Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja katsokaa sitten vähän millaisen palikan sinne laitatte. Itselläni oli joskus joku lyhyt kakkosnelosen pätkä, ja käsipaino toisessa kädessä, kun tein yhdellä jalalla pohkeita. Palikka saatana pyörähti alta pois ja meinasin lentää turvalleni. Olisi käynyt hassusti jos olisi ollut vaikka tanko niskassa ja tehnyt molemmat jalat kerralla.toolate sanoi:eli palikkaa varpaiden alle että saadaan liikettä laajemmaksi.
NGV sanoi:Tosin en tiiä mitä muut on sanonut, mutta kannattaa kyykyssä käyttää vyötä se auttaa todella paljon.
Sahaaja sanoi:Joo ei mitään vöitä, eikä muitakaan varusteita. En tiiä NGV, teetkö ite vyöllä kyykkyä ja mavea, mut jos teet, niin en kyllä suosittele. Kyllä aloittelijan pitäis mun mielestä ilman mitään varusteita tehdä liikkeet, et vahvistuu paikat. Noista meiänki kyykyistä näkee, ettei keskivartalossa oo viel paljoo voimaa. Vyön käyttö ei ainakaan edistäis asiaa. Tosta smithistä vielä, että eihän sitä oikein aloittelijoille suositella tehtäväks? Ainaki mitä mä oon ymmärtäny, niin enemmän roinaajien liike.
Noita pohkeita oon joskus ennenki tehny seisaaltaan ja sillon just oli puupalikka jalkaterien alla. Sehän luiskahti sieltä samantien pois ja meinasin kaatua sen tangon kanssa.
Kiitos taas kaikille palautteesta ja kiva et videot kelpaa. Ehkä kuvataan lissää...
Ai, meidän salilla smithissä kyykkyää niin minä kuin Rauli Tolonen.:thumbs:Bodaaja sanoi:Smith kyykky = Neiti kyykky, ainakin meidän salilla vaan naiset tekee sillä kyykkyä:lol2: