Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sahaaja sanoi:
Tosta kännykkäjutusta: se ei ollu oikee kännykkä, vaan näytekappale. :D
Tyhmä juttu se minusta silti oli :whip:
Eihän tuommoset 10mbps yhteydellä haittaa mutta jollain 256adsl:llä olisi pikkusen turhan tuntusta tommosia latailla :)

Sahaaja sanoi:
Tosta kännykkäjutusta: se ei ollu oikee kännykkä, vaan näytekappale. :D

No lol. Oliko pakko kohottaa mun verenpainetta turhaan?
Kortisonitasot nousi 0,0005% tarkoittaen yhen nanogramman lihaksen menetyksen. Kiitti vitusti;)

Älä koira kitise.

Eihän nuo tekniikat ihan nappiin vielä mene, mutta kyllä se siitä. Kulmasoudussa rinta kaarelle ja purrrristat sillä selällä. Tuossa näkyy kun äijä väsyy, että aletaan vetää käsillä ja ohjataan liike epäkkäille. Ei näin.

Kun teette ojentajapunnerrusta taljassa nii älä heijaa painoa alas. Kyynärpäät kylkiin ja liikutat pelkästään kyynärvartta. Jos olkavarsi liikkuu nii tekniikka kusee.

Kritz sanoi:
Tyhmä juttu se minusta silti oli :whip:
Eihän tuommoset 10mbps yhteydellä haittaa mutta jollain 256adsl:llä olisi pikkusen turhan tuntusta tommosia latailla :)

Joo sori, ei tuu enää vastaavia. Vaikka mulla on noita näytepuhelimia vielä parikymmentä. :D

Tästä lähin ei tuu mitään aiheesta poikkeavaa enää videoihin.

Måpå sanoi:
Älä koira kitise.

Eihän nuo tekniikat ihan nappiin vielä mene, mutta kyllä se siitä. Kulmasoudussa rinta kaarelle ja purrrristat sillä selällä. Tuossa näkyy kun äijä väsyy, että aletaan vetää käsillä ja ohjataan liike epäkkäille. Ei näin.

Kun teette ojentajapunnerrusta taljassa nii älä heijaa painoa alas. Kyynärpäät kylkiin ja liikutat pelkästään kyynärvartta. Jos olkavarsi liikkuu nii tekniikka kusee.

En tiiä kulmasoudusta, kumpaa meitä tarkotat, mut ei se ainakaan tunnu että epäkkäille menis. Ja paha sitä tekniikkaa korjata ku kaikki neuvoo eri tavalla.

Ojentajapunnerruksista sen verran, etten oo koskaan osannu sitä tehä kunnolla. Otan ens kerralla puolet pois painosta ja koitan keskittyä tohon tekniikkaan. Tuntuu et se ei mee ollenkaa ojentajille, jos vähänki tekee väärin.

ei noi tekniikat mitenkään erityisen huonoilta näyttäny. kulmasoudussa pieni heijaaminen kuuluu asiaan mutta kädet kannattaa muistaa pitää kyljissä kiinni että rasitus pysyy selällä. ylätalja oli mun mielestä ihan ok, ehkä vähän pystympänä vois koittaa pysyä mutta muuten ok. ranskikset oli ihan mallikkaita, mutta ojentajapunnerruksessa ei kannata päästää hauiksen ja forkun välistä kulmaa kovin paljoa 90 astetta pienemmäksi. kyynärpää kannattaa myös pyrkiä pitämään paikallaan.

pojat, jos se puhelin toimi edes jotenkin oisitte lähettäny sen mulle :itku:

tuosta kulmasoudusta.
mielestäni sitä tankoa pitäisi vetää enemmän munille, eli hiukan viistosti, kyynerpäät taaksepäin eikä tankoa suoraan ylöspäin kyynerpäiden hiukan levitessä sivuille.

huumor sanoi:
ei noi tekniikat mitenkään erityisen huonoilta näyttäny. kulmasoudussa pieni heijaaminen kuuluu asiaan mutta kädet kannattaa muistaa pitää kyljissä kiinni että rasitus pysyy selällä. ylätalja oli mun mielestä ihan ok, ehkä vähän pystympänä vois koittaa pysyä mutta muuten ok. ranskikset oli ihan mallikkaita, mutta ojentajapunnerruksessa ei kannata päästää hauiksen ja forkun välistä kulmaa kovin paljoa 90 astetta pienemmäksi. kyynärpää kannattaa myös pyrkiä pitämään paikallaan.

pojat, jos se puhelin toimi edes jotenkin oisitte lähettäny sen mulle :itku:

Ainaki oon monen nähny tekevän ojentajapunnerrukset niin, että kädet vedetään ihan suoraks. Esim. tossa Jyväskylän kimppareenivideossa tehtiin just samoin. En osaa ite sanoo kumpi on parempi, en osaa tota liikettä muutenkaan kunnolla.

Se puhelin oli lelu. Ei tuu enää vastaavia pelleilyjä videolle. :) Keskitytään itse aiheeseen.

siis tottakai se käsi painetaan suoraksi. mutta kun kättä taitetaan ylöspäin, sitä ei tarvitse päästää niin ylös kuin tossa videolla päästitte. alhaalle on ihan suotava kunnon rutistus, jonka tosissaan tuntee ojentajassa. negatiivinen vaihe sitten hallitusti, ja se pysäytys siihen kun nyrkki on vähän navan yläpuolella. vähän epäselvä selitys mutta hiffasitko? :D

kannattaa tehdä molemmilla tyyleillä, kädet ylös asti ja kädet siihen navan kohdille, noin 90 kulmalle.

ranskalaista punnerrusta samoin, joskus otsalle ja joskus pään yli, tai vaikka puolet sarjasta otsalle ja puolet toisin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mniska sanoi:
kannattaa tehdä molemmilla tyyleillä, kädet ylös asti ja kädet siihen navan kohdille, noin 90 kulmalle.

ranskalaista punnerrusta samoin, joskus otsalle ja joskus pään yli, tai vaikka puolet sarjasta otsalle ja puolet toisin.

Ok, kiitos vinkistä. Täytyy koittaa.

Minusta tuo selkätreeni näytti jo todella hyvältä :thumbs:
Itse pidän kulmasoudusta lähes 90 asteen kulmassa tehtynä, mutta taitaa mennä makuasioiksi. Olen nähnyt monen todella ison pojan tekevän sitä paljon pystymmässäkin kuin te. Ja itse vaihtaisin ylätaljan leuanvedoksi mutta kyseessä on vieläkin enemmän maku- ja koulukunta-asia :)

Seuraava vaihe on se, että treenatessa otate vielä keskittyneemmän asenteen, kaikki hieman hitaammaksi ja jokainen toisto sillä periaatteella, kuin se olisi ainoanne. Eli kaikki peliin henkisellä tasolla jo aivan alusta alkaen ja kaikki turha hötkyily pois.

Oli muuten ilo nähdä kuinka laskitte ranskalaisessa painon otsalle ettekä tiputtaneet sitä ilman kontrollia pään taakse ja heittäneet sitä sieltä ylös vatsalihasliikkeen tyyppisellä nykäisyllä kyynerpäät leveällä.

Ojentajat taljassa iski mun silmää pahasti: Käsittääkseni kyynärpäästä ylöspäin oleva osa jossa on hauis ja ojentaja eivät saisi liikkua vain pysyä paikoillaan.

olen neuvoissa neutraalin kanssa samoilla linjoilla. lisäten vielä, että
supistusvaiheessa taivutan selkää niin paljon kuin pystyn alaselästä lähtien, niin
saan helvetin paljon paremman supistuksen koko yläselkään.

teepä testi. istu selkä suorana ja vedä kuviteltua tankoa edestä jännittäen
niin maan perusteellisesti.
sen jälkeen sama, mutta alaselästä lähtien koko selkä kaarelle ja kauhea rutistus.
tangon kanssa ero on minulla vielä suurempi. todennäkösesti jotkut
ei huomaa mitään eroa, mutta kannatta kokeilla varsinkin soutu liikkeissä.

neutraali sanoi:
ite taas suosin tuollaista heilauttelua raskaimmilla painoilla jos ei ole alaselkä ongelmia. moni löytää tuolla tavoin ne latsit ja oppii niitä käyttämään. sitten kun tehdään heilumatta niinkuin se valkopaitainen kaveri, niin liike menee monilla yksinomaan käsille ja latsit ei liiku/eivät rasitu juuri laisinkaan. alussa toki kannattaa liikkeet tehdä ultimaattisen puhtaasti eikä heti ruveta heijaamaan ja silloinkin kun heijataan niin se pitää olla sellaista että se liike tuntuu reenattavassa lihaksessa ja reenaaja hallitsee painoja, eikä painot reenaajaa:). esimerkiksi jotkut saattavat tehdä ko liikkeen hyvän näköisesti ilman heijareita, mutta silti he eivät saa selkää kehittymään/selkä lihaksia kipeiksi. silloin kannattaa kokeilla eri variaatioita eikä tyrmätä heti kättelyssä kaikkea. sekoittelee eri variaatioita niin siitä se pikkuhiljaa lähtee.

En siis osannut selittää kyllin hyvin, siis:
itse tykkään siitä, että runko liikkuu hieman pystympään ylösvedossa ja takaisin alas tangon mukana. Juuri niin löydän ne omat lapani. Siltikään mun mielestä se liikkuminen itsessään ei auta siinä painon nostamisessa. MUN mielestä on eri asia repäistä sitä painoa ylös ja unohtaa supistus kuin tuoda kroppaa ylös liikkeen mukana saadakseen parempi supistus.

Pulla: Joo mä muistan, tais olla siinä teidän Arizona-threadissä kun oli klippiä tai jotain sun bestikses näyttämänä. Ei siinä mitään, mä tykkään tehdä niin kuin Mike ja Kalimero neuvoivat aikanaan, eli pieni kropan liike siinä mukana ja tanko/kahva soudetaan reisiä pitkin mahaan.

Toisaalta, mä olen niin aloittelija johonkin Neutraaliin tai jopa Pullaan verrattuna, etten kyllä viitsi tästä väitellä.
Voisiko Mike tai Kalimero kommentoida tästä jotain?

Pakko avata sanainen arkkuni koskien tuota ojentajataljaa. Munkin mielestä päästitte kädet ihan turhaan ylös. Tarkoitushan on tehdä ojentajia eikä latseja/rintaa. Pyrkikää pitämään olkavarsi paikoillaan vaikkapa kohtisuorassa maahan nähden. Ainut, mikä liikkuu, on sitten kyynärvarsi. Pitäisi kyllä tuntua ojentajissa.

Mutta yleisesti oma näkemys treenitekniikoista on, että nuo hommat ovat aika yksilöllisiä. Jos liike menee perille sinne, mitä treenataan, eikä särjetä paikkoja, tekniikka on ihan ok. Mutta alussa on hyvä kuunnella kokeneempia ja pikkuisen apinoida, koska oma hermotus ei ole vielä niin kehittynyt jne.

Menipäs sekavaksi, mutta toivotetaan taas hyviä treenejä!! :)

Mikä biisi soi, kun valkoisella adidas-paidalla varustettu heebo tekee ensimmäisen kulmasoutu-sarjansa?

täytyy kyllä kunnioittaa jätkiä tosta asenteesta että kaikki arvioitavaks ja liikkeet vaikuttamaan oikeisiin paikkoihin eikä paahdeta vuositolkulla pitkin vittua ja sitten ihmetellä että miten mulla on pieni selkä vaikka oon tehny soutua alataljassa useemman vuoden hauis ja maastavedon korvikkeena.

Tosta alataljasta kuulee pääasiassa kahdenlaista tekniikkaa eli toi pieni selännykäsy liikkeen alkuvaiheessa tai selkä hieman takakenossa paikallaan. Itse oon tehny tota selkä hieman takakenossa ilman alaselän liikettä ja saanut
ihan hyvän poltteen myös sillä aikaan. Hyvältä näytti tuokin mikä videossa oli et tuskimpa sitä tartte juurikaan muuttaa mihinkään suuntaan.

posetusvideota odotellessa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom