Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mun silmään ensimmäisen (Sahaajan) mavettajan tyyli näytti aika pahalta,voi tosin johtua kuvakulmastakin.että selekää suoraksi.

Kyllä se ihan suorassa oli, kuvakulma hämää. Ainoo mikä mun mavessa on vituillaan, on toi lähes sjmv-asento.

LampiAnkalta kaivataan tosiaan nyt vähän perusteluita.

ihan ok settiä. weakille, selkä suorana(yläselkä) ja hartiat rentoina mavessa, siis sillain rentona ettei se yläasennossa näyttäisi siltä kuin tekisit kohautuksia. lisäksi jullessa tanko alemmas, ei niska nikaman päälle niin kuin nyt oli. sitten kaikille, hauiskäännössä jätetään ylhäällä reilusti vajaaksi eikä painoa viedä yli jolloin se jännitys aina katoaa joka toiston välissä(puolikkaita toistoja kun jännitys katoaa ylhäällä ja alhaalla). lepuutetaan ennemmin alhaalla kuin ylhäällä, jos on pakko lepuutella.

ihan ok settiä. weakille, selkä suorana(yläselkä) ja hartiat rentoina mavessa, siis sillain rentona ettei se yläasennossa näyttäisi siltä kuin tekisit kohautuksia. lisäksi jullessa tanko alemmas, ei niska nikaman päälle niin kuin nyt oli. sitten kaikille, hauiskäännössä jätetään ylhäällä reilusti vajaaksi eikä painoa viedä yli jolloin se jännitys aina katoaa joka toiston välissä(puolikkaita toistoja kun jännitys katoaa ylhäällä ja alhaalla). lepuutetaan ennemmin alhaalla kuin ylhäällä, jos on pakko lepuutella.
Juuh, mulle annettiinki tuol vip-chatissa ohjeita, että pitäs kattoo ylöspäi. Pitää vähän paneutua tohon enskerralla... Tai sitten vaan revin samaan tyyliin :) . Kyllä se selkä ihan oikeist paikoist on silti kipeeks tullu :D , eikä paikat satu tehdessä.

Mielenkiintonen pätkä! Asenne kohillaan ja hyvä meininki! Jarskin hauiskääntö ilman paitaa oli kyllä mahtavaa katsottavaa! Niinku Shawn Ray jollain pätkällään sanoi: "I usually don't train my shirt off, but this one is for you baby!" Uutta pätkää vaan kehiin heti ku mahdollista! :)

Niskan_takaa_punnerrukset sekä edestä kannattaa tehdä penkillä niin voitte nojata hiukan taaksepäin ettei pää ole tiellä ja sen tangon voi siten laskea alemmas että tulee puhtaita sarjoja. Lihas kehittyy suhteessa paremmin suuremmalla liikeradalla ja pienemmällä painolla kun suuremmalla painolla ja pienemmällä liikeradalla.

Ja se hauiskääntö tosiaan kantsii tehdä skottipenkissä niin ei voi avittaa heilauttamalla tai ... jaloilla niinkun viimesissä toistoissa :)

Muuten ok settiä, hyvä että pistätte tänne videota niin tulee kommenttia tekniikoista jos teidän salilla ei ole vanhempia tai enemmän tehneitä jotka opastaisi.

Omat kommentit.
1.Mave näytti hyvälle paitsi quasimodolla vähän erikoiselta ;)
2.Ylätaljassa varsinkin Sahaajalla alkaa olla kropassa vähän turhanpaljon liikettä, itse ottaisin tosta vähän rautaa pois ja rauhallisemmalla tekniikalla. (Neutraali on tietysti erimieltä tästä ;) )
3. Hauiskäännöt taas on melkosta heilumista (sahaaja), tehkää joskus selkä seinää vasten tai sitten scott-penkissa (ja perse penkissä)
4. Tuettu kulmasoutu, jollei tarkoitus ole purkaa betonilattiaa niin pitäkää paino koko ajan ilmassa (jännitys pysyy)

Ja eikun salille :)

Hieno video jälleen :thumbs:

Mutta nyt kyllä pitää urputtaa noista hauisheijareista :jahas:

Varsinkin tangolla kun käyttää tuota heijaria (eli keskivartalo joustaa ja heittää tangon takaisin kohti yläilmoja) niin painoja saa laittaa sarjaan helposti 50 % enemmän. Näin siis itselläni. Eri asia, jos tuolla tavalla saa tuntumaa enemmän hauikseen, mutta äkkiseltään ajateltuna rauhallisempi tekniikka takaisi paremman tuntuman.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo sahaajan mave ei oikein näytä hyvältä. Persettä enemmän alas ja yritä synkata jalkojen ja selän ojennus suunnilleen samanaikaseks, ei tolleen että jalat suorenee ensin ja yläruoto tulee perässä.

Hauiskäännöissä ei ollu mitään vikaa. Toi on ihan normaalia hauiskääntöä tangolla, mikä vitun taika siinä ultrapuhtaassa neiti kääntelyssä on? Kyllä itse jos nyt teen tangolla 50 kilolla ja heijarilla, nini kyllä siinä on habat ihan tulessa. Älkää Weakki ja kumppanit välittäkö tollasesta paskanjauhamisesta, teidän hauiskäännöt on ihan oikea oppisia. NEUTRAALIkin on varmaan samaa mieltä? Kattokaan se video missä Samuelsson ottaa 4 toistoa 140 kilolla tangolla haukkaria aivan samanlaisella heijarilla, meneekö pakkiksen pikkupojat sille sanoo et hei, perse ei oo penkissä, hei, älä heilu sen tangon kanssa.

Bodaaja on puhunut!

Hauiskäännöissä ei ollu mitään vikaa. Toi on ihan normaalia hauiskääntöä tangolla, mikä vitun taika siinä ultrapuhtaassa neiti kääntelyssä on? Kyllä itse jos nyt teen tangolla 50 kilolla ja heijarilla, nini kyllä siinä on habat ihan tulessa. Älkää Weakki ja kumppanit välittäkö tollasesta paskanjauhamisesta, teidän hauiskäännöt on ihan oikea oppisia. NEUTRAALIkin on varmaan samaa mieltä? Kattokaan se video missä Samuelsson ottaa 4 toistoa 140 kilolla tangolla haukkaria aivan samanlaisella heijarilla, meneekö pakkiksen pikkupojat sille sanoo et hei, perse ei oo penkissä, hei, älä heilu sen tangon kanssa.

Bodaaja on puhunut!
Voi helvetti sinun kanssas. Sulla ei oikeasti vissiin ole mitään järkevää sanottavaa koskaan? Vaikka sä ja sun faijas vedättekin perse ilmassa ja kroppa kolmikerroin niitä treenejänne, niin se ei tarkoita sitä että se olisi järkevää. Toistojen ei tarvi olla ultrapuhtaita, mutta turhat heilumiset pitää jättää pois. Toi vitun neitiläppäkin alkaa käydä todella vanhaksi. Weakin mave oli kauhean näköistä, mutta siitä onkin jo tosin sanottu. Kyllä se kohta menee ku harjoittelee tekniikan. Hauiskäännössä sen olkavarren on tarkoitus pysyä suht paikallaan, eikä heijata eestaas kuin kaappikellon heiluri. Olkavarsi pidetään paikallaan, paino käännetään ylös ja se lasketaan samaa rataa takasin alas. Ei siis vedetä niitä kyynärpäitä sinne taakse. Se on hauiskääntö, ei mikään rive vastaotteella.

Noi hauiskäännöt ei ole minusta oikeaoppisia. Bodaajakin jättää sen heijaamisen helvettiin ja hoksaa että kas, 35 kiloa on ihan se sopiva painomäärä. Ja sama jollekin vitun Samuelssonille, mitä helvetin väliä sillä on jos se vetää 140 kiloa heijarilla, ennemmin annan arvoa sille jos se vetää 100 kilolla sarjaa selkä seinää vasten, eipähän tarvitse miettiä että kuinka suuri osa liikkeestä menee kropan voimalla. Voit venkoilla itseksesi niin paljon kuin haluat, mutta älä väitä että se olisi jotenkin oikeaoppinen tekniikka. Mä en sano että itse tekisin täydellisellä tekniikalla aina, mutten sentään väitäkään mun liikkeiden tekniikoita absoluuttisen oikeaksi.

Ihan viihdyttävä video, kuvatkaa meneen vaan. :thumbs:

:david: on puhunut.

Kyllä itse jos nyt teen tangolla 50 kilolla ja heijarilla, nini kyllä siinä on habat ihan tulessa.

Sä saat ne habat tuleen tekemällä puhtaammalla tekniikalla pienemmillä painoilla ja eikä tartte turhaan rasittaa muuta kroppaa. Selkätreenit tehdään sitten erikseen.

Toi sahaajan vinopena käsipainoilla ja arveluttaa sen verta että miks jätti sarjan kesken?

Puhut varmaan tosta ihan ekasta videosta? En mää mitään kesken oo jättäny, vaikka se kevyeltä näyttikin.

Uudesta videosta sen verran, että kuntosta hauiskäännöstä nyt on tullut sanomista aika paljon, niin alan tekemään sitten scotissa nuo hauikset. Tein kyllä viimeksikin. Aina on vaan ensin ollut nuo kaksi tangolla tehtyä sarjaa rumemmalla tekniikalla.

Ainoo hyöty oikeastaa noilla isoilla painoilla murjomisesta on ollut se, että nyt pystyy pienemmillä painoilla (mitkä oli ennen isot :)) tekemään pitempää sarjaa puhtaammin.

En itse ole sen kokeneempi treenaaja kun nää videon pojatkaan uskoisin, mutta ei nää pojat ota itteesä tosta jos niitä neuvoo ja en minäkään.. päin vastoin, arvostan sitä, joten miks bodaaja sun pitää laittaa kaikki viestit nii ylistävästi: että "kyllä on parhaat liikkeet pojat teillä" "vau mitä über nostoja" "kyllä isä ukko heppi tanassa katto noita, vau"
Siis täällähän porukka neuvoo näitä ja itse ainakin saan lisää leuvoja aina kun katon nää videot mikäli on jotai vialla :rock:
Btw, todella hyvä video jälleen kerran :thumbs: thx

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom