Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mmm, selkätreeniin osaan minäkin sanoa jotain rakentavaa.
- Mieltymyskysymyksiä mutta (alun) kulmasoudussa tangolla voisi olla tekijä enemmän vaaka-asennossa. Tulisi enemmän selälle eikä epäkkäille. Ja katse muuten olisi hyvä olla eteenpäin..
- Ylätaljassakin katse ylös ennemmin, selkään kaarevuutta jos vaan saa.
- Alataljassa ei käsiä suoraksi asti, pieneen koukkuun, ei tule niin paljoa hauiksille.

Nämä siis minun mielestäni.

Btw, Weak on kiristynyt helvetin hyvin, tsemppiä jatkoonkin dieetille.

kulmasoudussa kroppa saa hivenen elää. menee silloin paremmin latseille. kulma on just hyvä.

edit: mäykkä tekee kulmiksen just niinku pitääki. ojentaja punnerrus taljassa, kyynärpäät paikallaan ja pikku etunoja kun sitä aletaan tekeen, sitten kun käden kulma on noin 90astetta siitä alas eli ei lähellekkään päästetä nuin ylös käsiä mitä tuossa videolla.

Kulmasoudussa selkä suorassa ja liikkeen supistusvaiheessa rintaa ulos niin saa liikkeen paremmin selälle eivätkä epäkkäät ja takaolkapäät pääse dominoimaan.

Ite kärsin tost ponnistus päänsärystä kanssa joskus, joskus prässissä ku veti loppuun asti sarjan nii sai alkunsa, kesti itellä vissii melkee 2vko, mutta en malttanu hirveästi löysäillä treenejä, joitakin liikkeitä tosin jätin tekemättä. Musta pääliikkeissä se kipu tuli aina kovempana sit sarjan jälkeen... itellä sit kuitenkin toi vika katos kummalla tavalla, kun olin serkulla käymässä nii nukahin automatkalla ja tuttuun tapaan niskat oli sitte miten autossa nukkuessa yleensäkkin... mutta se tuntui korjaavan ponnistus päänsäryn, en tiiä sit oliko sattumaa vai sattuko venyttämään niskaa sopivasti ;)

Ja videoita o ollu kiva katella. tsemppiä reeneihi

Sopivasti sattui, että käytän itse samaa treenijakoa kuin tekin, eli ihan mukava seurailla muittenkin melko vähän aikaa treenailleiden treenejä. Jonkin verran eri liikkeitä kyllä käytän, mutta nimenomaan tekniikoita kommenttejen kanssa on mielenkiintoinen seurailla.
Ylätaljassa ehkä vähemmän heilumista olisi parempi? Heittäkää vaan kommentteja tekniikoista niin muutkin niistä hyötyvät...

ilmo sanoi:
Ylätaljassa ehkä vähemmän heilumista olisi parempi? .
hyvä tyyli tuo oli. pikku heijjaamisella ylätaljakin menee paremmin latseille entä tikkupaskassa tyylillä. tästähän taas voitas inttää vaikka seuraavat 20sivua:). tää on joka tapauksessa mun mielipide.

neutraali sanoi:
hyvä tyyli tuo oli. pikku heijjaamisella ylätaljakin menee paremmin latseille entä tikkupaskassa tyylillä. tästähän taas voitas inttää vaikka seuraavat 20sivua:). tää on joka tapauksessa mun mielipide.

Uskotaan :) Eihän tuossa kuitenkaan takaraivo lattiaan koskettanut :)

Kiitos taas videosta. Tekniikkaa en kommentoi mitenkään, mutta sen sanon, että nämä videot on tosi viihdyttäviä. Kyllä näitä ennemmin katselee, kun turpaansa ottaa. Koska teette oman treenidvd:n?

~Voimariini ~ sanoi:
Kiitos taas videosta. Tekniikkaa en kommentoi mitenkään, mutta sen sanon, että nämä videot on tosi viihdyttäviä. Kyllä näitä ennemmin katselee, kun turpaansa ottaa. Koska teette oman treenidvd:n?

Heh, ei sitä kukaan ostais. :)

Sahaaja sanoi:
Heh, ei sitä kukaan ostais. :)
Älä älä aliarvioi... ;) nää teidän reenivideot alkaa olla kulttikamaa jo.

Millos on Pakkismiitti le-gen-daari-sella Sauvon salilla? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
SilkkaaLihasta sanoi:
Mua kyl harmittaa aika paljon toi ponnistuspäänsärky... Sattu ihan sikana, ei vaan pystyny tekee mitään, ja se kipu kesti varmaan salin jälkeenki viel joku tunnin eli yhteensä noin kolme tuntia =( Auttaako joku mobilaatti tai muut kotikonstit vai täytyy vaan alkaa soitella jonnekki fysioterapeutille?

Käyt hierojalla ja pidät useamman päivän totaali tauon niin lähtee pois. Elä yritäkkään mennä salille, itse sen opin kantapään kautta. Lepäät rauhassa sen pois, niin siitä pääset helpoiten ja nopeinten eroon.

Mun mielestä oli puhtain treenikokonaisuus mitä noissa edellisissä videoissa. Ei oikeastaan mitään sanottavaa. No.. ehkä tosta alataljasta vois sanoa, että alota liike etunojalla ja lopeta liike selkä suorana. Nyt musta paitanen teki niin, että alotti liikkeen kun selkä oli suorana ja lopetti kun nojasi taakse päin.

Mun mielestä tuo Sahaajan kulmasoutu ei toimi kunnolla:
- Hieman alempi ala-asento, kroppa saa heilua vähän kunhan se menee liikkeen mukana, ei auttaakseen, vrt heilautukset.
- Koita vetää tanko reisiä pitkin, niin ei mene niskoille.
- Mäykkä souti ihan kohtuullisesti, mutta ehkä senkin kannattaisi varoa sitä heilauttelua.

Big Evil sanoi:
- Mäykkä souti ihan kohtuullisesti, mutta ehkä senkin kannattaisi varoa sitä heilauttelua.
ite taas suosin tuollaista heilauttelua raskaimmilla painoilla jos ei ole alaselkä ongelmia. moni löytää tuolla tavoin ne latsit ja oppii niitä käyttämään. sitten kun tehdään heilumatta niinkuin se valkopaitainen kaveri, niin liike menee monilla yksinomaan käsille ja latsit ei liiku/eivät rasitu juuri laisinkaan. alussa toki kannattaa liikkeet tehdä ultimaattisen puhtaasti eikä heti ruveta heijaamaan ja silloinkin kun heijataan niin se pitää olla sellaista että se liike tuntuu reenattavassa lihaksessa ja reenaaja hallitsee painoja, eikä painot reenaajaa:). esimerkiksi jotkut saattavat tehdä ko liikkeen hyvän näköisesti ilman heijareita, mutta silti he eivät saa selkää kehittymään/selkä lihaksia kipeiksi. silloin kannattaa kokeilla eri variaatioita eikä tyrmätä heti kättelyssä kaikkea. sekoittelee eri variaatioita niin siitä se pikkuhiljaa lähtee.

Loistavaa pojat,aivan loistavaa! Mielettömän mukava noita treenejä katella:rolleyes:
Ainut mikä jäi mietittymään,oli toi vika videon loppukevennys:eek:

ipe-88 sanoi:
Loistavaa pojat,aivan loistavaa! Mielettömän mukava noita treenejä katella:rolleyes:
Ainut mikä jäi mietittymään,oli toi vika videon loppukevennys:eek:

Sama täällä. Toi loppukevennys sai raivon kiehumaan. Aika lapsellista mennä ajamaan autolla hyvän kännykän yli. Mikä siinä oli pointti?:jahas: Vittu oli tosiaan paska joo... hohhhoijaa.
Eipä muuta:piis:

Big Evil sanoi:
Mun mielestä tuo Sahaajan kulmasoutu ei toimi kunnolla:
- Hieman alempi ala-asento, kroppa saa heilua vähän kunhan se menee liikkeen mukana, ei auttaakseen, vrt heilautukset.
- Koita vetää tanko reisiä pitkin, niin ei mene niskoille.
Tuosta semmoista notta kun olin männävuotena treenaamassa hyän ystäväni, kalakaverini ja sielunveljeni Troy Alvesin kanssa tuli puheeksi tuo suunta mihin tanko/kahva/käsipaino vedetään alataljassa/kulmasoudussa/muissa souduissa. Hän painotti nimeomaan, että ei missään nimessä sinne munille vaan tuohon jopa hiukan navan yläpuolelle. näiden liikkeiden tarkoitus on hänen mukaansa nimenomaan paksuntaa sitä selkää ja tuoda möykkyä tuonne ylä ja keskiselkään. Latseille on sitten omat leventävät liikkeensä, eli nuo erilaiset vedot ylätaljassa ja leukoja.

Koitanpa laittaa tuon videon tänne jahka löytyy.

edit: Se mikä tuossa soudussa meni persiilleen on se, että koittakaa pitää katse siellä ylhäällä, rinta ulkona ja selkä kaarella. Silloin ei pitäisi mennä sinne epäkkäille. Ja mitä tuohon heijaamiseen tulee niin ainakin 3 ensimmäisen sarjan kohdalla mitä videolla oli niin heijausta saisi mun mielestä olla enemmänkin, kunhan kuuntelee kroppaansa ettei mene paikat rikki. Se yyberliikkumattomuus ja älytön hifistely ei kyllä vie asiaa parempaan suuntaan ollenkaan. Mike joskus muinoin näytti miten tuo liike menee ja se oli sellaista sulavaa dynaamista pumppausta eikä mitään paskajäykkää ähisemistä.

edit2: juu eli tässä tuo klippi: http://media.putfile.com/Troy229
Alussa on jotain yleistä säätöä kun en jaksanut ruveta editoimaan mutta lopussa lyhyesti tuo ohjeistus soutuun. :)

Doggoned sanoi:
Sama täällä. Toi loppukevennys sai raivon kiehumaan. Aika lapsellista mennä ajamaan autolla hyvän kännykän yli. Mikä siinä oli pointti?:jahas: Vittu oli tosiaan paska joo... hohhhoijaa.
Eipä muuta:piis:

Täysin samoilla linjoilla, Mutta kukin tavallaan. Mutta tsemiä pojille treeneihin, mukavahan noita pätkiä on kahtella. Kuhan ei nyt ihan kaikki noviisit ja vastaalkajat tekniikkaa niistä ala täysin matkimaan, osassa liikkeistä ainakin vanhemmissa pätkissä myös uudemmis toki olisi korjattavaa mielestäni..

Mukavasti on taas tullu palautetta, kiitos kaikille. Kyllä nyt ainakin selkä kipeä on, joten kyllä se kulmasoutu tehtävänsä teki. Vatsat sama juttu, mutta epäkkäät ei kyllä ole, enkä huomannu että toi kulmasoutu sinne olis ottanu. Ja vaikka ottais, ni ei se mua haittaa. :)

Tosta kännykkäjutusta: se ei ollu oikee kännykkä, vaan näytekappale. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom