oli sen verran karua katottaa että!. jäbät heiluu ku tuulimyllyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oli sen verran karua katottaa että!. jäbät heiluu ku tuulimyllyt
mun silmään ensimmäisen (Sahaajan) mavettajan tyyli näytti aika pahalta,voi tosin johtua kuvakulmastakin.että selekää suoraksi.
Juuh, mulle annettiinki tuol vip-chatissa ohjeita, että pitäs kattoo ylöspäi. Pitää vähän paneutua tohon enskerralla... Tai sitten vaan revin samaan tyyliin . Kyllä se selkä ihan oikeist paikoist on silti kipeeks tullu :D , eikä paikat satu tehdessä.ihan ok settiä. weakille, selkä suorana(yläselkä) ja hartiat rentoina mavessa, siis sillain rentona ettei se yläasennossa näyttäisi siltä kuin tekisit kohautuksia. lisäksi jullessa tanko alemmas, ei niska nikaman päälle niin kuin nyt oli. sitten kaikille, hauiskäännössä jätetään ylhäällä reilusti vajaaksi eikä painoa viedä yli jolloin se jännitys aina katoaa joka toiston välissä(puolikkaita toistoja kun jännitys katoaa ylhäällä ja alhaalla). lepuutetaan ennemmin alhaalla kuin ylhäällä, jos on pakko lepuutella.
Voi helvetti sinun kanssas. Sulla ei oikeasti vissiin ole mitään järkevää sanottavaa koskaan? Vaikka sä ja sun faijas vedättekin perse ilmassa ja kroppa kolmikerroin niitä treenejänne, niin se ei tarkoita sitä että se olisi järkevää. Toistojen ei tarvi olla ultrapuhtaita, mutta turhat heilumiset pitää jättää pois. Toi vitun neitiläppäkin alkaa käydä todella vanhaksi. Weakin mave oli kauhean näköistä, mutta siitä onkin jo tosin sanottu. Kyllä se kohta menee ku harjoittelee tekniikan. Hauiskäännössä sen olkavarren on tarkoitus pysyä suht paikallaan, eikä heijata eestaas kuin kaappikellon heiluri. Olkavarsi pidetään paikallaan, paino käännetään ylös ja se lasketaan samaa rataa takasin alas. Ei siis vedetä niitä kyynärpäitä sinne taakse. Se on hauiskääntö, ei mikään rive vastaotteella.Hauiskäännöissä ei ollu mitään vikaa. Toi on ihan normaalia hauiskääntöä tangolla, mikä vitun taika siinä ultrapuhtaassa neiti kääntelyssä on? Kyllä itse jos nyt teen tangolla 50 kilolla ja heijarilla, nini kyllä siinä on habat ihan tulessa. Älkää Weakki ja kumppanit välittäkö tollasesta paskanjauhamisesta, teidän hauiskäännöt on ihan oikea oppisia. NEUTRAALIkin on varmaan samaa mieltä? Kattokaan se video missä Samuelsson ottaa 4 toistoa 140 kilolla tangolla haukkaria aivan samanlaisella heijarilla, meneekö pakkiksen pikkupojat sille sanoo et hei, perse ei oo penkissä, hei, älä heilu sen tangon kanssa.
Bodaaja on puhunut!
Kyllä itse jos nyt teen tangolla 50 kilolla ja heijarilla, nini kyllä siinä on habat ihan tulessa.
1.Mave näytti hyvälle paitsi quasimodolla vähän erikoiselta ;)
Toi sahaajan vinopena käsipainoilla ja arveluttaa sen verta että miks jätti sarjan kesken?