Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
jos sulla on "weak" olo niin ei tuu mitään mut weak olo niin eikös sun pitäs olla vaan helvetin vahva tnää :rolleyes:

Joo eipä paljoo flunssa haitannu treenejä, ihan hyvin meni. Video tulee ehkä tänää jossain vaiheessa. Kunhan saadaan maksettua toi palvelin.

edelleen toi sahaajan hauis kääntö kp on mun silmään hirveetä heilumista. samoin hauis kääntö tangolla, miksi ne kyynärpäät ei pysy paikallaan alas lasku vaiheessa jolloin se ottaa oikeasti hauikseen ?

Minulle otti silmään tämän Weakin mave suoritus. yläselkä pyöreenä!!!....Selkä ei kestä kauattaa tollasta!...ja pikku vinkkinä itte en ihan tossa kunnossa vielä ilman paitaa reenaisi.....mut tsemppi treeneihin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minulle otti silmään tämän Weakin mave suoritus. yläselkä pyöreenä!!!....Selkä ei kestä kauattaa tollasta!...ja pikku vinkkinä itte en ihan tossa kunnossa vielä ilman paitaa reenaisi.....mut tsemppi treeneihin!

:jahas: yläselkä kuuluukin olla pyöreänä. alaselkä taas pitää olla suorana

anyway :) hyvä video!

:jahas: yläselkä kuuluukin olla pyöreänä. alaselkä taas pitää olla suorana

Kyllä se niin on munkin mielestä.

Noista hauiskäännöistä sen verran, että ne ottaa hauikseen. En jaksa enempää siitä väitellä. Tekniikka ei oo ehkä paras mahdollinen, mut teenkin aina pari sarjaa siihen lisäks jotain toista liikettä pienemmillä painoilla ja puhtaammin.

Ja noi ilman paitaa -treenaamiset on ihan huumorimielessä tehty, niinkuin Mäykkä sanoi. Ei sen treenaamisen tarvii niin vakavaa aina olla. :)

ei kai se yläselän pyöreys, hölkkääjä, sentään ole välttämätön ;)

ihan asia meininkiä, pitäis itsekin joskus kuvailla-.. jos jaksais

Joo kyllä tarttee aika huumorintajuton olla jos tosta paita jutust pitää huomautella:jahas: kuiteki hyvä treeni,mutta jätitte kyllä maven aika kesken,oisitte varmast saanu enemmä toistoi.Mutta tossa treenissä oli asennetta,eikä se haukkaliike mun silmään pahalta näyttäny
TSEMPPII JÄTKÄT!!!:kippis1: :rock:

ei kai se yläselän pyöreys, hölkkääjä, sentään ole välttämätön ;)

ihan asia meininkiä, pitäis itsekin joskus kuvailla-.. jos jaksais

noniin :) mut ei siinä kyllä selkä mitenkään vaarassa ole. tämä on tietysti vain minin mielipiteeni :)

Olihan se mave aika touhua sillä valkopaitaisella, hartioita ei tarvitse jäkittää korvissa, ellei halua näyttää quasimodolta. "moottorisaha" liike nyt meni samaan kastiin, painoa ihan suosiolla pois ja vedetään kunnolla sillä selällä. SJMV:ssä ei kait sitä selkää nyt ihan urakalla tarvi taakse taittaa, äijä on kohta kaksinkerroin.

Ei kait siinä sitten, jatkakaa.

Olihan se mave aika touhua sillä valkopaitaisella, hartioita ei tarvitse jäkittää korvissa, ellei halua näyttää quasimodolta. "moottorisaha" liike nyt meni samaan kastiin, painoa ihan suosiolla pois ja vedetään kunnolla sillä selällä.

samaa mieltä.ja mun silmään ensimmäisen (Sahaajan) mavettajan tyyli näytti aika pahalta,voi tosin johtua kuvakulmastakin.että selekää suoraksi.
Weakin tyyli näytti joltain maastavedon ja olankohautusten yhdistelmältä...

Tossa ton kaljupään (sori en muista nimeä :) ) pystypunnerrus 40kg, onko tossa tarkotus jättää tanko noin ylös?

Suositut

Back
Ylös Bottom