- Ikä
- 38
Hyvää parannusta, varsinkin keskitetty hauiskääntö
Video 1: ÄLÄ tee näin
Video 2: Tee se näin
Video 1: ÄLÄ tee näin
Video 2: Tee se näin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa ottaa mahdollisimman vakaa asento istuttaessa. Jalat tukevasti maahan ja koko keskivartalo todella tiukkana, eli et vaan loju siinä. Mitä enemmän koordinaatiota ja lihaksia/voimaa saat kroppaan, sen tasasemmaksi kaikki punnerrukset muuttuvat. Lisäksi punnerrukset kannattaa tehdä maltillisella nopeudella, eli kontrolloit negatiivisia vaiheita ja myös positiivinen vaihe pysyy kontrollissa vaikka olisikin räjähtävä. Jos nostovaiheessa kroppa alkaa aaltoileen niin hidastat sitten sitäkin hieman, kunnes saat vakaampia nostoja aikaiseksi.grimJester sanoi:Voiko joku tekniikkaguru kertoa, saako millään sitä pientä sivusuuntaista heilumista vinopenkistä pois? Mulla on pystypunnerruksessa käsipainoilla sama juttu. On vähentynyt varmaan tottumuksen takia, mutta palaa heti kun on väsynyt.
NGV sanoi:No voisihan semmoisen NGV:n pumpi treeni videon laittaa tonne Vip-osiolle tai tännekin, mutta se on nyt pitkään kehittely vaiheessa. Onhan näitä treeni videoita kiva katsella ja just nyt oon lataamassa tätä uusinta, mitäköhän sieltä tulee.
Kiitoksia. Kokeilen rinta ulos, selkä suorana-tyyliä niin eiköhän se siitä. Jalkoja en ole ajatellutkaan; en edes suoralta kädeltä tiedä pidänkö ne tukevasti maassa vai vännetty istuimen alle. Nopeus on mulla kyllä niin slow-motionia ettei siinä pitäisi olla ongelmaa.toolate sanoi:Kannattaa ottaa mahdollisimman vakaa asento istuttaessa. Jalat tukevasti maahan ja koko keskivartalo todella tiukkana, eli et vaan loju siinä. Mitä enemmän koordinaatiota ja lihaksia/voimaa saat kroppaan, sen tasasemmaksi kaikki punnerrukset muuttuvat. Lisäksi punnerrukset kannattaa tehdä maltillisella nopeudella, eli kontrolloit negatiivisia vaiheita ja myös positiivinen vaihe pysyy kontrollissa vaikka olisikin räjähtävä. Jos nostovaiheessa kroppa alkaa aaltoileen niin hidastat sitten sitäkin hieman, kunnes saat vakaampia nostoja aikaiseksi.
valte.b sanoi:Kuinka kauan tää jarno on sitten treenannu. Ihan hyvässä lihassa oli.
huumor sanoi:paljonhan tossa oli parannusta edelliseen.
mutta ketjun otsikon kuuluisi mennä Sahaajan ja SilkanLihaksen treenivideo tai Sahaaja&SilkkaaLihasta - treenivideo. tai jotain vastaavaa. sori offtopic mutta on jotenkin niin vaikeen kuulonen toi SilkkaaLihaksen :D
pystypunnerrukseen neuvoisin vähän kapeempaa otetta ja kaikkia sarjoja en ottaisi loppuun asti. seuraavaa video odotellaan
Ironbar sanoi:Nyt näyttää kyllä jo paljon paremmalta :D Kannattaa muistaa treenata jatkossakin samalla tapaa.
Vinopenkissä kp oli pientä hakemista mutta kyllä se heiluminen tosta pikkuhiljaa tasottuu ja heiluminen lakkaa. :thumbs:
pose_jarski sanoi:oon alottanu reenaa parivuotta sit kunnol ja sit jaksoin ensimmäiset 8kuukautta reenata sit tuli semmonen puolenvuoden tauko ja aloin nyt sit taas reenaa säännöllisesti!