuvot ;)
Reilusti vaan useita kymppejä pois painosta ja puhtaalla tekniikalla eteenpäin :thumbs:
Puhut varmaan tosta ihan ekasta videosta? En mää mitään kesken oo jättäny, vaikka se kevyeltä näyttikin.
Uudesta videosta sen verran, että kuntosta hauiskäännöstä nyt on tullut sanomista aika paljon, niin alan tekemään sitten scotissa nuo hauikset. Tein kyllä viimeksikin. Aina on vaan ensin ollut nuo kaksi tangolla tehtyä sarjaa rumemmalla tekniikalla.
Ainoo hyöty oikeastaa noilla isoilla painoilla murjomisesta on ollut se, että nyt pystyy pienemmillä painoilla (mitkä oli ennen isot ) tekemään pitempää sarjaa puhtaammin.
Hieno video, mutta ensikerralla pitäkää paidat päällä. ;)
Oiskohan se jotain tyyliin 5v treenannu. Siin on ollu kyl katkoksia aika paljon, ja jalkoi on tehty vast jonku vuoden ajan maybe, ja sekin vähä miten sattuu. Ekat 2v sil tais olla pelkkää penaa ja habaa.Olikos se pose_jarski joka veivas sitä hauista ilman paitaa?
Kauanko olet treenannut pose_jarski?
(Ihan ok hauis )
Jos ei aikasemmin nähä niin aikaisintaan Fitness Expossa otetaan posedown, mutta uskaltaako Sajaaha ottaa haasteen vastaan?Sahaaja sanoi:Miks? Paremmassa kunnossa me ollaan ku sä. :D
Miks? Paremmassa kunnossa me ollaan ku sä. :D
epäilen..
Jos ei aikasemmin nähä niin aikaisintaan Fitness Expossa otetaan posedown, mutta uskaltaako Sajaaha ottaa haasteen vastaan?
Miks? Paremmassa kunnossa me ollaan ku sä.
Jos ei aikasemmin nähä niin aikaisintaan Fitness Expossa otetaan posedown, mutta uskaltaako Sajaaha ottaa haasteen vastaan?
joo-o epäilyttää myös minua
Tajusin, että vitsillä heitit joten heitin vitsin takas.Sahaaja sanoi:Sä rupeet kuitenki roinaamaan. :D Ihan vitsinä hei ton heitin, kaveri on heti ottamassa posedowneja.
Kyllähän se mulle sopii! Kuten yhdessä laulussa niin: back off I'll take you onNoh jos herralle soppii, ni mä voisin ottaa sinun kanssa posedownin siellä Lahessa.