Saddam Hussein on pidätetty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cupido
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos oikeudenkäynti pidetään Irakissa niin kuolemantuomio on varma. Siksihän jenkit koittaakin saada sen irakiin. Jos se muualla pidetään, mitä en usko, niin elinkautinen.

:kuvia: :D

Liitteet

• saddam.gif
    saddam.gif
    441 bytes · Katsottu: 444
Kuulostaapi tuo kuolemantuomio siinä mielessä epätodennäköiseltä, että kun Saddamin pojat Uday ja Qusai saivat molemmat vähän ohjuksia suuhun, niin kaikki valittelivat että ne kuoli sankareina ja pääs liian vähällä..

Itse veikkaan, että ne pistää Saddamin lusimaan loppuelämäkseen.

Muistelin että ensimmäisten uutisten tullessa irakilaiset joukot olisivat saaneet Saddamin kiinni ja iltaa tullen joukot oli vaihtunut amerikkalaisiksi.

Eiköhän Amerikkalaiset anna Irakilaisten tuomita ja teloittaa Saddamin. Näin jää oma maine ja kädet puhtaaksi. Tulee mieleen eräs tarina n. 2000 v takaa..

ois saanu piileskellä vielä vähän aikaa... Bush vie pisteet Saddamin löytämisestä :( ja vaalitkin vielä lähestyy :joulu5:

Originally posted by Karpaasi85
Itse veikkaan, että ne pistää Saddamin lusimaan loppuelämäkseen.

Kyllä siinä taitaa niin käydä, että jos Hussein joutuu Irakilaiseen tuomioistuimeen se menettää henkensä.

Koko homma niin propagandalta haiskahtavaa,ettei paremmasta väliä. Kukaan ei tiedä, mitä oikeasti tapahtui, tiedämme vain mediasta seuraavia asioita:
"Saddam antautui kuin rotta"
"Saddam ei vastustellut sotilaita, vaan antautui huutaen 'ÄLKÄÄ AMPUKO!'"
"Saddam oli välittömästi yhteistyöhaluinen"
"Saddam oli lannistunut ja väsynyt, eikä vastustellut"
"Saddam oli hyvin puhelias ja avulias kuulustelijoille"

+ About 30 henkilöä on kuulustellut Saddamia vuoronperään siitä lähtien, kun hänet pidätettiin. Jätkä on varmaan niin uupunut, että tunnustaisi vaikka Kennedyn murhan.

++ Jenkit on jo kiduttaneet niitä Guanatamo Bayn vankeja, jotka oli melkein nobodyja, miettikää vaan mitä ne on valmiit tekemään yhdysvaltain viholliselle n:o 2 saadakseen tietoa (Olisko OsamaBin edelleen n:o 1)

Jottei totuus unohtuisi:

Saddam Husseinin "saavutuksia:"

-useamman sodan aloittaja
-oman kansansa ja toisinajattelijoiden murhaaja
-tappanut omaa kansaansa mm. herokaasulla
-kidututtanut kuoliaaksi tuhansia toisinajattelijoita vuosikausien ajan
-n. 300 000 - 500 000 kuollutta omallatunnollaan.

Kuolemantuomio olisi liian helppo rangaistus aikamme antikristukselle.

Miettikääpä jos Saddam sijoitettaisiin vankeuteen Ruotsiin tai ehkä Suomeen. Saddamia voitas pitää näytteillä. Itse voisin ainakin maksaa lipun hinnan että saisin nähdä Saddamin sellissään tekemässä mitä sillä hetkellä sattuukin tekemään. :)

Originally posted by Ville
Miettikääpä jos Saddam sijoitettaisiin vankeuteen Ruotsiin tai ehkä Suomeen. Saddamia voitas pitää näytteillä. Itse voisin ainakin maksaa lipun hinnan että saisin nähdä Saddamin sellissään tekemässä mitä sillä hetkellä sattuukin tekemään. :)

:D Mietin itse ihan samaa mahdollisuutta. Saddam selliin johonkin suureen ostariin, ja sellin seinät läpinäkyvät.

Mistäköhän tollanen ajatus päähän napsahti? Sehän ois ihan järjetöntä ja sairasta. Mitä näkemistä siinä miehessä nyt sitten olis? Sairas on ihmisen mieli. :joulu7:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom