Lavat mä saan kiinni penkkiin, mutta jos haluan kaaren niin pakko nostaa hanuria, en mä sitä saa muuten tehtyä, niksejä?
vedä sitä hanuria vähän ylemmäs penkillä ja ota jaloilla tukea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lavat mä saan kiinni penkkiin, mutta jos haluan kaaren niin pakko nostaa hanuria, en mä sitä saa muuten tehtyä, niksejä?
Todella hyvä video kuten aina, paitsi että vieraileva stara Weak ei treenaillu eikä ollu loppu kevennystä.
Tuliko ylläpidoltakin sanomista kyseisestä loppukevennyksestä? :D
voitais alkaa tekee jotain opetusvideoita joistain liikkeistä =P Mitäs siihen sanotte?
Originally Posted by SilkkaaLihastavoitais alkaa tekee jotain opetusvideoita joistain liikkeistä =P Mitäs siihen sanotte?
no tehkää ihmeessä
Originally Posted by Sahaaja Jos me tehään tästä lähtien joka videon loppuun sellanen tekniikkaneuvo-pätkä. Joka videossa aina yks liike ja malliesimerkki, miten sitä EI tehdä.
Edit. eli toisinsanoen, me yritetään tehdä joku liike oikein ja siitä tulee malliesimerkki, miten sitä ei tehdä.
Hei poijjaat, miks tänne ei oo tullu uusia viteoita?? Ens viikolla käydään kyl kuvaamas uus..
Me aletaan olee sellasessa kunnossa että voitais alkaa tekee jotain opetusvideoita joistain liikkeistä =P Mitäs siihen sanotte?
Ei toimi linkki?
Meillä on palvelimen vuokra maksamatta. Koitetaan hoitaa pian se. Uus video tulee ens viikolla.
Jeps. Paljon tuollaisen palvelimen vuokra maksaa?