Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
SilkkaaLihasta sanoi:
Mua kyl harmittaa aika paljon toi ponnistuspäänsärky... Sattu ihan sikana, ei vaan pystyny tekee mitään, ja se kipu kesti varmaan salin jälkeenki viel joku tunnin eli yhteensä noin kolme tuntia =( Auttaako joku mobilaatti tai muut kotikonstit vai täytyy vaan alkaa soitella jonnekki fysioterapeutille?
Itelle autto ihan vaan lepo. kävin kyllä hierojalla mutta ei ollut apua. noin viikko lepoa ja särky oli tiessään.

Onpa mukava katsella reenivideoita, joissa kaverit tekee vähän pienemmillä painoilla... Ei nuo "penkissä kevyttä pumppailua @ 235 kg" klipit meinaan ole ihan niin innostavia kuin nämä tavallisten tallaajien pätkät.

Hienoa video, kuvailkaa ihmeessä lisää! :kippis1:

Pesupallo sanoi:
Mikäs tuomiopäivän kone tuo alatalja on? Ottakaas ens kerralla kuvaa tostaki härvelistä.

Kai se jostain 70-luvulta on. :) Ei se aina toimikkaan oikeen. Lukot irtoilee pakoista ja sit se jää jumiin välillä/hankaa. Laitan kuvan seuraavaan videoon (ilmeisesti videoita halutaan lisää?).

Sahaaja sanoi:
Kai se jostain 70-luvulta on. :) Ei se aina toimikkaan oikeen. Lukot irtoilee pakoista ja sit se jää jumiin välillä/hankaa. Laitan kuvan seuraavaan videoon (ilmeisesti videoita halutaan lisää?).
Tottakai halutaan! Ja sanoppa sille kaverilles ja Weakille että laittavat pullon pois kun on sen verran häröä juttua taas viptsätissä :lol2:

Pesupallo sanoi:
Tottakai halutaan! Ja sanoppa sille kaverilles ja Weakille että laittavat pullon pois kun on sen verran häröä juttua taas viptsätissä :lol2:

Hehheh. Tulin ite just kotiin sieltä. Alko käydä vähän tylsäks, ku pojat juo ja mää vaan nukuin. :)

Varmaan maanantain treeni nyt ainaki kuvataan, mutta SilkkaaLihasta ei esiinny siinä. Pitää treenitaukoa sen faking ponnistuspäänsäryn takia.

Feature boy sanoi:
Onpa mukava katsella reenivideoita, joissa kaverit tekee vähän pienemmillä painoilla... Ei nuo "penkissä kevyttä pumppailua @ 235 kg" klipit meinaan ole ihan niin innostavia kuin nämä tavallisten tallaajien pätkät.

Hienoa video, kuvailkaa ihmeessä lisää! :kippis1:

Olen täysin samaa mieltä. On todella mukavaa kun voi edes pikkuisen vertailla että missä vaiheessa oma kehitys on toiseen verrattuna, jossain Marko Savolaisen treenivideossa ei moinen onnistuisi. ;)

:offtopic: Kun tosta penkkitekniikastakin puhetta ollut, niin löytyykö jostain tai olisiko postata tähä linkkejä Miken kisa/salipenkkeihin? Olis varmaan melko puhdasta tekniikkamallia raakanostoista. Olikohan :wanha: kysymys...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Slarto sanoi:
Mikä biisi soi, kun valkoisella adidas-paidalla varustettu heebo tekee ensimmäisen kulmasoutu-sarjansa?
Vaikuttaisi olevan Linkin Park ja biisi Lying From You.

Mutta joo, hienoa katella noita videoita. Sai taas itekin vähän puhtia ja pitäisi potkia itseni taas tonne salille todella pitkästä aikaa, kun kerta ihan vieressä tuo sali on.

neutraali sanoi:
ite taas suosin tuollaista heilauttelua raskaimmilla painoilla jos ei ole alaselkä ongelmia. moni löytää tuolla tavoin ne latsit ja oppii niitä käyttämään. sitten kun tehdään heilumatta niinkuin se valkopaitainen kaveri, niin liike menee monilla yksinomaan käsille ja latsit ei liiku/eivät rasitu juuri laisinkaan.
Nyt on Neutris kyllä hieman pihalla. Ei nuo soutuliikkeet ole tarkoitettu primäärisesti Latsien treenaukseen. Toki ne työtä liikkeessä tekevät (riippuen hieman tekniikasta, osassa soutuliikkeistä ne ainoastaan tukevat) mutta pääpaino on yleensä Traezius lihasten keski- ja alaosilla. Eli ei noissa soutuliikkeissä kyllä kannata alkaa niitä latseja hakemaan. Lapojen yhteen viemisen hoitaa siis Trapezius lihakset ei latsit.

Big Evil sanoi:
En siis osannut selittää kyllin hyvin, siis:
itse tykkään siitä, että runko liikkuu hieman pystympään ylösvedossa ja takaisin alas tangon mukana. Juuri niin löydän ne omat lapani. Siltikään mun mielestä se liikkuminen itsessään ei auta siinä painon nostamisessa. MUN mielestä on eri asia repäistä sitä painoa ylös ja unohtaa supistus kuin tuoda kroppaa ylös liikkeen mukana saadakseen parempi supistus.

Pulla: Joo mä muistan, tais olla siinä teidän Arizona-threadissä kun oli klippiä tai jotain sun bestikses näyttämänä. Ei siinä mitään, mä tykkään tehdä niin kuin Mike ja Kalimero neuvoivat aikanaan, eli pieni kropan liike siinä mukana ja tanko/kahva soudetaan reisiä pitkin mahaan.

Selkähän ei todellakaan ole vahvinta osaamistani, mut ite oon tällä alavatsaan kohdistuvalla kulmasoudulla, jossa alkuasento on aika pystyssä,mutta kroppa liikkuu liikkeen mukana, saanut parhaiten liikkeen tuntumaan latseihin vaikkei se pääsuorittajana liikkeessä olekaan. Myös liikkeen siirtymisen käsille tai epäkkään yläosille tuntee tässä versiossa samantien eli rasituksen siirtyessä pois kohdealueelta lopetan liikkeen siihen.
Mikä mua jäi tossa videossa mietityttään kulmasoudun osalta niin liikettä sais mun mielestä tulla enemmän (siis soutua nimenomaan selällä) ja toisaalta jos kyynärpäät ojentaa suoraksi liikkeen alaosassa niin rasitus menee väkisin hauiksille? Tosin jos se selässä pääasiassa tuntuu niin mikäs siinä sitten. :)

Tänään ei mitään treenivideoo sitte tuu. Oli ihan paska treeni, kaikki meni päi vittuu. Huono päivä vaan...

Keskiviikkona varmaan kuvataan kyykkypäivä.

härskiä katseltavaa oli tuossa viimosessa videossa ojentajataljassa heiluminen:D

ei niitä käsiä tartte niin ylös nostaa, ja kyynärpäät/varret kiinni kylkiin. lisäksi pieni etukeno voi olla, mut en hifistele enää kun amatööri olen itsekkin :worship:

Inkeri sanoi:
Selkähän ei todellakaan ole vahvinta osaamistani, mut ite oon tällä alavatsaan kohdistuvalla kulmasoudulla, jossa alkuasento on aika pystyssä,mutta kroppa liikkuu liikkeen mukana, saanut parhaiten liikkeen tuntumaan latseihin vaikkei se pääsuorittajana liikkeessä olekaan. Myös liikkeen siirtymisen käsille tai epäkkään yläosille tuntee tässä versiossa samantien eli rasituksen siirtyessä pois kohdealueelta lopetan liikkeen siihen.
Mikä mua jäi tossa videossa mietityttään kulmasoudun osalta niin liikettä sais mun mielestä tulla enemmän (siis soutua nimenomaan selällä) ja toisaalta jos kyynärpäät ojentaa suoraksi liikkeen alaosassa niin rasitus menee väkisin hauiksille? Tosin jos se selässä pääasiassa tuntuu niin mikäs siinä sitten. :)

No niin saatiinhan tänne joku asiantuntijakin kommentoimaan. Aika lailla näin ajattelin itsekin, paitsi ettei mulla itsellä ole tuon käsien suoraksi laskeminen niin haitannut, ei se myötäotteella niin haukkoihin otakaan.

toolate sanoi:
Nyt on Neutris kyllä hieman pihalla. Ei nuo soutuliikkeet ole tarkoitettu primäärisesti Latsien treenaukseen. Toki ne työtä liikkeessä tekevät (riippuen hieman tekniikasta, osassa soutuliikkeistä ne ainoastaan tukevat) mutta pääpaino on yleensä Traezius lihasten keski- ja alaosilla. Eli ei noissa soutuliikkeissä kyllä kannata alkaa niitä latseja hakemaan. Lapojen yhteen viemisen hoitaa siis Trapezius lihakset ei latsit.
aina mää oon pihalla:). rintatuellisessa kulmiksesa mulla tulee aina latsit aivan sika kipeiksi ja tuntee sen kyllä tehdessäkin että ne latsit liikkuu. tajuan kyllä että sen yhteen viemisen hoitaa trapeziukset, mutta silti mulla menee latseille tuo liike lähes täysin ja silloin kun tehdään vapailla painoilla sen saa menemään sinne latseille(jos sinne sen haluaa menevän) paremmin kun kroppa hivenen "elää" liikkeettä tehdessä.

Itse pidän juuri tuosta tyylistä, että teen vähän suuremmilla painoilla ja tekniikka on vähän epäpuhdasta. Tuntuu ettei rauhallisemmalla tekniikalla saa nii hyvää tuntumaa selkään. Luulen, että jokainen saa tässä liikkeessä eri tekniikalla tuntuman sinne selkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom