Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
sitäpaitis, kun oli selvästäpäästä niin joutui haistella niitä ohikulkevia viinalle haisevia imisiä, jo yksi itse nautittu tuote poistaa tämän hajuhaitan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ häpeä.

Tää noilta varmaan soi eniten aikanaan pommibaarissa, kun oli vielä jukeboksi ja kovassa käytössä.

Minähän vuonna nää fisu- ja lakushotit alko tulemaan, kun noita ruvettiin tekeen ite karkeista.. menee varmaan tuosta biisistä vielä yhden 10 vuotta taaksepäin..

Hitsi. Pitäisköhän bassoon laittaa vihreät sähköteipit?

Näkis ainakin kunnolla, mistä soittaa, jos hämärää.
Eiks typen nimellä myyty jotain vihreitä kortonkejakin, jos en ihan väärin muista.. niiltä ajoilta ku Peter Steele poseeras Playgirlissa. Ei nyt tuohon bassonsoittoon pimeässä niin jeesaa, mutta kato sinne Toyotaan varalle.

Bassoon luminlay dotsit.

Ai tuommosiakin.

Mutta sähköteippis olis 50 senttiä. Pääsis halavalla.
Joo, mulla on tuossa Manninen custom -kitarassa tuommoiset, vaikkei nyt oo tarvinnu mitään keikkoja heitellä, että oikeaa käyttöä ois, mutta näkee tosiaan dotsit pimeässäkin.

Halvemmaksi tulee varmaan joo vetää sähköteippiä :D

Niin ja noi vitun kellot.. tarviin oikeasti jonkun edunvalvojan, kun taas näköjään ootellaan 21.11 saakka, että joudunko lunastaan tuon yhden TAG Heurin.. tietty muutaman satasen vielä kalliimpi kuin se eka herätehuuto..

muoks. ois tuo nyt vielä kai suht ok hinta tuosta, mitä chrono24:stä kattelin, mutta edelleen ois muutakin rahanmenoa :D

Niin ja noi vitun kellot.. tarviin oikeasti jonkun edunvalvojan, kun taas näköjään ootellaan 21.11 saakka, että joudunko lunastaan tuon yhden TAG Heurin.. tietty muutaman satasen vielä kalliimpi kuin se eka herätehuuto..

muoks. ois tuo nyt vielä kai suht ok hinta tuosta, mitä chrono24:stä kattelin, mutta edelleen ois muutakin rahanmenoa :D
Nyt laitat homman jäihin ja sitten kun on paremmin talous tasapainossa niin ostat jonkun kunnon kellon.

Screenshot_20241106_193301_Gallery.webp

Nyt laitat homman jäihin ja sitten kun on paremmin talous tasapainossa niin ostat jonkun kunnon kellon.
Luulen, että en varmaan ihan näihin ketjun "kunnon kelloihin" oo koskaan rahaa laittamassa.. plus mun silmääni ja makuuni noi rollet ei jotenkin istu ja ite tarttis ainakin kattoa jotain muita merkkejä..

Mut joo, ehkä joku automaatti kaveriksi, jos tuo ny mulle päätyy. Vois sen ostoksen tehdä sit vähän enemmän harkiten :D

muoks. tai siis: ei noissa ketjun Rolexeissa mitään vikaa ole ollut, mutta niistä lukuisista kellomalleista mitä myynnissä on, niin en ehkä kuitenkaan tuon mallisiin päätyis.. ja näähän on niin puhtaasti makuasioita kuin olla ja voi, kun ei noilla kauheasti mitään järkevää funktiotakaan ole :D

Luulen, että en varmaan ihan näihin ketjun "kunnon kelloihin" oo koskaan rahaa laittamassa.. plus mun silmääni ja makuuni noi rollet ei jotenkin istu ja ite tarttis ainakin kattoa jotain muita merkkejä..
Juu, ehdottomasti täytyy hankkia sellainen joka itseä miellyttää, itsehän sitä eniten kattelet.

Tuota omaani olen nyt muutaman viikon pitänyt ranteessa, ja valinta osui kyllä juuri kohdalleen ns omaan silmään.

Juu, ehdottomasti täytyy hankkia sellainen joka itseä miellyttää, itsehän sitä eniten kattelet.

Tuota omaani olen nyt muutaman viikon pitänyt ranteessa, ja valinta osui kyllä juuri kohdalleen ns omaan silmään.
Joo, näin se on. muoks. ja hyvä, jos se sun ostos osui, kun nuohan ei oo ihan ilmaisia.

Hyvin vaikea sanoa, mikä noissa eri malleissa edes itelle toimii, kun toinen voi iskeä paljonkin ja sitten joku aika pitkälle samankaltainen ei yhtään.. tai jotenkin hirveän pienistä jutuista kiinni..

Mistä minä edes keksin taas tän matolaatikon avata.. monta vuotta meni, ettei haikaillutkaan minkään kellojen perään :D

Tämä noussut näköjään vielä kivasti (ei käryä itellä käyvästä hinnasta, enkä jaksa googlata): https://huutokaupat.com/kohde/5072828/rolex-datejust-36-rannekello-18k-750

Oli muistaakseni vielä viikonloppuna jossain viiden ja puolen kilon tuntumassa hinta. Mut siis tuo itse asiassa rolleista yllättävän hyvän näköinen omaankin silmään. Aika pukukello ehkä vaan sit tuollainen..

muoks. ja joku tällainen vois tulla ehkä kysymykseen.. just ehkä viittis jonnekin tuonne parin kolmen kilon väliin kelloon laittaa:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom