Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Miten jengi on lähtenyt salille jos on ollut flunsaa ja kuumetta, eli kuinka monta palauttelu päivää? Itselläni viimeset 5-6 viikkoa sahannut ihan snadia lämpöä jotain 36,96-37,3 ja alkaa pää revetä, kun ei uskalla salille mennä. Muuten olo varsin passeli, välillä vaan päätä särkee.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nytpä iski perkeleen omituinen. Eilen aamulla ja päivällä vielä oli fiilikset ihan katossa. 14 aikaa alkoi kauheesti väsyttää jne. Illalla kuume alko nousemaan ja illalla täyty tiivistää ittensä kahden peiton sisään. Ei oikein muuta paitsi paikat sellasessa flunssajumissa, ei edes yskittänyt/nokka vuotanut. Tänään heräsin ihan hyvässä kunnossa jopa. Taisin savustaa taudin pois:D
 
nyt ala vituttaa flunssa. 2viikkoa kärsin flunssaa enkä päässyt salille, no eilen kävin salilla (ihan terve olin) ja tänään nousi kuume 38 asteeseen. ai että kun vituttaa
 
Miten jengi on lähtenyt salille jos on ollut flunsaa ja kuumetta, eli kuinka monta palauttelu päivää? Itselläni viimeset 5-6 viikkoa sahannut ihan snadia lämpöä jotain 36,96-37,3 ja alkaa pää revetä, kun ei uskalla salille mennä. Muuten olo varsin passeli, välillä vaan päätä särkee.

Miten sulla noin kauan on lämpöillyt? :O Ei luulisi mitään vakavaa olevan.. Pari kuumeetonta päivää väliä. Mulla oli kuumetta monta päivää, viimeks oli sunnuntaina ja huomenna ajattelin kevyesti treenata, samaten ylihuomenna, perjantaina sitten ensimmäinen kova treeni.
 
Miten jengi on lähtenyt salille jos on ollut flunsaa ja kuumetta, eli kuinka monta palauttelu päivää? Itselläni viimeset 5-6 viikkoa sahannut ihan snadia lämpöä jotain 36,96-37,3 ja alkaa pää revetä, kun ei uskalla salille mennä. Muuten olo varsin passeli, välillä vaan päätä särkee.
Mä en pääsisi "koskaan" salille jos välittäisin pikku kuumeesta. Kevyt treeni jopa näyttää ajavan alkavan flunssan tiehensä. Tosin jos ei malta ottaa kevyesti, niin lopputilanne voi olla täysin päinvastainen.
 
Tiedä sitten mistä johtuu että onko iskemässä taas kipeeksi. Ei väsytä, ei ole tukkoisuutta, ei lämpöä. Täysin normaali olo mutta kurkku niin saatanan kipeä. Omituista.
Mulla oli vähän aikaa sitten kurkku jotain kuukauden kipeä. En kyllä suosittele, että salille menisit. Itse tein virheen ja olin kuumeessa sen jälkeen :D
 
Täällä parisen viikkoa orastavaa päänsärkyä, nuhaa, pientä tukkoisuutta keuhkoissa ja limaa rupeaa nyt irtoilemaan. Eilen nousi pientä lämpöä ja täytyy toivoa, että ei tästä pahene.
Vitamiineja ja hivenaineita hiukan extrana ja paljon nestettä. Näillä mennään.
 
Noniin pitihän se tällekki vuodelle iskeä jonku romuskan. Pitihän se kyllä arvata kun tein reenit eilen pihalla. Sama ois ollu koeputkesta juoda flunssaa. Vielä ei tosin ole muuta kuin "nenän takana" tulehdusta, eli nieleskelemään pystyy ilman kauheita ponnistuksia.

No mutta nyt saa keskittyä vähän aikaa kitaransoittoon :P Auringonhattu-uutetta, d-vitamiinia, ja normi päiväannos glutamiinia ni pitäs alkaa olon kohenemaan.
 
Koko viikon ollut flunssaa ja melkeinpä 5.päivää vietetty kokonaan sisällä.
Kuumeelta ollaan silti vältytty, mutta todella kova yskä, nuha ja kurkkukipu on ollut päällä.
Nytten on alkanut kaikki hellittää ja pieni yskä vain enää vaivaa. Uskaltaako sitä huomenna siis lähteä jo salille treenien pariin? :--)
 
Täällä parisen viikkoa orastavaa päänsärkyä, nuhaa, pientä tukkoisuutta keuhkoissa ja limaa rupeaa nyt irtoilemaan. Eilen nousi pientä lämpöä ja täytyy toivoa, että ei tästä pahene.
Vitamiineja ja hivenaineita hiukan extrana ja paljon nestettä. Näillä mennään.

Mulla ollu ihan sama vaiva. Sellanen höntti olo kokoajan mutta mittari ei o noussu edes 37C:hen. Nyt eilen sitte polkas muksuille kovat kuumeet ja mulle sitten kans sympatiakuumeen 37,4C. Olen tosin surutta juossut 10km+ lenkkejä kun ei jalat jaksa makailla himassa.
 
Perkele :curs: Viime tiistaina otin sikainfluenssarokotteen ja keskiviikkona olin sen takia kuumeessa joten reenipäivät meni vituilleen. No, eilen alko salilla koskee kurkkuun ja nyt aamulla kurkku vielä hieman kipeä, pää täynnä räkää ja vähän voimaton olo. Vittu jos joku flunssa tulee.
 
Puoltoista viikkoa nyt ollut "vähän" kipeä ja flunssainen olo. Olen salilla käynyt pari kertaa, mutta eihän siitä mitään tullut, kun oli niin hikinen olo. Leuat tuntui tosi raskailta, ja sit pitikin lähteä himaan toipumaan rankasta ( yhdestä ) leuka-sarjasta. Onneksi kohta pääsee taas kunnolla harrastamaan hauisten pumppailua, kun tulee terveeksi. Eikä myöskään tarvi mennä töihin, joten hyviäkin puolia löytyy flunssasta!
 
Juu täällä kans oltu sikaflunssassa viime viikon tiistaista lähtien. Alun 2½ päivää kestäny 39-40 asteen kuume tuntu siltä ku olis henki lähteny ja yskiä on saanu kyllästymiseen asti. Nieleminen on tuottanu erittäin suurta kipua. Tää on nyt eka päivä ku ei oo ollu kuumetta mutta tää kurkkukipu/yksiminen on edellee läsnä ja alkaa jo hieman vtuttamaan tällänen treenaamattomuus. Kai se on kuitenki pakko varovainen ja parannella kunnolla koska en haluu mitää jälkitautia.
 
Juu täällä kans oltu sikaflunssassa viime viikon tiistaista lähtien. Alun 2½ päivää kestäny 39-40 asteen kuume tuntu siltä ku olis henki lähteny ja yskiä on saanu kyllästymiseen asti. Nieleminen on tuottanu erittäin suurta kipua. Tää on nyt eka päivä ku ei oo ollu kuumetta mutta tää kurkkukipu/yksiminen on edellee läsnä ja alkaa jo hieman vtuttamaan tällänen treenaamattomuus. Kai se on kuitenki pakko varovainen ja parannella kunnolla koska en haluu mitää jälkitautia.


Onneksi itsellä ei ole mitään noin vakavaa tautia. Pelkästään sellainen epämääräisen veltto ja räkäinen olo. Salille vois jo mennäkin, ajatus treenaamisesta ei vaan yhtään houkuttele.

Toivottasti paranet pian!
 
Mulla oli sikainfluenssa tuossa pari viikkoa sitte ja oma paino putos viikossa 6kg. En tiiä oliko nesteitä vai mitä tuo 6kg mutta tulokset putos hirveästi ja motivaatiot kyllä meni väkövästi :(
 
Hip hei! 5 viikkoa kerkesin olla terveenä. Tänään nosti taas kuumeen.
Ehkä mä teen liikaa töitä, en keksi mitään muutakaan syytä tälle mahtavalle vastustuskyvylle.
 
Sanotaanko näin että lähes koko syssyn ja tän alkavan talven ollut jotain ihmeellistä. Iltaisin kun menossa nukkumaan, on hieman "outo" olo, aamulla sitten taas ei mitään ja koko päivä menee aivan normaalisti. Alkusyksystä tämä ilmiö oli paljon pahempi, nyt on jotenkin rauhoittunut. Reenit mennyt ihan ok kylläkin :o
 
Sanotaanko näin että lähes koko syssyn ja tän alkavan talven ollut jotain ihmeellistä. Iltaisin kun menossa nukkumaan, on hieman "outo" olo, aamulla sitten taas ei mitään ja koko päivä menee aivan normaalisti. Alkusyksystä tämä ilmiö oli paljon pahempi, nyt on jotenkin rauhoittunut. Reenit mennyt ihan ok kylläkin :o


Mulla ihan sama juttu. "Kuumeinen" olo, mut sit ei mitään ookkaa, tottunu jo. :D Päätän aina et se on vaan reenin jälkeistä ruumiinlämmönnousua tms. :rolleyes:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom