Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mniska sanoi:tää on kyllä pakkiksen PARAS tredi.
ja weak on pakkiksen unofficial maskotti :kippis1:
Jos sitä meinaat mikä oli linkitettynä ryyppytrediin niin se näemmä poistettiin aika nopeesti sen jälkeen? Onneks mä ehin imuttaa sen :D Repeilin koko pätkän ajan :D:thumbs:SilkkaaLihasta sanoi:Weakki on noussu kyl aikamoiseks ikoniks =D Onko ihmiset nähny Dokumentin? Siinä on Weakkia parhaimmillaan =)
Hummerivirta sanoi:Jos sitä meinaat mikä oli linkitettynä ryyppytrediin niin se näemmä poistettiin aika nopeesti sen jälkeen? Onneks mä ehin imuttaa sen :D Repeilin koko pätkän ajan :D:thumbs:
kosworth sanoi:Laittaisitte tähän kaikki treenivideot samalle sivulle niin ei tarvis alkaa kahlata tota koko trediä läpi, kiitos
AM sanoi:Weakillä heilu se tanko pelottavasti siinä alussa.
BTW. Onko se teidän penkkitanko ihan normaali pitunen? Näyttää videoilla erittäin pitkältä.
Sahaaja sanoi:Kyllä se mun mielestä ihan normaalin pitunen on.
P.S. Koht on selkävideo netissä. Vitun nolot posetukset lopus ilman paitoja, mut ne oli ihan pakko laittaa. Parin viikon pääst ajateltiin kuvata treeni kokonaan ilman paitaa. Riippuu millasta palautetta tulee tosta. :D
Weak omistaa taasSahaaja sanoi:En mää tosta pituudesta tiiä. Mut videon julkasu siirtyy nyt reilu tunnilla. Joudutaan lähtee Saloon hakemaan Weak juna-asemalta, ku se taliaivo oli tuhlannu kaikki rahansa, eikä sil oo rahaa maksaa junalippua. Se ei saa lähtee sielt asemalt ennenku se on maksettu. :lol2:
Sahaaja sanoi:
Sahaaja sanoi:Parin viikon pääst ajateltiin kuvata treeni kokonaan ilman paitaa. Riippuu millasta palautetta tulee tosta. :D