Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tää oli ehdottomasti paras:worship: . Noihin tekniikoihin en viitsi vastailla, ku omissakin on korjaamista. Noi posetukset oli kyl vitun hyviä, kyl ne lihakset sielt sit ajallaan tulee.;) Koskas muuten on seuraava kuvaussessio? Vois vaikka tulla itekkin tulla sinne heilumaan, ilman paitaa tietenki.

Mäykkä sanoi:
Tää oli ehdottomasti paras:worship: . Noihin tekniikoihin en viitsi vastailla, ku omissakin on korjaamista. Noi posetukset oli kyl vitun hyviä, kyl ne lihakset sielt sit ajallaan tulee.;) Koskas muuten on seuraava kuvaussessio? Vois vaikka tulla itekkin tulla sinne heilumaan, ilman paitaa tietenki.

No tuu huomenna. Ajateltiin viel yks penkkitreeni kuvata ja sit pitää pientä taukoo. Kuudeks me mennään. Mukaan vaan. :)

Huppupäisen hepun kulmasoutua katsellessa minulle tuli selkä kipeäksi. Suosittelen että ottaa 5-10 kg painoa pois, niin pysyy paketti paremmin kasassa. Muuten liikkeet sujuivat aika hyvin. Tosin huppupäisen ranskalaisissa oli jotain hämärää. Siinä tapahtui joku ihme liikahdus liikkeen alkuvaiheessa, jota ei minusta pitäisi tapahtua. -> Rautaa pois 2,5-5 kg.

Eli katsoin uudestaan tuon ranskalaisen ja siinä selvästi punnerretaan alussa "taaksepäin", ennen kuin punnerretaan ylöspäin. Minusta liikkeen pitää olla suoraviivaisempi ja kyynärpäät koko ajan paikoillaan, kun kerran otsalta punnerretaan.

Hyvin viihdyttävää settiä kaikenkaikkiaan. Jatkakaa samaan malliin, älkääkä egoilko niiden painojen kanssa. :whip:

Jos joku väittää tätä aihetta vielä turhaksi, niin kyllä vähän ihmetyttää, kun olen luultavasti oppinut tämän avulla enemmän kuin koko muun sisällön.

Koskas tulee uutta videota, vai tuleeko ollenkaan?

Näitä on nyt mukava katsoa, kun itse en pääse varmaan muutamaan päivään treenailee, kun on 39 astetta kuumetta ja ehkä keuhkoputken tulehdus. Mutta olen katsonut melkein koko päivän treeni videoita mm. Silkkaa lihaksen ja Sahaajan videoita, Juntusen Villen ja Ahdin treenailuita ja sitten näitä tavallisia Cutlerin ja Colemanin DVD:tä, mutta parhaat videot ovat olleet Silkkaa Lihaksella ja Sahaajalla, sillä se ei masennuta motivaatia, kun katsoo.

NGV sanoi:
Näitä on nyt mukava katsoa, kun itse en pääse varmaan muutamaan päivään treenailee, kun on 39 astetta kuumetta ja ehkä keuhkoputken tulehdus. Mutta olen katsonut melkein koko päivän treeni videoita mm. Silkkaa lihaksen ja Sahaajan videoita, Juntusen Villen ja Ahdin treenailuita ja sitten näitä tavallisia Cutlerin ja Colemanin DVD:tä, mutta parhaat videot ovat olleet Silkkaa Lihaksella ja Sahaajalla, sillä se ei masennuta motivaatia, kun katsoo.

Joo. Jos mä kattoisin kipeenä treenivideoita, tulis niin kauhea hinku salille ja pumppi pelkästä kattomisesta ettei parantumisesta olis toivoa. Motivaatio pysyy sairaana, se vaan pitää kohdistaa nopeaan parantumiseen mahdollisimman hyvin eikä siihen mitä aikoo tehdä tervehdyttyään.

Siispä motivaatiota lepäämiseen ja parantumiseen: Sydänlihastulehdus kärkkyy (salin)oven takana.

:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
timse sanoi:
Joo. Jos mä kattoisin kipeenä treenivideoita, tulis niin kauhea hinku salille ja pumppi pelkästä kattomisesta ettei parantumisesta olis toivoa. Motivaatio pysyy sairaana, se vaan pitää kohdistaa nopeaan parantumiseen mahdollisimman hyvin eikä siihen mitä aikoo tehdä tervehdyttyään.

Siispä motivaatiota lepäämiseen ja parantumiseen: Sydänlihastulehdus kärkkyy (salin)oven takana.

:)
Joo itse en malta odottaa, että parantuisin. Kurkku niin kipeä, että jopa veden nielaiseminen tekee kipeää. Jep toivottavasti parantuisin tästä keuhkoputken tulehduksesta ja, että pääsis treenaamaan.:whip:

NGV sanoi:
Joo itse en malta odottaa, että parantuisin. Kurkku niin kipeä, että jopa veden nielaiseminen tekee kipeää. Jep toivottavasti parantuisin tästä keuhkoputken tulehduksesta ja, että pääsis treenaamaan.:whip:

toi vie kauan parantua kunnolla, kannattaa sit tosissaan olla sieltä pois niin kauan kunnes terve. vittu jos lyö jonkun jälkitaudin niin sit ei oo mukavaa. itsellä kokemusta liian innokkaasti takaisin treenaamaan menosta, oli 1kk totaali tauko loppujen lopuksi ja meni kauan päästä takas samaan treeni tahtiin. tsemiä vaan ja maltilla vaan parannella, toisaalta paha tsekkaa noita treeni pätkiä kipeenä. tulee meinaan hirvee hinku lähteä treenaan:D

Luni sanoi:
toi vie kauan parantua kunnolla, kannattaa sit tosissaan olla sieltä pois niin kauan kunnes terve. vittu jos lyö jonkun jälkitaudin niin sit ei oo mukavaa. itsellä kokemusta liian innokkaasti takaisin treenaamaan menosta, oli 1kk totaali tauko loppujen lopuksi ja meni kauan päästä takas samaan treeni tahtiin. tsemiä vaan ja maltilla vaan parannella, toisaalta paha tsekkaa noita treeni pätkiä kipeenä. tulee meinaan hirvee hinku lähteä treenaan:D
Jep, eilen selvisikin, että mulla on lievä keuhkoputken tulehdus. Ja nyt ärsyttää meinaan mulla oli viime vuoden alussa tämä sama sairaus ja silloin olin treeni vihkostani katsottuna about 1,5 viikkoa pois salilta..:itku:
Mutta tosin katselen tässä ihan rauhassa, koska ei se treeni kipeänä mihinkään suuntaan mene. Tosin nyt on ollut aikaa katselle body DVD:tä..:D

NGV sanoi:
Jep, eilen selvisikin, että mulla on lievä keuhkoputken tulehdus. Ja nyt ärsyttää meinaan mulla oli viime vuoden alussa tämä sama sairaus ja silloin olin treeni vihkostani katsottuna about 1,5 viikkoa pois salilta..:itku:
Mutta tosin katselen tässä ihan rauhassa, koska ei se treeni kipeänä mihinkään suuntaan mene. Tosin nyt on ollut aikaa katselle body DVD:tä..:D

Koitahhan kestää.. tommoset on vittumaisia hommia kun ei pääse treenaan eikä oikeen muutakaan =\

Voi voi voi, nyt kuihtuu kokoon meiän koko threadi. Mitäs sitä nyt keksis... HEI totaa, tääl olis ööh, ilmast kaljaa?? Ei ei, hmm, kuvia Weakistä ilman housuja? Vanhaa...PAKKO keksii jotain =P

SilkkaaLihasta sanoi:
Voi voi voi, nyt kuihtuu kokoon meiän koko threadi. Mitäs sitä nyt keksis... HEI totaa, tääl olis ööh, ilmast kaljaa?? Ei ei, hmm, kuvia Weakistä ilman housuja? Vanhaa...PAKKO keksii jotain =P
No mites olisi uusi treenivideo??;) Saatte te Weakin nakukuviakin pistää, jos herralla sattuu olemaan ekshibitionistisia taipumuksia... Tai sitten full monty- video koko jengistä? Hmm...

Tai no, pistäkääpäs vaan uutta reenipätkää näytille:lol2: !

J_mp sanoi:
Heh, hyvä video. Noi loppu poset oli upeet :D

Tosta alataljasta, alottakaa se liike niin että olette etu kenossa ja kun lähdette vetäämään pysäytätte ittenne kun selkä on aivan suorana. Toinen voi vaikka pitää polvea siinä takana, ettei missään vaiheessa selkä mene yli sen 90asteen. Pyrkikää kokoajan siihen, että teette liikkeen latseilla ettekä käsillä. Eli ei niinkuin tossa videossa että selkä suorana lähdetään vetäämään taakse päin, vaan niin että liike lopuu siihen kun selkä on suorana. Eikä vauhdikkaasti suotamalla vaan rauhallisesti.

Menikö kolumasoutu oikeaan paikkaan perille?

Edit:Kirjoitus virheitä...

Höpö Höpö, se selkä tarvi mihkään 90asteeseen pysähtyä. Voi sitä pieni takakeno olla, mutta ei liikaa. Tuskin sä kulmasoutuakaan teet selkä 90asteen kulmas maahan nähden. Voihan sitä niinkin tehdä, mutta painoja pitää tiputtaa raakasti.

Edit: Katoin ton selkävideo 2:sen ja meinasin kyllä huolella revetä noille poseille :D

SilkkaaLihasta sanoi:
Hei olitteko te Weakin kanssa katselemassa Boosmanin kisoja?:confused:
Kysyin Weakilta, että onko se tulossa Expoa katselamaan ja kyllähän sieltä tuli. Sitten tietenkin tokasin, että kun meikäläisen kaupunkiin tulette niin ette pääse kovin helpolla ilman kimppatreenejä!

Pitäisiköhän joskus kesällä tulla teidän vieraaksi noihin videoihin?:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom