Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyykkyyn pari neuvoa. Syvempiä kyykkyjä. Tanko selkään ei niskaan (tanko takaolkapäiden päälle). Laskekaa/työntäkää persusta taakse ei alas. Vyö pois! Painakaa polvia tietoisesti ulos laskussa ja nostossa. Keskivartalo treeniä lisää.

Kuten moni totesi tuo polvien niiaaminen kannattaa lopettaa heti alkuun!

Sahaaja sanoi:
Sivulla 24.
Kannattaa muuten puhua näistä postin numeroina. Esim. mulla ei edes ole 24:ää sivua tässä threadissa, vaan 15. Tämä johtuu siitä, että postien määrää sivulla voi muuttaa. Ja tässä tuleekin vinkki jolla saa foorumin vähän mukavammin luettavaksi, kun ei tarvitse koko ajan klikkailla uutta sivua:

"Profiili", vasemmalta "edit options", ja sivua alaspäin rullaamalla löytyy "Number of Posts to Show Per Page"

Ennen täällä olikin defaulttina toi 20 postia per sivu, ja se on paljon mukavampi mun mielestä. Ei voi ymmärtää miksi se muutettiin. Tai sitte asia on niin, että sitä vakioasetusta ei voi muuttaa, ja se muuttui päivityksen yhteydessä kymmeneksi.

Hienoa hienoa, paljon on tullu taas palautetta. Tuntuu vähän ettette sano kaikken...tai sitte sanotte vaan mukavammin =) Joka tapauksessa, neuvoista otetaan oppia. Noista pohkeista sen verran että taidettiin eka kuvata omat suoritukset ja sitte Weakin, muistaakseni. Mutta, nyt uskomme Weakkiä sokeasti täst edes päin =D Huomenna onkin selkäreenipäivä, siitä taas uutta videota lisää, muistakaa tarkastaa ja neuvoa tekniikoissa, muutenhan ne on ihan turhaan täällä ellette kommentoi ja neuvo =)

Hyvä jätkät, näitä on ollut hauska katsella!! Kiva nähdä, että intoa riittää. Täytyy sanoa, että tuskin kukaan on ollut tälläkään foorumilla seppä syntyessään (paitsi tietysti mä...), jopa Supermassa on joskus ollut aloittelija, vaikkei välttämättä uskoisi :)

Vähän rakentavaa kritiikkiä. Lähinnä mustapaitaiselle, että sulla näyttäisi olevan koko ajan kova kiire jonnekin. Tee hiukan rauhallisemmin nuo liikkeet, varsinkin negatiivinen vaihe. Tällöin teet enemmän lihaksella, etkä niin paljon vauhdilla --> tuntuma on parempi.

Mutta joo, tsemppiä treeneihin, meitsi arvostaa! :)

sadisti sanoi:
Hyvä jätkät, näitä on ollut hauska katsella!! Kiva nähdä, että intoa riittää. Täytyy sanoa, että tuskin kukaan on ollut tälläkään foorumilla seppä syntyessään (paitsi tietysti mä...), jopa Supermassa on joskus ollut aloittelija, vaikkei välttämättä uskoisi :)

Vähän rakentavaa kritiikkiä. Lähinnä mustapaitaiselle, että sulla näyttäisi olevan koko ajan kova kiire jonnekin. Tee hiukan rauhallisemmin nuo liikkeet, varsinkin negatiivinen vaihe. Tällöin teet enemmän lihaksella, etkä niin paljon vauhdilla --> tuntuma on parempi.

Mutta joo, tsemppiä treeneihin, meitsi arvostaa! :)

Kiva jos videot kelpaa. Huomenna tulee lisää.

Tosta mun hosumisesta. Sitä ei ikinä ite huomaa liikettä tehdessä. Videolta aina jälkeenpäin voi kattoo, et onpas vauhdilla tehty liike taas. Koitan tästä eteenpäin tehdä kaikki mahdolliset liikkeet peilin edessä. Pystyy paremmin kontrolloimaan liikerataa...

Weak, vaikka kommenttia Mikeltä pyysit, niin mun silmiin tossa vinopenkissä penkin kulma voisi olla pienempi lattiaan nähden ja alaslasku hitaampi ja nimenomaan ylemmäs, kurkun seudulle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Weak sanoi:
Miksei prässiä pohjaan asti? Ei tol ees pääse niin kauheen syvää. Ehkä varmaan tarkotat, ettei tarttis pompauttaa niin paljon sieltä alhaalta? Mahdollisimman syvät aina kaikki :)

Pompauttamista juuri tarkoitti ja tarkoitan minäkin. Unohtui itsellä mainita:D
Salilla on tullut nähtyä semmoisia saatanan pompauttajia, että kohta koko prässi hajoaa niiden takia. Kannattaa vaan kontrolloiden hoitaa se prässi, pompauttaminen pois.
Kun nyt katoin tuon kyykynkin uudelleen, niin se oli todellakin liian matala ja ei tuota vyötä tarvitsisi noilla painoilla.

lmk sanoi:
Weak, vaikka kommenttia Mikeltä pyysit, niin mun silmiin tossa vinopenkissä penkin kulma voisi olla pienempi lattiaan nähden ja alaslasku hitaampi ja nimenomaan ylemmäs, kurkun seudulle.

Pro:t neuvokoot erikseen, mutta samaa mieltä. Kannattaa kokeilla laskea tanko lähemmäs kurkkua ja hitaammin alas.

Joo, no ei mua noi laskunopeudet kiinnosta, vaan se mihin se tanko pitäs laskee ja oteleveys ja sellaset.

Weak sanoi:
Voimanostol tarkotettii et jalat oli leveellä, ei se kyl tarpeeks syvä ollu.

Minusta tuossa jalatkaan ei ollu kovin leveällä, saati sitten syvä. Vaikutti ihan normi bodykyykyltä. Liian etupainoinen kyykky, joka johtuu jalkaterien asennosta ja tankon sijainnista. Koeta kääntää jalkateriä vähän ulospäin ja laske tankoa alemmas selkään. Samalla koeta pitää selkä suorana ja pukata persettä ulos päin.

Weak sanoi:
Joo, no ei mua noi laskunopeudet kiinnosta, vaan se mihin se tanko pitäs laskee ja oteleveys ja sellaset.

No mee ainaki sul sanottiin et tanko pitää laskee kaulalle. Ja et kulma on liian iso. Aloit vaan normaaliin tapaas heti pätemään jotain ja mittamaan penkin kulmaa.

Weak sanoi:

Laskunopeushan ei liity mitenkään hyvään tekniikkaan, joten eihän siitä pidäkkään olla kiinnostunut.....

J_mp sanoi:
Laskunopeushan ei liity mitenkään hyvään tekniikkaan, joten eihän siitä pidäkkään olla kiinnostunut.....
Itseasiassa ei liitykään, kunhan ne painot vaan on kontrollissa koko ajan, eikä tule omalla painollaan alas.

ojuni sanoi:
Voi herranjestas noita hauisksia ja vipunostoja

Kannattaa lukea ketju läpi. Asiasta on miljoona kommenttia jo:jahas: Olet jo videon mitan jäljessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom