Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvä videohan toi =)

Totaa, joo. Hauiskäännöissä huomasin joo paremmin vielä videolta että painot tippuu vauhdilla, täytyypi puuttua asiaan.

Sitte tosta mavesta, se ei nyt oikeen mee niinku pitäis vissii? Jalat suoristuu väkisin ennen selkää, ja huomasin seuraavana päivänä että takareidet oli liianki kipeät...MItäs sille oikeen vois, painojen lasku ei oikeen auta ku se koko tekniikka kusee, tarttis jotenki nostaa enemmän selällä, apuja?

Ja tosta tuetusta kulmasoudusta kuulinki jo että ei tartte käyttää niitä betoninmurskaajina, otettu huomioon kiitos =)

Joo ei kai siinä muuta, kiitos ja anteeksi =D

joo-o epäilyttää myös minua:rolleyes:

Vittu teidän kanssanne. Ettekö huomannu tota hymiöö siinä perässä, et se oli vähän niinku vitsi? Helvetin tosikot... Olis varmaan pitäny laittaa kymmenen hymiöö perää et porukka ei ota liian vakavasti mun juttuja...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Tämä on kanssa vitsi

NGV, ota poset POSE_jarskin kanssa :rolleyes:

Tosta hauiksesta vielä, nyt mua vasta alkokin masentaa. (:itku: )

Pakko lopettaa, muuten mua pidetään homona.:kuola:

Tajusin, että vitsillä heitit joten heitin vitsin takas.

Kyllähän se mulle sopii! Kuten yhdessä laulussa niin: back off I'll take you on
headstrong to take on anyone.
Jos et oo kauheesti mua isompi, niin voidaan ottaa posedownit kunhan ollaan :kippis1: sopivasti :) .

Weak sanoi:
Jos et oo kauheesti mua isompi, niin voidaan ottaa posedownit kunhan ollaan :kippis1: sopivasti :) .
Weak tai sitten kun sä oot :kippis1: sopivasti, mun sopiva on olla juomatta olenkaan, mutta voin mää juoda sitä Pro FX:n palkkarii kato just silloin loppuu 7 viikon dietti joten tekeekin sitten mieli proteiini patukkaa ja juomaa.:kuola: :kuola: :itku:

Joo hei hyvä idea :D Sitteku weak ja änkkäri o iha räkäkännis ni voitte vetää vaikka omat vapaaohjelmat ja challenge roundit

Änkkäri tuskin mitään lärvejä vetää. :D Ja Weak juo vaan sopivasti.

Anyway,olympia ois kyl aika hauskaa katseltavaa jos jengi juotettas eka kännii

No niin... Suoritustekniikat ovat parantuneet selvästi ja treenipainotkin alkavat olemaan kohillaan omiin voimatasoihinne nähden. Jatkakaa samaan malliin...:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ovat parantuneet kyllä :thumbs:

Hauiskääntökin. Jos jostain pitää valittaa niin ranskalaiset oli aika "vauhdikkaita" ekalla taistelijalla.

En jaksa lukee mitä on muut sanonut, mutta yks juttu: Hätäilemällä ei tule kuin kusipäisiä mukuloita! (tämä kommentti siis ekaan videoon)
Niin ja muuten meno oli letkeetä:thumbs: aina niitä reeniviteoita kattoo :hyper:

Tekniikat on kyl parantunu selvästi video videolta, mutta nuo hauiskäännöt näyttää pysyvän vajaina kyllä molemmilla hemmoilla.

Tekniikat on kyl parantunu selvästi video videolta, mutta nuo hauiskäännöt näyttää pysyvän vajaina kyllä molemmilla hemmoilla.

Ma ei ummara. Millä tavalla vajaina? Siis ylhäältä vai alhaalta? Ku meille on sanottu ettei liian ylös saa vetästä ettei lopu jännitys kädestä...

Ma ei ummara. Millä tavalla vajaina? Siis ylhäältä vai alhaalta? Ku meille on sanottu ettei liian ylös saa vetästä ettei lopu jännitys kädestä...

No tässä tulee mun näkemystä: ylhäältä ei jää ainakaan vajaaksi, taitaapi mennä aavistuksen jopa liian ylös. Alhaalta jää vähän vajaaksi varsinkin jälkimmäisellä kaverilla. Aavistuksen rauhallisemmilla toistoilla ja keskittymällä enempi jännityksen tunteeseen hauiksissa niin noi pienet virheet korjaantuu kyllä. Myöskin ranskalaiset punnerrukset voitte tehdä rauhallisemmalla liikkeellä ja kyynerpäiden pitäisi pysyä enempi paikoillaan... Pientä hiomista mutta hyvällä tiellä ootte.:thumbs:

tehkää ranskikset otsalta niin se ei voi mennä väärin. tuolta pääntakaa tehdessä pitää jo homma jokseenkin osata, että sen saa kunnolla meneen ojentajille. teillä homma ei ole vielä hanskassa vaan liike oli tollasta "vaappumista" eli suosiolla otsalta tekeen tuota ja sitten kun homma on hallussa niin pääntakaa kokeilla jotta miltä se tuntuu. hauiskääntö oli ihan hyvä, jopa hivenen vajaammaks vois ylhäältä vielä jättää. alaasennossa kädet olikin just niin kuin pitääkin.

En jaksa lukee mitä on muut sanonut, mutta yks juttu: Hätäilemällä ei tule kuin kusipäisiä mukuloita! (tämä kommentti siis ekaan videoon)
Niin ja muuten meno oli letkeetä:thumbs: aina niitä reeniviteoita kattoo :hyper:

:jahas:
Sen jälkeen kun on tullut varmaan 10 videota ja oikeestaan joka kerta on parantunut meno, niin eiköhän jätkät tiedä ton. Tossa on viimesin video varmaan 5 postia sitten.

Mun mielestä hyvää meininkiä jälleen. Jätittekö tahallaan esim. kulmasoudussa, penkissä ja kyykyssä sarjat noin lyhyiks ja vähän vaijaiks vai näyttikö vaan sellaisilta. Kuitenkin tekniikat on mielestäni nyt hyvät. :kippis1:

Tehkää taas video mahdollisimman nopeesti. Ja vierailijoita messiin myös jos mahdollista. Nää on ihan huippu katottavaa:rock::worship: Kyllä näkyy jätkien kehitys niin kropassa kuin myös liikkeissä.

Pyytäkääs joku mode kokoo noi teidän videot yhteen, vaikka tonne alkuun. Oon niitä tässä katellu pitkästä aikaa ja vaikee niit on löytää. Yks selkävideo ei toimi.

Edit. hauiksissa vajautena varmaan meinataan sitä, kun toi kyynerpää liikkuu liikkeen aikana. Eli ylhäällä se nousee messissä ja alhaalla taas laskee kyynärkulman vaihtumisen kustannuksella. Sahaajalla tätä ei kuitenkaan mielestäni hirveästi ole ainakaan alussa, eikä Silkkaalihaksellakaan ei ylenpalttisesti. Kuitenkin jos pitää kyynerpäitä vähän kyljissä kiinni niin tätä ei tapahdu. Scottikin on yks vaihtoehto, niin kuin oottekin sanoneet.

Edit2. The end!?:wall: Missäs loppukevennys oli!? Sellanen täytyy olla!! Joka videolla!! Siitä ei aleta tinkimään!!!:curs:

:evil:

Sulla jää ala-asennossa tuo "kyynärpääkulma" huonoimmillaan melkeen 90 asteeseen, kun vedät kyynärpäät taakse liikkeen aikana etkä laske alas asti.

Ihan ekana, kiitoksia kommenteista. Sitten, liikkeistä sen verran, että tehdään single factorilla ja siinä tehdään pääliikkeet 5x5 jne., joten siksi lyhyitä sarjoja. Samaten ranskalainen tehdään tuolla normaalilla tyylillä, kun ohjelmassa niin sanotaan. Enkä pysty edes otsalta tekemään, kun sattuu kyynärpää. Ja todellakin meni ojentajille tuo liike ja hyvin. Tehtiin vielä alle minuutin palautuksilla.

Mutjoo, tähän pyritään ens kerralla:

BBLyingTricepsExt.gif

Sitäpaitsi, tuon liikkeen kuuluu ottaakkin muuallekkin kuin ojentajiin. ;)

Joo, että alhaalla ei suoristu tarpeeks hauiskäännössä. Oon koittanu pitää kyynärpäät kyljissä kiinni mutta silti nuot pirulaiset liikkuu. Täytyy sit oikeen alkaa tahallaan työntämään sitä kättä alhaalla suoraks, mut onko se sitte paha jos menee "lukkoon" asti suoraks? Eikös siitä sitte taas hävii jännitys... =/ Vaikiaa vaikiaa...

Joo, noi pääntakaa ranskikset kyllä otti pääasiassa tonne ojentajaan ku koitti pitää kyynärpäät kapeena. Mut tai kyl mennä vähän yli ku laskettiin sinne taakse, pistäis jäädä kyynärpäät sojottamaan kattoon päin vissii? Mutta kyllä oli ton treenin jälkeen ojentajat tulessa ja nyt tuntuu seuraavana aamunaki että on tullu ranskalaista veivattua =P

Se et minkä takia näyttäis jäävän sarjat vajaiks on varmaan se että laskettiin painot hieman alakanttiin tähän ohjelmaan, että alussa on kevyttä. Ohjelman mukaan pitäis painoja nostaa aina kilolla viikon jälkeen mut me nostetaan 2,5kg koska Sauvon kuntocenteristä on sopivat painot loppu, tilapäisesti =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom