Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Katoin nyt vasta ton viimesen pätkän ja tuo penkin varmistus oli just huippu :D Tuli semmonen olo heti aluksi ku änkesit yhden sormen siihe tangon alle että nyt käy huonosti :D (Ei näin)

Joo on ne sällit kehittyny. Tekniikat alkaa näyttää hyvältä :whip: Nyt vaan sitä rautaa lisää tankoon ja itse lyhentäisin toistomääriä. Joku 6-8 toistoilla penkissä liha kasvaa oikein kivasti.

Måpå sanoi:
Katoin nyt vasta ton viimesen pätkän ja tuo penkin varmistus oli just huippu :D Tuli semmonen olo heti aluksi ku änkesit yhden sormen siihe tangon alle että nyt käy huonosti :D (Ei näin)

Joo on ne sällit kehittyny. Tekniikat alkaa näyttää hyvältä :whip: Nyt vaan sitä rautaa lisää tankoon ja itse lyhentäisin toistomääriä. Joku 6-8 toistoilla penkissä liha kasvaa oikein kivasti.

Mää teen kyllä pääosin kutosia liikkeissä. Nyt oon tehny penkkiä yhellä 5x5-ohjelmalla, mut en taida jaksaa sitä tehä. Siinä on alotuspainot niin pienet, että menee ikuisuus vanhoihin sarjapainoihin. :) Toi penkki nyt vaan on sellanen, mikä mulla on paska. Tai rinta yleensä.

SilkkaaLihaksen kun vielä joku saisi uskomaan, että ei aina tarvitse tehdä 8+ pituisia sarjoja.

Kiitos myös Persetanille, kun jaksoi kirjoittaa niin pitkän palautteen.

Sahaaja sanoi:
SilkkaaLihaksen kun vielä joku saisi uskomaan, että ei aina tarvitse tehdä 8+ pituisia sarjoja.
No jos mä kokeilen selittää SilkkaaLihakselle. Hei voitte tehdä kovia kutosia kaikissa perusliikkeissä ja sitten nämä eristävät liikkeet vaikka 8+ kuten ristitalja rinnalle tai vipunostot sivuille. Ja meidän natujen on pakko laittaa paljon painoa ja monta toistoa sekä puhtaasti, muuten emme kasva.

NGV sanoi:
Ja meidän natujen on pakko laittaa paljon painoa ja monta toistoa sekä puhtaasti, muuten emme kasva.
Ja roinaajako kasvaa kun ei tee liikkeitä loppuun, vaan pumppailee tangolla 6 toistoa penkkiä? Voi helvetti kun te tietäisitte puolistakaan niistä asioista mistä jauhatte edes jotakin, niin näitä voisi ehkä jo jaksaa lukeakkin. Ja puhtaasti tekeminenkään ei ole natulle aina välttämättömyys, vaan pieni xiittaus on hyvästä välillä.

Sahaaja sanoi:
Mää teen kyllä pääosin kutosia liikkeissä. Nyt oon tehny penkkiä yhellä 5x5-ohjelmalla, mut en taida jaksaa sitä tehä. Siinä on alotuspainot niin pienet, että menee ikuisuus vanhoihin sarjapainoihin. :) Toi penkki nyt vaan on sellanen, mikä mulla on paska. Tai rinta yleensä.

Kiitos myös Persetanille, kun jaksoi kirjoittaa niin pitkän palautteen.

ei kannata kiirehtiä, joskus joutuu sitten alottamaan uusiksi ja jos ihan helvatan kevyttä on niin alota hiuka isommalla painolla.

viime syksynä aloitin noin 15-20% kevyemmällä painolla, 3:sia tekemään mitä normaalisti tuli, niin 3kk päästä oltiin enkka kunnossa, iski vain vilustuminen.

e: ja mun esimerkki oli jonkin sortin voimaohjelmasta / tavoitteesta.

NGV :lol2: Hohoho! Siis ei ole pakko tehdä pitkää sarjaa, mutta on pakko pistää reilusti painoja ja tehdä pitkää sarjaa?

Noi hauisliiikkeet oli kokonaisuudessaa aika hurjannäköstä touhua. kädet venkslaa miten sattuu ja huojuu myös. Tuet lipee alta ja hoh. Tossa sanottu mut uudestaa sanon et enempi hallitumpii ratoi niihin liikkeisii....

vitamiini sanoi:
Noi hauisliiikkeet oli kokonaisuudessaa aika hurjannäköstä touhua. kädet venkslaa miten sattuu ja huojuu myös. Tuet lipee alta ja hoh. Tossa sanottu mut uudestaa sanon et enempi hallitumpii ratoi niihin liikkeisii....

Samaa mieltä. Rauhallisesti, liike kuntoon ensin ja sitten painot nousemaan.

Salomaa sanoi:
NGV :lol2: Hohoho! Siis ei ole pakko tehdä pitkää sarjaa, mutta on pakko pistää reilusti painoja ja tehdä pitkää sarjaa?
No niin monta kun menee. Ronnien sanoja lainaten, että isot raudat mahdollisemman monta toistoa ja puhtaasi niin lihas saa kunnon ärsykkeen, mutta yleensä jos laitetaan tankoon painoa niin 6 kannataa tehdä.

Ja roinaajako kasvaa kun ei tee liikkeitä loppuun, vaan pumppailee tangolla 6 toistoa penkkiä? Voi helvetti kun te tietäisitte puolistakaan niistä asioista mistä jauhatte edes jotakin, niin näitä voisi ehkä jo jaksaa lukeakkin. Ja puhtaasti tekeminenkään ei ole natulle aina välttämättömyys, vaan pieni xiittaus on hyvästä välillä.
Kyllähän roinaajienkin pitää viedä sarjat loppuun, mutta harvat vetää jotain 6 edes perusliikkeissä ja voisi ottaa kuuluisia esimerkkejä kuten meidän oma poika Cutler, en ikinä nähnyt kaverin tekevän tiukaa kutosta, mutta kolmosen se teki vinopenassa.:D
Siis yleensä tieteekseni roinaajat tekevät hitusen pitempää sarjaa kuin 6 ja ainenkin prot tykkäävät treenata volyymi treeniä silleen, että tulee mahdollisemman monta sarjaa, Cutlerillakin jotain 15 sarjaa haukselle.:eek:
Tai no kaikki valtias Hulkki valaiskaa mulle tietämättömälle tosta.:D

NGV sanoi:
Tai no kaikki valtias Hulkki valaiskaa mulle tietämättömälle tosta.

Taasko tässä turvaudutaan siihen mitä joku muu sanoo? Oletko koskaan neuvonut ketään siltä pohjalta mitä olet itse kokenut? Kyllä mä annan enemmän paino arvoa semmosille neuvoille mitkä neuvoja on itse kokeillut, mitä niille jotka on lehdestä luettu ja sitten sitä luettua yritetään pistää muille neuvoiksi ja vielä yleensä väärin ymmärrettynä.

Oothan sä jo sen verran painoja nostellut, että eiköhän olisi aika jo sanoa kokemuksia siitä mikä itsellä on toiminut, eikä päteä muiden sanomisilla ja tekemisillä.

Tämä on sitten sitä rakentavaa kritiikkkiä, ei millään pahalla eikä mitään henkilökohtaista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi pojat voi pojat, vai pitää kaikkien tehdä niin paljon toistoja kun menee ja aina treenata loppuun tai ei tulosta tule? LOL sanon minä. Toimii ehkä alussa mutta tolla tyylillä ei natuna pitkälle paineta. Pistetään tankoon satunnainen määrä rautaa ja tehään loppuun? Hah. Koskahan mä oon viimeksi tehny mitään sarjaa täysin loppuun? :D Ihan hyvin tuntuu ainakin mulla toimivan lyhyet sarjat vähän vajaiksi ja toimiva progressio. Voimat kasvaa hyvin ja lihasta tulee ilman mitään ressausta mistään "bodauksesta" (tosin myönnettäköön että lihasta tulis n. 10 kertaa nopeammin jos alkais syömään enemmän :D)

Käytin just tän tredin lukemiseen/videoiden katsomiseen ~2h. Hyvä meininki! Jätkät kehittynyeet hienosti jumppatekniikoissa ja ennen kaikkea asenne kohillaan,ei muuta ku jatkakaa...:)

J_mp sanoi:
Taasko tässä turvaudutaan siihen mitä joku muu sanoo? Oletko koskaan neuvonut ketään siltä pohjalta mitä olet itse kokenut? Kyllä mä annan enemmän paino arvoa semmosille neuvoille mitkä neuvoja on itse kokeillut, mitä niille jotka on lehdestä luettu ja sitten sitä luettua yritetään pistää muille neuvoiksi ja vielä yleensä väärin ymmärrettynä.

Oothan sä jo sen verran painoja nostellut, että eiköhän olisi aika jo sanoa kokemuksia siitä mikä itsellä on toiminut, eikä päteä muiden sanomisilla ja tekemisillä.

Tämä on sitten sitä rakentavaa kritiikkkiä, ei millään pahalla eikä mitään henkilökohtaista.

oman kokemuksen pohjalta kun ei vain voi kertoa miten ammattilaiset treenaavat :jahas:

Voin sanoa että tolla tyylillä nivelet on aika kovilla. Pienemmät painot, hallitummat liikkeet.. lopputulos on varmasti parempi.. Nivelienkin kannalta.

Mä en ottais Ronnielta mitään mallia mihkään suuntaan. Vaikka roinaisin niin en silti. On jäbäl sen verran ihme jutut.

"Mä vedän näit kaksykkösiä ku ottaa hauiksen yläosaan, alaosaan ja sit lopuks koko hauikseen."
jeeeep.

kaNi- sanoi:
oman kokemuksen pohjalta kun ei vain voi kertoa miten ammattilaiset treenaavat :jahas:

No oho, sultahan ei sitten pysy mikään salassa.
Nyt on kyse Saahaajasta ja Silkaalihaksesta niin tuskin on tarve kertoakkaan miten aammatilaiset treenaavat.

NGV sanoi:
Kyllähän roinaajienkin pitää viedä sarjat loppuun, mutta harvat vetää jotain 6 edes perusliikkeissä ja voisi ottaa kuuluisia esimerkkejä kuten meidän oma poika Cutler, en ikinä nähnyt kaverin tekevän tiukaa kutosta, mutta kolmosen se teki vinopenassa.:D
Siis yleensä tieteekseni roinaajat tekevät hitusen pitempää sarjaa kuin 6 ja ainenkin prot tykkäävät treenata volyymi treeniä silleen, että tulee mahdollisemman monta sarjaa, Cutlerillakin jotain 15 sarjaa haukselle.:eek:
Tai no kaikki valtias Hulkki valaiskaa mulle tietämättömälle tosta.:D
Ja sinäkö meinaat, että Ronnie ja muut PRO ukot treenaa miten treenaa sen takia, kun ne vetää roinaa? "Siis yleensä roinaajat tekevät hitusen pidempää sarjaa" - mitä helvettiä sä kynis pupellat, tuskin edes tunnet yhtään roinaajaa ja sanot tuollaisia juttuja. Koita nyt jo tajuta, että sä et tiedä nyt paskaakaan mistä sä puhut, vaan sä oletat tietäväsi. Ja tämä ei ole ainoa kohta jossa näin sattuu. Se, että sulla on roinaa koneessa ei tee sinusta Ronnieta, vaikka se niin hienolle saattaa sinusta kuulostaakin - toki toivossa on hyvä elää. Lopeta nyt jo hyvän sään aikaan tuo liian fiksun esittäminen ja tule sitten kertomaan meille näitä "faktojasi" kun sinulla on jotain muutakin perustelua niille kuin minkä satuit jonkun jannun treenivideosta näkemään tai Flexistä lukemaan. Vittu mitä paskaa.

se on harmillista kun näille todella fanaattisille ( jotenkin niin monesti nuorille ) sen yhden/muutaman oman suosikin treenit tuntuu olevan kaikki kaikessa.

J_mp sanoi:
No oho, sultahan ei sitten pysy mikään salassa.
Nyt on kyse Saahaajasta ja Silkaalihaksesta niin tuskin on tarve kertoakkaan miten aammatilaiset treenaavat.

quottaat postia jossa puhutaan ammattilaisten treeneistä ja ilmoitetaan, että ei olla varmoja meneekö se näin ja pyydetään varmistusta tietävältä ihmiseltä. et ymmärrä sanaakaan mitä on kirjoitettu ja suu vaahdossa kiukuttelet netti palstalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom