Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mjooh, toisen kaverin alatalja ei kyllä kohdistunu ihan sinne minne piti. Ja kulmasoudussaki pientä hiomista. Mutta ihan hyvää meinikiä oli kyllä, paidat saa kyllä pitää päällä vielä muutaman vuoden.:lol2:

hyvä pätkä,ainut että ite en ranskalaisessa päästäs yläasennossa käsiä noin suoraksi, pysyy jännitys ojentajassa paremmin kun pikku koukusta laskee alas. Nii ja jos otatte paidat pois seuraavaan videoon ni sammuttakaa edes valot...:D

Heh. En usko et tulee nettiin sellasta videoo, mis ei oo paitoja. :) Ehkä omaks iloks kuvataan. Tosta mun ylätaljasta voin sanoo, että en ees yrittäny vetää alas asti. Ei kyl ois kaikki rintaan asti tullu ees. En nyt keksi tähän mitään järkevää selitystä. :david:

Kulmasoudusta en osaa sanoo oikeen, t-paitanen en kyllä ollut minä. Kyllä se ainakin selässä tuntui hyvin se liike. Tuntuu, että menee liikaa käsille, jos tekee hitaammin.

Alataljassa ajattelin vähentää painoo ja pidentää sarjoja. Paremmalla tekniikalla siis.

Noit poseerauksia ei ollu tarkotus laittaa tähän videoon, mut SilkkaaLihasta vaati, että ne pitää olla. Eipä paljoo kyl haittaa, ollaan ittemme nolattu jo muutenkin. :D

Ihan kivahan näitä videoita on katsella. Hienoa työtä poijjaat :thumbs: Sopivasti huumoriakin mukana, jatkakaan samaan malliin!

Viimeisimmässä videossa repesin kohdassa "vittu vatsa sisään saatana", "ei sitä saa sisempään" :D

Mites pitkä treenitausta pojilla on takana? Ei jaksaisi kokonaan uudestaan tätä mammuttithreadia selata läpi... ois kyllä itekkin hyvä kuvata noita omia treenejä että sais kommentteja tekniikasta yms., mutta vähän hankalaa ilman treenikaveria...

Mutta joo, nyt rahkan kimppuun ja sitten unille->

alatalja oli hyvännäköistä, tuollain sen saakin hyvin ottamaan. se t-paita(vaalea t-paita) kaveri joka yritti sitä tehdä hirmu puhtaasti veti pelkillä käsillä sitä.

Joo, meiti on treenannu ny sen 7kk vai mitähä lie.. oli kyl 3vk tauko välis. mut anyway mukavia postauksia kaikenkaikkiaan.. omasta tuntumasta nois viime liikkeis voisin sen verra sanoa, että selkään tos kulmasoudus saan hyvin tuntuman ku pidän tosiaan jalat hiema koukussa ja jännitettyinä, kädet vasta otteella. ja pyrin vetämään yläviistoon munia kohti sen tangon, sellasia suht koht rauhallisia vetoja.. selkä suorana ja lavat yhteen ettei pääse retkottaan.. ala/ylätaljaa muut jo kommentoikin ok. :)

hyvä huomata ja vertailla teidä "paidatonta" näkymää omaan tähän asti treenattuun kroppaan.. hehe :P ohan tuo aloittelijoille jonkilaine osviitta, makiaista ja muuta on tullu nappailtua mut silti sitä kehitystäkin vaan tulee kun botaa. :)

Jos minulta ennen näiden taltiointien näkemistä olisi kysytty, kumpi nimimerkeistä SilkkaaLihasta ja Weak on ivaa ja kumpi totta, olisin saattanut arvata väärin :D

- Alatalja oli ihan hyvä
- Ylätaljassa saisi liike elää enempi, eikä sitä edes tarvi ihan rintaan asti kolauttaa sitä tankoa
- Poseeraukset oli parasta tässä videolla ja ehkä jopa leuat lisäpainoilla 2½x70kg :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite mä työnnän kulmasoudussa ja alataljassa rintaa ja päätä ylöspäin enemmän ja enmmän mitä tiukemmaks menee mut teillä näyttää menevänä yläselkä ja niska kyyryyn.

En sit tiedä onko sillä niin väliä mut pisti silmään.

Ihan hyvä video ja kyllä hän te tiedätte miten porukan saa nauramaan. Paras threadi taloittelijoiden osiolla. Ja kyllähän miehet poseerata osasivat..:thumbs:

neutraali sanoi:
alatalja oli hyvännäköistä, tuollain sen saakin hyvin ottamaan. se t-paita(vaalea t-paita) kaveri joka yritti sitä tehdä hirmu puhtaasti veti pelkillä käsillä sitä.
Täysin eri mieltä. T-paitamies veti hyvin, tosin vielä enemmän voisi pullistaa rintaa ulos ja vetää olkapäitä taakse, mutta muuten OK. Se helvetinmoinen "soutaminen" alataljassa eli ylävartalon kallistelu on aivan turhaa, alaselkä kannattaa treenata maastavedoilla.

Mniska sanoi:
sahaajalla (t-paitainen??) näytti olevan paremmin kasassa paketti selkäliikkeissä.
tuosta kulmasoudusta, mielestäni sitä tankoa pitäisi vedellä munille enemmän, eli tanko liikkuisi aavistukseen viistoon eikä suoraan ylöspäin (varsinkin jos lantion kulma on pieni), eli tuo meni enemmän olankohautukseksi, mutta kuten jo sanoin näytti sahaajalla menevän paremmin.
ojentajat meni hyvin.
ja lihaksen alatalja meni varmaan hauiksille, eli olkapäät vedetään taakse myös.:piis:

EI EI, kyllä se minä olin ku siellä t-paidalla riehu =)

neutraali sanoi:

Joo, en muistanu työntää rintaa eteen ja keskittyä latseihin, harmittelin sitä jälkeenpäin... =)

Kompostiturska sanoi:
Jos minulta ennen näiden taltiointien näkemistä olisi kysytty, kumpi nimimerkeistä SilkkaaLihasta ja Weak on ivaa ja kumpi totta, olisin saattanut arvata väärin :D

Totta, Weak on oikeesti vahva eli ivaa joten mun nimimerkin on PAKKO olla totta =D

Tekniikoihin en viitsi kummemmin puuttua, kun en vielä mikään virtuoosi itsekään ole. Ihan hyvän näköistä mun mielestä kuitenkin oli. Tosin tuosta alataljasta olen sitä mieltä, että kai nyt vähän saa heilua? Teen itsekin niin, mutta siis aivan hillitysti, ei takaraivoa maahan. Ja tietenkin keskittyen kuitenkin selällä rutistamiseen. Menee ihmeelliseksi jäykäksi jäkittämiseksi, jos täysin tikkusuorana yrittää pysyä.

Sitten viihdepuoleen... Leuanveto lisäpainoilla sekä poseeraukset olivat molemmat aivan ihania! Olette parhaita!:lol2:

Tuon pystypunnerruksen katsominenkin sattui. :eek:

Itellä on aina ollut jotenkin huono alaselkä ja tuon jälkeen en itse paljon viikkoon liikkuisi. Itse suosittelen pystypunnerrusta käsipainoilla penkillä istuen ja selkänoja niin pystyyn kuin saa.
Selkää kannattaa varjella! Uskokaa! :wanha:

Keskitetty hauiskääntö oli kyllä jotakin.. Pitääpi tarkistaa seuraavalla salikerralla, etten itse tee samoin. :D

Säkin oot tainnu katsoa vaan ton ensimmäisen videon. :jahas:
Tosi hyviä videoita joita jaksaa katsoa. Kiitos sahaajalle ja silkkaalihakselle hienoista videoista ja toivottavasti niitä tulee lisää!:rock:

Kyllä niitä lisää varmaan tulee mutta ajateltiin pitää pientä taukoa ettei teitä ihan hemmotella pilalle =D Ehkä joulun alla tai pääsiäisenä kuvataan seuraavan kerran =)

Suositut

Back
Ylös Bottom