Weak sanoi:Kerran ehkä :D . Noist pohkeist kyl olin varma :piis:
No sää ootki "tekniikan mestari", niinku SilkkaaLihasta tossa videossa mainitsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Weak sanoi:Kerran ehkä :D . Noist pohkeist kyl olin varma :piis:
Knarr sanoi:Missä kohin se uus video oikeen on?
Kannattaa muuten puhua näistä postin numeroina. Esim. mulla ei edes ole 24:ää sivua tässä threadissa, vaan 15. Tämä johtuu siitä, että postien määrää sivulla voi muuttaa. Ja tässä tuleekin vinkki jolla saa foorumin vähän mukavammin luettavaksi, kun ei tarvitse koko ajan klikkailla uutta sivua:Sahaaja sanoi:Sivulla 24.
sadisti sanoi:Hyvä jätkät, näitä on ollut hauska katsella!! Kiva nähdä, että intoa riittää. Täytyy sanoa, että tuskin kukaan on ollut tälläkään foorumilla seppä syntyessään (paitsi tietysti mä...), jopa Supermassa on joskus ollut aloittelija, vaikkei välttämättä uskoisi
Vähän rakentavaa kritiikkiä. Lähinnä mustapaitaiselle, että sulla näyttäisi olevan koko ajan kova kiire jonnekin. Tee hiukan rauhallisemmin nuo liikkeet, varsinkin negatiivinen vaihe. Tällöin teet enemmän lihaksella, etkä niin paljon vauhdilla --> tuntuma on parempi.
Mutta joo, tsemppiä treeneihin, meitsi arvostaa!
Weak sanoi:Miksei prässiä pohjaan asti? Ei tol ees pääse niin kauheen syvää. Ehkä varmaan tarkotat, ettei tarttis pompauttaa niin paljon sieltä alhaalta? Mahdollisimman syvät aina kaikki
lmk sanoi:Weak, vaikka kommenttia Mikeltä pyysit, niin mun silmiin tossa vinopenkissä penkin kulma voisi olla pienempi lattiaan nähden ja alaslasku hitaampi ja nimenomaan ylemmäs, kurkun seudulle.
Weak sanoi:Voimanostol tarkotettii et jalat oli leveellä, ei se kyl tarpeeks syvä ollu.
Weak sanoi:Joo, no ei mua noi laskunopeudet kiinnosta, vaan se mihin se tanko pitäs laskee ja oteleveys ja sellaset.
Weak sanoi:Joo, no ei mua noi laskunopeudet kiinnosta, vaan se mihin se tanko pitäs laskee ja oteleveys ja sellaset.
Itseasiassa ei liitykään, kunhan ne painot vaan on kontrollissa koko ajan, eikä tule omalla painollaan alas.J_mp sanoi:Laskunopeushan ei liity mitenkään hyvään tekniikkaan, joten eihän siitä pidäkkään olla kiinnostunut.....
ojuni sanoi:Voi herranjestas noita hauisksia ja vipunostoja