Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
vittujen vittu !!! arvaatte varmaa mistä kyse? aivan oikein, saatanan vitun flunssa ja kurkkuki on nii homon kipee. Kaikki suunnitelmat vituiks! Ei siin, otetaa nyt c-vitsku kuuri ja vähä maitohappoi jos sais vältettyä edes vähän tulevia flunssia...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se vaan vittumaista, kerrasta toiseen... Eilen alkoi kurkkukipu ja pienimuotoinen köhä ja nenän vuotaminen. Yöllä tuli nukuttua huonosti ja töissä vituttaa kun ääni on se tärkein työväline ja kurkku on kipeä eikä ääntä meinaa lähteä. Kuitenkin kun ei kuumetta ole niin ei viittis saikkua heti hakea. Oon kyllä huomannut että ainakin itelläni käytännössä joka kerta flunssa on alkanut nimenomaan tolla kurkkukivulla, joten tässä sitä taas mennään...
 
Huomaa kyllä taas että on syksyn flunssat liikkeellä kun herää tämä topic ihan uuteen eloon :D
Mulla onneksi jo helpottaa pikkuhiljaa tää viikon kestänyt tauti, huomenna jos pääsis jo salille...
 
Siitä sen aina tietää, että kesä on loppunut kun nenä alkaa vuotamaan. Pikkuflunssanko takia te ootte poissa salilta vai? Mulla tuntuu se flunssa paranevan siellä salilla.
 
Saatanan flunssa.. särkee paikkoja, ei pääse salille.. argh. Onneks tää on jo vähän lähteny hellittämään, eilen oli vielä paskempi olo illasta.
Kannattaa ottaa l-glutamiinia flunssaan jos löytyy, itse oon aina ottanut ja tuntuis auttavan melkein paremmin mitä burana.
 
Sunnuntaista asti kipeänä, tänään eka helpompi päivä. maanantain kun pääsin koulusta ja menin nukkumaan, heräsin samaan aikaan tiistaina ylös.:D Heikoilla on kroppa
 
Pitäs muka tänään mennä salille ja äsken yskin isoja paakkuja vihreää limaa.. enpä tiedä, ei kuitenkaan tunnu erityisen heikolta joten vois vielä harkita.
 
Perkele keskiviikosta saakka ollu kipeenä, tänään kuume laskenut jo siedettäviin lukemiin (37,8). Vituttaapas pahasti taas... Yskä ja nuha on kyllä kanssa niiiiiin perseestä. Ja kurkkukipu. Perkele.
 
Kurkkukipua ollut nyt jo yli viikon. Pari kertaa lääkärissäkin käyty ja sanoivat että ei angiinaa ole, vaan pelkkä virustauti. Kyllä vituttaa kun joka päivä sattuu nielastessa. Ei vaan millään meinaa parantua...:(
 
Itsehän olen ollut viimeviikon maanantaista asti flunssassa, ja sitä edellisen viikon päätin pitää kokonaan vapaata salilta että saa kiertäjäkalvosimetkin vähän levähtää, eli tässä on alkanut jo kolmas viikko lepoa :curs: Vielä on vähän yskää ja nuhaa jäljellä, mitäs sanotte, joko uskaltaisi ruveta treenaamaan?
 
Mitäs kun olin kuumeessa (37.2 eli ei juuri mitään) sunnuntaina ja lauantaista asti ollut pienessä flunssassa, nyt oikeestaan enää pientä limaisuutta kurkussa, yskän tynkää, niin mietin että koska tuonne salille uskaltautuisi.. hirveä hinku päästä taas painojen kimppuun :D mutta kokemuksesta tiedän että ei sinne kannata mennä jos yhtään tuntuu heikolta, tulee takapakkia.
 
Tuli oltua kans viikon flunssassa. 37.5 kuume jatkunu jo yli 2 viikkoa, joten tämä viikko ollaan treenattu jo normaalisti. Saa nähdä tuleeko kostoksi jokin keuhkokuume tai vastaava, mutta olokun on ihan normaali paitsi jumalaton yskä vaivaa. Ihme hommaa
 
Täällä kans ollaan nyt neljättä päivää kuumeessa. Lähti jostain päältä 37 ja viimeyönä 38.4 eli nousee päivä päivältä.. Tarkotus oli vaikka minne tänään mennä mutta taitaapi olla että kuume voitti miehen tällä kertaa.

Tuli oltua kans viikon flunssassa. 37.5 kuume jatkunu jo yli 2 viikkoa, joten tämä viikko ollaan treenattu jo normaalisti. Saa nähdä tuleeko kostoksi jokin keuhkokuume tai vastaava, mutta olokun on ihan normaali paitsi jumalaton yskä vaivaa. Ihme hommaa

Toi kuulostaa kyllä mun korvaan vähän mykoplasman oireilta, pitkään jatkunu kuume, flunssa ja yskä. Jos siltä tuntuu niin käypä lääkärille sanomaan että ottaisi testit, normi antibiootit kun ei oikeen tohon toimi vaikka yleinen onkin.
 
Perkeleen helevetin perkeleen perse!
Eilen heikko olo ja kurkku kipeä, meinasin salillekin illalla lähteä, mutta onneksi en lähtenyt. Nyt 38,5°C kuumetta ja kauhea flunssa. :(
 
Perjantaina kurkku tuntui uhkaavan kuivalta, nyt onkin saanut viikonlopun nieleskellä virneellä ja olo muutenkin hieman hutera. Epäilen vahvasti, että vähätkin lihakseni ovat jo surkastuneet, kun ei ole torstain(!) jälkeen vielä päässyt vääntämään. Toivotaan pikaista paranemista kaikille enemmän ja vähemmän pipeille! :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom