Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Argh.. olin 3vko kipeenä silleen, että en voinut mennä salille. Nyt neljännellä viikolla ehdin käymään kaksi kertaa ennen kuin otin sikainfluenssa rokotteen. Menee nyt tämäkin viikko päin persettä. Toivottavasti ensi viikolla olen kunnossa :puntti:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perkele, yli viikon ollut jo puolikuntoisena. Räkää tulee vaikka kuinka ja kurkku kipeenä aina välillä. Sais jo mennä pois.
 
!!

No niin taas taitaa tulla flunssa. Sunnuntaina kun menin hakkaamaan ulos mattoja 15 minuutiksi ja päätin laittaa tyhmänä pelkän t-paidan päälle kylmän nahkatakin, niin mites kävikään! Tänään alkoi aamulla vuotaa nenä, nyt on alkanut koskemaan kurkkuun ja on aika heikko olo. Sattupas mukavasti joulun aikaan.:wall::wall::wall:
 
Täällläkin on joku "tauti". Tultiin toissapäivänä lontoosta ja yöllä oli ensin suu todella kuiva! piti herätä juomaan puolen tunnin välein. Sitten kun nukahti niin heräsin kahdesti että meinaan tukehtua vuorostaan limaan/sylkeen. Seuraavana päivänä alkoi tämä "kuuma hengitys" kuin kuumeessa, kuitenkaan kuumetta ei ole, 35,5-36 näyttää mittari koko ajan. Nenä vuotaa tai on tukossa koko ajan. Kävin eilen työterveydessä niin sanoi että vatsaflunssa, tyypillinen 5min käynti ja ulos. Paskat mitään vatsaflunssaa. Tänään otin sitten päikkärin niin tuntuu kuin keuhkoputki ois puolta pienempi, ilma kulkee vielä mutta tuntuu vittumaiselta ja ryityttää.

Kovasti mietin että ois sikainfluenssaa kuumeettomana mutta ei ole lihaskipuja tai päänsärkyä tms. Toisaalta mietin oisko reissulla vaivannut vittumainen ientulehdus levinnyt tms. (itse ientulehdus tosin lieveni jo).

Näinköhän menee uusi vuosi sairastaessa.
 
Ei jumalauta. Olo on niinkuin ois kuumetta mutta ei näy lämpöjä. Viikon ollu nenä tukossa + vuodossa ja olo ollu tosi voimaton. Tuntuu että jokapaikka on jumissa kokoajan. Helvetillistä hommaa kun ei ees kuumetta puske päälle, silloin tietäis olevansa kipeä. Nyt on tämmöstä vammailua vaan. Vituttaa suunnattomasti.

Vois kokeilla keitellä kanakeittoa jos jaksais ees kaupasta käydä hakeen evästä.

Tästä ku paranen ni ei saatana, pidän kesälläki toppatakkia ja pipoa. Kait sitä on vanhaksi tulossa.
 
Sama homma täällä, vitutus on suunnaton. Peilissä äijä kuihtuu kun ei ruokakaan maistu, mieli tekis koko ajan vetää vaan jotain pullaa...
Homma lähti siitä kun uimahallin jälkeen huomasin ettei pipo tullutkaan mukaan. Kuljetaan sit ChildInTimen kanssa toppatakit päällä heinäkuussa, prkl!
 
Olin kipeä huikeat ~3 päivää. Olin oikeastaan joka päivä ainakin käymässä jossain, sillä tulen hulluksi jos joudun olemaan päivänkin neljän seinän sisällä. Varsinkin kipeänä, kun ei voi tehdä muuta kuin rypeä omassa surkeudessaan. Ei mulla onneksi ollut kuin kaamea kurkkukipu ja nuha, ekan illan tärinät ja kuumehoureetkin olivat jotain feikkioireita, sillä kuumetta ei missään vaiheessa ollut. Lämpö oli alimmillaan tosin jotain 35 astetta, joten alilämpöä oli.

Kävin pari kertaa clubilla saunomassa ja kummasti ihmisten seura + sauna paransivat oloa. Eilen poistin viimeisetkin flunssaoireet hot stingerillä, eli kuumaa vettä, 2cl jallua ja 2cl minttulikööriä. TOIMII! Kurkkukipu helpottui ihan älyttömästi eikä mun tarvinnut enää niistääkään 2min välein.

Onneksi en ole kipeä kuin kerran tai pari vuodessa ja flunssa kestää aina sen pari päivää.
 
Juuri saanut selän kuntoon pienen moottorikelkkaepisodin jälkeen niin sit pamahti tää flunssa päälle. Ja vielä tuli muutama päivä sit naureskeltua kaverille et ei oo puoleentoista vuoteen flunssaa näkynyt kun kerran vuodessa sellasesta yleensä saa kärsiä. Alkaa ja häiritsemään treenaamista nää kipeenä olemiset PRKL...

Viikonloput varsinki on hyvä sairastaa pois...täytyy varmaan kokeilla tota Alyssan yskänlääkereseptiä.
 
Sama täällä flunssa jo päällä 6:tta päivää peräjälkeen, ei loppua näy. Viskillä koitettu poistaa, kuumalla jäger teellä, nyt on sitten finrexin käytössä. PRKL. Reenaamaan ees pääse. Kuumetta eikä kurkkukipua onneksi ole.
 
Ei helkkari. Nyt muutamaan kuukauteen en ole saanut olla kuukauttakaan ilman minkäännäköistä sairautta. Viikonloppuna tuli vähän ilmeisesti kylmää otettua. Mä ainakin huomaan sen, jos olen nukkunut kylmähkössä tilassa niin seuraavana aamuna on hieman kipeä olo, mutta yleensä se päivää myöten hiipuu. Tällä hetkellä kaikki lantiosta ylöspäin tuntuu tukkoiselta ja jumiselta.

Aina sitä kipeänä tulee uskoteltua, että yrittää kaikin keinoin pitää terveydestä kiinni, mutta ilmeisesti homma kusee. Tästä lähin kaikki mahdolliset vitamiinit huiviin eikä ikinä enää kylmää!
 
Kuukausi sitten sairastin jonkun perusflunssan hätäisesti, ehkä liiankin kanssa. Sen jälkeen on ollutkin yskää ja katoilevaa ääntä 3-4 viikkoa. Nyt 10 päivän antibioottikuurilla, jos se liman köhintä loppuisi viimeinkin. Voisi nyt pitää kevyen viikon, jotta parantuminen olisi mahdollisimman nopeaa. Näin meillä.
 
Perkeleen räkä ei lähde päästä huutamallakaan. Viimeviikko meni melkein kokonaan siihen että nokka ja silmät vuoti kilpaa ja nyt kun tauti on ohi ja räkä jämähtänyt päähän, ei reenaamisestakaa tule mitään >:|
 
Mulla on ollut nyt hiukan reilu pari viikkoa joku yskä/flunssa. Ensin oli "haukkuva" yskä viikon verran ja sitten se vaihtui kovaksi nuhaksi. Kaippa se tästä pikkuhiljaa on lähtemään päin, mutta ketuttaa vaan kun talvilomaviikkona ei ehtinyt hiihtelemään / kuntosalille. Todellinen kapitalistin flunssa.

Eli mun kohdalla tämä oli ensimmäinen sitten isojen d-vitamiini annosten ottamisen aloituksen (varmaan joku 9kk:n ajanjakso). Ei vitamiinitkaan varmaan tietty kaikkea estä, mutta olen ajatellut että ilman d-kuuria olisin varmaan jo kuollut. ;)
 
Itsellä nyt kolmatta viikkoa flunssa päällä. Noin 1,5 viikkoa kesti eka, pääsin salille perjantaina. Tuntemukset ok, mutta sunnuntaina räkää uudestaan. Lekuriin ja poskiontelontulehdus. Sain pillerit ja nyt lähti paranemaan paremmin kuin koskaan...ehkä ens viikolla jo pääsis rautoja katselemaan ;)
 
Oon niin tunnollinen työntekijä&treenaaja, että sairastan yöllä :)

Toissayönä heräsin kun olin ihan jääkalikka, kuume nousi ja palelsi ihan sikana. Sitten parin tunnin päästä heräsin uudestaan yltäpäältä hiessä, kuume ilmeisesti laski ja aamulla herätessä ei ollu mitään muuta kuin hieman normaalia väsympi olo.
 
Nyt menee lujaa! Edellisest flunssasta toivuin reilu 3 viikkoa sitten ja nyt ollaan taas, tällä kertaa astetta pahemmassa. Huomenna lekurille, saa tehdä sellaset tutkimukset että selviää onko mulla syöpä vai mitä vittua. Snadisti raastaa hermoa.
 
Siis mikä helvetti tässä taas on.. loppu salikortista aika tänään, ajattelin käydä eilen salilla, mutta sitten. Kurkku kipeä ja vähän veto pois -> parempi kun ei mene, ja sit vielä tänään vielä pahempi olo.. Vois taikoo tän flunssan pois et pääsis salille, koska iha turha sinne o mennä flunssassa..
 
Nyt menee lujaa! Edellisest flunssasta toivuin reilu 3 viikkoa sitten ja nyt ollaan taas, tällä kertaa astetta pahemmassa. Huomenna lekurille, saa tehdä sellaset tutkimukset että selviää onko mulla syöpä vai mitä vittua. Snadisti raastaa hermoa.

Ei ollut syöpää vaan piilevä tulehdus toisessa poskiontelossa. Ollut siellä ilmeisesti marras-joulukuusta asti. No, nyt toivottavasti hoituu antibiooteilla kuntoon..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom