Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tomekkio sanoi:
No se onkin 7 vuotta vanhempi..

No mitä helvetin väliä sillä on? On niitä 14-vuotiaitakin, ketkä on jo siinä iässä isoja kavereita. Varmasti täällä palstallakin sellasia tyyppejä on. En usko että Rainelan Janikaan ton ikäsenä mikään kynis on ollu.

P.S. Vaikka rasvaprosentti on alhanen ja lihakset erottuu hyvin, niin se ei tarkota että olis lihaksikas. :)

kyllä mun mielestä silkaalihaksikkaalla on siellä lihasta ei sillä ainakaan kauheesti rasvaa oo ja sitä on yleensä bulkilla

sillä toisella onko se ny jake vai mikä oli kyllä lihasta iha komeesti vattaki näky:)

No vierestä seuranneena voisin sanoa, että silkkaalihasta ei oo lihonnu varmaan yhtään. Lihasta sille on kyllä tullu.

VAROITUS:

Seuraavan asiattomuuden postaaja pääsee jäähylle miettimään kirjoittelujaan.​

tossa nyt muutaman videon kattoneena ja tätä threadia lukeneena (en kyllä millään jaksanut lukea kokonaan..ja olen pahoillani, jos toistan jonkun aikaisempia posteja..)
-huomasin seuraavaa..on tainnut jätkillä olla niskakipuja treenijen jälkeen/aikana..

Niskan asento on monissa liikkeissä hieman huonon näköinen ellei jopa aivan kauhea - eli pitäis katsoa peilistä oikea kulma niskalle, ettei se menis rikki, kun pidämmän aikaa treenaatte..Esim viparit olivat niskaa ajatellen ihan hirveetä katsottavaa - vanhemmassa ja uudessa videossa..

että tällaista..

boggis sanoi:
tossa nyt muutaman videon kattoneena ja tätä threadia lukeneena (en kyllä millään jaksanut lukea kokonaan..ja olen pahoillani, jos toistan jonkun aikaisempia posteja..)
-huomasin seuraavaa..on tainnut jätkillä olla niskakipuja treenijen jälkeen/aikana..

Niskan asento on monissa liikkeissä hieman huonon näköinen ellei jopa aivan kauhea - eli pitäis katsoa peilistä oikea kulma niskalle, ettei se menis rikki, kun pidämmän aikaa treenaatte..Esim viparit olivat niskaa ajatellen ihan hirveetä katsottavaa - vanhemmassa ja uudessa videossa..

että tällaista..

Mulla ei kyllä oo koskaan ollu mitään niskakipuja. Kaikki niskakivut yms. mitä on joskus ollu, on salin myötä hävinny kokonaan. Noi viparit on korjaantunu aika paljon noista videoista, ei oo enää yhtään samannäkösiä.

Heitä vielä joku muu liike ku noi viparit, missä sun mielestä on niskan asento huono. Ite sanoisin, et mulla on kulmasoudussa vähän huono se asento, mut ei kyl oo tullu mitään kipujakaan...

noo voishan sitä, ku kiireiltäni kerkeen. Voitais mennä vetäsemään treenit joku päivä, jos vaikka saatais joku kiva video taas tänne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mäykkä sanoi:
noo voishan sitä, ku kiireiltäni kerkeen. Voitais mennä vetäsemään treenit joku päivä, jos vaikka saatais joku kiva video taas tänne.

Kyllä se sopii. Soittelet vaan, ku oot tulossa Sauvoon treenaamaan.

Sahaaja sanoi:
Mulla ei kyllä oo koskaan ollu mitään niskakipuja. Kaikki niskakivut yms. mitä on joskus ollu, on salin myötä hävinny kokonaan. Noi viparit on korjaantunu aika paljon noista videoista, ei oo enää yhtään samannäkösiä.

Heitä vielä joku muu liike ku noi viparit, missä sun mielestä on niskan asento huono. Ite sanoisin, et mulla on kulmasoudussa vähän huono se asento, mut ei kyl oo tullu mitään kipujakaan...

Hyvä niin, sillä ne teidän aikasemmat (ekat) videot näyttivät just samalta, miltä oma treeni, kun aloitin reenaamaan..niistä ajoista olen hieman viisastunut :D

Muistaakseni pystypunnerruksessa (edestä tangolla) oli katse kohti kattoa..Mutta jos niska ei ole vaivannut, niin hyvä juttu, mutta se on myös yksi alue, jota voisi kehittää, jotta niitä vaivoja ei tulisi (ponnistussärky yms.)

:B

boggis sanoi:
Hyvä niin, sillä ne teidän aikasemmat (ekat) videot näyttivät just samalta, miltä oma treeni, kun aloitin reenaamaan..niistä ajoista olen hieman viisastunut :D

Muistaakseni pystypunnerruksessa (edestä tangolla) oli katse kohti kattoa..Mutta jos niska ei ole vaivannut, niin hyvä juttu, mutta se on myös yksi alue, jota voisi kehittää, jotta niitä vaivoja ei tulisi (ponnistussärky yms.)

:B

Tota ponnistuspäänsärkyä oli SilkkaaLihaksella. Se meni ohi ku treenas vaan entistä kovempaa. Ei auttanu viikon totaalilepo salilta, eikä kevytviikot yleensäkään. :)

Tässä olis nyt Pesupallon toivomuksesta kuva Sauvon salin alataljasta:

Alatalja.jpg

Alatalja vuosimallia 1846

No on kyllä kummallisen näkönen. Mutta kyllä ne treenit tollakin hoituu. Onko ton tarkotus olla alatalja vai joku muu, ku tossa on kaks pakkaa. Tosta ku lipee noi pölkyt pois ni sitten mennään pakkoja päin, tai sitten kun treenipainot on niin suuret että toi puu raksahtaa kasaan:evil: .

Kyllä ne tollaki vempeleellä hoituu ne reenit, kyl toi aika tukevaa tekoa on toi puu eikä tos oo painojakaan ku johonki 50 kiloon asti =D

Hyvää pätkää jälleen kerran, mukavaa katsottavaa : ) en tiedä kuvittelinko mutta jotenkin kova tahti (aikamoista heilumista) oli tuossa hauiskäännössä mutkatangolla, voisi sen kai rauhallisemminkin tehdä (?) tosin en oo mikään tekniikka ekspertti mutta tulivain mieleen.. korjatkoon viisaammat sanoamisiani.

EDIT: JA VOI PERSE TOI VIIMENEN PENKKI SARJA ;D REPESIN, kiitokset siitä ;DP

Joonaz sanoi:
Hyvää pätkää jälleen kerran, mukavaa katsottavaa : ) en tiedä kuvittelinko mutta jotenkin kova tahti (aikamoista heilumista) oli tuossa hauiskäännössä mutkatangolla, voisi sen kai rauhallisemminkin tehdä (?) tosin en oo mikään tekniikka ekspertti mutta tulivain mieleen.. korjatkoon viisaammat sanoamisiani.

EDIT: JA VOI PERSE TOI VIIMENEN PENKKI SARJA ;D REPESIN, kiitokset siitä ;DP

No mulla on scotissa 2,5kg pienemmät painot, että eipä tuo pieni heijaus paljoa haittaa. ;)

Loistava toi vika penkkisarja :-D Kun Sahaaja koitti vielä reteesti yhellä kädellä nostaa tankoa ylös :D Lisää vaa videoita :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom