Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistakaa, että flunssasena ei saa treenata. Pari lepopäivää vain auttaa voiman saamisessa. Hyvä tapa estää sairaudet on hyvä ruokavalio, säännöllinen tietenkin. Hyvä esimerkki siitä:
Aamupala: Puuroa ja tuoremehua
Lounas: Lounas vaihtelee, välttele kaloreita
Välipala: hedelmä, vaikkapa omena tai banaani.
Päivällinen: vaihtelee, syö kuitenkin terveellisesti.
Illalla: Omena ja tuoremehua illalla on hyvä tapa varmistaa vitamiinien saanti.
Muista myös: kalaa kerran viikossa, kasviksia mielinmäärin, vältä rasvaa, muista myös maito ja liha
En ihan ymmärtänyt tuota kommenttia, vai että rasvaa pitäis välttää, kerroppa minulle miksi?Muistakaa, että flunssasena ei saa treenata. Pari lepopäivää vain auttaa voiman saamisessa. Hyvä tapa estää sairaudet on hyvä ruokavalio, säännöllinen tietenkin. Hyvä esimerkki siitä:
Aamupala: Puuroa ja tuoremehua
Lounas: Lounas vaihtelee, välttele kaloreita
Välipala: hedelmä, vaikkapa omena tai banaani.
Päivällinen: vaihtelee, syö kuitenkin terveellisesti.
Illalla: Omena ja tuoremehua illalla on hyvä tapa varmistaa vitamiinien saanti.
Muista myös: kalaa kerran viikossa, kasviksia mielinmäärin, vältä rasvaa, muista myös maito ja liha
Kävin hakemassa vauhtia flunssien/poskiontelotulehdusten voittoon leikkauspöydältä. Nenän väliseinä oikaistiin ja poskionteloiden suuaukkoja rouhaistiin isommiksi.
Leikkauksesta toipuminen on vielä kesken, mutta josko tämä nyt auttaisi. Kenraali talvihan sen sitten näyttää.
Tänne kannattaa tulla trediä lukemaan jos iskee hinku salille heti seuraavana kuumeettomana päivänä.
Itse olen ottanut sen nyrkkisäännön nyt käyttöön tästä päivästä lähtien, että sinä päivänä kun on kauhea hinku salille ekaa kertaa flunssan jälkeen ja olo tuntuu loistavalta, rauhotan vielä sen päivän, vaikka vaikeaa on ja odotan huomiseen. Sitten rähinä taas päälle.
Ei kannata pilata sen yhden saakelin päivän takia sitä koko hommaa. Se voi tosiaan olla siitä yhdestä päivästä kiinni ja sitten ollaan taas lasaretissa ja vielä ehkä pidempäänkin. Perkele kun sitä on itse niin hölmö ettei voi edes antaa yhtä viikkoa lepoa itselle ja vielä silloin kun on sairastanut :D no, ehkä olen pikku hiljaa löytänyt sen järjen hivenen.