Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
NGV sanoi:
Hei olitteko te Weakin kanssa katselemassa Boosmanin kisoja?:confused:
Kysyin Weakilta, että onko se tulossa Expoa katselamaan ja kyllähän sieltä tuli. Sitten tietenkin tokasin, että kun meikäläisen kaupunkiin tulette niin ette pääse kovin helpolla ilman kimppatreenejä!

Pitäisiköhän joskus kesällä tulla teidän vieraaksi noihin videoihin?:rolleyes:
Eeiii, se mun kaveri oli Mäykkä. Se ei oo kauheesti kirjotellu tänne foorumille.

Ei siellä expossa aleta mitää kimppareenejä tekemään, sanoinhan jo sulle :D . Ja ei me kyl aleta tohon treenivideoihin ottamaan mitään vieraita...

Weak sanoi:
Eeiii, se mun kaveri oli Mäykkä. Se ei oo kauheesti kirjotellu tänne foorumille.

Ei siellä expossa aleta mitää kimppareenejä tekemään, sanoinhan jo sulle :D . Ja ei me kyl aleta tohon treenivideoihin ottamaan mitään vieraita...

Julma vastaus NGV:lle :(

Heh. Joo paita päälle. Muuten ihan hyvän näköstä treeniä kaveruksilla.
Eikös se ylätalja kannata tehdä rintaan asti muuten, että saa jännityksen selkään kunnolla. Itellä toimii ainakin paremmin, kun vetää rintaan asti niin saa lavat puristettua yhteen.

Vittu Weak, NGV tarkotti että jos sen kotikaupungissa mennään käymään joskus, niin ilman kimppatreeniä ei pääse pois. Lue kunnolla, ennen ku kommentoit. :)

Ja kyllä mun puolesta voi meiän vieraaks tulla, jos ihan tarkkoja ollaan ni olet sinäki Weak vieras niissä (tai vieraileva stara). ;)

Paidoista sen verran, että toi posetus nyt oli omaks iloks, näkee sitte syksymmällä omaa kehitystä. Siitä et miks se tohon videoon piti laittaa, on sitte eri asia. :D SilkkaaLihasta ja Weakki kuvas jo treenin ilman paitaa.

Sahaaja sanoi:
Vittu Weak, NGV tarkotti että jos sen kotikaupungissa mennään käymään joskus, niin ilman kimppatreeniä ei pääse pois. Lue kunnolla, ennen ku kommentoit. :)

:D SilkkaaLihasta ja Weakki kuvas jo treenin ilman paitaa.
NGV asuu Lahdessa, mis se fittnes expo on. Me puhuttiin jo tosta tuolla Boosmannissa.

Noit pätkiä ei sitte laiteta mihinkää näytille :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo kyllähän se hyvältä tuo treeni näyttää, mutta se kulmasoutu kyllä jäi pahasti vajaaks silkkaa_lihaksella. ;) Muuten hyvää settiä. :D

Harmi, ku tähän ei tullu yhtä toista "loppukevennys"-pätkää. Ehkä se tulee sitte seuraavaan...

Ei jumalaut!! :D Vitun kova loppukevennys kyl!
Mut tosiaan, se kulmasoutu on hyvä alottaa iha lattiasta asti sillein ei jää vajaaks niin helpolla.

Joonaz sanoi:
Julma vastaus NGV:lle :(
No sanos muuta. Mä hyvää hyvyyttäni tarjosin treeniä Expo viikonlopuksi, niin mieshän haukkuu pystyyn. Noh ei varmaan kaikkille tule semmoista motivaatiota treenata kisojen jälkeen.:D

Ja SilkkaaLihasta mä tuun joskus vielä olemaan teidän viereileva stara, mutta älkää odottako mitään ihmeitä sitten, paitsi tietenkin, että katsojaluvut nousee.:D

NGV sanoi:
No sanos muuta. Mä hyvää hyvyyttäni tarjosin treeniä Expo viikonlopuksi, niin mieshän haukkuu pystyyn. Noh ei varmaan kaikkille tule semmoista motivaatiota treenata kisojen jälkeen.:D

Ja SilkkaaLihasta mä tuun joskus vielä olemaan teidän viereileva stara, mutta älkää odottako mitään ihmeitä sitten, paitsi tietenkin, että katsojaluvut nousee.:D

Ei se Weak osaa puhua ihmisille kohteliaasti.

Kyllä mun puolesta voit tulla tänne joskus treenaamaan. Eikä kannata meidänkään puolelta mitään ihmeitä odottaa. :)

Missä asti noi Sahaajan jalat vetää noissa leuoissa :D
Jos ei vedä kulmasoutuja mahaan asti rupee helposti jättämään kokoajan vajaammaksi, että saa isommat painot käyttöön. (Juuri tuosta syystä itse kyykkään aina ihan pohjaan asti, ettei rupea itseään huijaamaan.)
Mutta loisto video! T.fani

P.S. SilkkaaLihasta maha tosiaan kasvanut :D kesä on ihan kohta, eli sipsit kauppaan ;)

Vane Glide sanoi:
P.S. SilkkaaLihasta maha tosiaan kasvanut :D kesä on ihan kohta, eli sipsit kauppaan ;)

Emmä nyt niin paljon sipsejä syö, kerran viikossa ehkä, Sahaaja ei tiedä mistä puhuu. Syön vaan kaikkee muuta rasvasta niin paljon enkä liiku yhtään salin lisäksi...

Sahaaja sanoi:
Ei se Weak osaa puhua ihmisille kohteliaasti.

Kyllä mun puolesta voit tulla tänne joskus treenaamaan. Eikä kannata meidänkään puolelta mitään ihmeitä odottaa. :)
No kun Weak pääsee näyttämään miten rauta on kevyttä niin johan mies pistää yli 800kg:n yhteistuloksen kuin se ei olisi mitään. On se muuten hauska äijä, mutta jopa hauskassakin äijässä on pieniä huonoja puolia.

jep. tomekkio ei taida tietää mitä bulkki on :) itellä tullu kohta 10 kg ja vielä vatsapaloista 4 näkyy justjajust. dietin paikka alkaa olee kk sisäl :D

e: tomekkio, ootko lähi aikoina pyöriny kuopios ? iha ku saman näköse kaveri oisin torilla nähny ku siin treeni videos

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom