Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Noita akasta en tiedä mutta nyt menet ja ostat pakurijauhetta ja sitä juot monta kuppia päivässä niin se saattaa helpottaa oloa. Ite oon vielä säästyny pahemmalta flunssalta, pakuriteetä juomalla. Tosin en tiedä kuinka paljon se oikeasti auttaa.

Kaikki apu ja neste on kotiinpäin. Olen tässä vedellyt Lord Nelsonin Earl Gray teetä. Pakuriteestä, en ole kuullutkaan. Kokeiluun menee, kunhan pääsen liikenteeseen...THX.:)

Edit: Aah sehän onkin pakurikääpä. Tästä olen kyllä "vanhalta kansalta "kuullutkin...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo-o itellä sama homma, aina kun tuntuu et nyt menee helvetin hyvin ja ennätykset paukkuu nii eiköhä se flunssa kohta iske.
Samoin kävi itelle nyt. Pää täynnä räkää ja jalkoja kolottaa. Nälkä ei oo yhtään, ei ainakaa nyt bulkkaus onnistu -.-
 
J20.0, Mycoplasma pneumoniaen aiheuttama akuutti keuhkoputkentulehdus.

tsippadui. Vastahan tässä on joulusta asti köhitty enemmän tai vähemmän.
 
J20.0, Mycoplasma pneumoniaen aiheuttama akuutti keuhkoputkentulehdus.

tsippadui. Vastahan tässä on joulusta asti köhitty enemmän tai vähemmän.
voimia, mul ollu vuode sisäl kaks mykon aiheuttamaa keuhkokuumetta, vittumaine vitsaus toi mykoplasma :)
 
Turha alottaa uutta ketjua tästä, kysytään täällä: mulle iski perjantai-iltana influenssa, ja olo oli koko viikonlopun ihan kamala. Kuume nousi ja laski, nousi ja laski... Tämän lisäksi koko kehossa olleet kivut olivat melko järkyttävät. Olo oli tänä aamuna jo melko hyvä, nyt tuntuu enään lähinnä lievältä flunssalta pikkuyskän ja välillä tukossa olevan nokan takia.

Jotkut sanoo, että influenssan takia olisi hyvä ottaa viikko lomaa salitreeneistä. Otin tänään jo koko päivän saikkua, ja teki kyllä tiukkaa pysyä sisällä koko päivän, koska tuntui siltä, että ihan hyvin voisi lähteä kävelylenkille koiran kanssa tonne kauniiseen säähän. Huomenaamulla on edessä 1½h koiralenkki, ja itse mietin, että jos selvitän tuon + sen jälkeisen koulupäivän ilman mitään kommervinkkeleitä, voinen ihan hyvin mennä illalla vetäsemään puntin, vai mitä olette mieltä?
 
J20.0, Mycoplasma pneumoniaen aiheuttama akuutti keuhkoputkentulehdus.

tsippadui. Vastahan tässä on joulusta asti köhitty enemmän tai vähemmän.

Ainiin. Oli muuten mykoplasma verikokeidenkin mukaan, viime torstaina kävin tiputtamassa veret ja lääkäri soitti tänään tulokset. Mutta on varmaan menossa jo poispäin, pitää parin viikon päästä vielä varmistaa asia uusilla kokeilla. Vielä on voimat vähän hukassa, mut eilen kävin salilla jo tärisemässä...
 
Turha alottaa uutta ketjua tästä, kysytään täällä: mulle iski perjantai-iltana influenssa, ja olo oli koko viikonlopun ihan kamala. Kuume nousi ja laski, nousi ja laski... Tämän lisäksi koko kehossa olleet kivut olivat melko järkyttävät. Olo oli tänä aamuna jo melko hyvä, nyt tuntuu enään lähinnä lievältä flunssalta pikkuyskän ja välillä tukossa olevan nokan takia.

Lääkärit sanoo, että influenssan takia olisi hyvä ottaa vähintään viikko lomaa kaikenlaisesta treenistä, yhden kokonaan kuumeettoman päivän jälkeen. Otin tänään jo koko päivän saikkua, ja teki kyllä tiukkaa pysyä sisällä koko päivän, koska tuntui siltä, että ihan hyvin voisi lähteä kävelylenkille koiran kanssa tonne kauniiseen säähän. Huomenaamulla on edessä 1½h koiralenkki, ja itse mietin, että jos selvitän tuon + sen jälkeisen koulupäivän ilman mitään kommervinkkeleitä, voinen ihan hyvin mennä illalla vetäsemään puntin, vai mitä olette mieltä?

Korjattu. Pidä se viikon tauko. Tuossa on todella kovat jälkitaudit. Sydänlihaksen tulehdusta, Keuhkokuumetta, Mykoplasmaa...

Kävin urheilulekurissa, kun oli pari viikkoa sitten itsellä sama tauti. Lekuria mukaillen: Viikon lepo tekee välillä vain hyvää. Viikossa ei kehitytä, mutta voidaan kyllä pilata terveys, pahimmassa tapauksessa vaikka loppuelämäksi.
 
Aivan tajuton flunssa. Viime maanantaina oli jo voimat poissa ja väsytti rankasti. Takana oli 3 yötä 4-5 tunnin unella. Eli ei ollut vastustuskyky parhaimmillaan.
Tiistaina alkoi kurkkukipu. Keskiviikosta asti on ollut lämpöä ja lihakset kipeinä. Nenä ei ole vuotanut, vaikka yleensä vuotaa, vaikkei olisi flunssakaan. Onneksi oli lomaviikko niin sai lepäillä suurimman osan ajasta. Tälläkin hetkellä lämpöä, en tiedä kuinka paljon kun ei ole kuumemittaria. Kurkku aivan tajuttoman kipeä, bafucin sentään auttaa siihen. Ei ole kyllä varmaan 2 vuoteen ollut tälläistä tautia.
Huomenna pitää käydä koulun terveydenhuollossa, saisi selvyyden, että mikä tässä vaivaa.
 
Korjattu. Pidä se viikon tauko. Tuossa on todella kovat jälkitaudit. Sydänlihaksen tulehdusta, Keuhkokuumetta, Mykoplasmaa...

Kävin urheilulekurissa, kun oli pari viikkoa sitten itsellä sama tauti. Lekuria mukaillen: Viikon lepo tekee välillä vain hyvää. Viikossa ei kehitytä, mutta voidaan kyllä pilata terveys, pahimmassa tapauksessa vaikka loppuelämäksi.

Tuntuu vaan niin pöhköltä jäädä himaan, kun olo on kuitenkin ihan hyvä. Mutta kai se on pakko...
 
Minulla on ollut loppusyksystä lähtien outoa flunssan tapaista oireilua, eli kurkussa tuntuu että siellä välillä on jotakin ja välillä ei, kaulan imusolmukkeet ovat välillä turpoilleet, päätä särkenyt ja väsyttänyt ja lihaksia särkenyt kautta kehon, mutta varsinaista flunssaa ei ole pukannut kertaakaan. Verikokeissa ja muissa tutkimuksissa ei ole ilmennyt mitään poikkeavaa pikku heittoja lukuun ottamatta. Alkaa vähän kyrsiä, pidin lepoviikon tuossa välissä ja lihassärky katosi kyllä, mutta muihin oireisiin ei mitään vaikutusta.

Treenissä ja treenin jälkeen koko loppupäivän on kuitenkin joka kerta *tun hyvä olo, joten nostellaan romuja vaan.. :dance:
 
joo ja taas mennään. illalla 38,2. yöllä 39,1. joka paikka ihan helv jumissa, pääkipeä, kurkkukipeä, sydänkin tuntuu hakkaavan aika reilusti, oksettaa...kaikkea pientä.
nyt aamusta ollu enää 37,2 eikä jumita niin pahasti. kohta lääkäriin :)
 
Mulla on taas näitä mun perinteisiä pikatauteja. Eilen illalla nous pariks tunniks lämpöö, tuli yks oksennus (päivän ruuat hukkaan) ja sit nukahdin. Aamulla kun heräsin olo oli normaali ja on vieläkin, mitä nyt vähän oksettaa syöminen vaikka ruoka kyllä pysyy sisällä. Kannattaskohan lepäillä loppuviikko, vai pystyskö perjantaina jo käydä koittaan miten rauta liikkuu, eli onko siinä jotain riskejä tulla pahemmin kipeeks?
 
Mulla on tullu viime viikon ma kurkkukipua..pahentunu koko ajan ja to tulee viikko täysin lepoa. Lihassärky tuli tässä pari päivää sitten mukaan kuvioihin...Hiukanhan se hajottaa, kun ei pääse reenailemaan...mutta ehkä se on parempi vaan nyt yrittää parantaa ittensä kerralla kuin se et kierre iskee :)
 
Eiköhän se jokavuotinen heinänuha kohta mullakin ala, pieniä oireita jo havaittavissa. :(
Pitäsköhän hakea jo hyvissä ajoin suosiolla allergia lääkkeet..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom