Vittu nyt se syysnuha sitten iski..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotku vannoo D-vitamiinin nimeen:jahas:Mulla alkaa kolmas flunssa kolkutteleen putkeen. Aina semmone parin viikon terve jakso ja sit iskee uudestaan. Oon flunssan jälkeen oottanu terveenä muutaman päivän ennen ku oon mnny reenaa ja aluksi reenaillu vähä kevyemmin 3-jakosella. Oon kuitenki sitte n. viikon päästä flunssan loppumisesta alkanu vetelee jo ihan koviaki reenejä. Voisko johtua liian kovasta reenaamisesta heti flunssan jälkeen? Mikä auttaa? VITUTTAA TÄÄ.
Sinä 2v. aikana ko olen syöny D-vitamiinia 50+ migrogrammaa /pv ei mulla ole ollut yhtään flunssaa. Synteettisellä C-vitamiinilla en ole huomannut samaa suojavaikutusta edeltävinä vuosina.Jotku vannoo D-vitamiinin nimeen:jahas:
Sinä 2v. aikana ko olen syöny D-vitamiinia 50+ migrogrammaa /pv ei mulla ole ollut yhtään flunssaa. Synteettisellä C-vitamiinilla en ole huomannut samaa suojavaikutusta edeltävinä vuosina.
Tuossa ex työkaveri oli joskus talvilomallaan pohjoisessa hiihtelemässä ja sillä oli pieni flunssa, kun lähtivät pohjoiseen.mitäs järkee niitä voimatasojaan on mennä testaileen jos on kurkkukipua/nuhaa/yskää...voi olla varma että tauti vaan pitkittyy ja samalla ottaa riskin saada sydänlihastulehdus jollon ootkin sitten monta kuukautta tekemättä yhtään mitään
Mulla jotenkin tää sairastuminen liittyy aina jotenkin siihen, että koen ennen tätä olevani aivan tolkuttoman hyvässä kunnossa ja lihas kasvaa mukavasti sekä treeni kulkee. Sitten iskee flunssa ja pitää taas levätä. Kenelläkään kokemusta tällaisesta flunssasta?
Pääkipua, kuumetta lihaskipua. " You name it, we got it " Toivottavasti tämä ei ole mikään influenssa. Perjantaina haluan mennä duuniin---> HUS PAINU HELVETTIIN TAUTI!. Jos tuo manaus ei auta, niin ei sitten...
...Täytyy varmaan lähteä hakemaan. Lohikäärmeen kyynel, sammakonkutua, lepakon siipeä ja mitä niitä nyt siihen; flunssan karkoitus keittoon tulikaan?...:D
Pakkiksella ketään noita-akkoja paikalla?