Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
grimJester sanoi:
Voiko joku tekniikkaguru kertoa, saako millään sitä pientä sivusuuntaista heilumista vinopenkistä pois? Mulla on pystypunnerruksessa käsipainoilla sama juttu. On vähentynyt varmaan tottumuksen takia, mutta palaa heti kun on väsynyt.
Kannattaa ottaa mahdollisimman vakaa asento istuttaessa. Jalat tukevasti maahan ja koko keskivartalo todella tiukkana, eli et vaan loju siinä. Mitä enemmän koordinaatiota ja lihaksia/voimaa saat kroppaan, sen tasasemmaksi kaikki punnerrukset muuttuvat. Lisäksi punnerrukset kannattaa tehdä maltillisella nopeudella, eli kontrolloit negatiivisia vaiheita ja myös positiivinen vaihe pysyy kontrollissa vaikka olisikin räjähtävä. Jos nostovaiheessa kroppa alkaa aaltoileen niin hidastat sitten sitäkin hieman, kunnes saat vakaampia nostoja aikaiseksi.

NGV sanoi:
No voisihan semmoisen NGV:n pumpi treeni videon laittaa tonne Vip-osiolle tai tännekin, mutta se on nyt pitkään kehittely vaiheessa. Onhan näitä treeni videoita kiva katsella ja just nyt oon lataamassa tätä uusinta, mitäköhän sieltä tulee.:rolleyes:

Pistä vaan tänne ei-vipeille se videos.
Ihan mielenkiinnosta haluaisin myös nähdä sillä olen melkein samanikäinen kuin sinä, vuoden nuorempi.
Vaikka, mitä nyt juttujas oon lukenu niin on hiukka eri tavoitteet meillä.
Mutta ei mitään, jatka samaa rataa. :worship:

toolate sanoi:
Kannattaa ottaa mahdollisimman vakaa asento istuttaessa. Jalat tukevasti maahan ja koko keskivartalo todella tiukkana, eli et vaan loju siinä. Mitä enemmän koordinaatiota ja lihaksia/voimaa saat kroppaan, sen tasasemmaksi kaikki punnerrukset muuttuvat. Lisäksi punnerrukset kannattaa tehdä maltillisella nopeudella, eli kontrolloit negatiivisia vaiheita ja myös positiivinen vaihe pysyy kontrollissa vaikka olisikin räjähtävä. Jos nostovaiheessa kroppa alkaa aaltoileen niin hidastat sitten sitäkin hieman, kunnes saat vakaampia nostoja aikaiseksi.
Kiitoksia. Kokeilen rinta ulos, selkä suorana-tyyliä niin eiköhän se siitä. Jalkoja en ole ajatellutkaan; en edes suoralta kädeltä tiedä pidänkö ne tukevasti maassa vai vännetty istuimen alle. Nopeus on mulla kyllä niin slow-motionia ettei siinä pitäisi olla ongelmaa.

Kyllä se taitaa Mäykkä olla salin isoin kaveri, mutta Jarno on kyllä varmasti tiukemmassa kunnossa kuin kukaan muu.

Niin ja jälleen kerran kiitos kaikille palautteesta. Tästä on ollut paljon apua meille.

Kyllä se Mäykkä taitaa salin isoin kaveri olla. Jarno kyllä varmasti kaikista tiukempi kuin kukaan muu.

Jälleen kiitos kaikille palautteesta. :)

eniten nauratti videossa keskitetty hauiskääntö, joskus vuos sitten itse tein samalla tyylillä :D nyt olen jo oppinut, kiitos pakkiksen, salin kovimpien karjujen, ja veljen. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka kauan tää jarno on sitten treenannu. Ihan hyvässä lihassa oli.

valte.b sanoi:
Kuinka kauan tää jarno on sitten treenannu. Ihan hyvässä lihassa oli.

Jostain yläasteajoista asti, enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Viimisen vuoden, mitä mää tiiän, niin ainaki säännöllisesti käyny salilla. Jarno ite tietää paremmin...:rolleyes:

paljonhan tossa oli parannusta edelliseen.

:offtopic: mutta ketjun otsikon kuuluisi mennä Sahaajan ja SilkanLihaksen treenivideo tai Sahaaja&SilkkaaLihasta - treenivideo. tai jotain vastaavaa. sori offtopic mutta on jotenkin niin vaikeen kuulonen toi SilkkaaLihaksen :D

pystypunnerrukseen neuvoisin vähän kapeempaa otetta ja kaikkia sarjoja en ottaisi loppuun asti. seuraavaa video odotellaan :)

Hienoa jätkät!! Mieletön parannus edelliseen videoon ja osassa liikkeistä samat tai lähes samat painot ja näytti menevän huomattavasti kevyemmin vaikka cheatti puuttu toistoja oli enemmän. Ja muutenkin kiva nähdä että täällä on porukkaa joiden treenipainot liikkuu suht samoissa kun omat...

huumor sanoi:
paljonhan tossa oli parannusta edelliseen.

:offtopic: mutta ketjun otsikon kuuluisi mennä Sahaajan ja SilkanLihaksen treenivideo tai Sahaaja&SilkkaaLihasta - treenivideo. tai jotain vastaavaa. sori offtopic mutta on jotenkin niin vaikeen kuulonen toi SilkkaaLihaksen :D

pystypunnerrukseen neuvoisin vähän kapeempaa otetta ja kaikkia sarjoja en ottaisi loppuun asti. seuraavaa video odotellaan :)

Joo olis ton otsikon voinu muotoilla vähän paremmin.

Tosta pystypunnerruksesta että en mää viiti tosta kapeemmalla otteella tehä, ottaa vaan turhaan ojentajiin.

:offtopic: Bugaako Pakkis jotenkin, vai mikä on, kun en voi käyttäjien profiileita katsoa? Tulee vaan jotain "permission denied".

Nyt näyttää kyllä jo paljon paremmalta :D Kannattaa muistaa treenata jatkossakin samalla tapaa.
Vinopenkissä kp oli pientä hakemista mutta kyllä se heiluminen tosta pikkuhiljaa tasottuu ja heiluminen lakkaa. :thumbs:

Ironbar sanoi:
Nyt näyttää kyllä jo paljon paremmalta :D Kannattaa muistaa treenata jatkossakin samalla tapaa.
Vinopenkissä kp oli pientä hakemista mutta kyllä se heiluminen tosta pikkuhiljaa tasottuu ja heiluminen lakkaa. :thumbs:

Joo kyllä tästä eteenpäin treenataan niin puhtaalla tekniikalla, että siihen ei ees Ariel Ultra pysty.

oon alottanu reenaa parivuotta sit kunnol ja sit jaksoin ensimmäiset 8kuukautta reenata sit tuli semmonen puolenvuoden tauko ja aloin nyt sit taas reenaa säännöllisesti!

pose_jarski sanoi:
oon alottanu reenaa parivuotta sit kunnol ja sit jaksoin ensimmäiset 8kuukautta reenata sit tuli semmonen puolenvuoden tauko ja aloin nyt sit taas reenaa säännöllisesti!

Pose_jarski, hyvä nick Jarno! :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom