Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Meikalla melkein sama kuin Harvortilla, kuudetta viikkoa mennaan satunnaisella kurkkukivulla ja kuumeettomalla ololla mutta siltikin on kuumetta. Tai ei sita koko aikaa ole, se vain piikkailee paivisin pikkusen alle 38.
Viimeksi laakari vain naureskeli mulle etta eipa tosiaan tieda mika vaivaa. Kaikki testit tehty ja mitaan outoa ei ole loytyny. Taman lampoilyn ei pitas johtua kampastakaan ku se ei lopu edes vklp ajaksi kun porukoila kay.
Yleiskunto on siltikin hyva kun jaksaa koulussa olla ja venytella iisisti.

Mutta paranemisia kaikille salirotille, kylla me viela salille paastaan! (Live-linux niin ei pisteita aan paalla.)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kesätauon jälkeen just oltii päästy vanhoihin maksimirautoihin kiinni, ja eikös se flunssan iskeny. Suatana.

Pitänee alkaa popsimaan d-vitamiinia säännöllisemmin taas.
 
Vittu mitä paskaa. Se on ihan varmana toi saatanan homekoulu minkä takia oon kaikki talvet kipeenä. Keuhkoissa on mykoplasmakierteen jäljiltä limakalvovaurioita niin toi home on luultavasti se mikä sinne keuhkoihin ottaa ja aiheuttaa aina uuden flunssan. Koskaan en oo kesälomilla ollut kipeenä, mutta aina syksyllä kun palaan kouluun oon parin viikon sisällä kipeenä ja kierre lähtee siitä taas etenemään ja jatkuu joululomaan asti ja taas sama rumba alusta. Kuukauden välein kipeenä. Onneks tossa koulussa tarvii istua enää pari kuukautta.
 
Mä oon käytännössä ollut elokuun 23-25 viikonlopun jälkeen kokoajan kipeenä. Taisin aluks olla pari vk poissa salilta, sit oli oireina vain lievä nuha ja yskä, sain tohon about 3 viikon progressiiviset reenit alle ja eiköhän taas tuu räkää ja yskitä ihan kunnolla. Yleiskunto on hyvä ja energiaa piisaa tavallaan, aamut on jotenkin tukkoisimpia. Nyt loppuu ainakin toi tupakointi, vedän vaan törkeesti valkosibulaa ja inkivääriä ja koitan käyä salilla kevyesti. Tökkii ihan simona, ettei tule sellaista kunnon petiflunssaa, ku ei pelkässä yskässa jaksa kotona sairastaa. Kai tässä joku mykoplasma/keuhkoklamydia/sieni-infektio on keuhkoissa.
 
Vittu mitä paskaa. Se on ihan varmana toi saatanan homekoulu minkä takia oon kaikki talvet kipeenä. Keuhkoissa on mykoplasmakierteen jäljiltä limakalvovaurioita niin toi home on luultavasti se mikä sinne keuhkoihin ottaa ja aiheuttaa aina uuden flunssan. Koskaan en oo kesälomilla ollut kipeenä, mutta aina syksyllä kun palaan kouluun oon parin viikon sisällä kipeenä ja kierre lähtee siitä taas etenemään ja jatkuu joululomaan asti ja taas sama rumba alusta. Kuukauden välein kipeenä. Onneks tossa koulussa tarvii istua enää pari kuukautta.

Kokemuksia itellä samasta. Amiksessa tokana vuonna olin syksyn ja kevään aikana valehtelematta kuukauden tai kahen kuukauden välein flunssassa ja syyksi selvisi tuo home. Onneksi vaihdettiin kolmannelle vuodelle täysin eri tiloihin.
 
Jep joo. Tuttu juttu, eli PR:t paukkuu joka treenissä ja draivi on hyvä. Sitten iski perjantaina hiipivä kurkkukipu, joka tietty eskaloitui viikonlopun aikana +38 kuumeeksi.
Onneksi sitä on nykyään niin viisas, että osaa jo asennoitua 5+ päivän treenitaukoon ihan suosiolla. Jälkitaudit ja pitkittyminen on kyllä jotain sietämätöntä.

Perinteisten hoitokeinojen lisäksi tuo riittävän pitkä lepo on kyllä ensisijaisen tärkeää.
 
Vittukun oli kevyt viikko viime viikolla ja salikorttiakaan ei enää ollu ja sitten ku piti tällä viikolla alottaa uus ohjelma ni joku saatanan flunssa.... kuumetta, kurkkukipua, silmä ja korvatulehdus ja yskä :rock:
 
Ärh. Luulin, että flunssa olisi jo ohi ja menin eilen illalla salille. Vielä varmuuden vuoksi otin hommat paljon kevyemmin kuin tavallisesti. 2h jälkeen yhtäkkiä ääni madaltuu viskibassoksi, yö meni kuumeessa täristessä ja just nyt tuntuu kuin olisi jäänyt katujyrän alle. Helvetin helvetti.

Sit kun oon vielä niin saatanan pihi, että mietin oonko nyt ehtinyt tuota kausikorttia kuluttamaan koko rahan edestä...
 
Ite kaaduin toissa iltana jonkinsortin räkätautiin...viikon taistelin vastaan ja reenasin, mutta loppu kyllä nyt sisu kesken ja eilisen ja tämän päivän reenit jääny välistä :(
Tuntuu, että maatessa vaan lihat pienenee ja kuihtuu ihan silmissä :itku: Pakko yrittää huomessa päivänä jo jumpalle!
 
Jep joo. Tuttu juttu, eli PR:t paukkuu joka treenissä ja draivi on hyvä. Sitten iski perjantaina hiipivä kurkkukipu, joka tietty eskaloitui viikonlopun aikana +38 kuumeeksi.
Onneksi sitä on nykyään niin viisas, että osaa jo asennoitua 5+ päivän treenitaukoon ihan suosiolla. Jälkitaudit ja pitkittyminen on kyllä jotain sietämätöntä.

Perinteisten hoitokeinojen lisäksi tuo riittävän pitkä lepo on kyllä ensisijaisen tärkeää.

Sama, paitsi lauantaina kurkku kipee ja su-ke kuumeessa. Huomenna vissiin kykenee jo töihin. On vaan niin s-tananmoinen yskä, ettei ole salille mitään asiaa vielä päiväkausiin. Noh, kerkeshän sitä 2 viikkoa jo terveenä treenatakin (just pääsin omalle tasolle ja yhet enkatkin sai tehtyä) :dance2:

Nyt sit menee varmaan taas se 2 viikkoa päästä vauhtiin, ja mikähän sit tulee seuraavaks.
 
Oli tossa pari viikkoa sitten aamulla niin kipeä kurkku etten pystynyt nieleskelemään. Löin 4x20g glutamiinia päivän aikana ja seuraavana päivänä kurkku kipu poissa ja nokka vähän vuoti. Otin silti 4x20g glutamiinia ja seuraavana päivänä terve kuin pukki. Glutamiinin alottamisen jälkeen en ole kertaakaan ollut kipeä.

e. Ennen sairastin varmaan 5-7 nuhakuumetta joka vuosi jotka parhaillaan kesti 2vko.
 
Ihanasti nielu kipee ja nenä jo osittain tukossa, oon vetäny C-vitskua, teetä hunajalla ja yöksi otan vielä jotain droppia, Duactia ja varmaan särkylääkkeenkin, pöpö pliis, älä iske :( Viime viikolla kahdet sarjaenkat, nyt ei oo aikaa sairastella kun on hyvä meno päällä.
 
Vittumainen nuha jatkuu ties kuinka monetta viikkoa. Pitää ehkä huomenna soitella, jos joku ultrais poskiontelot. Ei kai siinä mitään jos kerralla sairastuis pariksi päiväksi, mutta tämmöstä viikkojen tukkoilua ja ei arvaa saikulle jäädä.
 
BaNG! Iskihän se rutjake sittenkin, vähän kiristin kaloreita niin heti flunssassa. Oon syöny terveellisesti ja vitamiinitkin kiltisti joka aamu, mikä mättää? Aikana ennen lapsia olin kerran-kaks vuodessa kipee, nyt on 4-6 flunssaa vuodessa, mitä kettua, oikeesti?!?!?!?!?!? Just kaks kuukautta sit olin saikulla ja vedin antibiootitkin poskiontelontulehdukseen.
 
Onko kukaan muuten käynyt poskionteloleikkauksessa? Mulla päättyy lähes jokainen flunssa poskiontelontulehdukseen ja kestää aina kauan, ihan joka kerta en jaksa mennä lääkäriin kun ei niitä antibiootteja viittis koko ajan vetää ja paraneehan se tulehdus sitten aina lopulta itsestään. Täytyykin muistaa kysyä työterveyslääkäriltä, kun menen työhöntulotarkastukseen, näin 12 työvuoden jälkeen.
 
Jotain 5 vuotta vedetty ilman mitään tautia ja nyt iski sitte ilmeisesti noiden älyttömien pakkasten myötä pieni flunssa ja lämpö siinä ~37 astetta. Vituttaa ku ei puntille mitään asiaa, vaikka olo ei oo muuten edes huono. Kurkku vaan kipuilee ja yskää pukkaa.
 
Tänä aamuna ponkasin oikeen innoissani sängystä ylös että se on rintapäivä! kun pääsin tolpilleni niin tuli todettua ettei ookkaan... joku flunssa varmaan tulossa kun jokapaikkaa särkee ja olo on muutenkin rekan alle jääneellä -.- tuli sitten nukuttua siihen asti että lähtö töihin oli edessä ja nyt vituttaa...
 
5. päivää flunssassa, sunnuntaina iski pieni orastava kurkkukipu, salille tuli mentyä siitä huolimatta. Maanantai aamusta asti ollut tuhottoman kipeä kurkku, tänään hieman hellittänyt, mutta räkä valuu jatkuvalla syötöllä. Suosiolla loppuviikko treeneistä vapaata.
 
Onko täällä muita kenelle iskee noin pari päivää ennen flunssaa/kuumetta pirunmoinen jano ja suolan himo? Vai oonko joku ihan kummajainen...? :lol2:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom