Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Samaa vikaa

Ei ollut syöpää vaan piilevä tulehdus toisessa poskiontelossa. Ollut siellä ilmeisesti marras-joulukuusta asti. No, nyt toivottavasti hoituu antibiooteilla kuntoon..

Meikäläinen popsi noin kuukausi sitte jo kymmenen päivän antibiootitkin poskiontelon tulehdukseen ja olin kuurin jälkeen oikein tyytyväinen. Sitten aloittelin taas liikkumista suhteellisen rivakasti. Kohta oli sitten kurkku kipeänä eikä millään meinannunna loppua. Lähin sitten reilun viikon kurkkukipua podettuani viime viikolla taas lekurin juttusille ihmettelemään oloani. Sieltähän paljastui, että edelleen poskionteloissa tulehdusta päällä. Tällä kertaa sitte yritellään buranakuurilla ja avaavilla lääkkeillä antibiootin sijasta. Nyt alkaa olo olla jo taas suht hyvä. Eilen kävin salillakin kevyehkön treenin vetäisemässä. Toivottavasti pysyy poies nyt ja saat sinäkin ittes kuntoon.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flunssaa vaan pukkaa. Tämänpäiväsen tk-käynnin ansiosta pakko avautua nykyisestä kaikesta säästämisestä: kuumetta ja yskää jo päälle viikko ollut eikä lääkärille saa aikaa, koska ei oo kuulemma vielä tarpeeks pitkittynyt tauti. Sairaanhoitajan mukaan oikeessa poskiontelossa kehitteillä mukava tulehdus eikä korvatkaan näyttäny ihan terveiltä. Elikkä pakko vaan odotella, että tämä pahenis tarpeeksi niin saisi sen vitun lääkäriajan ja sitä kautta lääkkeet.

Vituttaa olla sivussa thaikkureeneistä, salista ja kaikesta muusta liikunnasta. Koulussakin on poissaolokiintiöiden takia pakko käydä, elikkä saikku ei tuu kysymykseenkään. Perkele. Onneksi en ole kipeenä vuodessa kuin max. pari kertaa.
 
Flunssaa vaan pukkaa. Tämänpäiväsen tk-käynnin ansiosta pakko avautua nykyisestä kaikesta säästämisestä: kuumetta ja yskää jo päälle viikko ollut eikä lääkärille saa aikaa, koska ei oo kuulemma vielä tarpeeks pitkittynyt tauti. Sairaanhoitajan mukaan oikeessa poskiontelossa kehitteillä mukava tulehdus eikä korvatkaan näyttäny ihan terveiltä. Elikkä pakko vaan odotella, että tämä pahenis tarpeeksi niin saisi sen vitun lääkäriajan ja sitä kautta lääkkeet.

Juuri tämän takia maksamme kiltisti ja käymme yksityisellä. Palvelua saa ja lääkärille pääsee. Arvauskeskukset on silkkaa peetä, poikkeuksetta.
 
Mullakin on tällä hetkellä kaamea yksä ja kurkku on kipeä ;p Lähtisi nyt vain pois niin pääsisi kunnolla treenaamaan.

Jep jep. Mulla oli sama juttu. Yskä mulla johtui poskiontelon tulehduksesta. Limaa valuupi pikkuhiljaa nieluun ja henkitorveen. Ja sitte yskittää. Aamulla tuntu olevan pahimmillaan. Itse asiassa kyllä tuntuu vieläkin jonnii verran yskittävän. Pittääköhän tuo onneton vielä ruveta jatkamaan salitaukoa..
 
Joo saamari täälläkin ollaan flunssassa. Lihassärkyjä, kuumetta, tukkoista nenää ja kurkku painuksissa mutt olo on silti tällä hetkell ihan jees. Yön yli tuli nukuttua hyvin ja näyttää siltä ett se toimi. Niin ja aivan, pakotin itteni syömään yhtä paljon kuin normaalisti vaikka ei ny hirveesti tukkosella nenällä olis maittanu. Toivotaan ett treenit pääsee jatkumaan mahd. pian.:)
 
Mikähän ihtellä kun koko keuhkoputki ja keuhkot tosi kipeät ja limaa tulee yskimällä keuhkoista eikä henki oikeen kulje mutta kuumetta ei ole eikä crp ollut koholla kun lääkärissä kävin. 2 päivää sain sairaslomaa töistä ja huomenna pitäis taas mennä vaikka kunto vain huononee kokoajan. toivottavasti ei kehity mitään keuhkokuumetta,. Salille on sitten varmaan turha edes unelmoida pääsevänsä pariin kolmeen viikkoon.
 
Flunssa pitäny jo viikon pois salilta, sitä enne pari päivää (no vähän kävin kiellosta huolimatta) uusin tatuointi... Saatana että ottaa päähän.
 
Noniin tästä se sitte tietysti lähtee.. Nokkaa kuumottaa ja vuotaa kokoaja, muutenki vähä vamma fiilis. SAATANAN SAATANA JOS TÄÄ FLUNSSA ISKEE
 
Prkl itellekki iski flunssa. Onneks olin päättänykki pitää kevyen viikon, nii on vaikka nyt kokonaan pois salilt vähä aikaa...
 
Poika sai tarhasta mahataudin ja se sitten tarttui emännälle sekä mun vanhemmille. Ne oli kaikki pari päivää kunnon laatta-/ripulitaudissa ja vasta nyt on alkanut helppaamaan.

Itellä ollut ainoastaan vähän pakki sekaisin ja perse laulanut, mutta saas nähdä josko vielä pahenee. Tosin altistuin pojan pöpölle heti kärkeen kun hän laattasi mun rinnuksille taudin alettua.
 
Mulla alko vuos aika huonosti. Tammikuun sai treenattua sitten tulin helmikuussa kipeeksi kaheksi viikoksi, viikon treenasin ja nyt taas toista viikkoa kipeä. Laivalta sain kaksi viikkoa sitten jonkun paska taudin, vähän vituttaa joo...
 
Aloin järkeilee tota valkosipuli hommaa et kuinka paljon sitä kuuluis syödä että se helppaa ? Ja kun on räkätauti että keuhkoista tulee litra räkää päivässä niin onko siihen jotain erikoiskonsteja saada limantulo lakkaamaan/tuleemaan nopeammin?:(
 
2vkoa taukoiltu. Kevyt viikko oli tarkotus ottaa sillä tavalla, että jätän yhden treenipäivän välistä. Enkös tullu kipeeksi ja tässä sitä vielä ollaan räkäsenä.

Pelottaa oikeen, että paljon tulokset tippunut, kun takasin joskus pääsee. On kyllä monen metrin pituinen kyrpä otsassa tällä hetkellä :/
 
Hyvin lähteny tää vuos käyntiin :D Tammikuussa aivan hullu kurkkukipu jonka takia yli viikko taukoo. Helmikuussa puski päälle kunnon laattatauti, joka veti kaheksi viikoksi sänkyyn. Nyt ollu yli viikon hullu yskä päällä, mikä paljastu bakteeriksi keuhkoissa :D Rallattavaa skeidaa.
 
Meikäläinen popsi noin kuukausi sitte jo kymmenen päivän antibiootitkin poskiontelon tulehdukseen ja olin kuurin jälkeen oikein tyytyväinen. Sitten aloittelin taas liikkumista suhteellisen rivakasti. Kohta oli sitten kurkku kipeänä eikä millään meinannunna loppua. Lähin sitten reilun viikon kurkkukipua podettuani viime viikolla taas lekurin juttusille ihmettelemään oloani. Sieltähän paljastui, että edelleen poskionteloissa tulehdusta päällä. Tällä kertaa sitte yritellään buranakuurilla ja avaavilla lääkkeillä antibiootin sijasta. Nyt alkaa olo olla jo taas suht hyvä. Eilen kävin salillakin kevyehkön treenin vetäisemässä. Toivottavasti pysyy poies nyt ja saat sinäkin ittes kuntoon.

Njoo, olin itekin oikein tyytyväinen melkein kuukauden, kunnes viikko sitten taas alkoi: Ääni lähti ihan tyhjästä ja nenässä alkoi liman kulku. Koska ei oo menny mihinkään, niin nyt lähtee toinen antibioottikuuri. Vasemmassa poskiontelossa tuntuu painetta. Tää on ihan todella perseestä. Montakohan kuuria sitä joutuu taas vetelemään? Mä haluisin vaan_olla_terve.
 
Meikäläinenkin oli toissapäivänä pitkästä aikaa kipeenä, ilmeisesti noroviruksen kourissa.. Onneks tuo noro ei kauaa kestä, itellä meni käytännössä päivässä ohi. Oli kyllä pitkä päivä, aamusta iltaan laattailua ja ripulointia, eikä vesikään pysyny sisällä kun vasta illalla ja sillonkin tilkka kerrallaan. Salille ei vielä uskalla vääntäytyä kun on pakki vielä vähän sekasin, jospa huomenna. Taukoo ei treeneistä tullu onneks ku 3pv, eli ei paha.
 
Saamarin infektio vei melkeen 3 viikkoa pois kaikesta reenaamisesta.. Vähän uskals kävelyllä käydä, sekin hengästytti. Eiköhän tää taas tästä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom