Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
IMO mulla ainakin noussu nyt hauis painot 1-jakosella aika kivasti kun ihan puhtaita oon tehny suoralla tangolla. keväällä tein bout 3 tai 4 40kg, nyt meni kevyt 2x6x40kg ilman mitään heijjareita ja viimesenä liikkeenä.

E: pointtina se ettei se heijjari ole kyllä mikään "voimien tuoja"

hieman kommenttia tuohon ylätaljaan ... tuolla tekniikkaneuvoja liikkeisiin kohdassa on threadi Ylätalja, latsien varma kehittäjä jossa puhutaan heijauksen suuruudesta (10cm) sekä alaselän käyttämisestä vipuvartena, ainakin tuon videon perusteella Sahaaja:n kannattaa lukea nuo tekniikkaneuvot ;)

Reilusti vaan useita kymppejä pois painosta ja puhtaalla tekniikalla eteenpäin :thumbs:

hieman kommenttia tuohon ylätaljaan ... tuolla tekniikkaneuvoja liikkeisiin kohdassa on threadi Ylätalja, latsien varma kehittäjä jossa puhutaan heijauksen suuruudesta (10cm) sekä alaselän käyttämisestä vipuvartena, ainakin tuon videon perusteella Sahaaja:n kannattaa lukea nuo tekniikkaneuvot ;)

Reilusti vaan useita kymppejä pois painosta ja puhtaalla tekniikalla eteenpäin :thumbs:

En mää käytä alaselkää vipuvartena. Tosta heijauksesta nyt voi olla montaa mieltä, mut siinä tekniikkaneuvossa painotettiin eniten siihen, että lavat menee yhteen supistuksessa. Ja kyllä ne mulla ainakin yhteen menee. Eikä mua kiinnosta pumppailla jollain pikkupainoilla hitaasti tehden ilman heijausta, jolloin liike menee 100% käsille. Niin kauan kun tulosta tulee ja latsit kasvaa, ni teen nykysellä tekniikalla. :) Tota heijausta toki koitan vähentää.

Puhut varmaan tosta ihan ekasta videosta? En mää mitään kesken oo jättäny, vaikka se kevyeltä näyttikin.

Uudesta videosta sen verran, että kuntosta hauiskäännöstä nyt on tullut sanomista aika paljon, niin alan tekemään sitten scotissa nuo hauikset. Tein kyllä viimeksikin. Aina on vaan ensin ollut nuo kaksi tangolla tehtyä sarjaa rumemmalla tekniikalla.

Ainoo hyöty oikeastaa noilla isoilla painoilla murjomisesta on ollut se, että nyt pystyy pienemmillä painoilla (mitkä oli ennen isot :)) tekemään pitempää sarjaa puhtaammin.

no kyllä toi mun silmään näyttää että olis tullu vielä jokunen toisto..

Ekasta videosta siis puhun :kippis1:

Videon kruunas rockysta tuttu piisi, burning heart :thumbs: Ja ihan siistiä reeniä, tukevuutta tulee noihin liikkeisiin lihojen myötä.

Joo hyvät tausta musat pojilla soi ainakin!! Missä päin muuten treenaatte? Nin ja olette kehittyneet ihan hyvin verrattuna aiempiin videoihin!! Mut silti panostaisin enempi tekniikkaan kuin siihe että vitusti painoa ja liikerata päin vittua...enkä nyt tarkota et joka liike ois perseestä mut kyl te tiiätte.....Jatkakaa samaan malliin ja laittaakaa vaikka treenipäivyri tonne Westsidebar.net sivulle tai sekin on vissiin muuttanut mut kun sinne laittaa videon omasta suoristuksesta nii johan tulee kunnon neuvoa!!!!

Hieno video, mutta ensikerralla pitäkää paidat päällä. ;)
Ei vaa, voittehan työ jumpailla ilman paitaa iha sama mulle. Weak o aina paras noissa leffoissa.:worship:

Tuosta "sahaajan" hauiskäännöstä tangolla. Nostaessa Kyynärpäät liikkuu eteen aivan liikaa ja leviää sivuille hurjasti. Ja laskussa sitten ne kyynärpäät liikkuu taakse. = <-> heijari.

Ja loppujen lopuksi tuon hauiskäännön liikerata ei ollut kovin pitkä.
Koska laskussa liikutit kyynärpäät taakse, et saa käsiä edes kovin suoraan kun painot on alhaalla. Aivan suorassa kädet ei pidäkään olla että jännitys säilyy, mutta nyt jäi sellainen kuva että laaja liikerata jäi hyödyntämättä.

Ei millään pahalla mutta näytti kyllä siltä että ego-painoilla mentiin. Laita ensi kerralla 10kg vähemmän tankoon ja purista kyynärpäät kylkiä vasten. Oteleveys tuossa näytti olevan kohdallaan, eli ei liian leveä.

nimim. "tiedän mitä tein väärin viime kesänä"

Edit. Tätähän oli jo kommentoitu paljon, mutta ei se mtn.

Hieno video, mutta ensikerralla pitäkää paidat päällä. ;)

Miks? Paremmassa kunnossa me ollaan ku sä. :D

Captain America: tosta hauiskäännöstä on joo kommentoitu jo paljon. Olen hyvin tietoinen asiasta. :) Tosta kun ottaa 5kg pois, niin saan aivan puhtaasti tehtyä 6 toistoa. Olen nyt vaan pari viikkoa tehnyt isommilla painoilla, niin on saanut sarjapainoja vähän ylös.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olikos se pose_jarski joka veivas sitä hauista ilman paitaa?
Kauanko olet treenannut pose_jarski?
(Ihan ok hauis:kuola: )

Olikos se pose_jarski joka veivas sitä hauista ilman paitaa?
Kauanko olet treenannut pose_jarski?
(Ihan ok hauis:kuola: )
Oiskohan se jotain tyyliin 5v treenannu. Siin on ollu kyl katkoksia aika paljon, ja jalkoi on tehty vast jonku vuoden ajan maybe, ja sekin vähä miten sattuu. Ekat 2v sil tais olla pelkkää penaa ja habaa.

Sahaaja sanoi:
Miks? Paremmassa kunnossa me ollaan ku sä. :D
Jos ei aikasemmin nähä niin aikaisintaan Fitness Expossa otetaan posedown, mutta uskaltaako Sajaaha ottaa haasteen vastaan?:rolleyes:

Sahaaja sanoi:
Sä rupeet kuitenki roinaamaan. :D Ihan vitsinä hei ton heitin, kaveri on heti ottamassa posedowneja.
Tajusin, että vitsillä heitit joten heitin vitsin takas.

Noh jos herralle soppii, ni mä voisin ottaa sinun kanssa posedownin siellä Lahessa. :)
Kyllähän se mulle sopii! Kuten yhdessä laulussa niin: back off I'll take you on
headstrong to take on anyone.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom